Teamgage

¿Quién usa Teamgage?

Teamgage is trusted by organisations of every size who are looking to enable leaders and their teams to share ownership and drive improvements together.

¿Qué es Teamgage?

Teamgage is the worlds first team engagement platform that enables leaders and teams to continuously improve the way they work together.

The system measures behaviours and sentiment aligned to the strategy of the organisation and drives teams and managers to action their own improvements in real-time, creating highly effective teams.

Teamgage also provides insights into the whole organisation, using artificial intelligence to identify blockers and trends as they happen.

Información sobre Teamgage

Teamgage

https://www.teamgage.com/

Vídeo de Teamgage
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Precio inicial

AUD 1,38/mes
US$ 3,99
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Teamgage: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • 24/7 (asistencia directa)
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Windows (desktop)

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Teamgage

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda/filtro
  • Comentarios de 360 grados
  • Comentarios/notas
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación del rendimiento
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de empleados
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de planificación
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de control personalizable
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Planificación estratégica
  • Priorización
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión
  • Supervisión KPI
  • Visualización de datos

Lista completa de Software OKR (objetivos y resultados clave)

  • API
  • Análisis de participación
  • Análisis en tiempo real
  • Autoevaluación
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Biblioteca de preguntas
  • Comentarios anónimos
  • Comentarios constantes
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de empleados
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Encuestas y comentarios
  • Estudios de pulso
  • Evaluación de habilidades
  • Evaluación del rendimiento
  • Formularios personalizables
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de competencias
  • Gestión de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la formación
  • Gestión de modelos
  • Gestión de revisión del rendimiento
  • Gestión del rendimiento
  • Historial de evaluaciones
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Perfiles de empleados
  • Plan de carrera individual
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal para empleados
  • Preguntas personalizables
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento del avance
  • Selección de evaluadores
  • Valoraciones y reseñas

Lista completa de Software de evaluación 360º

  • API
  • Almacenamiento de documentos
  • Aprendizaje y desarrollo
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de empleados
  • Contratación de personal
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Evaluación del rendimiento
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de solicitudes de empleo
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del rendimiento
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de sucesiones
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal para empleados
  • Recordatorios
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de candidatos
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Solicitudes de ausencias
  • Tiempo y asistencia

Lista completa de Software de recursos humanos

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de participación
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Biblioteca de preguntas
  • Búsqueda/filtro
  • Chat y mensajería
  • Comentarios de 360 grados
  • Comentarios/notas
  • Contratación de empleados
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Encuestas y comentarios
  • Estudios de pulso
  • Evaluación del rendimiento
  • Gestión de acciones
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la formación
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión del rendimiento
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Ludificación
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Portal de empleados
  • Preguntas personalizables
  • Programas de recompensas de empleados
  • Reconocimiento de empleados
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento del avance

Lista completa de Soluciones de motivación para empleados

Alternativas a Teamgage

Más alternativas a Teamgage

Reseñas de Teamgage

Todas las reseñas

Calificación general

4,8/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,8
Atención al cliente 5
Funcionalidades 4,7
Relación calidad-precio 4,8

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Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

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Robert T.
Senior Project Officer
Recursos Humanos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/4/2021

"Teamgage review: NSWP"

Comentarios: Teamgage has helped us identify emerging trends and patterns including things we are doing well and things we can improve. We have been able to take subsequent actions based on this feedback

Puntos a favor: Easy to use and great customer service. This product is very good at helping us track how our team is going in different metrics.

Contras: Would be great if the comments section allowed for more characters which makes it easier to track comments when a staff member writes one comment split up. Would also be great to have a function that allows staff to recognise other staff members efforts. Another program we used in the past had this function.

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 4/5/2021

We appreciate your 5-star review, Robert! We're rolling out an update that allows comments of 180 characters. We hope this can improve your experience using Teamgage. For staff recognition, we encourage you to use our integration with Microsoft Teams, which allows you to use the "Praise" feature to recognise other staff members efforts. If you need any assistance on that, please contact our team.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/4/2021
Nicci S.
Real Time Analyst Lead
Seguros, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2021

"Allianz Review"

Puntos a favor: The benefit of Teamgage is we are able to keep up to date with our ever changing environment by also knowing our staffs thoughts and opinions on key topics impacting he business. Honestly my favourite parts are the Dashboard and Meeting launch functions, these make use super easy and extremely user friendly for the technology challenged staff it really ensure all skill levels can use this tool.

Contras: None at this stage as at present it meets all need we require and suits our business

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 4/5/2021

Thanks for leaving our business a 5-star rating, Nicci. We're super excited to see Allianz making the most of our product. It truly means a lot to our team!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2021
Gary S.
Contact Centre Manager
Seguros, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2021

"Cultural & Engagement"

Comentarios: As an engagement tool driving improvement through discussion and feedback its been front and centre of what we do on a monthly basis. Now that >50% of our staff are remote workers this tool has assisted us in getting valuable feedback with tenure split being excellent way of tracking how our newer staff are coping with remote work, systems and process changes.

Puntos a favor: The software is easy to use, quick and visual. Gives people an opportunity to give feedback and it's anonymous. Very nimble and easy to make changes with the Teamgage team.

Contras: Integration was straight forward. If you have a complex Org chart there is a need for some time to get the structure right. However have found Teamgage really flexible and willing to assist. Takes a bit of time to get your head around the results are rolling results rather than monthly results, its more about the trends rather than a fresh start every month. Need to move away from the thinking its just another survey, its much more than that, its a tool that will drive culture and open up dialogue with your staff.

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 4/5/2021

Thanks for supporting our business, Gary! We're happy to hear that Teamgage offered you the appropriate support and flexibility to get you the right structure for your team. In structures where team membership change is frequent, we have functionality allowing team members to pick their team as well. We really appreciate the feedback.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2021
Luke H.
Chief Information Officer
Educación superior, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/5/2021

"Simple, intuitive and powerful product"

Comentarios: Tool is easy to use, easy to implement and Teamgage provide fantastic customer support all the way through.

Puntos a favor: The ease of use for staff that need to fill it out each cycle - it is critical there is the lowest barrier possible to it being filled out - Teamgage can be filled out in less than 30 seconds

Contras: Nothing springs to mind - the ongoing improvements of the product have been fantastic. The integration with MS Teams being a key one.

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 6/5/2021

Hi Luke. This review made our day! We are grateful for your kind works and glad to hear that you're making the most of our integration with Microsoft Teams. Thanks once again!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/5/2021
Fiona T.
Talent & Culture Manager
Servicios jurídicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2021

"Teamgage Review"

Comentarios: I find Teamgage a great platform that enables employees to pass on anonymous feedback. Implementing Teamgage enables our employees to share any concerns, thoughts, improvements and suggestions they have to their respective managers on an ongoing basis. Teamgage was a great help during COVID particularly during the long lock down period in Melbourne. It gave us the opportunity to gauge the health and well being of employees by asking questions around this issue. We were then able to implement improvements to ensure any issues were being addressed. Teamgage has excellent customer service - always friendly, prompt with their responses, and always proactively helpful!

Puntos a favor: Teamgage is easy to use, it really does only take 20 seconds! It enables our managers to receive information that they would probably not receive in a normal meeting situation. I believe the confidentiality of the platform assists people in having confidence to put their view/concerns/feedback forward.

Contras: I don't have any cons regarding the software, the implementation was easy, there was plenty of support during this process.

Respuesta de proveedores

por Teamgage el 13/5/2021

Hi Fiona! Thank you so much for your feedback. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us.
It's awesome to hear that Teamgage is helping you to improve your team engagement. We're working hard to make it even better!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2021