¿Qué es Therasoft Online?

Therasoft ahora ofrece servicios de credencialización. La gestión de consultorios Therasoft Lite cuesta solo 19 dólares por mes y por terapeuta. ¿Tienes dificultades con tus RECLAMACIONES SIN PAGAR? Prueba el servicio de gestión de cuentas por cobrar. La ÚNICA solución de gestión de consultorios con Marketing, gestión, clínica y facturación en un solo paquete INTEGRAL. Un sitio web profesional. Video seguro en línea. Procesamiento de tarjetas de crédito. Aplicaciones móviles para médicos y clientes en Android e iOS. Además, contempla la inclusión gratuita en la lista del directorio de búsqueda de terapeutas de esta empresa.

¿Quién usa Therasoft Online?

Los clientes de Therasoft incluyen psicólogos, psiquiatras, trabajadores sociales, terapeutas matrimoniales y familiares, consejeros autorizados, asesores de vida y consejeros sobre adicciones, así como pasantes bajo supervisión.

Información sobre Therasoft Online

Therasoft Online

Fundada en 2008

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Therasoft Online

Fundada en 2008

Imágenes y vídeos de Therasoft Online

Vídeo de Therasoft Online

Comparar el precio de Therasoft Online con productos similares

Precio inicial

US$ 49,00/mes
US$ 39,00/mes
US$ 25,00/mes
US$ 39,00/mes

Versión gratuita

Versión gratuita No
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Prueba gratis

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Therasoft Online: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Windows (local)
  • Chromebook (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Therasoft Online

  • API
  • Almacenamiento de documentos
  • Asistencia de codificación
  • Chat en vivo
  • Con certificación ONC-ATCB
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes históricos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Facturación
  • Facturación médica
  • Filtro de reclamaciones
  • Formularios personalizables
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de modelos
  • Gestión de reclamaciones
  • Informes personalizables
  • Interoperabilidad clínica
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de tareas
  • Recetas electrónicas
  • Reconocimiento de escritura
  • Reconocimiento de voz
  • Recordatorios
  • Registro de pedido
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Sistemas de apoyo en la toma de decisiones
  • Uso significativo certificado
  • Varias ubicaciones
  • Verificación de elegibilidad para el seguro

Lista completa de Software de historia clínica electrónica

  • API
  • Almacenamiento de documentos
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Clínica de un solo profesional
  • Clínica de varios profesionales
  • Confirmación y recordatorios
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Diagnósticos iniciales
  • Facturación
  • Facturación médica
  • Firma digital
  • Firma electrónica
  • Formularios personalizables
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de modelos
  • Gestión de reclamaciones
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizables
  • Paciente hospitalizado/en el domicilio
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para las prácticas conductuales y de salud mental
  • Planificación del tratamiento
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación
  • Programación de citas
  • Programación de tareas
  • Recetas electrónicas
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento del avance
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software de salud mental

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de clientes
  • Chat en vivo
  • Citas recurrentes
  • Conforme con HIPAA
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Facturación
  • Formularios personalizables
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de empleados
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de médicos
  • Gestión de reclamaciones
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Planificación de instalaciones
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de eventos
  • Programación de llamadas
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de incomparecencias
  • Seguridad SSL
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para programación de citas médicas

Alternativas a Therasoft Online

Más alternativas a Therasoft Online

Reseñas de Therasoft Online

Leer las 297 opiniones

Evaluación media

En general
4,4
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por puntuación

5
165
4
96
3
25
2
10
1
1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Michelle M.
Michelle M.
Licensed Marriage and Family Therapist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

This is the best software that I have used compared to some others I've briefly tried.

5 hace 4 años

Comentarios: I love the software and the ease of use which it creates.
That changes are made to the software and I am unaware e.g. formatting, new additions to charting or billing.

Puntos a favor:

That it is user friendly. Its easy to manuever. The video trainings are helpful and keeping track of clients is super easy.

Heather B.
counselor en EE. UU.
Cuidado de la salud mental, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Amazing resource for counselors

5 hace 2 años

Comentarios: My experience with Therasoft has been excellent. The scheduling, medical records and billing components are reliable, meet the requirements of my payors and are easy to use. I am thrilled this year to have collected more in revenue, despite taking a month sabbatical. This outcome I believe, is solely due to the hard work of my biller with Therasoft who stays on top of my claims, denials and deductibles. It gives me peace of mind to know that the Therasoft team is coordinating my billing.

Puntos a favor:

I am most appreciative of the billing services that are a part of this software. Having Therasoft handle this complex and sometimes stressful portion of my business is a huge help. It allows me to focus on caring for my clients and growing my business and not trying to navigate the maze of the insurance world.

Contras:

It took be some time to adjust to the calendar based system rather than being able to click on a client's name and find everything related to them in one place.

Jeni L.
Billing Coordinator en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña

Therasoft handles most of our needs but has flaws

3 hace 6 años

Comentarios: Pros - it electronically handles insurance, it autofills, customer service is always helpful, the programming department is always willing to make changes to better fit our needs, they are ICD-10 ready! :) Cons - it is not very user friendly. We have a very unique practice, so I understand that finding software for our particular needs is going to be tricky. I appreciate all that therasoft does to try and meet the needs of our practice. At our practice we run several group therapy sessions. Finding individuals in the groups is ridiculously difficult. We have to know the name and date of the group in order to find a particular individual. Ideally we should be able to find the client under the 'individual' tab, and there should be a list of appointment as well as group therapy schedule. We also have several clients that have their bills paid by a third party. Some of them like to share the cost. Therasoft is incapable of accurately splitting the bill. We have tried using the provided percentage option, and it does not calculate accurately. We would also like to be able to put money on deposit and have it held for that particular date. (For example, we have had clients pay for the full session before we know if insurance will cover the cost. It would be nice to be able to put that money on deposit, but have it held for only that session date (obviously, with the option to easily move it to another day).) When there is money just sitting in the deposit account it is difficult to know when it got placed there and why it is placed there. We also have had several customer complains in regards to the bill. It is difficult for them to read and understand. It is also difficult for us when they tear off the bottom portion and mail it into us, it does not give any dates that that bill is in regards to. It would also be nice to be able to edit a payment once it has been added. There have been several times when I enter in the payment information, only to discover after the fact that I put in the wrong date, or the wrong transaction number, then I have to delete the whole payment and start over.
Overall, we use therasoft because it is the best software for our billing needs. However, I do feel like it is challenging to get around. We actually use a secondary software program for our therapists and clients to keep track of appointments because of the way it looks, its ease of use, and the ability for clients to book their own appointments online.

Respuesta Therasoft Online

hace 6 años

Thank you for your detailed response, Jeni! Our client's input helps us grow and improve. I know that we have spoken about some of your concerns in the past and addressed some that you had. We do have some great improvements in the works. I think those will address more of the items you have mentioned. Let me know if you would like to schedule some time to meet to discuss things further.

Leasha S.
Owner, LSCSW en EE. UU.
Servicios individuales y familiares, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good EHR Platform

5 hace 2 años

Comentarios: Ease-of-use and convenience are the top benefits of Therasoft. Support is responsive to issues.

Puntos a favor:

I decided to go with Therasoft for my private mental health practice due to the EHR having prepopulated treatment plan goals and objectives that are based on the Wiley Treatment Planner's goals and objectives. Other EHR's did not have this built into their product and I decided to go with Therasoft because I felt it would save time plus having the convenience of an all in one platform to handle my billing, payments, notes, payroll.

Contras:

The server can sometimes be slow to respond.

Linda G.
Owner solo practice en EE. UU.
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Unfair charges for record keeping.

5 hace 4 meses

Comentarios: Software was find; the customer service was horrible. I was overcharged for their billing service and since leaving Therasoft am being charged $200.00 per year to have access to all my notes on patients.

Puntos a favor:

Was happy with product; very unhappy with support.

Contras:

When you leave Therasoft you cannot get a copy of your records, with a fee, of course. Instead if you want access to your files, which in my case is 7-10 years, you MUST PAY THEM $200.00 A YEAR!. No other ehr medical records hold a subscriber hostage in order to get access to files and comply with law of mandatory keeping records for 7-10 years. This is outrageous in that you are trapped into paying this ongoing fee.