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Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

¿Qué es Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT?

Optimo es la primera solución del mundo de software integrada, basada en navegador, para la gestión de recintos, eventos, instalaciones y recursos. Optimo cuenta con la confianza de algunos de los eventos y recintos más importantes del Reino Unido y del mundo, como el Circuito de F1 de Silverstone, Sodexo, DWTC, Wimbledon, Circuito de F1 de Sepang, MasterCard, Copa Mundial de Cricket, Copa Mundial de la FIFA 2006 y los Juegos Olímpicos de Londres 2012.

¿Quién usa Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT?

Todos los tipos de propietarios de eventos y recintos.

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Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

4,8 (13)
GBP 550,00
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
47
No se han encontrado integraciones
4,7 (13)
4,7 (13)
4,8 (13)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 399,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
131
7
4,7 (20)
4,8 (20)
4,9 (20)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Funcionalidades más valoradas
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Gestión de reservas
Programación de eventos
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Panel de comunicaciones
Seguridad de datos

Opinones de Optimo VENUE & SPACE MANAGEMENT

Evaluación media

En general
4,8
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,9
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
85%
4
15%
David
David
Founder and Managing Director en Sri Lanka
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Super friendly and quick support from the initial consultation to implementation.

5,0 hace 6 años

Comentarios: Mainly we can recommend this software to any event management company or a place that host event because this software is specially designed for massive events. we have implement this software to one of our client and they are very satisfied with the flow and the way this software work.
The comprehensive dashboard Giving more access to information and take better decisions.
Every feature of this software is well design to suit the specific needs. This software helps management team to forecast and prepare their place.

Puntos a favor:

Due to the module based system, we can select only what we need for running our business.

Contras:

No noticeable cons. When we face some implementation issues, we received very good support. So we don't have anything to mention here.

Respuesta de salestar connect

hace 6 años

Thank You for your review.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Organización de eventos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Experience of using OPTIMO

5,0 hace 6 años

Comentarios: I have used OPTIMO to unify revenue streams, improve management controls and increase sales and delivery efficiency. The experience has been very good, nothing is too much trouble and I advent ended up in constant debates about cost.

Puntos a favor:

I like the fact that you can have all your products and revenue streams on one platform and sell them anywhere in the world at anytime. I also like the fact that they have numerous APIs and data fields to allow me to use the best CRM software and build my own applications to bespoke certain applications specifically for my business.

Contras:

Can't think of anything I didn't like in particular

Respuesta de salestar connect

hace 6 años

Thank You very much for your review!

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Optimo for optimize your business operations

4,0 hace 5 años

Puntos a favor:

All the settings are configurable and there is a huge panel to use to customize the system based on your business. Optimo supports multiple business areas and well thought about all the possibilities in each and every business area.

Contras:

Old user interface and also since it is a desktop application you don't have the flexibility that you have with a web application

Romesh
Lead consultant en Sri Lanka
Organización de eventos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Excel in everywhere

5,0 hace 6 años

Comentarios: Satisfactory and hapy to have a friend like partner.

Puntos a favor:

We are using Optimo since 2017 Aug. We found that their support and continues training o new releases are the thing that made them an industry leader. as a eventmanagemmnt and consulting feirm we are recomading Oprimo Software.

Contras:

Because of their current client list, We thought that Optimo software is for large enterprises, so we initially avoid them as a medium-sized business, when they arrive at our doorstep, We got to know, Optimo pricing really match with our budget and they are extremely good at implementing, So I suggesting Optimo to promote in the SME sector too.

Respuesta de salestar connect

hace 6 años

Thank You very much!!

Kyle
Manager en Sri Lanka
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Amazing software to manage events & venues

5,0 hace 7 años

Comentarios: In Optimo you find an all in one platform for venue and event management which is simply amazing. I haven't come across a product quite similar to this one. This system is a real game changer !

Puntos a favor:

This is just like a specialised ERP system for events and venues. From ticketing to voucher management, hospitality to seat arrangements, Optimo has it all. Their customer service is also great.

Contras:

So far, noting to complain

Respuesta de salestar connect

hace 7 años

Thanks Kyle...