¿Qué es Planview Clarizen?

Gestión de proyectos para la empresa: Clarizen está construido sobre una plataforma segura y escalable, reúne la gestión de proyectos, la automatización del flujo de trabajo configurable y colaboracionismo en contexto desde una interfaz intuitiva que permite a todos trabajar de la manera que mejor funcionan. Todos los involucrados pueden realizar un seguimiento de las tareas, comunicarse sin esfuerzo y participar en sus términos. Conecta tu mano de obra, elimina los silos y trae nuevos niveles de visibilidad y progreso.

¿Quién usa Planview Clarizen?

La gestión del trabajo colaborativo es más adecuada para los gestores de proyectos de nivel empresarial, las organizaciones de TI y los equipos de servicios profesionales que requieren una gestión de proyectos potente, flexible e intuitiva.

¿Dónde se puede implementar Planview Clarizen?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil)

Sobre el proveedor

  • Planview
  • Fundada en 2000
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Bélgica, Canadá y otros 12

Idiomas

alemán, chino, español, francés, hebreo y otros 5

Sobre el proveedor

  • Planview
  • Fundada en 2000
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Bélgica, Canadá y otros 12

Idiomas

alemán, chino, español, francés, hebreo y otros 5

Imágenes y vídeos de Planview Clarizen

Planview Clarizen Software - 1
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Planview Clarizen Software - 3
Planview Clarizen Software - 4
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Vídeo de Planview Clarizen
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Planview Clarizen

N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 29,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 13,49/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 10,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Planview Clarizen

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Automatización de procesos empresariales
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Comentarios/notas
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Edición/actualización de tareas
  • Editor gráfico del flujo de trabajo
  • Estimaciones
  • Etiquetado de tareas
  • Facturación
  • Generación de propuestas
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de carteras
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de riesgos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del cambio
  • Herramientas de colaboración
  • Informe de uso
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación de proyectos
  • Planificación y asignación de recursos
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Priorización
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Solicitud de recursos
  • Tablero kanban
  • Tareas recurrentes
  • Uso compartido de archivos
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas a Planview Clarizen

Accelo, la solución de ventas más inteligente, se sincroniza automáticamente con tu bandeja de entrada, calendario y teléfono para que puedas concentrarte en hacer el trabajo que amas.
Galardonada por Gartner como solución líder de gestión de proyectos. "Mavenlink es mi opción de referencia para la gestión de proyectos" - Forbes
Solución de gestión de proyectos, recursos y flujos de trabajo, diseñada para las necesidades de los equipos de servicios profesionales, de marketing y de agencia.
Solución de gestión de trabajo basada en la web, de nivel empresarial, que brinda una mayor visibilidad, posibilita la buena colaboración y mejora la productividad.
La gestión de proyectos en línea, ¡simplificada! Proyectos, tareas, tiempo y colaboración: todo en una sola plataforma.
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
Easy Projects es una plataforma de gestión de carteras de proyectos (PPM) basada en la nube para equipos de rápido movimiento en organizaciones medianas y de nivel empresarial.
Galardonado software de gestión de proyectos en línea con tableros de proyectos, diagramas de Gantt y colaboración en equipo.
ClickUp es el futuro del trabajo: una aplicación que reemplaza a muchas otras. ClickUp es una destacada aplicación de productividad de rápido crecimiento en 2020. Descubre más sobre ClickUp
CESAR est un logiciel de gestion de portefeuille de projets (PPM) développé par AXELERAE. CESAR répond aux besoins de planification.
Colabora en proyectos, supervisa el tiempo, gestiona gastos y factura a tus clientes. ¡Disponible en la nube desde cualquier dispositivo!
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Toma el control de los proyectos y descubre en qué se emplea el tiempo con flujos de trabajo personalizables e informes detallados y significativos.

Opinones de Planview Clarizen

Evaluación media

En general
4,2
Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
35%
4
53%
3
7%
2
3%
1
2%
Jesus F.
Jesus F.
Controls Designer en Costa Rica
Usuario de Linkedin verificado
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The best tracking project system.

5 el año pasado

Comentarios: It is an amazing project tracking system, has help us to improve the tracking of our projects and avoid delays. To add notes or comments to task and projects help to find issues and help us to increase the quality.

Puntos a favor:

Easy to use. You can assign the resources for a project easily, see their advance and request progress report. With few clicks you can get a global stand point of a project and see risk point and define next steps to do. You can integrate it with outlook and get your contacts. You can access from any device.

Contras:

There is not a desktop application, would be nice to count with that.

Sean F.
Sean F.
Technical Project Manager III en
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

A mostly positive experience.

4 hace 6 años

Comentarios: We are implementing Clarizen as a project management tool for the entire organization but starting in the Information Technology and Performance Improvement departments. Our goal is to capture all project requests and projects in one place for review, approval, management, and reporting. Clarizen has mostly met our expectations so far. Most of the items that have not met our expectations are minor. We are still early in our implementation so there are still lessons to learn in our journey.

Puntos a favor:

1. Unlimited email-only users. Resources that infrequently or rarely work on projects can report progress via email without consuming an expensive license. 2. Email and/or API integration with work order systems. Clarizen doesn't charge an expensive license to integrate it with other systems. 3. A modern-looking user interface with an emphasis on social media-like collaboration. 4. Lots of options for charts and graphs for reporting. 5. Can import spreadsheets and MS Project workplans. 6. Lots of training and support webinars every week. 7. Pre-recorded online training via the Clarizen University.

Contras:

1. Support seems slow to respond to support requests. 2. There is currently a bug they haven't fixed yet that requires you to keep resetting column widths in reports and dashboards. They don't stick. 3. Their online self-help knowledge base seems new and thin. 4. They don't have a feature I used in other project management software to identify the last (most recent) note, comment, etc. on an item. This can be worked around via user training or some custom workflow programming but it would be nice if they built it in as others have.

Jonathan O.
Corporate Business Planner en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

PM tool is not bad, but integrated time/expense/invoice processing did not work.

1 hace 4 años

Comentarios: We got very little benefit from this software, as it did not perform as expected.

Puntos a favor:

Project management tool is comparable to MS Project. Users that are looking for a subscription PM product rather than purchasing MS Project may benefit from this software, but I am not sure if all PM features are available out-of-the-box at cheaper subscription levels.

Contras:

Although the PM tool is comparable to MS Project, it also comes with a level of complication also comparable to MS Project. Full functionality of PM (i.e. including resource management) requires buy-in by all departments/users in the company, and this is difficult to acheive in large or diverse organizations. Our company implemeted this software with the goal of bringing project management together with time reporting, expense reporting, and invoice processing. The purpose of implementing Clarizen was to have a centralized system where we could report project status by including all relevant metrics on the project in a list or detailed view, e.g. planned time vs. actual time, planned cost vs. actual cost, and project manager comments/narrative on goal vs. result. This purpose was never realized. Clarizen underestimated the work effort to develop customizations, which resulted in the time module never being completed, the expense/invoice modules were cumbersome to use, the related approval workflows had many problems, and support from Clarizen management was almost non-existent. We are now taking a different approach. No longer do we believe that one system can handle all our needs, and so we have adopted different systems with some integration between them to try to bring together all project-related data.

Bryce V.
Bryce V.
Managing Member en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Everything we needed to take our team to the next level

4 hace 3 años

Comentarios: We needed to evaluate how we could best deliver a quick first time to value for our customers on our implementation team.

Puntos a favor:

Clarizen enabled our team to effectively manage the numerous projects we had while surfacing the insights we needed to make business decisions.

Contras:

Like any software that is aimed at solving complex business problems, Clarizen had so many features that it became overwhelming to our team during implementation. When a business has to undergo major changes to their operations, it needs the transition to be as easy as possible. This is more of a critique for most large software solutions as opposed to just Clarizen.

Brian B.
Brian B.
Web Time Implementation Team Lead en
Usuario de Linkedin verificado
Recursos Humanos, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Clarizen a great Project Management Tool

4 hace 7 años

Comentarios: My team has used Clarizen for a little over a year now. I cannot say enough good things on how well it has done for my team and organizing the implementations of our Software. My team from an employee level up to management are able to use Clarizen to run their individual days and teams. We implement time and attendance software for clients and use Clarizen to organize our Projects with our specific timelines that we have. Clarizen makes it easy for employees to know exactly where they are at with all of their clients and allows management to easily track the progress of their teams.

Puntos a favor:

Customization. I cannot say enough on how exceptional the Clarizen technical team is with taking our needs and making them happen in the system. One specific example is I formulated a scoring system for incoming clients that based upon how they were going to use our system would be given a "complexity" score so that I could assign higher level clients to my best employees and lower level clients to my lesser experienced employees. Clarizen took my request that I submitted and within a month had the entire scoring system automated and up and running giving me a fantastic tool to use daily.

Contras:

Pricing. Clarizen needs to be able to add options on as fixed costs instead of raising the overall monthly rate. My team doesn't use every aspect of the program so when I need more of just one option in the system I shouldn't have to pay for a higher level across the board with more of all their options when I need just one. I am hoping that can change in the future to meet individual client needs.