¿Qué es TigerConnect?

TigerConnect es una plataforma de comunicación muy utilizada en el sector sanitario. Moderniza la colaboración entre médicos, enfermeros, pacientes y equipos de atención. TigerConnect combina una experiencia de usuario similar a la del consumidor para la comunicación de texto, video y voz. Cumple los estrictos requisitos de seguridad, privacidad y flujo de trabajo clínico que exigen las actuales organizaciones de atención médica. TigerConnect acelera la productividad, reduce los costes y mejora los resultados para los pacientes.

¿Quién usa TigerConnect?

TigerConnect es adecuada para grandes sistemas de salud/IDN (redes integradas de prestación de servicios, por sus siglas en inglés) e instalaciones de cuidados intensivos, cuidados postintensivos, SNF (centro de cuidados intermedios, por sus siglas en inglés), atención ambulatoria, consultas médicas, centros de diálisis, centros quirúrgicos y salud domiciliaria/cuidados paliativos.

¿Dónde se puede implementar TigerConnect?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (local), Linux (local), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Por TigerConnect
  • Ubicado en Santa Monica, EE. UU.
  • Fundada en 2010
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos, Singapur

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Por TigerConnect
  • Ubicado en Santa Monica, EE. UU.
  • Fundada en 2010
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos, Singapur

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de TigerConnect

Vídeo de TigerConnect
TigerConnect Software - 1 - miniatura
TigerConnect Software - 2 - miniatura
TigerConnect Software - 3 - miniatura
TigerConnect Software - 4 - miniatura
TigerConnect Software - 5 - miniatura

Comparar el precio de TigerConnect con productos similares

Precio inicial

N/D
US$ 14,00/mes
N/A
N/D

Versión gratuita

Versión gratuita No
Versión gratuita No
Versión gratuita No
Versión gratuita No

Prueba gratis

Prueba gratis No
Prueba gratis
Prueba gratis No
Prueba gratis

Funciones de TigerConnect

  • API
  • Acceso móvil
  • Admisión de pacientes
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Confirmación y recordatorios
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cuestionarios de pacientes
  • Datos en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Formación de los pacientes
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de citas
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de planes de cuidado
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Mensajería
  • Mensajería SMS
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Portal de los pacientes
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Recargas en línea
  • Recordatorios
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento del avance
  • Software de comunicación con el paciente
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real
  • Varias ubicaciones
  • Ver, descargar y transmitir
  • Videoconferencia

Lista completa de Software de comunicación con el paciente

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Clínica de varios profesionales
  • Confirmación y recordatorios
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Facturación
  • Facturación médica
  • Formularios online
  • Formularios personalizables
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de reclamaciones
  • Integraciones de terceros
  • Mensajería individualizada
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para fines médicos
  • Planes de tratamiento a distancia
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de pagos
  • Programación
  • Programación de citas
  • Recetas electrónicas
  • Recordatorios
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Sala de espera virtual
  • Software de softphone
  • Supervisión
  • Uso compartido de archivos
  • Varias ubicaciones
  • Videoconferencia

Lista completa de Software de telemedicina

Alternativas a TigerConnect

Más alternativas a TigerConnect

Reseñas de TigerConnect

Leer las 42 opiniones

Evaluación media

En general
4,7
Facilidad de uso
4,8
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por puntuación

5
32
4
8
3
2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Danielle B.
Danielle B.
Billing Specialist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Tiger

5 hace 8 meses

Comentarios: It is great for quick communication and quick access

Puntos a favor:

Tiger makes communication throughout the hospital super easy. Departments can communicate with other areas with ease.

Contras:

There isn’t anything I don’t like. We haven’t experienced any issues or problems with this product this far

Angela L.
Vice President Patient Care Services en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Best communication investment we've made

5 hace 3 años

Comentarios: I highly, highly recommend this product for home healthcare workers and healthcare in general. It has literally changed so much of how we communicate important patient information, scheduling, agency updates and coordination. Customer service has always been responsive and knowledgeable and has always fixed any issue we were having or answered any questions we had in a matter of minutes. In my opinion and experience, no other similar platform can do what Tiger Connect can do.

Puntos a favor:

It is super easy to use and onboard new users. You can easily see if messages were received and read. You can create group messages or broadcast lists to reach multiple people at once. It is HIPAA secure and we can discuss patient information and PHI. Priority messages can be sent, do not disturb and mute functions, messages can be forwarded. We can also use it form a PC and attach documents or pictures if needed. It has changed how we communicate in my home care agency and increased efficiencies and workflows.

Contras:

Honestly, really hard to find something we do not like about Tiger Connect.

Hallie H.
Office Manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Does the job and not much else

4 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: A great HIPAA secure app. Very basic of the basic for communication. Threads like texting and not much else.

Puntos a favor:

Its very secure which is great in case I leave behind my phone somewhere. Pin to get into my phone and pin to get into the app are different.

Contras:

There is no way to mention a specific person in a chat. Sometimes a task is delegated but not to anyone. In Google systems and Microsoft teams, you can "tag" the person so they receive an extra notification. This features seems to solve a lot of communication lags in other companies versus Tiger Connect using companies. While it can rely on the person typing the message to direct the statement, the app being in used in the capacity I use it in will not work. I receive close to 200 messages a day. It is very easy miss a message intended for me trying to keep up.

Donna T.
Operations Manger en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Customer Feedback

3 hace 3 años

Puntos a favor:

Sending messages is simple and clean. There is nothing mind blowing about the product.

Contras:

the integration with other facilities is difficult to maneuver. Tech support is not very friendly or helpful.

Mike C.
Information Technology Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

What the heck is Clinical Collaboration Platform? I thought I was reviewing TigerConnect.

4 hace 3 años

Comentarios: I am still assuming we are talking about TigerConnect. It is a mature and stable product for secure text messaging. It could be even more powerful with a little more work.

Puntos a favor:

The TigerConnect product offers an easy to use secured text messaging product. User training required is minimal.

Contras:

The Broadcast feature. Very powerful way to reach every user subscribed. Unfortunately, no way to choose which users have access to this powerful feature. It is assigned to everyone. We had to turn it off. The Archive. Keeps all messages from all subscribed users. Very good. Unfortunately, no way to choose which messages an Archive user has access to. If you have Archive access you see everything. Had to strictly limit which users could have Archive access. No method for us to place all of our Switchboard subscribed users into a group which would receive every message sent or received by this group. It is merely an option for the Switchboard staff if they happen to remember to include the group. This makes handoff between Switchboard shifts less effective. There is no way to detect if a user already has a password/pin set on their mobile phone when installing the mobile app. Thus, the only way to make certain that the mobile app is secured is to force the mobile app to require a pin. So, if a user already uses a pin for their phone they will now also have to use a pin for the mobile app as well. Other apps we use can make this determination and reduce the number of pins required for the end-user. The timeout parameters for the Web Console and the Desktop Console are controlled from a single parameter. This is unfortunate since we want our Web Console to timeout much quicker than the Desktop Console. As a result our Desktop Console users have to repeatedly sign in every 15