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¿Qué es Terminus?

Logra más de tus objetivos de ingresos y canal de ventas. La plataforma basada en cuentas Terminus es tu centro de comando integral para orientar las cuentas correctas con datos dinámicos, al atraerlas con campañas multicanal unificadas, activar ventas mediante la separación de señal y ruido y crear informes sobre los resultados de ingresos más importantes.

¿Quién usa Terminus?

Para comercializadores B2B.

Terminus Software - 1
Terminus Software - 2
Terminus Software - 3
Terminus Software - 4
Terminus Software - 5

¿Tienes dudas sobre Terminus? Compara con una alternativa popular

Terminus

Terminus

4,6 (145)
US$ 0,01
Versión gratuita
Prueba gratuita
78
13
4,5 (145)
4,3 (145)
4,7 (145)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 59,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
11
9
4,3 (62)
4,3 (62)
4,0 (62)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Terminus

PhantomBuster
Funcionalidades más valoradas
Extracción de datos web
Extracción de direcciones de correo electrónico
Extracción números de teléfonos móviles
Exclaimer
Funcionalidades más valoradas
Actualización automática
Creación de firma
Gestión de firmas
RollWorks
Funcionalidades más valoradas
Cualificación de leads
Identificación de cuenta de destino
Importación y exportación de datos
WiseStamp
Funcionalidades más valoradas
Creación de firma
Gestión de firmas
Plantillas de firma
Marketo Engage
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Programación de campañas
ActiveDEMAND
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de clientes potenciales
Gestión de correo electrónico
Mailchimp
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Marketing por correo electrónico
Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
Ortto
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de listas
Optimización para móvil

Opinones de Terminus

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
29%
3
6%
2
1%
1
1%
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Automatización industrial, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Me ayuda a gestionar el Marketing y la adminsitracion de Leads

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Lo que me gusta es que puedo gestionar el marketing de una forma facil.

Contras:

Lo que no me gusta es el precio. Ya que es por usuario y esto se vuelve costoso para un equipo

Jacob
Jacob
Senior Vice President Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

No-brainer for marketing engagement

5,0 hace 6 años

Comentarios: We were able to standardize our email footers, as well as introduce campaigns into them seamlessly.

Puntos a favor:

Intuitive system, easy to ramp up and immediately effective. We recently added the Salesforce integration to our account as well, and this has elevated our ability to target prospects and customers more effectively than ever. We have been using the Sigstr app for 2 years before we got the Salesforce integration app, and I was already very pleased with the results.

Contras:

All the suggestions I have made to Sigstr for improving their system, they have responded to and we have seen their system get better and better. So there is nothing now I don't like about the software.

Nathan
Creative Director en EE. UU.
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Decent Option for Signature Management

4,0 hace 3 años

Comentarios: Overall, support was very helpful, the signatures worked well and allowed me to update my campaigns as needed while dynamically updating the banner. We were happy with our experience.

Puntos a favor:

Setting up the clickable banner with Sigstr is a great way to promote things for your organization and deploy it with your entire team. The signature builder has good options for design as well and also has good flexibility for using your own designs.

Contras:

The thing I like least is that my users need to sign in and copy their own signatures. I would prefer a situation where I could install these on my G Suite account without every person needing to sign in and input information. Our organization had some trouble initially getting onboarded.

Reverie
Digital Marketing en EE. UU.
Software informático, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good for smaller companies

3,0 hace 5 años

Comentarios: Customer support is always helpful, but the amount of times I've had to get support involved (for what I consider I fairly simple tool), and the REASONS why I need to submit tickets, are quite ridiculous in my opinion. I've never had to rope in customer support on any other platform, in order to get the correct data to show on a dashboard/home screen, esp when it's the tool's OWN data they're collecting. I'd say Sigstr is great for small startup companies, but I wouldn't recommend for larger enterprise-level companies.

Puntos a favor:

Ease of use in setting up email signature campaigns and assigning them to different groups in your organization.

Contras:

The lack of analytics behind campaign results, and the inability to look at results based on specific time frames. Also a lot of WEIRD bugs in the platform. Ex: I've had to submit tickets to correct the overall results that appeared for each campaign. It was showing the same results (clicks, views, CTR) for EVERY campaign I had, which was obviously not correct. I've also seen inaccurate group assignments when I look at certain campaigns - it would say "assigned to 4 groups", but if I clicked into that campaign's settings it would then show the correct total and list of all the correct groups. Sigstr doesn't seem to work well at ALL with Outlook. It requires a lot of customer support and screenshares to get it to function properly. I'd prefer Sigstr either figure out a way to make it operate smoothly on Outlook, just as it does on gmail OR market the product as a gmail-ONLY platform.

Tim
PPC Manager en EE. UU.
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Must need for ABM programs, great customer success team

4,0 hace 4 años

Comentarios: Working with Terminus has been great. Had a few bumps in the road when we started, but their team is very responsive and helpful to resolve issues, fast.

Puntos a favor:

Terminus is a must need for ABM programs. The reporting, account engagement and targeting has been a great addition to our paid media efforts. Their customer success team is a delight to work with, and very helpful, especially with onboarding.

Contras:

I do wish creating new campaigns was a bit easier, for example being able to duplicate a tactic or campaign would be very helpful.