¿Qué es LiveWebinar?

LiveWebinar solo necesita un navegador para comenzar a comunicarse con las personas al instante. Esta plataforma funciona en todos los navegadores y dispositivos (computadoras, móviles e incluso televisores). Su estructura modular permite una personalización ilimitada: puedes editar el aspecto visual de la plataforma para ajustarlo a tus propias necesidades. Aprovecha funciones como: calidad HD, transmisión de FB Live, chat con moderador, grabador en alta calidad, opción de llamada a la acción (CTA), pizarra en línea, proyección de acciones, pruebas de certificación en línea, transmisión de medios externos y mucho más.

¿Quién usa LiveWebinar?

Reuniones, seminarios web, aprendizaje en línea, RR. HH., ventas y marketing, asistencia al cliente, banca electrónica, escuelas, centros de salud, TI.

Where LiveWebinar can be deployed?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop)

About the vendor

  • by RTCLab
  • Located in Gdansk, Polonia
  • Fundada en 2016
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Austria, Bélgica, Chequia, Dinamarca, España y otros 12

Idiomas

alemán, búlgaro, chino, coreano, español y otros 8

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alemán, búlgaro, chino, coreano, español y otros 8

Imágenes y vídeos de LiveWebinar

Vídeo de LiveWebinar
LiveWebinar Software - 1 - miniatura
LiveWebinar Software - 2 - miniatura
LiveWebinar Software - 3 - miniatura
LiveWebinar Software - 4 - miniatura
LiveWebinar Software - 5 - miniatura

Comparar el precio de LiveWebinar con productos similares

Precio inicial

US$ 14,99/mes
US$ 40,00/mes
US$ 499,00/año
US$ 14,99/mes

Versión gratuita

Versión gratuita
Versión gratuita No
Versión gratuita No
Versión gratuita

Prueba gratis

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Prueba gratis No
Prueba gratis
Prueba gratis No

Funciones de LiveWebinar

  • @menciones
  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Arrastrar y soltar
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Etiquetado
  • Firma electrónica
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de huso horario
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguridad SSL
  • Software de asistencia remota
  • Software de softphone
  • Supervisión
  • Supervisión de la actividad de los empleados
  • Supervisión en tiempo real
  • Transferencia de archivos
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas para teletrabajar

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Anfitriones múltiples
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Asistencia por vídeo
  • CRM
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Conferencias
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Elevación electrónica de la mano
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de control de calidad
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de modelos
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de vídeos
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de videollamada
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Pizarra
  • Programación
  • Programación de eventos
  • Promoción social
  • Recordatorios
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Seguimiento de la participación
  • Seminarios web a demanda
  • Sondeos/Votaciones
  • Streaming de presentación
  • Streaming en vídeo
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas para webinar

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  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Asistencia por vídeo
  • Audio y vídeo bidireccional
  • CRM
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat privado
  • Chat y mensajería
  • Conferencias
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Difusión web a demanda
  • Elevación electrónica de la mano
  • Encuadre automático
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de eventos
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de vídeos
  • Grabación
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de videollamada
  • Herramientas de colaboración
  • Integraciones de terceros
  • Integración de Microsoft Outlook
  • Lluvia de ideas
  • Panel de actividades
  • Perfiles de usuario
  • Pizarra
  • Programación
  • Programación de eventos
  • Recordatorios
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Registro único
  • Seguridad SSL
  • Sondeos/Votaciones
  • Streaming de presentación
  • Streaming en vídeo
  • Transcripción automática
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  • Videoconferencia

Lista completa de Programas para videoconferencias

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  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
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  • Autorizaciones basadas en roles
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  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
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  • Difusión web a demanda
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  • Gestión de archivos
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  • Gestión de correo electrónico
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  • Gestión de vídeos
  • Gestión del control de presentaciones
  • Grabación a demanda
  • Grabación de la pantalla
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  • Grabación de videollamada
  • Herramientas de colaboración
  • Indicador de disponibilidad
  • Integraciones de terceros
  • Integración de Microsoft Outlook
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  • Panel de actividades
  • Pantalla en espejo
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  • Uso compartido de escritorio/navegador
  • Uso compartido de pantalla con varios participantes
  • Uso compartido de pantalla de móvil
  • Uso compartido de pantalla en tiempo real
  • Uso compartido de pantalla específico/bloqueado
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Lista completa de Software para compartir pantalla

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  • Encuestas y comentarios
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  • Gestión de eventos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de marca
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  • Streaming en vídeo
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  • Videoconferencia

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  • Diseños y vistas de vídeo
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  • Gestión de participantes
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de usuarios
  • Grabación
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  • Notas de la reunión
  • Panel de actividades
  • Programación
  • Recordatorios
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  • Reuniones internas
  • Salas de reuniones
  • Seguimiento de tareas
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  • Streaming de presentación
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Lista completa de Software para reuniones

Alternativas a LiveWebinar

Más alternativas a LiveWebinar

Reseñas de LiveWebinar

Leer las 119 opiniones

Evaluación media

En general
4,7
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,8

Opiniones por puntuación

5
89
4
29
3
1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Francisco C.
Francisco C.
Director de marketing digital en México
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great software and the price is a steal

5 hace 2 años

Comentarios: 2 friends and me wanted to create marketing courses online. One of us had this software but didnt use it that much. Since Im the tecchie guy I spent a while picking and clicking everything and when I set it up now its our only webinar platform.
Ive used zoom, gotomeeting, webinarjam, google, but this one is the best by far since it allows too much to be done and once you know what to click theres no stopping.
Since you can connect to fb live its a great plus.
Dont know if its possible or available to connect to more than one platform (for example fb, insta and youtube) at the same time.
If that is possible (dont know yet) then its a must purchase.

Puntos a favor:

- All the possibilities - Sharing video, image, files, everything can be shared - moderation - Control over event: you can control everything, let people interact or even let it transform into a stock market... everyone talks!! - Good qualiy of video - No record limit (only your space allocated, but nothing like zoom with 20 mins or so) - Live stream connection in 2 clicks

Contras:

It has a learning curve, not for begginers. Thats all I can think.

Respuesta RTCLab

hace 2 años

Thank you for a stellar review of LiveWebinar, Francisco! We appreciate your backing & support. To answer your question from the review, yes you may stream to other platforms at same time with the concurrent sessions feature. Contact [email protected] if you're interested and happy webinaring!

Daniel H.
Daniel H.
CEO en Bulgaria
Usuario de Linkedin verificado
Formación profesional y coaching, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

User friendly, brandable & professional...needs more monitoring to keep improving

4 el año pasado

Comentarios: I enjoy using Livewebinar as an administrator. I am generally concerned about new users finding their way around it, so I would really appreciate if LW would monitor more the way people struggle to use it and improve usability.

Puntos a favor:

* The brandability of the whole webinar platform especially the large widget on the right for the pro version. * Multiple layout formats is useful, although can be confusing for newbies * Permanent rooms are really useful I really like the backend UI for setting up rooms and getting links.

Contras:

* No landing pages like other webinar systems, you have to embed it into your site but that doesn't look so professional as it could. * The UI is not particular easy for new visitors. People can often struggle to find how to swtich cames on or find the chat. (more investment in continuous UI improvements needed) * Browser based webinar can be difficult for many people who find that as well as Chrome taking a lot of RAM to have Livewebinar on top can take a lot of processing power. * Live chat support badly needed

Respuesta RTCLab

hace 12 meses

Hello, Thank you very much for your review. We are very happy that you use our platform for every day work. Our goal is to always improve our product and service. So happy that you are with us. Kind regards, Marcin

Magda U.
manager en RU
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Not bad but not good either

3 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

I was developed by a small team with a vision.

Contras:

I've boght an ad-on that was underdeveloped and didn't work as it was supposed to. Never got my money back.

Gary john V.
Gary john V.
Business Owner en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Empleo y contratación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Our Small Business depends on video meetings

5 hace 2 años

Comentarios: It has helped in having a good branding experience in working with clients and with candidates. We have not pushed the boundaries of 100's on one video call yet, but so far we have had excellent video and audio quality, along with stellar support when stumped.
As more and more people we work with do work from home or remote, we can see this becoming a daily product we will use, just like email.
So overall, a great experience.

Puntos a favor:

Several items we enjoy most are: dedicated/assigned permanent meeting rooms. So we can set up each client with a dedicated video conference room and include their brand and our branding on it, so it feels very customize. Also we can easily assign someone to be the admin or controller of the room, or a moderator for chat responses, and just muted participants. With the push of a button, can change to small meeting video room for all to share and chat. We also like that all chats can be recorded. We do lots Interviews with technical job seekers every day, and the ability to interview and record is invaluable to share profiles/skills with clients with ease. And we can set up a private waiting room, so all who log in for meetings are waiting until I let them into the video room, which is great when running late. You can just alert people and they can wait on hold. One of my favourite features would be extensive document and screen sharing for whiteboard exercises, or for training purposes with staff in remote offices, or working from home. And this can be used for full blown webinars, including recording and replaying evergreen webinars. Recording has some limits but for our use it is more than adequate at this time. You can purchase additional recording space and higher resolution if you like. One last feature I like a lot, is all the video is rendered in your browser. I have tried on Chrome and Firefox so far and both work fine. You don't download addons like Zoom.

Contras:

I did have some initial challenge with understanding how the various access types worked, and how to permanently lock down waiting rooms. As I have been most used to simpler Video products like Google Hangouts, and been simply a participant in Gotowebinars, Zoom webinars and others, I had a small learning curve. But this stated, I quickly emailed Support and always had a response to resolve my issue within a few hours. Sometimes within minutes. So I felt confident someone was around to assist whenever needed.

Respuesta RTCLab

hace 2 años

Thank you for writing LiveWebinar a review, Gary.We appreciate the backing and support as well as you having having a great experience using our product!

Usuario verificado
Content Specialist en Polonia
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Highly customizable and safe online meeting & webinar software

5 hace 11 meses

Comentarios: As a person who works mostly remotely and collaborates with people from all over the world, I appreciate the intuitiveness of this platform and security. I speak with clients about business strategies, so I want to be sure that my data is safe and that information wouldn't leak from our digital meeting. LiveWebinar is also highly customizable - I'm using a Business pricing plan currently with a few add-ons that I could pick from the list. Very handy and personalized software.

Puntos a favor:

As a person who pays attention to time and money saving practices, I was amazed by the solutions offered by LiveWebinar. What I like the most is the possibility to divide a meeting into smaller conversations with breakout rooms and have control over each one as an administrator. From a marketing and sales perspective, I find also Call To Action very useful, as it helps me close deals and sell more during the webinars. I also like to prepare content in advance so an option of a library for videos, where I can save YouTube films and play them without switching the tabs is handy as well.

Contras:

Compared to those which I used before, I don't think I see anything that should be radically changed. I don't have problems with online meetings, not live webinar content.

Respuesta RTCLab

hace 11 meses

Hello, Thank you for 10 out of 10 review! We really appreciate your backing & support. We are happy that you are enjoying our platform features and functionalities. Kind regards, Danijel RTCLab Team