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¿Qué es Ally?

Ally es un software de gestión y seguimiento de objetivos que emplea el marco OKR (objetivos y resultados clave, por sus siglas en inglés). Este software de OKR es ideal para organizaciones de todos los tamaños y permite a los equipos alinear, rastrear y medir sus objetivos y resultados. Los usuarios pueden definir, compartir y supervisar sus prioridades online en cualquier momento desde la web y dispositivos móviles. La plataforma también se integra con herramientas como Slack y Microsoft Teams para que los usuarios supervisen y gestionen su rendimiento desde su flujo de trabajo diario.

¿Quién usa Ally?

Ally es adecuado para empresas de todos los niveles, tamaños y sectores. Su plataforma está diseñada para escalar fácilmente y es compatible con estructuras empresariales complejas y polifacéticas.

Ally Software - 1
Ally Software - 2
Ally Software - 3
Ally Software - 4
Ally Software - 5

¿Tienes dudas sobre Ally? Compara con una alternativa popular

Ally

Ally

4,6 (37)
US$ 7,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
18
11
4,5 (37)
4,4 (37)
4,7 (37)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 29,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
68
6
4,1 (61)
4,5 (61)
4,5 (61)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Ally

Weekdone
Funcionalidades más valoradas
Planificación estratégica
Seguimiento del avance
Supervisión KPI
Sage 100
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes financieros
Facturación
Libro general
Google Sheets
Funcionalidades más valoradas
Búsqueda/filtro
Gestión de documentos
Importación y exportación de datos
Paycor
Funcionalidades más valoradas
Portal de empleados
Seguimiento de la asistencia
Tiempo y asistencia
15Five
Funcionalidades más valoradas
Autoevaluación
Definición y seguimiento de objetivos
Gestión de revisión del rendimiento
Asana
Funcionalidades más valoradas
Calendario de marketing
Gestión de plazos de entrega
Gestión de tareas
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Gestión de empleados
Panel de comunicaciones
Seguridad de datos
Aha!
Funcionalidades más valoradas
Hoja de ruta del producto
Planificación y programación de proyectos
Seguimiento de creación de informes y proyectos
StaffCircle
Funcionalidades más valoradas
Definición y seguimiento de objetivos
Gestión de revisión del rendimiento
Programas de recompensas de empleados

Opinones de Ally

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
70%
4
24%
3
3%
2
3%
Mariel
Mariel
Senior Operations Manager en México
Usuario de Linkedin verificado
Logística y cadena de suministro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Managing OKRs through Ally

5,0 hace 3 años

Comentarios: Ally supports our business strategy.

Puntos a favor:

Seamless integrations and more are constantly becoming available.

Contras:

Reports and dashboards are good. The mobile app is excellent.

Respuesta de Ally.io

hace 3 años

Hi Mariel, Thank you for your feedback, we really appreciate it! We're so glad you've found success with using Ally.io to support your business strategy! Thanks again, Marilyn at Ally.io

Siddharth
Engineering Manager en India
Salud, bienestar y deporte, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Best tool to track OKRs

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

%age tracking on task level and overall picture on where we are, is what I like the most.

Contras:

The pricing is on a higher side, it could have been lowered, as at this price, we might not be able to get it adopted for whole org.

Respuesta de Ally.io

hace 4 años

Hi Siddharth, Thank you for your feedback, we really appreciate it! We're glad you're finding Ally.io helpful. Thanks again, Marilyn at Ally.io

Bruce
VP Solution Delivery en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Weird UI

2,0 hace 4 años

Comentarios: We are supposed to be tracking our entire company OKRs with this tool. I find that I hate the UI so much and am so mystified by it that I start avoiding the weekly update OKR task

Puntos a favor:

I like having a tool to manage the OKR process. I like the check-ins, teams, sub-teams, individual and team OKRs

Contras:

Weird UI, I am constantly struggling with it. It needs to be significantly easier to setup and manage OKRs, users and team branches in the tool

Respuesta de Ally.io

hace 4 años

Hi Bruce, Thank you for your feedback, we really appreciate it. We'll pass along your input regarding the UI to our product team and work on improving this! Thanks again, Marilyn at Ally.io

Taylor
CRM Manager en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Ally overall has been great with just minor dislikes

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

The ease of use and setup of Ally has been great. Being able to connect to both Salesforce and Tableau has been one of the biggest benefits along with checking in through Slack. The customer service team is very responsive and helpful with questions and have been a pleasure to work with so far.

Contras:

The software we were using had a better dashboard display to easily show the top company Objectives. This was beneficial for company meetings. Our CEO struggles with this part of Ally but it is really the only issue we have had.

Wassim
Associate Professor en EE. UU.
Seguridad informática y de redes, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Ally: A result-oriented platform for OKR

4,0 hace 2 años

Comentarios: Very promising experience.

Puntos a favor:

I supported the HR department in my institution to deploy Ally and configure it. KPI monitoring was a main objective on the list and we were amazed by how simplistic and facilitated Ally supports in this. We surely had to set the performance indicators and the formulas for assessing each. All the rest was done autonomously by Ally in terms of identifying the statistical events affecting those key performance indicators and calculating their values dynamically as things change from one semi-quarter to the other. Ally was very convenient in calculating the actual and expected progress and to display it graphically in association to each individual task. This was a major relief to the owner of the OKR. Moreover the actual progress can by dynamically updated due to events such as a check-in to the OKR or by adding Key Results to an objective. The main support that Ally can help in here is identifying measurable and actionable tasks and subtasks of goals and align it with the 5-year or 10-year vision of the corporation. This wasn't easy to do manually as most of the times the thinking phase surpasses the action phase which renders the strategic planning ineffective. Goal management is basically the main strength in Ally which unifies the management irrespective of the type of business of clients. Generalizing the Goal concept is what we really like in this software.

Contras:

Customization of the different components seem a bit tricky and complicated but to be fair it get much easier to do with some getting used to after getting acquainted with the different naming schemes and semantics.