¿Qué es athenaOne?

athenaOne ayuda a los médicos a brindar una atención de alta calidad. Gestiona el momento de la atención para obtener la máxima productividad clínica, realiza servicios administrativos y de calidad en nombre de los médicos para garantizar el pago completo y supervisa todas las órdenes médicas para cerrar el círculo de resultados y atención de seguimiento. Los médicos se benefician con el acceso continuo e integrado a las mejores consultas de la red clínica más grande del país, así como a las normas de calidad y a las pautas del sector más actualizadas y amplias.

¿Quién usa athenaOne?

Médicos, ejecutivos médicos, gerentes clínicos, gerentes de consultas, administradores de oficina, ejecutivos de atención médica, ejecutivos de nivel C, administradores de hospital, enfermeros titulados, asistentes médicos.

¿Dónde se puede implementar athenaOne?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • athenahealth
  • Ubicado en Watertown, EE. UU.
  • Fundada en 1997
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • athenahealth
  • Ubicado en Watertown, EE. UU.
  • Fundada en 1997
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Imágenes y vídeos de athenaOne

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athenaOne

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Funciones de athenaOne

  • Admisión de pacientes
  • Asesoramiento de remesas
  • Asistencia de codificación
  • Con certificación ONC-ATCB
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de diagramas
  • Diagnósticos iniciales
  • Entrada de códigos y cargos
  • Expediente del historial clínico
  • Facturación
  • Facturación médica
  • Filtro de reclamaciones
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pacientes externos
  • Gestión de pacientes ingresados
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de vacunas
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Historial de facturas
  • Mensajería
  • Panel de control personalizable
  • Para fines médicos
  • Para las prácticas conductuales y de salud mental
  • Planes de tratamiento a distancia
  • Planificación del tratamiento
  • Portal de autoservicio
  • Programación de citas
  • Programación de médicos
  • Programación de pacientes
  • Recetas electrónicas
  • Seguimiento de inmunización y alergias
  • Seguimiento de la conformidad
  • Sistemas de apoyo en la toma de decisiones
  • Software de comunicación con el paciente
  • Verificación de elegibilidad para el seguro
  • Videoconferencia

Alternativas a athenaOne

Solución de historia clínica electrónica (EHR), gestión de prácticas (PM), facturación médica (RCM), telesalud y mensajería de atención médica.
Sistema de EHR con PM de DrChrono, todo en uno, en la nube y para dispositivos móviles, que incluye feed de reclamaciones en vivo, verificaciones de elegibilidad en tiempo real y recordatorios personalizados de las citas.
ObGyn-Cloud, powered by WRS Health, a cloud-based EHR & PM solution, integrating every aspect of your practice on a single platform.
Conjunto de compras habilitado para la web que se conecta con sistemas ERP e inventario del cliente. Además, es compatible con compradores y proveedores.
El EHR específico para pediatría de Office Practicum ayuda a que las prácticas pediátricas mejoren los resultados clínicos y financieros.
Practice Fusion es una excelente solución en la nube de registros médicos electrónicos (EHR) ambulatorios para consultas independientes de EE. UU. Pruébalo gratis.
A practice management system that enables management of clinical, administrative and financial patient data.
Solución basada en la nube para los sectores de finanzas y seguros. Las características incluyen colaboración, incorporación de clientes y gestión de flujo de trabajo.
EHR software providing practice management, PACS, patient portal, and transcription solutions for high-performance physicians.
Helix, our cloud solution, allows you to manage all aspects of patient interactions whether consults are in your practice or remote.
Cloud-based EHR solution that helps hospitals, clinics, and practices manage patients with scheduling, charting, billing, and more.
RxNT | PM es una potente solución de facturación y programación basada en la nube diseñada para los profesionales de la práctica médica y la facturación médica.
Pabau es una completa aplicación de gestión de clínicas utilizada por cientos de profesionales de la salud en todo el mundo.

Opinones de athenaOne

Evaluación media

En general
3,7
Facilidad de uso
3,7
Atención al cliente
3,6
Funcionalidades
3,7
Relación calidad-precio
3,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
34%
4
31%
3
15%
2
7%
1
12%
Jarred
Jarred
LPN II en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Very easy to pick up and get going.

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

The user interface is very friendly and everything is set up to guide you through easily while entering patient information.

Contras:

Sometimes the add on software like the label printer and document printer would stop working, but that is rare.

Tyisha
Coder en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good working system for claims management

4,0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

I like the ease of navigating the system. It also has a lot of how to videos to help you with the system

Contras:

The manual part of hub g to create your own rules in order for it to work correctly

Taiwo
Physician en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Tread Carefully and do not believe the sales rep

3,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: The EMR is ok to work with. I think combining with the RCM has really made the experience terrible. Please do not use their RCM or their billing service, you will lose money, miss deadlines for timely filing. They don't notify the practice if there is a large patient balance so you can't collect on time. They are so slow in updating patient and insurance payments so you don't know on time if your claims are denied early enough to take corrective action. This has been more frustrating. Once I took up the billing myself, life was so much easier. They also said you could downgrade at anytime, well there are stipulations to that, DO NOT BELIEVE WHAT THEY TELL YOU. They say you'll have CSM (customer service manager) to help make sure your billing is going well; well, that's if you ever get one to speak to you. They were supposed to reach out monthly to ensure you are getting all the money due to be paid to you, no one reached out to me. 3 months in, I started wondering so I reached out, then they switched me to someone else who was trying to sell me more products. I would not recommend their billing services or RCM at all. Just get your own biller.

Puntos a favor:

The EMR has good templates, the patient portal is pretty good. Implementation was the worst, they use these people who live in other countries who have the most minimum knowledge so implementing this was as stressful as using their RCUM. I had to ask for someone else because my go-live date was due and this guy could not answer my questions.

Contras:

The RCM and billing service is the worst. Don't even attempt it.

Ann
Physician en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Sea change

5,0 hace 3 meses

Comentarios: When we selected athenaOne, we requested an (unreasonable) implementation within one month. They (appropriately) warned that this was not recommended but went along with us and WE DID IT. There were definitely issues that had to be addressed going forward but it was accomplished fairly quickly and smoothly and we were moving onto process improvement within the two months of implementation. We did identify and make improvements. Implementation for our Ortho group was 3/1/2019 and for the GYN group was 5/1/2019. In 10/2019, our accountant reported that we were better than we had been in 20 years! This is the sea change that occurred. The amount of clinical work and number of patients was not significantly different and despite high staff turnover, a location change, and a new EHR, the improvements that we were able to identify and implement moved us from being underwater to riding a wave of success.

Puntos a favor:

The most important features of athenaOne which have produced a SEA CHANGE for our practices are 1) easy access to demographic, clinical, scheduling and billing information regardless of your role, 2) remarkable and rigorous data collection and report functions that allow optimal decision-making and tracking of business functions, and 3) an optimal platform for developing and implementing PROCESSES which improve efficiency, reduce human work and reduce human error.

Contras:

The only thing I don't like is that I don't optimally use all of the features because I haven't learned what they are yet! We have been using athenaOne for a little over three years and there are still a large number of features and processes that I could implement or use in our small practices. There is always a better way!

Pam
Faulty- UT Nashville FM residency en EE. UU.
Práctica médica, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Review of Athena One

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: I have used two other systems, Athena One is good, anc continues to improve based on requests from providers which I appreciate

Puntos a favor:

Templates, macros, ability to use others macros, templates

Contras:

too many clicks for everything, too many update videos