Docupilot

Docupilot

Por Flackon

¿Quién usa Docupilot?

Customers use Docupilot to automate the document generation procress to save time and avoid errors.

¿Qué es Docupilot?

Docupilot is a cloud based document automation software. Unlike competing products with steep pricing tiers, Docupilot is priced affordably, and is free forever for the first 20 documents generated. Built with an emphasis on usability, Docupilot also offers integrates with different data sources like CRM, Forms, Online databases, HR, Surveys etc.

Información sobre Docupilot

Flackon

https://docupilot.app

Fundada en 2018

Resumen de precios de Docupilot

Docupilot está disponible a partir de US$ 29,00/mes. Docupilot dispone de una una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Docupilot a continuación.

Precio inicial

US$ 29,00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Docupilot

Software de automatización de formularios
Archivo y conservación
Arrastrar y soltar
Automatización proceso/flujo de trabajo
Búsqueda de texto completo
Colaboración
Control de versiones
Controles o permisos de acceso
Creación y diseño de formularios

Reseñas de Docupilot

Mostrando 5 de 15 reseñas

En general
4.9/5
Facilidad de uso
4.8/5
Atención al cliente
5/5
Funcionalidades
4.9/5
Relación calidad-precio
4.8/5
Rob C.
Owner
Alimentación y bebidas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2019

"Excellent cloud based tool"

Comentarios: Will continue to use and am very happy with the amazing support I receive. Cost may become a factor in the future but not for now.

Puntos a favor: Ability to merge data using API and creation of PDF.

Contras: Wish there were other pricing options. In my case, a merge is a single page. Others may have one merge that created multiple pages. My cost per merge is the most expensive.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2019
Chris J.
Operations Director
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/7/2019

"Amazing product for Automating Document Creation and Distribution"

Comentarios: In automating all of our document creation we have managed to save a very significant amount of time for our Sales and Operations teams, who now use this time more productively in helping customers buy more from us and feel more supported overall.

Puntos a favor: So easy to use, brilliant world-class and instant support.
This software has saved us hours of work on a near daily basis, we now automate all documents coming out of our CRM through Docupilot. Other than out CRM, this is now the most used software in the office. Its flawless, works every time and is brilliantly supported.

Contras: Nothing, everything has surpassed every expectation so far, we're very very pleased.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/7/2019
Zee S.
Janitor
Seguros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/1/2020

"Huge savings and so simple to use!!"

Comentarios: Auto Mail PDF Invoices. Great product!

Puntos a favor: Moved from web merge because of the pricing and have loved docupilot! So easy to use and much easier to set up compared to the others.

Contras: All been great so far! I have no concerns at all

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/1/2020
Antonio G.
CEO
Software informático, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/2/2020

"Best tool for Document Automation"

Puntos a favor: - Really easy to use
- The Integration with Zapier is amazing
- The Customer Support is super responsive
- Perfect value for money

Contras: - The UI of the product is ok but could be modernised

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/2/2020
Sam C.
Technical Operations
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/7/2019

"A really cool innovation for documents"

Comentarios: A pretty fun learning experience overall

Puntos a favor: That it's like a web builder but for documents, that you can integrate many different technologies, use the API, style and customise to your hearts desire, very innovative and opens up a lot of options!

Contras: More video tutorials and walkthroughs that show some of the integrations that can be achieved with other technologies would be really quite helpful e.g. using the Bootstrap CDN for tables and form construction etc.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/7/2019