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¿Qué es Denticon?

El software de gestión de consultas basado en la nube Denticon mejora en gran medida la administración y la rentabilidad de las consultas dentales. Uno de los primeros en estar en la nube hace más de una década, Denticon se creó para manejar grupos de múltiples ubicaciones, oficinas independientes e incluso clínicas móviles. Elimina los gastos generales de TI y accede a todos tus datos a través del navegador web. Los proveedores y los pacientes pueden moverse fácilmente entre ubicaciones, mientras que la gerencia puede extraer informes completos de toda la empresa. No más datos aislados.

¿Quién usa Denticon?

Grupos dentales de múltiples ubicaciones, consultas de tamaño mediano, consultas independientes y clínicas móviles.

Denticon Software - 1
Denticon Software - 2
Denticon Software - 3
Denticon Software - 4
Denticon Software - 5

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Denticon

Denticon

4,6 (104)
US$ 200,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
70
No se han encontrado integraciones
4,5 (104)
4,5 (104)
4,5 (104)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 200,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
74
10
4,4 (275)
4,3 (275)
4,5 (275)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Funcionalidades más valoradas
Gestión de citas
Gestión de expedientes de pacientes
Gestión de reclamaciones

Opinones de Denticon

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
75%
4
18%
3
3%
2
1%
1
3%
Randa
Randa
Chief Operating Officer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Best PMS on the market!

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

I like many things about Denticon..First, their customer support is quick to respond and help resolve issues.Second, the account manager listens and try to push improvements through the product management team.Third, it can connect easily to other vendors.Forth, it's user-friendly for receptionist and Dental Assistants.

Contras:

They have a lot of good improvements to come but it takes time.

Joshua
Dentist en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

After years of use, I can't see myself using anything else

5,0 hace 4 años

Comentarios: Denticon has been awesome. I don't deal with the issues of servers, backups, backup storage, security, ransomware, etc., that many of my colleagues have dealt with. My experience has been excellent.

Puntos a favor:

I love the cloud based access, ease of viewing records, schedules, reports, etc., from any device, including my phone. Excellent training videos for new users. No need to worry about backups and off-site backup storage. No security concerns.

Contras:

Sometimes reports are hard to navigate. Sometimes support is challenging with no 800-number support available.

Michael
Doctor en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Denticon Dental Practice Management

2,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Fair to poor with poor support, customer service.

Puntos a favor:

Cloud eliminates maintenance but at a cost

Contras:

Inconsistent, expensive with frequent cost increases, poor xray integration and worthless support...

DOUGLAS
Dentist/Business-Owner en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Big help for our small office.

5,0 hace 5 años

Comentarios: Has become a vital tool to our practice. Helps us keep up in the arena with much bigger competitors.

Puntos a favor:

Nicely integrated; billing, management, clinical. Staff all find it easy to use.

Contras:

Initially clinical graphics were not too impressive -- but newer/upgraded graphics are great.

Andres
Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Dental Software

5,0 hace 4 años

Comentarios: I like the ease of the overall software and how when new employees come in with no knowledge they pick it up super quick. Definitely recommend to any dental office that is looking for a new dental software.

Puntos a favor:

I love this software, it is easy to navigate even with zero knowledge of the product. The software makes it easy to figure out how to change or add anything and when I can't find it in the help portal the staff is super helpful and always get back to us quickly when we have a question.

Contras:

I haven't found any cons so far with using this software