¿Qué es Together Mentoring?

Together Software es una plataforma basada en la nube que permite a las empresas ejecutar programas internos de mentoría de empleados de forma online, desde el registro hasta la creación de informes. El avanzado algoritmo de Together une a mentores y aprendices en función de sus objetivos, fortalezas, áreas de desarrollo, intereses y más. Together se puede utilizar con toda tu base de empleados o con grupos específicos, como los nuevos empleados, nuevos gerentes, talentos de alto potencial y grupos de diversidad. Together es fácil de usar y totalmente personalizable.

¿Quién usa Together Mentoring?

Together puede ser utilizado por cualquier empresa con más de 100 empleados.

¿Dónde se puede implementar Together Mentoring?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Together Software
  • Ubicado en Toronto, EE. UU.
  • Fundada en 2018
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Albania, Alemania, Andorra, Angola y otros 224

Idiomas

alemán, búlgaro, catalán, checo, chino y otros 42

Sobre el proveedor

  • Together Software
  • Ubicado en Toronto, EE. UU.
  • Fundada en 2018
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Albania, Alemania, Andorra, Angola y otros 224

Idiomas

alemán, búlgaro, catalán, checo, chino y otros 42

Imágenes y vídeos de Together Mentoring

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Vídeo de Together Mentoring
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Together Mentoring

US$ 6,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 2,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Together Mentoring

  • Administración de la formación
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje móvil
  • Asignación de mentor/coach
  • Autoría de cursos integrada
  • Base de datos de empleados
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de preguntas
  • Certificación y licencias
  • Colaboración entre varios usuarios
  • Compartir contenido
  • Control de procesos de aprobación
  • Creación de informes/análisis
  • Curación de contenido de autoservicio
  • Desarrollo de carrera profesional
  • Estudios de pulso
  • Evaluación de programas
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de competencias
  • Gestión de empleados
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de programas de mentoría
  • Gestión de sucesiones
  • Inscripciones/incoporacionesr
  • Líneas e itinerarios educativos
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Perfiles de participantes
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal del alumno
  • Programación de citas
  • Reconocimiento de empleados
  • Seguimiento de candidatos
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Soluciones de motivación para empleados

Alternativas a Together Mentoring

eloomi es una plataforma de aprendizaje y desarrollo intuitiva y fácil de usar. Incorpora nuevos empleados, mejora las habilidades y el compromiso.
SIT Alemira está aquí para involucrar a tus alumnos, ampliar tus cursos y ayudarte a alcanzar tus objetivos de formación.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Aumenta la implicación del alumno y la retención de conocimientos en entornos de educación superior y formación corporativa.
SkyPrep se especializa en la automatización y la transición de cualquier aspecto de la capacitación de los empleados a una plataforma en línea, de manera simple y sencilla.
Plataforma de contratación basada en datos creada para buscar, seleccionar y contratar excelente personal.
Accede y gestiona de forma sencilla la información del empleado desde cualquier sitio y en cualquier momento. La mejor experiencia de RRHH y gestión del talento con Talentia HCM.
Plataforma de recursos humanos colaborativa y personalizable para medianas y grandes empresas. Basado en Microsoft SharePoint.
Una plataforma para crear, comercializar y vender cursos online desde el propio sitio web.
iTacit is a front-line employee platform that puts everything work in one mobile-first, easily accessible place.
Programación de trabajos con actualizaciones de estado por GPS, notas de turnos y más con la aplicación todo en uno de Connecteam, que es potente y fácil de usar.
Sistema de gestión de aprendizaje que ayuda a los usuarios a gestionar clases virtuales, áreas académicas, contables y administrativas.
Darwinbox is a unified HRMS platform built for large enterprises. Loved by HR teams and employees alike, it is used by 1.5M+ employees

Opinones de Together Mentoring

Evaluación media

En general
4,9 (117)
Facilidad de uso
4,7 (117)
Atención al cliente
4,9 (117)
Funcionalidades
4,7 (117)
Relación calidad-precio
4,8 (117)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
87%
4
11%
3
2%
Cristina marcano L.
Cristina marcano L.
E-Coach Senior ILC Academy en Venezuela
Usuario de Linkedin verificado
Formación profesional y coaching, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

When it comes to healthy businesses you have to think about Together Corporate Mentorship.

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

A platform that stands out in terms of preparation and support for employees and corporate. It serves as a manager to establish relationships with mentors and coaches that add value to the human being. Collaborate with those involved in the process for the establishment of companies and healthy relationships in the corporation. The support of the Mentories adapts to the progress of each employee depending on their own personal characteristics, as each human being has its own process and Together Corporate Mentorship adapts to this. It is so easy to use that it works with the calendar and the mail of the employee who takes the mentoring.

Contras:

I have very little time using it and until now I have not had great difficulties. I could say that those who insist on knowing its operation and practice it, will not have problems that prevent its use.

Sharla G.
Harvesting Supervisor en Canadá
Energías renovables y medio ambiente, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Together Platform - Mentoring Program

5,0 hace 7 meses

Puntos a favor:

Software is easy to use. I like that I can go back and review previous sessions. Booking sessions was easy as well, I like how obvious it was showing the calendars. I liked getting notifications when my mentor added something to the notes. How it integrates with our email system/calendars is great too. Overall, this software is easy to use, straightforward and helped with managing the mentorship I'm part of. Having all the notes, scheduling, everything in one spot is awesome.

Contras:

Always getting an email on when I typed notes in was annoying and not super useful for me. It was useful for my mentor to get the notes but when I'm the one typing them it doesn't make much sense to get an email notification that I typed notes. Also, not super keen on the multiple scheduling sessions system that is in place. It would be nice to be able to click "multiple sessions" but also able pick different days/times for each one, instead of only being able to choose frequency. As our sessions were on different days/weeks/times of the day, I had to book each individually instead of planning 5 at the same time. Something that would be a nice to have is more "how-to's" when first starting. It took a number of sessions and planning sessions before I realized you could have the system set up a teams/web ex/etc meeting instead of me having to send a separate invite for that. It was not clear when I first started using the software that that was possible. One last nice to have would be to be able to click a button and "move agenda to next session". There were times where I planned the agenda but we ended up talking about something else and I still wanted to touch on those planned items. Copy/pasting is easy enough, but being able to move the agenda to next session would be a cool feature.

Heather C.
case manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

NCM review

3,0 hace 8 meses

Puntos a favor:

ease of use with collaboration with work and team

Contras:

nothing at this time; too soon to determine

Jana S.
Lecturer en Canadá
Educación superior, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Together makes linking mentees and mentors a breeze.

5,0 hace 9 meses

Comentarios: Overall, we have been very satisfied at every stage of our Mentor program development and execution with Together. I can't speak highly enough about this experience.

Puntos a favor:

Together made the process of onboarding mentors and mentees easy. The content that is available to organizations saves us both time and money when it came to designing our mentoring program. What was most helpful is the software's ability to match those with similar backgrounds, interests, and industries. This seamless matching made for sessions that were more engaging, more focused, and with measurable outcomes. All this is coupled with excellent customer service. Together's ability to quickly respond to our inquiries and troubleshoot issues really made our experience to date seamless and trouble-free.

Contras:

To date, I can't report any problems or concerns regarding the software.

Jeremy H.
Jeremy H.
Associate, Diversity & Inclusion en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Seguros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Together Platform is altogether terrific!

5,0 hace 9 meses

Puntos a favor:

The automated pairing tool is absolutely one of the best features of this software. It does much of the heavy lifting for you, while not comprising quality pairings due to its AI technology. The interface is very user friendly and quite intuitive.

Contras:

One con is that I wish I was aware of this software before now. It could have been handy in my prior organization.