¿Qué es Upvoty?

Turn user feedback into actionable product optimizations! With Upvoty it's super easy to collect & manage valuable user feedback.

¿Quién usa Upvoty?

SaaS businesses, startups or basically anyone who needs user feedback and cares about product optimization.

¿Dónde se puede implementar Upvoty?

Cloud, SaaS, Web

Sobre el proveedor

  • Upvoty
  • Fundada en 2018
  • Chat

Países disponibles

Países Bajos

Idiomas

Sin información del proveedor

Sobre el proveedor

  • Upvoty
  • Fundada en 2018
  • Chat

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Imágenes y vídeos de Upvoty

Upvoty Software - 1
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Upvoty

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Funciones de Upvoty

  • Gestión de comentarios

Alternativas a Upvoty

Hotjar proporciona información sobre la experiencia con el producto. Comprende al instante cómo se comportan los usuarios en tu sitio, qué necesitan y cómo se sienten.
Yotpo es una plataforma de marketing de comercio electrónico que proporciona soluciones integradas para reseñas de clientes, marketing visual, fidelización y referidos.
SurveyGizmo es la mejor plataforma de encuestas y perspectivas de datos del mundo, que te da las herramientas para que tomes decisiones más inteligentes.
Permite a las empresas recopilar comentarios de experiencia del cliente en tiempo real: NPS, CX y reseñas online en sitios que importan.
Pipefy es la plataforma BPM no-code diseñada para aumentar la eficiencia, integrar las operaciones e iniciar las transformaciones digitales. Descubre más sobre Pipefy
Software de encuestas de satisfacción del cliente en línea, lo que incluye CSAT, Net Promoter Score (NPS) y Customer Effort Score (CES 2.0). Descubre más sobre Nicereply
La plataforma n.° 1 de marketing y gestión de reseñas de marca blanca para comercializadores, agencias y SEO. Automatiza más y mejores reseñas en línea.
Qualtrics Customer Experience facilita a las empresas la monitorización, la respuesta y la mejora de cada momento clave del ciclo de vida del cliente. Descubre más sobre Qualtrics CustomerXM
Tidio es una plataforma de atención al cliente que te permite proporcionar una excelente asistencia al cliente y generar ventas con chatbots y chat en vivo.
Weave es una plataforma de comunicación que ayuda a las empresas a conectar con las personas a las que prestan servicios.
Nextiva Chat permite aumentar los ingresos, brindar un servicio más rápido y aumentar la eficiencia. Interactúa fácilmente con clientes y clientes potenciales.
Herramienta para crear encuestas, formularios y cuestionarios con el objetivo de estudiar a los clientes o evaluar a los empleados. Descubre más sobre Startquestion

Opinones de Upvoty

Evaluación media

En general
5,0
Facilidad de uso
5,0
Atención al cliente
5,0
Funcionalidades
4,8
Relación calidad-precio
5,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
100%
Wojciech J.
Wojciech J.
Founder en Polonia
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

All you need to collect feedback and votes, publish a RoadMap and improve the product

5 hace 3 años

Comentarios: I am a SaaS founder myself, and user feedback is vital to me. Having a public roadmap where users can post feature requests and vote, helps me better understand their needs and choose the right direction with the development. Pubilc Roadmap and communication helped us decrease churn, and increase NPS. Users are more likely to retain when they know what improvements to expect.

Puntos a favor:

- Custom domain and branding - Styling options - Ease of use - Very good support! - User authentication (I can sync my product's user accounts into the boards so they don't have sign-up if I choose not to allow anonymous access)

Contras:

I'd love to be able to create custom statuses and choose more than 3.

Respuesta de Upvoty

hace 3 años

Thanks, Wojciech! What an amazing review, we're so happy with it! Since a couple of weeks, you're able to create custom statuses. Having more statuses on the roadmap will be available soon! Check here: https://feedback.upvoty.com/b/feature-requests-1/multiple-statuses-on-roadmap/

Iris H.
Iris H.
CMO en Países Bajos
Usuario de Linkedin verificado
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Helps us better understand and decide

5 hace 10 meses

Comentarios: We really think Upvoty contributes in a way that we van listen to our users, connect with them, and build our app the best way possible.

Puntos a favor:

Easy to implement (we have embedded it in our app), easy in use for both our team as our users

Contras:

None, Upvoty itself is listening to their user’s feedback pretty good as well

Respuesta de Upvoty

hace 10 meses

Thanks for taking the time to review us, Iris. Awesome!

Yannick V.
Yannick V.
Co-founder en Países Bajos
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great for user input and roadmap creation

5 hace 10 meses

Puntos a favor:

Having a centralized place where we can capture all our user feedback is really important for a SaaS business like ours. It's easy for us to select and prioritized top upvoted features.

Contras:

Not really have a con. Upvoty is updated frequently and the [SENSITIVE CONTENT] is a really nice guy.

Respuesta de Upvoty

hace 10 meses

Thanks for the amazing review, Yannick!

Dennis S.
Founder ploi.io en Países Bajos
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great feedback collection software

5 hace 10 meses

Puntos a favor:

It just works, our users understand it properly and we've been collecting feedback with Upvoty ever since.

Contras:

Not really at this point, there are some things on their own roadmap we'd like to see.

Respuesta de Upvoty

hace 10 meses

Thanks Dennis, you are with us for a long time and we appreciate you took the time to review us here.

Bobby V.
Bobby V.
Owner en Países Bajos
Usuario de Linkedin verificado
Importación y exportación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

A Great and easy tool to use

5 hace 3 años

Comentarios: My input about there tool paid off, some feature requests are already live. Fast and simple communication :-)

Puntos a favor:

Easy to use interface. I get the idea that my requests really are dealth with now. No more floating ideas through email but visible features everyone can vote on

Contras:

I can not think of one, maybe the implementation?

Respuesta de Upvoty

hace 3 años

Thanks Bobby, good to hear you dig Upvoty