¿Qué es Thryv?

Conoce a Thryv, el software de administración integral creado para pequeñas empresas. Thryv integra funciones comerciales esenciales como estimaciones y facturación, programación de citas, procesamien to de pagos, campañas de mensajes de texto y correo electrónico, administración de listas de clientes, redes sociales, entre otros/as.

¿Quién usa Thryv?

Ser propietario de un pequeño negocio puede ser abrumador. En Thryv, se creó un software simple para ayudarte a organizarte, comunicarte con tus clientes y recibir pagos, para que puedas recuperar el control.

Vídeo de Thryv
Thryv Software - 1 Thryv Software - 2 Thryv Software - 3 Thryv Software - 4 Thryv Software - 5

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Thryv

4,2 (442)
Thryv
No disponible en tu país
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
153
55
4,1 (442)
4,1 (442)
4,3 (442)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 49,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
140
11
4,7 (2.675)
4,7 (2.675)
4,7 (2.675)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Thryv

Patrocinado
Aplicación de gestión de servicios externos todo en uno repleta de funciones para administrar y hacer crecer empresas de cualquier tamaño. ¡Facturación, pagos y más!
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MailerLite es un proveedor de servicios de marketing por correo electrónico que se centra en la simplicidad, la excelente asistencia al cliente y los hermosos diseños de correo electrónico.
Software del sector de servicios para la gestión de despacho de empleados, información de clientes, gestión de acuerdos, facturación, ventas, etc.
Hootsuite te ayuda a construir tu marca, reforzar las conexiones con los clientes e impulsar los resultados gracias a las redes sociales.
BirdEye ayuda a las empresas a recopilar comentarios de los clientes y a aprovecharlos para el crecimiento en un panel de control todo en uno y fácil de usar.
Drip es un software de automatización de marketing por correo electrónico de clase mundial basado en la simplicidad.
ActiveCampaign combina el poder del marketing por correo electrónico, la automatización de marketing y la automatización de ventas/CRM.
Solución SaaS con funcionalidades de citas recurrentes, galería de fotos, creación de informes diarios y CRM para barberos y esteticistas.
Una destacada plataforma de atención al cliente que está diseñada para brindar herramientas innovadoras y datos unificados a los empleados de servicio.
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Doodle permite que los profesionales más ocupados puedan centrarse en hacer su trabajo. Las tareas más laboriosas, como la planificación y organización de reuniones, se gestionan de forma rápida.
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Opinones de Thryv

Evaluación media

En general
4,2
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
19%
3
5%
2
2%
1
11%
Usuario verificado
Freelance en Argentina
Usuario de Linkedin verificado
Internet, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Lo ideal para administrar tu negocio

4,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Me fascina el potencial que posee el software en lo que respecta a literalmente automatizar cada funcion de tu negocio, lo cual es un gran ahorro de tiempo.

Contras:

Las integraciones suelen aveces ser un tanto engorrosas, el resto, no hay ningun problema realmente.

Matt
Agency Owner en EE. UU.
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Simplifies

5,0 hace 5 meses

Comentarios: The customer service/training is second to none! I had to take the time, but the small 1 hour trainings over a 3-4 week period was perfect for our implementation. We knew how to use all of its capabilities.

Puntos a favor:

A great tool that is fairly easy to use. I love that all of my Social media can be engaged with one entry. I love the interaction i get with my customers. They can engage me in multiple ways.

Contras:

It does not download from IVANS. To be Ideal for an Insurance agency i feel the download capability is pretty important. That is all that this system is missing in my opinion.

Respuesta de Thryv

hace 5 meses

Hey Matt, thank you so much for your review! It is always great to hear how communicating and working with your clients is easier with Thryv. Thank you for your feedback as well. I will make sure to send this to our team for them to look into. If you ever need assistance, please call our Free 24-Hour Thryv Support line at 844-998-4798. - Gabe

John
Owner; Integral Coach en EE. UU.
Formación profesional y coaching, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Thryv is the superior online small business management platform.

5,0 hace 2 años

Comentarios: Again, the customer service and tech support is top notch, and blows all the competition away. As does the platform. Stop reading my review and join now! You can get a free demo customized to your needs by contacting [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] Tell him John V sent you and that he owes me a steak.

Puntos a favor:

Often, systems that try to be everything tend to have weak spots, or fail to fulfill promises. Not Thryv. The system is so robust and comprehensive, I still can't believe how amazing it is, and how few people I know who use it. I do all of my client, scheduling, billing, marketing, social media and web site management through Thryv. I would have taken me months or longer for me to set up what Thryv offers essentially out of the box, and it simplifies all those business facets by both consolidating them in to their platform and making them either easy to use or automated.

Contras:

There is a learning curve to it, but any robust system will have one. However, Thryv customer support is the best I have ever experienced anywhere. Yes, ever. They call me to ask if I have any needs, and set up personal appointments by Zoom to walk me through the system to learn and customize it. I don't know of any other company doing that. Plus, there is 24/7 live chat and phone support.

Respuesta de Thryv

hace 2 años

Hi John, it always makes our day when we hear how great Thryv is working for our valued clients. From the sound of it, you are a Thryv Expert, and reaching your clients on a whole new level. To get even more out of Thryv, feel free to join our Facebook Group - High Thryver's. You can engage with other Thryv Users and get the latest updates on Thryv. - Gabe https://www.facebook.com/groups/highthryvers

Pamela
Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

HIPAA Compliant Reminder System Plus Web and Social Media Posts

5,0 hace 2 años

Comentarios: They do all the work, they taught me how to use the product, they still check on me randomly and are ALWAYS so nice, upbeat and happy to help - the full Disney Experience!! You HAVE to check out their CONNECT conference, when they bring in major business speakers from across the globe to give you their hints, tricks, tips and business success secrets. Worth joining just to attend!

Puntos a favor:

First, this is worth every penny!! Great client appointment reminders, you set the schedule you want and the client can set their own appointments or call to make the appointment. Tags help make client categories easy for things like client appreciation days, teacher or nurses day, birthday cards can be sent, the list is endless!!! You can mass email, AND they offer HIPAA compliance!! If you do the website, it all works together and melds with your social media, facebook, twitter, basically all 70 search engines are tagged. You can get auto posting or make your own or personalize what they have.

Contras:

In the beginning, multiple people (family members) could not use the same phone & email, but they do offer a tagging system for sharing an email & phone, so your message will get to the shared email & phone.

Respuesta de Thryv

hace 2 años

Hi Pamela! Thanks for the awesome feedback. We love having you and the team at Love your Healthy Life as part of the Thryv family! Please let us know if you're ever needing assistance, or have additional feedback for us! -Chandlor

Julie
President & CEO en EE. UU.
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Our buiness has bounced forward

5,0 hace 2 años

Comentarios: The level of customer support Thryv offers is important on an average business day and during this time of rapid change, the importance of client communication and the continuation of prospecting, it is crucial.
I wanted you to be aware of our high level of satisfaction, the appreciation of each interaction we've had with customer support personnel and their skill-level to help us, efficiently and the customer support culture and level of Thryv customer support.

Puntos a favor:

Streamlining of client communications, scheduling and retention of client contact information. The visibility to the sells process, which has allowed us to be improve our process. The integration of the online portal/app with our website, sells process and ability to manage all of this, including social posts, marketing campaigns and online presence in on place. The ability to have several seats in the system for employees or subcontractors.

Contras:

Social Content, the posting feature for LinkedIn only posts to our company page and I have to take an additional step to post to my personal LinkedIn page. Knowing where each logo and size of logo feeds to within Thryv.

Respuesta de Thryv

hace 2 años

Hi Julie, thanks for the great review! I'm happy that you and your team at Ashmore Consulting have had such a great experience with our platform and with our Support Team! I'm sorry about your social content issue. Since Thryv is intended to control the social profiles for the business, we unfortunately don't post to multiple accounts for LinkedIn, only the company LinkedIn page. For the logo, it can be added in Business Settings. It'll be at the top of every email correspondence to clients for branding purposes. And it'll be on estimates, invoices and the client portal. I hope this helps! -Chandlor