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¿Qué es LiveSession?

Software de análisis web con repeticiones de sesiones del sitio, seguimiento de eventos del usuario y segmentación de clientes. Su objetivo es resolver fácilmente los problemas de tus clientes, encontrar respuestas sobre cómo se utiliza tu producto y optimizar la experiencia general en tu aplicación web.

¿Quién usa LiveSession?

Su objetivo es ayudar a los equipos de producto. Atención al cliente, diseñadores de UX, propietarios de productos y desarrolladores. Esta herramienta permite comprender los problemas rápidamente, depurar aplicaciones y tomar decisiones de desarrollo de productos.

LiveSession Software - 1
LiveSession Software - 2
LiveSession Software - 3
LiveSession Software - 4
LiveSession Software - 5

¿Tienes dudas sobre LiveSession? Compara con una alternativa popular

LiveSession

LiveSession

4,6 (28)
US$ 65,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
26
12
4,7 (28)
4,6 (28)
4,7 (28)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 39,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
117
8
4,6 (239)
4,6 (239)
4,7 (239)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a LiveSession

Lucky Orange
Funcionalidades más valoradas
Mapas térmicos
Para sitios web
Seguimiento de actividades
Contentsquare
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Mapas térmicos
Seguimiento de actividades
Fullstory
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
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Real-Time Monitoring
Smartlook
Funcionalidades más valoradas
Mapas térmicos
Seguimiento de actividades
Seguimiento de la participación
Mouseflow
Funcionalidades más valoradas
Análisis de comportamientos
Mapas térmicos
Seguimiento de interacciones entre usuarios
Inspectlet
Funcionalidades más valoradas
Etiquetado
Mapas térmicos
Real-Time Analytics
Hotjar
Funcionalidades más valoradas
Creador de encuestas
Mapas térmicos
Seguimiento de actividades
Pendo
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de la comunicación
Seguimiento/Análisis de uso
Heap
Funcionalidades más valoradas
Conectores de datos
Creación de informes/análisis
Visualización de datos

Opinones de LiveSession

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
75%
4
14%
3
11%
Wojciech
Wojciech
Founder en Polonia
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Best Product in its Category

5,0 hace 6 años

Comentarios: It is definitely the best product for session recording, heatmaps, user/visitor analytics. I have been using 6 different apps before and finally found the one that has all the features I need.

Puntos a favor:

I love that kind of software where I can set everything up and running in 2-3 minutes. The recordings are amazing, I can segment my users in many ways and pass their parameters. The dashboard is simple to navigate and has a lot of features to analyze and help better understand my users. I can find any bugs on my website and app when they happen. Without LiveSession I wouldn't be able to repeat the user path to find some bugs reported by users.

Contras:

I've been using this app for over 4 months and haven't seen anything I could be disappointed with.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Best choice I made

5,0 hace 5 años

Comentarios: It works easily since the beginning and anytime we face a problem we get great and super fast support from them.

Puntos a favor:

It contains all the features that its competence plus personal support.

Contras:

The technical documentation is not as extense as other tools. It can be compensated by asking directly to the developers which does the trick. The only offer data retention of 1mo and 3mo. It would be great to be able to have a year of data retention (paying for it of course).

Bartosz
Customer Success Specialist en Polonia
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Good enough for most scenarios

3,0 hace 5 años

Comentarios: It's been really good. It helped me track user activities and analyze their behavior in our app. I value it for its simplicity and getting job done.

Puntos a favor:

I really like the clean and modern interface. It makes searching through the features very convenient and looking at it while working is a pure pleasure. There is plenty of information visible even on the list of sessions – not only while watching one. It makes searching easier and I'm no longer wasting time playing every session on the list while looking for the one I need at the time.

Contras:

The thing that is a real deal breaker for me with this software is lack of possibility to watch the session live. It's really important to track users activities live while trying to help them with their issues. In Customer Support it's a much needed feature that is unfortunately not available (at least for now).

Gauthier
Product Designer en Francia
Investigación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Solid base of core feature, fluid use 👌

5,0 hace 4 años

Comentarios: very fluid, very frictionless
entirely legit in the game vs players like fullstory or hotjar (used both)
easy to use for non-tech and support team
working on BtoB saas => ultimate documentation for issue/bug reporting & experience smoothing

Puntos a favor:

- ease of use - significative dashboard (vs fullstory I used for long) - personal/team segment

Contras:

- waiting for a true integration with Segment (Fullstory stays better on it, i think) - had a mid experience with support facing and reporting bug after 30mn of paid plan :/

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The best way to get unbiased UX insights

5,0 hace 6 años

Comentarios: LiveSession was a great find for us. We have since added it as an option for clients to test their UX after site launch, something we previously couldn't do.

Puntos a favor:

One of the hardest parts of designing great user experiences is obtaining unbiased user tests. With LiveSession this can be achieved incredibly easily (and anonymously), allowing you to see how people interact with your site. This then informs your design decisions moving forward to make a more usable site. They also have auto-detection for things like 'rage clicks' and other UX issues.

Contras:

It can be a little technical to set up, so you have to know what you're doing, but once it's set up there's not much else you need to do.