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¿Qué es Inline CRM?

Utilizada exclusivamente para el cumplimiento de las ventas de contratos de servicios de vehículos, Inline Data Systems es una empresa B2B que se especializa en el conocimiento profundo de datos, integraciones clave y una plataforma de marketing de múltiples niveles. Inline CRM se usa para las ventas de contratos de servicios de vehículos para proporcionar una herramienta poderosa que da una visión completa de los esfuerzos de marketing y las interacciones de los clientes en toda tu organización. Esta solución te brinda la información y los conocimientos que necesitas para convertir tu centro de atención telefónica en un centro de ganancias.

¿Quién usa Inline CRM?

Centros de atención telefónica que venden garantías y contratos de servicio de vehículos.

¿Tienes dudas sobre Inline CRM? Compara con una alternativa popular

Inline CRM

Inline CRM

4,9 (8)
US$ 25,00
Versión gratuita
Prueba gratuita
24
2
4,8 (8)
5,0 (8)
5,0 (8)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 0,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
195
22
4,0 (18.750)
4,0 (18.750)
4,1 (18.750)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Inline CRM

Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
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Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
CRM
Gestión de la asistencia técnica
Real-Time Data
Pipedrive
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
ActiveCampaign
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
NetSuite
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Chart of Accounts
Declaración de ganancias/pérdidas
Act!
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
CRM
Gestión de contactos
Insightly
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de flujos de trabajo
Seguimiento de progreso de tareas
Copper
Funcionalidades más valoradas
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Seguimiento de interacciones
Agile CRM
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos

Opinones de Inline CRM

Evaluación media

En general
4,9
Facilidad de uso
4,8
Atención al cliente
5,0
Funcionalidades
4,9
Relación calidad-precio
5,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
88%
4
13%
Misty
Operations Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Seguros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Exceptional Software and service

5,0 hace 6 años

Comentarios: True Auto has been a client of Inline’s for almost 8 years and we could not be happier with their service. The knowledge and ability that representative and his staff provide are exceptional!

Puntos a favor:

User friendly robust system that is customized to our specifications. Multiple reporting options, payroll features and integration options.

Contras:

Any small issues we have experienced were on our end and Inline’s support team quickly helped us resolve them.

Respuesta de Inline Data Systems

hace 6 años

Thank you Misty! The feeling is mutual! We appreciate having True Auto as a client!

Brianna
Admin en EE. UU.
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

CAPS Highly Recommends Inline!

5,0 hace 6 años

Comentarios: Inline is always so quick to solve any problems our company may experience. They are patient and extremely knowledgable about our industry. The support team makes you feel like you are their most important client, even if your issue may be minor.

Puntos a favor:

This software is extremely user friendly and provides all the necessary tools to run a successful business. Time clock features, in depth reports, payroll calculations, as well as marketing reports are all easily accessible and very detailed. Claim information added to customer file is very helpful for all representatives.

Contras:

We have no cons with Inline. We love everything about the software. Any issues we have the support team handled in minutes!

Respuesta de Inline Data Systems

hace 6 años

We are very appreciative of you and your team! You guys are great to work with!

Dale
Customer Service Manager en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Inline Review

4,0 hace 6 años

Puntos a favor:

Having all of a particular customers information in one program.

Contras:

The inability to edit notes once they have saved.

Respuesta de Inline Data Systems

hace 6 años

Thank you Dale! We will look into your concern and see if we can make adjustments. Stay tuned! We appreciate your business!

Vernon
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

I saved the best for last

5,0 hace 6 años

Comentarios: I've been in the Auto Warranty industry for over 15 years and I've used every CRM out there. I started using Inline CRM more than 3 years ago and I can tell you it is head and shoulders above all the others in ease of use and functionality, not to mention the above and beyond in-depth reporting features.

Puntos a favor:

The layout is something that you have to experience to truly appreciate.

Contras:

It took me a while to learn how to create email templates.

Respuesta de Inline Data Systems

hace 6 años

Thanks for the great review! We are very lucky to have you as a client!

jim
GM en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great program and support

5,0 hace 6 años

Comentarios: positive , we are very happy we made the transition

Puntos a favor:

Ease of use , loaded with information and very easy to navigate an customize reporting.

Contras:

lots to learn, loaded with information.

Respuesta de Inline Data Systems

hace 6 años

Thanks for the great review! We are very happy to work with you and your team!

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Inline and the Inline team are great to work with!

5,0 hace 6 años

Comentarios: My overall experience with Inline has been great! If you are considering a switch, I highly recommend them.

Puntos a favor:

This software allows us to have everything in one location. Prior to Inline we used a two separate CRMs, one for lead management, and the other for rating and payment processing. Having everything in one program makes things easier for the users and allows us to access reporting that was not available before.

Contras:

What I least like is also what I like most, Reporting. Inline's reporting is very open ended, in other words the reporting possibilities are endless which makes reporting very complex. Luckily, the support team is amazing.

Respuesta de Inline Data Systems

hace 6 años

Thank you for the great review! We strive to help your business in all we do!

Bryan
General Manager en EE. UU.
Seguros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Go with Inline!

5,0 hace 6 años

Puntos a favor:

Prior to using Inline we had to use 2 CRMs to accomplish our daily tasks. Inline was able to streamline several of our processes and not only simplify everything but also save us money.

Contras:

We have not ran into any "Inline" cons; just the struggle of learning a new program. Inline's support team has been great through that process though.

Respuesta de Inline Data Systems

hace 6 años

Thanks for the great review! Your team is great and always eager and ready to learn! We are very excited to have you as a client!

Chelsea
Compliance Manager en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Love it!

5,0 hace 6 años

Comentarios: The team is amazing and so is the product

Puntos a favor:

Ease of use. Strength of the support team.

Contras:

Nothing. It fits all of my needs perfectly

Respuesta de Inline Data Systems

hace 6 años

Thank you Chelsea! We think the NVPS team is amazing also and we are very happy to be able to provide a solution for your company!