15 años ayudando a las empresas argentinas
a elegir el mejor software

¿Qué es mHelpDesk?

mHelpDesk es una solución de software poderosa y fácil de usar para tu negocio de servicios externos, ya que automatiza todo, desde el primer contacto con el cliente hasta la recepción del pago. Los clientes obtienen herramientas online y para dispositivos móviles que no tienen parangón en rendimiento, fiabilidad y funcionalidad. Esta solución reúne las mejores herramientas en un paquete sumamente fácil de usar y asequible que no requiere una gran inversión inicial. Además, te ofrece expertos internos en los productos para que puedas comenzar a trabajar de inmediato.

¿Quién usa mHelpDesk?

mHelpDesk es perfecto para empresas pequeñas y medianas, tanto establecidas como en crecimiento, que necesitan una mejor organización, acceso móvil y procesos de facturación y programación más eficientes.

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5

¿Tienes dudas sobre mHelpDesk? Compara con una alternativa popular

mHelpDesk

mHelpDesk

4,3 (819)
US$ 169,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
159
12
4,3 (819)
3,9 (819)
4,4 (819)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 7,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
96
13
4,7 (440)
4,7 (440)
4,5 (440)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a mHelpDesk

Bigin by Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Housecall Pro
Funcionalidades más valoradas
Gestión de pedidos de trabajo
Historial de facturas
Programación
Dynamics 365
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes financieros
Creación de informes/análisis
Gestión de órdenes de compra
Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
Datos en tiempo real
Gestión de la asistencia técnica
Para equipos de ventas/organizaciones
Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de clientes
Confirmación y recordatorios
ServiceMax
Funcionalidades más valoradas
Gestión de pedidos de trabajo
Programación
Reserva en línea
Limble CMMS
Funcionalidades más valoradas
Creación de órdenes de trabajo
Gestión de pedidos de trabajo
Mantenimiento preventivo
Jobber
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Estimaciones
Facturas personalizables
SysAid
Funcionalidades más valoradas
Alertas y escalación de problemas
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte

Opinones de mHelpDesk

Evaluación media

En general
4,3
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,0
Relación calidad-precio
3,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
58%
4
25%
3
8%
2
3%
1
6%
Mas Idayu
Mas Idayu
Information Technology Assistant en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Petróleo y energía, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great helpdesk application

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Contras:

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

Darell
Owner en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Field Service Software for any Business to Stay Organized

5,0 hace 4 años

Comentarios: Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Puntos a favor:

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Contras:

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Yunus Emre
Yunus Emre
Audit Assistant en Polonia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

User Friendly Tool

4,0 la semana pasada Nuevo

Puntos a favor:

It had User Friendly Interface for the employees. It could be connected via mobile.

Contras:

It was simple to use but not included so much detailed features.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Maquinaria, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good tool for scheduling and managing external activities

3,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall experience is positive because the tool is a good help in the organizations of service activities to customer sites

Puntos a favor:

I like the possibility to manage external service activities done at customer locations with detailed scheduling, keeping track of progress, sharing documentation and so on

Contras:

It has a broad use and sometimes can be out of focus, so better to keep the use to some core functionalities

Julie
Controller en EE. UU.
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great Customer Support

5,0 hace 5 años

Comentarios: Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

Puntos a favor:

It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

Contras:

Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

Respuesta de mHelpDesk

hace 5 años

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!