¿Quién usa Klaviyo?

Klaviyo atiende principalmente a tiendas de comercio electrónico debido a sus integraciones perfectas con plataformas como Magento, Shopify y WooCommerce. Klaviyo también se integra con empresas B2C y B2B con sitios web personalizados.

¿Qué es Klaviyo?

El email marketing avanzado no tiene por qué ser complicado. Más de 15 000 marcas como Brooklinen, Bonobos y Chubbies hacen crecer su negocio y brindan una increíble experiencia al cliente con Klaviyo. Klaviyo hace que sea muy simple extraer datos de tu plataforma de comercio electrónico, software de POS y otras herramientas de marketing, lo que te brinda infinitas posibilidades de segmentación. Y a diferencia de otras plataformas, Klaviyo te muestra cuántos ingresos obtienes por cada campaña de correo electrónico o automatización. Mira cómo suben tus ventas con Klaviyo.

Información sobre Klaviyo

Klaviyo

https://www.klaviyo.com/

Fundada en 2012

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • Seminarios web
  • Documentación
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Resumen de precios de Klaviyo

Klaviyo dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Klaviyo está disponible a partir de US$ 20,00/mes.


Precio inicial

US$ 20,00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Funciones de Klaviyo

  • Análisis y seguimiento del ROI
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Contenido dinámico
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Inteligencia de ventas
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing social
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Seguimiento de visitantes de la web

Lista completa de Herramientas de automatización de marketing

  • Autorrespondedores
  • Biblioteca de imágenes
  • Campañas de goteo
  • Conformidad CAN SPAM
  • Contenido dinámico
  • Correo electrónico activado por evento
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Editor de correo electrónico WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de suscriptores
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web

Lista completa de Herramientas de email marketing

  • Concursar por sms
  • Creación de informes/análisis
  • Cupones móviles
  • Códigos cortos
  • Envío masivo de mensajes de texto
  • Gestión de contactos
  • MMS
  • Mensajería bidireccional
  • Mensajería planificada
  • Palabras clave móviles
  • Personalización de mensajes
  • Sondeos/Votaciones

Lista completa de Software para envío de SMS

Alternativas a Klaviyo

Más alternativas a Klaviyo

Reseñas de Klaviyo

Mostrando 5 de 182 reseñas

En general
4,7/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,4/5
Funcionalidades
4,6/5
Relación calidad-precio
4,4/5
Craige hardel -.
Owner
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/8/2019

"Best ecommerce autoresponder out there"

Comentarios: My go to solution for ecommerce clients. It has automation ,good templates and everything else

Puntos a favor: Robust features that just work. It's a bit getting used to but you can do most of what you want with them Really good templates for those starting out and experienced as well

Contras: Their onboarding process could be easier They have tutorials but they're fuzzy and should be made available with webinars being an option.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/8/2019
Arthur S.
CEO
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/1/2020

"Best CRM for ecommerce, Worst for Customer Support"

Comentarios: With no phone support and 30 - 40 minute wait times for chat support and 24 hour response times for email support and no support on weekends, this makes Klaviyo's customer support the absolute worst I have ever seen. Maybe it's due to their growing pains. Their support staff are a mixed bag in terms of knowledge and being helpful and while that's not the norm for most SASS companies, I think that's pretty common across most CRM companies.

Puntos a favor: Fairly easy to learn for such powerful software
Integration with Facebook
Their native integrations and Not having to use Zapier for a lot of my integrations.

Contras: There is almost nothing to not like about this software but to learn it, you need to learn Klaviyo speak.
If I had to pick one thing it would be some of the finicky ways in which the email builder acts when dragging in a new widget or row and trying to position it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/1/2020
Megan J.
Marketing Automation Manager
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2020

"Klaviyo is Awesome!"

Comentarios: My overall experience with Klaviyo has been great! I would definitely recommend

Puntos a favor: Klaviyo is a great software. From automation to segmentation, reporting to analytics. This software has really taken eCommerce email marketing and automation to the next level!

Contras: What I like least about Klaviyo is probably the lack of flow functionality. It's great for the basics and must-haves for automation, but it's not as robust as I thought it would be.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2020
Dayle S.
Web Developer / Marketing Manager
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    1/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/12/2019

"Great product... with problems."

Comentarios: Being a developer myself, I informed the Klaviyo team of the deprecated code errors their plugin was displaying on peoples websites, and to the fact that their plugin slowed customers websites down drastically. The reply I received a couple of days later was: "Unfortunately we do not update our plugin very often - but our team will get around to it eventually." This was 2 years ago, and the plugin still has not been corrected. So it still produces errors, and still slows peoples websites down.

Puntos a favor: Klaviyo is extremely easy to setup, especially compared to its competitors. You have the freedom to link Klaviyo with your Wordpress/WooCommerce website seamlessly. Everything can be automated! Such as emails after order received, emails after payment received, multiple emails after certain time duration's for things like newsletter subscriptions and a lot more options are available to include users website Wishlists, items they left in their shopping carts to remind them, and all emails are fully customisation using the Klaviyo's inbuilt email form designer. You can also arrange customer lists, newsletter subscription user lists, and any other lists you may require. The possibilities are endless!

Contras: Using Klaviyo on your Wordpress website as subscription signup form slows your website down, a lot! Although unnoticeable to customers surfing your site, Klaviyo also throws a few error on your page as it uses deprecated (out-dated) code. If the Klaviyo form builder doesn't produce the look/type of form you require, then you must build the form yourself by coding direct on your website (Which beats the point of having a form builder). The Klaviyo plugin does not update, and never announces that there is a new version. You must remove the plugin from your website, manually download the latest version from their website, and then upload/install/activate the new plugin. There is no option to change languages or string translations of forms, form input boxes, or form buttons. And these translations cannot be picked up in Wordpress plugins such as Lingotek or Polylang. The same applies to the confirmation pages after the user submits the forms.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/12/2019
Chris P.
eCommerce Sales Manager
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/6/2020

"Never going back to anything else but Klaviyo"

Puntos a favor: The integration with Shopify Stores and the ease of building flows makes this a game changer. Additionally the bulk discount code builder gives Shopify functionality outside of Shopify that makes "one less app" for my store. Finally the native Form Builder in Klaviyo is very easy to use.

Contras: I wish one Klaviyo Account could connect to multiple Shopify Stores, this causes some problems for our operations. Additionally I wish building segments was faster, some advanced segments take very long to build.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/6/2020