¿Qué es Planergy?

PLANERGY is a global Spend Management platform that enables mid-market businesses in all industries to manage their Business Spend confidently. It’s easy-to-use, intuitive, user interface allows for onboarding in weeks instead of months.

PLANERGY automates the entire Procure-to-Pay and AP Automation process giving immediate real-time reporting dashboards, approval automation, removing bottlenecks, controlling budget management and matching Purchase Orders, with Receiving, with AP Automation.

¿Quién usa Planergy?

Financial or Purchasing Managers in organizations with between 50 and 1000 employees, who wish to automate the processing and management of expenditure by their staff.

¿Dónde se puede implementar Planergy?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop)

Sobre el proveedor

  • Planergy
  • Ubicado en Framingham, EE. UU.
  • Fundada en 2009
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Planergy
  • Ubicado en Framingham, EE. UU.
  • Fundada en 2009
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Planergy

Planergy Software - 1
Planergy Software - 2
Planergy Software - 3
Planergy Software - 4
View 4 more
Planergy Software - 1
Planergy Software - 2
Planergy Software - 3
Planergy Software - 4

Comparar el precio de Planergy con productos similares

Planergy

N/A
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 61.320,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 35,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Planergy

  • Alerta de pago duplicado
  • Análisis de gastos
  • Asset Lifecycle Management
  • Catalogación/Categorización
  • Contratación de personal
  • Control de gastos
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes/análisis
  • Extracción de datos
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de abastecimiento
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de datos del proveedor
  • Gestión de gastos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Informes de compras
  • Libro general
  • Multidepartamento/proyecto
  • Portal de autoservicio
  • Procesamiento de facturas
  • Reconciliación de pedidos
  • Seguimiento de gastos

Alternativas a Planergy

Adfinity is an all-in-one accounting software offering a large variety of advanced financial management features.
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para satisfacer todas las necesidades de su empresa. Descubre más sobre Odoo
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
Más de 360 reseñas (4.7 de 5 estrellas). Simple, pero con todas las funciones. Uno de los software de compras con alta calificación.
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Gestión de gastos inteligente y sencilla para empresas en crecimiento. Solicita, aprueba, recibe y paga desde una única plataforma con Procurify. Descubre más sobre Procurify
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.
komplex ist einfach: Die ERP-Lösung von microtech.
Coupa Expenses simplifica la administración de gastos para todos: empleados, aprobadores y administradores de Back Office.
SpendMap helps organizations automate and simplify their Purchasing processes. Free, Cloud and On-Premise versions available.
Kissflow ofrece una solución de compras flexible y en la nube con muchas funciones, desde compras hasta administración de proveedores, todo en una sola plataforma. Descubre más sobre Kissflow Procurement Cloud
POS software that allows retail, trade and wholesale businesses to handle price, stock, general ledger, payments processing, and more.

Opinones de Planergy

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,7
Relación calidad-precio
4,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
70%
4
20%
3
10%
Usuario verificado
Freelance Writer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Everything You Need for P2P Process

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Everything is easy to use - and accessible online so there's no need to maintain hardware or install software.

Contras:

No complaints, as I have been happy with everything so far. If you need fewer than 5 licenses, it may not be the best investment for you, as that's the minimum you get.

Usuario verificado
Public notary associate en Serbia
Usuario de Linkedin verificado
Práctica de la abogacía, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Excellent purchasing platform

5,0 hace 9 meses

Comentarios: It helps us to track order status easily. It also helped our team to effectivelly track our spending against our approved budget.

Puntos a favor:

Planergy does an excellent work to simplify the procurement process. I like the most the effortles approval flow. It is easy to use and user-friendly.

Contras:

Something that Planergy could do better is search functinality. Nothing else that I can think off, there really is not anythig missing from the platform

Matt
Purchasing Agent en
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña

Ok Purchasing product

3,0 hace 8 años

Comentarios: Pros: It is a very basic system and is not hard to teach someone how to use it. If you need a basic system just to do minimal purchase monitoring, then this system will work for you. Cons: Its very basic. You can not rely on it to monitor inventory, complex or high volume purchases ($100k+ orders), and worse of all you can not rely on it for credit memos and job spending monitoring. Customer support is very slow to respond. Overall would not recommend this system if you are a million dollar + sales business.

Camille
Purchasing Agent en Alemania
Construcción, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Efficient, easy and reliable product

5,0 hace 4 años

Comentarios: We are able to limit department spending and set approval rules with this software.

Puntos a favor:

I had demo of several purchase control software. I decided to use this software because we needed customized approval rules, custom field on order and this software offered the best value for money we could spend on purchasing software. Software works fine, support is efficient, there was free upgrade to new version.

Contras:

I would like to have an inventory module, so that we could further manage all received items and manage warehouse.

viv
Finance Director en RU
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good web based Purchase Order system

4,0 hace 6 años

Comentarios: We wanted a PO system that stood alone and wasn't part of our accounts package to allow us to use it on site iPads and remotely and this does it very well.

Puntos a favor:

Web based and easy to use

Contras:

Same reason that I like but if no internet then we can't use it