Push Notification-Browser & App

Push Notification-Browser & App

Por Vizury

¿Quién usa Push Notification-Browser & App?

Our product is designed for E-commerce, Travel/Hotels, Gaming, and Retail industries across multipal geos.

¿Qué es Push Notification-Browser & App?

Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that optimizes the potential of each channel & delivers integrated user experiences across connected devices. It delivers high value user conversions by empowering marketers to seamlessly craft unique consumer journeys & enables timely decision-making across multiple touch-points powered by machine learning that learn & evolve real-time.

The platform aims to bring efficiency in marketing spends by integrating CRM & paid channels.

Información sobre Push Notification-Browser & App

Vizury

http://www.vizury.com

Fundada en 2005

Resumen de precios de Push Notification-Browser & App

Push Notification-Browser & App dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de Push Notification-Browser & App

Herramientas de automatización de marketing
Análisis y seguimiento del ROI
CTA personalizables
Campañas de goteo
Contenido dinámico
Evaluación de clientes potenciales
Inteligencia de ventas
Marketing de búsqueda
Marketing social
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Segmentación
Seguimiento de visitantes de la web
Análisis
Geofocalización
Notificaciones de expiración
Notificaciones móviles
Notificaciones visuales
Notificaciones web
Programación de notificaciones
Pruebas A/B
Segmentación contextual
Segmentación de campañas
Segmentación de dispositivos
Análisis
Chat en vivo
Contenido en vídeo
Distribución de contenido
Gestión de bajas de la suscripción
Gestión de comunidades
Gestión de la comunicación
Ludificación
Recopilación de comentarios
Análisis de contenidos
Gestión de la experiencia
Marketing de cuentas
Motor de recomendaciones
Perfiles de clientes
Personalización de páginas web
Pruebas A/B
Relanzar cestas abandonadas
Segmentación contextual
Segmentación de campañas
Segmentación por comportamiento

Reseñas de Push Notification-Browser & App

Mostrando 5 de 22 reseñas

En general
4,5/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,5/5
Funcionalidades
4,5/5
Relación calidad-precio
4,4/5
Jeffrey J.
SEM & Display Manager
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/7/2019

"Vizury Overview"

Puntos a favor: never have any error hence all the feature run very smoothly

Contras: the design of the UI is bad taste, looks like normal software no a good one

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/7/2019
Sean L.
Marketing Manager
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/7/2019

"Amazing Customer Service"

Comentarios: We have set a majority of our clients up on these types of notifications and have seen excellent results.

Puntos a favor: The customer service that the Vizury team provides is excellent. All of my questions get answered in a timely manner and they are frequently coming out with newer updates that help improve functionality. The cost is also excellent.

Contras: I would like to see a bulk-upload option available as several clients want the ability to make large changes at once.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/7/2019
Rafael filipe F.
Head of e-commerce
Electrónica de consumo, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/5/2020

"Excellent customer service"

Puntos a favor: The service they provide to the client is able to guarantee the agreed retability results

Contras: They have no relevant negative points to point out

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/5/2020
Vivian H.
Marketing Executive
Ropa y moda, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/7/2019

"Intuitive platform that suits business needs"

Comentarios: Additional channel to reach out to users whom may not be targetable on other channels. More timely and personalized engagement that triggers when user is browsing on the site.

Puntos a favor: The webpush platform is very intuitive and simple to use. Trigger rules which we require for different campaigns are readily available and fits our use cases. Analytics on campaign performance is also available on the dashboard.

Contras: Custom integration settings seem to be complicated and documentation is lost when account managers change hands. Troubleshooting of issues may sometimes take awhile.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/7/2019
Christian M.
Marketing Manager
Seguros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2020

"Vizury - Quality Service w/ Quality Prices w/ Quality Performance"

Comentarios: The overall experience is 9/10. Vizury is a great team full of intelligent individuals and I am happy we signed on with them!

Puntos a favor: The product is very easy to use with a well-designed user interface. Onboarding takes a little bit of time on their end, but as a user, it is as simple as copy and pasting some code. Their customer service is undefeated, getting an answer at virtually any hour of the day. Their push notifications work well with many options to vary your pushes. The reporting features they have are robust enough to scale high performing campaigns and test others. The pricing is competitive with other big-name software out there and is a nice selling point. Overall great product.

Contras: The onboarding process was a little slow because of mapping on their end which wasn't preferable. Although it works great, it is still a new software and it has some bugs here or there, but they always are available to fix things. It is missing a few features that the biggest players in the game might have, but their deliverability rate is top-notch.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2020