¿Qué es Pro?

LogMeIn IT Reach ya no está disponible para nuevos clientes, debido al lanzamiento de LogMeIn Central y LogMeIn Pro, las soluciones de última generación de LogMeIn para el acceso remoto y la gestión de sistemas. Se continuará brindando asistencia a los clientes existentes de IT Reach y se les ayudará con su transición a lo largo del tiempo hacia los nuevos productos.

¿Quién usa Pro?

Sin información del proveedor

¿Dónde se puede implementar Pro?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • GoTo
  • Ubicado en Orem, EE. UU.
  • Fundada en 2003
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • GoTo
  • Ubicado en Orem, EE. UU.
  • Fundada en 2003
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Pro

Pro Software - 1
Ver 2 más
Vídeo de Pro
Pro Software - 1

Comparar el precio de Pro con productos similares

US$ 360,00/año
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 5,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Pro

  • Auditoría de problemas
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de acceso
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de contraseñas
  • Gestión de inventarios
  • Herramientas de colaboración
  • Sistema de detección de intrusiones
  • Supervisión de actividades
  • Transferencia de archivos

Alternativas a Pro

Con la confianza de 92 empresas de la lista Fortune 100, Splunk ayuda a investigar, supervisar, analizar y actuar sobre todos los datos de la organización.
Se anticipa a cualquier amenaza con una seguridad de terminales avanzada y proactiva que predice, detecta y neutraliza las vulnerabilidades.
Addigy proporciona una excelente plataforma de gestión de TI basada en la nube para administrar ecosistemas de Apple.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar.
Supervisión y gestión remotas (RMM), automatización de servicios profesionales (PSA) y acceso remoto: felicidad informática en un solo lugar. Descubre más sobre Atera
Ofrece una solución única para soporte remoto, desde un equipo de escritorio, portátil, tableta o teléfono inteligente. Supervisa varios sistemas a la vez.
Administración de vulnerabilidades sin parches Descubre más sobre TOPIA
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
Solución hecha a la medida para la Administración de Accesos Privilegiados con una plataforma de soporte remoto integrada, hecha por el proveedor líder de Alemania desde el 2003
ManageEngine PAM360 ofrece seguridad completa del acceso privilegiado para TI empresarial. Descubre más sobre ManageEngine PAM360
Solución basada en la web que permite conectarte a cualquier computadora o dispositivo móvil. Multiplataforma, segura, con pantalla compartida de alta velocidad. Descubre más sobre ISL Light
ConnectWise te ayuda a organizar tu negocio en torno a un sistema centralizado, para que tu organización pueda conectarse y comunicarse fácilmente.
Proporciona copias de seguridad de disco automatizadas en tiempo real, creación de imágenes de disco, copia de seguridad a nivel de archivos y restauración completa para servidores y estaciones de trabajo de Windows.

Opinones de Pro

Evaluación media

En general
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,0
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
3,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
54%
4
34%
3
9%
2
1%
1
2%
Carlos S.
Carlos S.
RPA Developer en Brasil
Usuario de Linkedin verificado
Productos químicos, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

LogMeIn Pro is exceptional remote access software.

5 hace 4 meses

Comentarios: The LogMeIn Pro software has been used for over 2 years by myself and the IT team for remote access to work computers. We used it a lot during the COVID pandemic to access shared intranet folders and documents. The interface is fluid, clean and very pleasant to use for a long time.

Puntos a favor:

The LogMeIn Pro software has pleased me a lot in terms of technical remote access and support for some junior developers. I access files daily on the intranet with LogMeIn Pro and it has always been stable, without lags and delays. It is also possible to use collaboration features using chat, voice and video with the assistant during a remote access help.

Contras:

LogMeIn Pro is nothing short of competing software. It has great visuals and features and especially a good price technical support. I don't see any problems to report.

Brandy M.
Practice Manager/Owner en EE. UU.
Veterinaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great Remote Access Software!

5 hace 2 años

Comentarios: LogMeIn Pro has allowed us to work remotely fairly effortlessly for a reasonable cost. It has really helped us to provide more flexibility to our employees to get their work done, or to still be able to provide support to our team despite being forced to stay home (such as during self-quarantine due to COVID-19, etc.). I haven't worked with their customer support team because I haven't needed to (which is a good thing since we haven't had problems!), so I can't comment on that.

Puntos a favor:

It is an excellent price for the functionality. I also like the pricing structure as compared to TeamViewer (it allows unlimited users, and you pay based on how many computers you are accessing). It is very easy to use, with very few kinks. It also is very nice that it saves the log-in information to the computer so that you don't have to type it every time.

Contras:

The mobile app is a bit frustrating because it changes the resolution of the screen you are remote accessing, I assume because it's trying to make things more visible, but then you can't see the other parts of the screen or certain buttons on the program that we use the most. It would be nice if it was optional to change the resolution, but it does it automatically. I would like to just zoom in when necessary and otherwise see the entire screen.

Ivo K.
Ivo K.
Group Network Administrator en Irlanda
Usuario de Linkedin verificado
Artículos de lujo y joyería, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Value Remote Desktop Solution

3 hace 3 años

Comentarios: Can be used to have a remote access solution for your business for access and support purposes. Great control system for administrators and a great concept behind it.
Downside is the need to have the local administrator rights to be able to log in.

Puntos a favor:

Logmein can be easy to manage via their web interface and desktop application. Is a low cost solution to a large remote control environment. Allows you to control and track user access, can be used from a mobile device which can be extremely useful in certain situations.

Contras:

To remote access the computer you have to have the local or domain administrator credentials. If i wanted to give a non admin user access to their desktop PC from their laptop it is not possible to accomplish via logmein. Desktop client has extremely limited functionality - most of the management has to be done from the web interface that has poor support for popular browsers like Chrome.

Kurt W.
IT Manager en EE. UU.
Ingeniería civil, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Perfect web-based or client based access to your work PCs.

5 hace 4 meses

Comentarios: Perfect for when government mask mandates are in effect, when business locations need to close for the pandemic, or just when our users need to quarantine themselves. We can just leave everyone at home and they can remote into their PCs at work. And when network speed is a must for at home users, being able to access a PC physically located on the internal network is a huge help.

Puntos a favor:

The ease of use and product features are what I like most. Screen-blanking features for HR purposes, multi-monitor use for picky Engineers, and being able to manage all through LogMeIn Central. Also, the secure link between the User PC at home, the servers at LogMeIn, and the PCs on our network was also a huge benefit.

Contras:

There is a small learning curve when trying to teach our users the difference between their LogMeIn accounts and their domain accounts, but they get it eventually.

Steven M.
IT Manager en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great Software, but Too Expensive

5 hace 2 años

Comentarios: I loved it until the price became too prohibitive to continue using it.

Puntos a favor:

I liked the Remote Access feature, the ability to remotely manage without connecting to the screen.

Contras:

After they hiked up their prices, we switched to a cheaper alternative.