¿Quién usa Sawyer?

Proveedores de clases para niños. Programas extracurriculares, campamentos y clases de desarrollo orientadas a familias y niños.

¿Qué es Sawyer?

Sawyer Tools es un potente software de gestión de campamentos creado por y para proveedores de campamentos para niños. Esta elegante interfaz todo en uno incluye gestión personalizada de campamentos, registro online y procesamiento de pagos, comunicación instantánea con los padres y poderosas herramientas de programación para campistas y empleados.

Información sobre Sawyer

Sawyer

https://www.sawyertools.com/

Fundada en 2015

Sawyer Software - 1
Sawyer Software - 2
Sawyer Software - 3
Sawyer Software - 4
Sawyer Software - 5
Vídeo de Sawyer
Sawyer Software - 1 - miniatura
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Precio inicial

N/D
N/D
US$ 125,00/mes
US$ 25,00/mes

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Versión gratuita No
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Prueba gratis

Prueba gratis
Prueba gratis No
Prueba gratis No
Prueba gratis

Sawyer: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Sawyer

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Calendario online
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Distrito escolar
  • Educación superior
  • Enseñanza primaria y secundaria
  • Escuela privada
  • Formación especializada
  • Formularios personalizables
  • Gestión de admisiones
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de bibliotecas
  • Gestión de cafeterías
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de instalaciones
  • Gestión de librerías
  • Gestión de programas de estudios
  • Gestión de transporte
  • Gestión de viviendas
  • Gestión financiera
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  • Informes de avance
  • Informes personalizables
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Lista completa de Software de administración escolar

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  • Gestión de aprendizaje
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  • Gestión de contenidos
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  • Gestión de documentos
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  • Gestión de evaluaciones
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Lista completa de Software de escuelas

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Lista completa de Software de gestión de campamentos

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Lista completa de Software de registro

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  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clases
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Lista completa de Software para academias de baile

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Lista completa de Software para clases

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Lista completa de Software para inscripciones escolares

Alternativas a Sawyer

Más alternativas a Sawyer

Reseñas de Sawyer

Leer las 216 opiniones

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por puntuación

5
143
4
58
3
12
2
2
1
1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Ara C.
Ara C.
General Manager
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/7/2019

"Very easy to use and adds a professional look to my website"

Puntos a favor: 1. I love that HiSawyer is specific to use for children activities and classes. I tried other booking plugins or websites that were a "one size fits all" (appointments for nail salon or doctor's office) and well... they didn't quite fit for my business.
For instance, HiSawyer allows the possibility to see the age and birthdate of the kids, having an "older sibling discount", adding semesters or multiple locations, specially because our class doesn't have only one location... Bookings are specific for a kid's class, and it's awesome.
2. Very easy to use! All what can be done in point #1, is very easy to set up! 3. Professional look. Some other plugins I had tried before look very outdated and amateurish. I love HiSawyer fresh and professional design. It's exactly what I was looking for for months until I bumped into HiSawyer.

Contras: I really love everything about it. If I had to really look for perfection: it would be awesome if there was an app. It might be just me, but checking it from mobile can be a little bit frustrating sometimes. Nothing out of this world, not bugs or errors, just think about checking social media from a web browser in your phone. But other than that, I love this!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/7/2019
Carly W.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/5/2021

"Happy Sawyer Customer"

Comentarios: The customer service has been great since my first phone call. They helped me set everything up and always answer my questions promptly.

Puntos a favor: For me I need scheduling to be easy and not complicated but most importantly I want the parents of my students to book a class with ease!
I am not a big tech person but I found setting up everything on Sawyer to be very straightforward.
I have used other scheduling systems in the past and am so happy that I went with Sawyer.

Contras: The only thing I find a little frustrating is when I post a picture as part of a listing it takes several tries to get it to look good. It often repositions and doesn’t look good. But after a few attempts I get it right.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/5/2021
Karen (kate) R.
Karen (kate) R.
exec director
Organización de eventos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/1/2021

"Accounting and Payouts are not transparent"

Comentarios: While I appreciate the ability to imbed registration on our website, there is no way to track click rates, their customer service is not at all educated on the software and we've gotten responses on average 3 weeks after the initial question is asked! Poor customer service, micropayouts are not transparent, and the cost for ticket items more than 70 usd is more expensive than eventbrite. Unfortunately I can not recommend this platform!

Puntos a favor: It can be imbedded on your website. Visually it is appealing to the purchaser.

Contras: Instead of paying out event registration income once, after the event, or one time at the end of each month, they pay out micro payments every 3 days. This renders keeping your checks and balances almost impossible, and we are currently paying extra payroll hours for our accountant to tally up each payment (We are talking about payouts as small as $1.25, when we are receiving as much as 10K a month with their platform). Can you imagine your accountant adding up all of those micropayments to hit 10K? It equates to hours of work. The whole process does not at all match industry standards and is very unrealistic for companies to handle. It's a hidden expense that makes the platform not worth the use.

Respuesta de proveedores

por Sawyer el 31/1/2021

I am so sorry that you had a less than stellar experience at Sawyer, that is never our intent nor our goal. We continue to evolve our products because of feedback like this and would love to connect on how we can improve if you're open to it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/1/2021
Robert M.
Operations Director
Servicios individuales y familiares, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2021

"Perfect for all your needs"

Comentarios: Amazing!

Puntos a favor: This is the most user-friendly, easy to use and learn software that I have ever used! Super easy to set up and use daily! Your customers will love it! Customer service is amazing! like honestly, the best ever! I cannot say enough good things about my experience with Sawyer!

Contras: I like everything! You got a lot for the money!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2021
Kimberly F.
CEO
Arte y artesanía, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2021

"Terra Arts is Delighted!"

Comentarios: I wish you had a PHONE!

Puntos a favor: Our customers have very precise needs that have been difficult to handle for our bookkeeper. Even our CPA or QuickBooks expert was not able to satisfy our needs. Our customers sign up with a Nonrefundable Deposit about 6 months before classes begin. We almost always sell out in a couple of weeks of registration opening. Then some pay with a monthly purchase order, but not till class has already begun, and some want to be billed monthly on their Credit Card. This has been a nightmare for us and no bookkeeping system has been able to automate it, give us a roll sheet, contain a database, bill the customer, send statements and receipts, give us a list of accounts receivable, etc! We are delighted! Plus it looks great on our website and our customers believe we have stepped it up a notch! We love the financial reports and we have not really gotten started yet! I think it does so much more!

Contras: The thing we also needed but have not been able to implement in our organization we also have theater performances and we can not figure out how to sell tickets to the shows. We had to put event espresso back on our website to accommodate ticket sales.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2021