¿Qué es Solutionreach?

Solutionreach es un software totalmente enfocado en proporcionar la tecnología y la experiencia sobre cómo usarla de manera efectiva, para brindar una mejor atención y desarrollar una práctica más rentable. Se encarga de mostrar formas en que las prácticas pueden mejorar la experiencia para pacientes y proveedores. Para obtener más información, programa una consulta ahora mismo a través del sitio web de Solutionreach.

¿Quién usa Solutionreach?

Desde una sola práctica hasta empresas grandes.

¿Dónde se puede implementar Solutionreach?

Cloud, SaaS, Web

Sobre el proveedor

  • Solutionreach
  • Ubicado en Lehi, EE. UU.
  • Fundada en 2001
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Solutionreach
  • Ubicado en Lehi, EE. UU.
  • Fundada en 2001
  • Asistencia telefónica
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Idiomas

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Imágenes y vídeos de Solutionreach

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Solutionreach

US$ 329,00/mes
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Prueba gratis
N/D
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N/A
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N/D
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Prueba gratis

Funciones de Solutionreach

  • Acceso móvil
  • Admisión de pacientes
  • Alertas y notificaciones
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Comunicación bidireccional
  • Comunicación con los pacientes
  • Comunicación multicanal
  • Confirmación y recordatorios
  • Conforme con HIPAA
  • Control de procesos de aprobación
  • Cuestionarios de pacientes
  • Encuestas y comentarios
  • Facturación
  • Facturación médica
  • Formación de los pacientes
  • Gestión de citas
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de la comunicación
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Pagos en línea
  • Portal de los pacientes
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de pacientes
  • Recordatorios
  • Recordatorios de llamadas
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Recordatorios vía SMS
  • Reprogramación
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Software de comunicación con el paciente

Alternativas a Solutionreach

Estas soluciones todo en uno se integran con tu software de gestión de consultas, lo que te ayuda a optimizar tu nivel de atención y aumentar en nivel de ocupación.
Consigue que tu empresa alcance toda su capacidad con el software de programación 10to8. Evita las ausencias y deja de perder tiempo en tu negocio. Comienza gratis.
Curogram is a cloud-based HIPAA compliant patient engagement platform that integrates with all EMR/EHR systems.
Sistema de reservas en línea con recordatorios para todas las empresas de servicios. Deja que tus clientes hagan su propia reserva en línea: incluye una versión gratuita. Descubre más sobre SimplyBook.me
Administra y haz crecer tu negocio con una aplicación que lo hace todo. Se acabaron las llamadas telefónicas interminables y el papeleo. Consigue fidelizar a tus clientes.
Caspio es una de las principales plataformas sin código a nivel mundial para crear aplicaciones de bases de datos online sin necesidad de escribir código.
Improve the patient experience and meet new virtual healthcare expectations with fresh patient engagement software.
TM3 combina la potencia y seguridad del software de escritorio con la flexibilidad de una solución en la nube. Valorado por más de 10 000 profesionales.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Medesk es un software médico en línea diseñado para Clínicas privadas e IPS. Creado por y para especialistas en medicina.
¡ClinicSoftware.com brinda una vista de 360 grados de tus clientes para ayudarte a construir una relación sólida con tus clientes y crecer!
Utiliza el software y las aplicaciones de Vagaro para peluquerías y salones de belleza para tomar reservas, procesar pagos, enviar recordatorios y promocionar tu negocio. Precio inicial: 25 $ al mes.

Opinones de Solutionreach

Evaluación media

En general
3,9
Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
3,7
Funcionalidades
3,9
Relación calidad-precio
3,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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Ana marie B.
Ana marie B.
Operations Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Useful and time saving

5 hace 3 años

Puntos a favor:

helps with appointment reminders AND review management for a reasonable price; customer service is amazing

Contras:

I truly have no complaints. It provided everything I was looking for (review management, managing appointments (reminders for upcoming apts, reminders to book an apt, newsletters and drip campaigns).

Meg S.
Director of Operations en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Used by us since 2014

4 hace 4 meses

Comentarios: We have grown with SR in so many ways. The pros are high (quality product, low maintenance, easy to utilize), the cons are expected (longer times to reach support, things falling through cracks) and we know what to expect from them.
At one point, we left SR for DemandForce and quickly returned since we were unable to customize the communication received from patients on our behalf in a way that reflected our brand. We haven't left since!

Puntos a favor:

SR is a great platform for reminders, group messaging, and newsletters. It may be great in other aspects, but I don't utilize those features. In the 7 years we have used SR, they have made many changes and added many products. It is one of the softwares we utilize, but it is the most low maintenance and I love that. I only log on when I need to and that's an awesome benefit.

Contras:

I wish the SR Intake form would write into more software. We have Eaglesoft and Eyefinity, but SR Intake only writes into Eaglesoft. Super helpful. Would be much more helpful if it would do the same with our vision PMS.

Kumar S.
CEO en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Solution Reach

5 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Love the software. It really helps us keep our schedule up-to-date and also allows our staff to focus on other areas.

Puntos a favor:

Love the text and email remainders. The auto updates in our schedule allow us to keep our schedule fully booked at all times. It also helps our staff focus on other areas.

Contras:

Sometimes there are syncing issues. So we have to make sure it synced every few hours. We log into the main website portal and check the sync time. If it synced we know we are good to go.

Miguel R.
IT en
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Solutionreach can assist in managing your Social Media interaction

3 hace 5 años

Comentarios: Being in Healthcare we have been using this product for 4 years. By the name of the category, it makes it seem that its only for Dental but don't be fooled. It's for anything related to Healthcare and other industries. They do have an aCheckout their website for full list of industries they support. In terms of what Solutionreach does; It's able to assist in appointment scheduling. The appointment scheduling feature can be interfaced with a CRM or EMR to provide real-time confirmations. This is a great little feature that works. As most technology system, Solutionreach has transformed in the last few years, positively. They have nice features where after appointment patients/person can be sent a Feedback/Survey via Text, Email or portal. Another great feature as from the survey you can directly have it connected to Social Media to post on your behalf. Imagine not having a real way to get people to post to your Facebook or Google Places, well now you will get a flood with this features.

Puntos a favor:

Customer service has been responsive. The price point is relatively good compared to others. They have flexible packages that can be inclusive of all cost example Text messages, you won't have to pay per text but its unlimited in a package. The fact that they have a development team that does integration is great. As long as they have interfaced before it may be a low to no cost to connect. Other features included in one package are Mass-Email blast marketing, patient education (specific to dental) and patient reminders.

Contras:

Still building rules on application to make it more robust. Its no salesforce but for the price point you cant complain.

Brandon C.
Optometrist en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Game Changer for Our Practice

5 hace 4 meses

Puntos a favor:

Solutionreach is great for appointment reminders. It can call or text the patient for you and patients love the timely reminders. It also helps with getting feedback from surveys. It saves our staff time so they can concentrate on the patients in the office.

Contras:

It takes some time to get everything set up correctly. But, once you do, it automatically does everything for you.