15 años ayudando a las empresas argentinas
a elegir el mejor software

¿Qué es Starnik?

UtilityTrakR es una solución de software en la nube robusta para el sector de servicios públicos. Es un conjunto de productos todo incluido que incluye facturación (CIS), pagos, cobros, cajeros, acceso al portal de clientes, inteligencia comercial, informes detallados personalizables, gestión de datos de medidores con funciones de servicio externo en dispositivos móviles y todo en tiempo real. En Starnik se está construyendo la tecnología del mañana, hoy.

¿Quién usa Starnik?

Municipios, ciudades, cooperativas, condominios, asociación de propietarios, administración de propiedades, multifamiliares, militar/gobierno, vivienda de estudiantes, comercial/industrial, caravana/vivienda prefabricada.

Starnik Software - 1
Starnik Software - 2
Starnik Software - 3
Starnik Software - 4
Starnik Software - 5

¿Tienes dudas sobre Starnik? Compara con una alternativa popular

Starnik

Starnik

5,0 (8)
US$ 1,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
22
No se han encontrado integraciones
5,0 (8)
5,0 (8)
5,0 (8)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 695,00
una vez
Versión gratuita
Prueba gratuita
44
8
4,2 (80)
4,3 (80)
4,5 (80)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Starnik

El Dorado Utility Billing
Funcionalidades más valoradas
Facturación según el uso
Gestión de datos contadores
Historial de transacciones
CIS Utility Billing
Funcionalidades más valoradas
Facturación según el uso
Gestión de tasas
Historial de transacciones
Muni-Link
Funcionalidades más valoradas
Facturación en línea
Historial de transacciones
Procesamiento de facturas
Dynamics Billing
Funcionalidades más valoradas
Facturación recurrente y suscripciones
Facturación según el uso
Gestión de datos contadores
Tridens Monetization
Funcionalidades más valoradas
Creación de factura
Facturación en línea
Historial de facturas
Skybill Utility Billing
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Facturación según el uso
Gestión de clientes
AMCS Utility Billing
Funcionalidades más valoradas
API
Creación de informes y estadísticas
Gestión de correo electrónico
authorize.net
Funcionalidades más valoradas
Pagos en línea
Procesamiento de pagos
Seguridad de datos
Cogsdale
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.

Opinones de Starnik

Evaluación media

En general
5,0
Facilidad de uso
5,0
Atención al cliente
5,0
Funcionalidades
5,0
Relación calidad-precio
5,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
100%
Jessica
Founder & President en EE. UU.
, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

FIVE STAR Features & Benefits

5,0 hace 8 años

Comentarios: Since 2009, Starnik has evolved their platform to continually create ways to save time, money and hassle for their clients. Starnik's approach to new release updates insures that I am staying ahead of my peers and maximizing every minute of the day- allowing me to focus on other important issues we face daily. Their live customer service team creates the rapid response that I can then pass onto my clients - no frustrating maze of phone prompts - no we will get back to you in three to five business days- just clear, concise help when you need it the most.

Puntos a favor:

The software is complete, rigorous, customizable and adaptable in a way that I can approach other markets with confidence. Put simply, I do not have to concern myself on whether or not "we can provide a unique billing service" the solution is generally already there, waiting for me to utilize the feature.

Contras:

Initially, the software was heavily layered. Over the last several years, the program has become easier to navigate and find what I am looking for with ease.

Joey
President en EE. UU.
Servicios, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Excellent Software

5,0 hace 8 años

Comentarios: I have been using Starnik Systems as my software provider here at Metro Metering Solutions Inc for over 4 years. The customer service has been excellent. The software has been a great value to my company and has helped us become a top utility sub meter billing provider in Atlanta Georgia.

Puntos a favor:

Customer Service has been great and the ability to integrate the software with our customers.

Contras:

None

Respuesta de Starnik

hace 8 años

Thank you Joey!

Liliana
Revenue Officer en EE. UU.
Administración gubernamental, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Starnik survey 2016

5,0 hace 8 años

Comentarios: I've been using Starnik for the pass 3 years and it's easy to work with and very helpful in keeping the City of Calexico up to date.

Puntos a favor:

Starnik staff are very helpful, great customer service, friendly, reliable and efficient

Contras:

None

Amber
Queen of Billing/Sales en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña

Best Utility Software Available

5,0 hace 8 años

Comentarios: My company has been using this software since 2012 to operate utility billing services for our clients. My experience with this software and the team behind it is nothing but positive. The customer service is impeccable! Anytime you need assistance with ANYTHING, the support team is there to assist. Their response time and urgency to resolve any issue is at the highest quality. One big factor for our business to operate effectively is using a software that functions 100% of the time without interruption. In the years we have been using this software, there is not one single time the software was buggy or was not functioning. This software can do so much more than just utility billing services and has allowed our company to expand our client base in ways we could not imagine.

Elyse
Utility Billing Services en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña

Starnik has been a great asset to us!

5,0 hace 8 años

Comentarios: Southern Utility Billing Services has been using Starnik for 3 years. They have enabled us to expedite our water billing process for 26,000 units a month. Starnik has also created custom billing reports for us that help make it easier to keep track of our billing and usage history. Starnik has great customer service and they have knowledgeable technicians that are very helpful. The software is user friendly and if you need help learning the system they are always just a phone call away and willing to help you. Starnik is very professional, calls you by name, and makes your issue a priority. I would definitely recommend Starnik to other utility billing companies!!

Respuesta de Starnik

hace 8 años

Thank you so much Elyse!! We appreciate your review in Capterra. Thank you again.