¿Quién usa WorkforceNow?

ADP Workforce Now presta servicios a clientes de casi todas las industrias que buscan cubrir sus necesidades de administración del capital humano en las áreas de RR. HH., nómina, beneficios, talento, tiempo y mano de obra, analíticas y más.

¿Qué es WorkforceNow?

Ahorra tiempo y dinero y gana tranquilidad con ADP Workforce Now, la solución de administración de capital humano completa y fácil de usar para empresas que tienen más de 50 empleados. Desarrollado desde cero con una sola base de datos, el conjunto ADP Workforce Now, totalmente integrado, tiene características de recursos humanos, nómina, beneficios, gestión del talento, administración del tiempo y la mano de obra, cumplimiento de normas y capacidades de analíticas de recursos humanos. Workforce Now también se integra de manera simple y segura con otras aplicaciones empresariales y de recursos humanos.

Información sobre WorkforceNow

ADP

https://www.adp.com

Fundada en 1949

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de WorkforceNow
Play
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Resumen de precios de WorkforceNow

WorkforceNow no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Funciones de WorkforceNow

  • Autoevaluaciones
  • Comentarios de 360 grados
  • Escalas de valoración personalizadas
  • Evaluaciones de habilidades
  • Evaluación de pares
  • Gestión de indemnizaciones
  • Medidas del rendimiento ponderado
  • Modelos personalizables
  • Plan de carrera individual
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento continuo del rendimiento
  • Seguimiento del ciclo de revisión

Lista completa de Herramientas de evaluación del desempeño

  • Cumplimiento tributario
  • Embargo de salario
  • Formularios W-2/1099
  • Gestión de ventajas
  • Impresión de cheques
  • Informes de nómina
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento 401 (k)
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Subcontratación de la gestión de nóminas
  • Transferencia
  • Varios estados (EE.UU)
  • Varios países

Lista completa de Programas de nóminas

  • Análisis de CV
  • Búsqueda de CV
  • Contratación de personal
  • Empresas de contratación
  • Evaluaciones
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Portal de autoservicio
  • Programación de entrevistas
  • Publicación de ofertas de empleo
  • Recursos humanos internos
  • Seguimiento de candidatos
  • Verificación de antecedentes

Lista completa de Sistemas de seguimiento de candidatos

  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Mano de obra variable
  • Métricas de rendimiento
  • Planificación de personal
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Seguimiento de competencias

Lista completa de Software de gestión de personal

  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de personal
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del rendimiento
  • Perfiles de empleados
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de candidatos

Lista completa de Software de recursos humanos

Alternativas a WorkforceNow

Más alternativas a WorkforceNow

Reseñas de WorkforceNow

Mostrando 5 de 4492 reseñas

En general
4,4/5
Facilidad de uso
4,2/5
Atención al cliente
4,1/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,1/5
Jessica B.
Customer Service Representative
Servicios para el consumidor, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/8/2020

"Simple features"

Comentarios: overall a good program and super user friendly. I've had people tell me they enjoy this more then the previous program we used.

Puntos a favor: easy to use features, end user friendly, creates easy recruitment, great outsourcing amazing appearance

Contras: customer service is a little lag and needs more features that's all the negative I've got on this one

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/8/2020
Yuri P.
Director Of Operations And Business Development
Organización de eventos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/7/2019

"Workforcenow for productivity"

Comentarios: It helped us to deal with HR matters effectively so that we could see everything with detailed info.

Puntos a favor: Customization with it is incredible. Reporting features add more value to the software and as well increases the productivity. Pricing is quite reasonable. Mobile version does really well unlike its peers.

Contras: Customer service should be upgraded. The software could be better integrated other platforms. I would like to see changes immediately because sometimes I have sign out and sign in to see changes.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/7/2019
Liam M.
People Operations Manager
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/7/2019

"A Lot of Buck for Little Bang"

Comentarios: To piggyback off the last response, the overall experience was quite poor when it came to the actual resource navigation of the site. As I took this role over managing this system, it became apparent that there was a very limited amount of knowledge as to what information this system even held, let alone how to actually access it. To take it one step further, these types of scenarios became more difficult as if there was a situation that hadn't been encountered before, only the administrator was able to handle that particular issue on behalf of the employee. Multiple times when employees attempted to handle benefit package errors/changes and were unable to make any effect. This said, if it were a personal issue, sometimes employees problems would go unresolved in lieu of having to have someone else handle that problem for them through support.

Puntos a favor: The software and services that ADP provides are some of the most wide ranging and highly customizable you can find on the market. Being the largest name, they're able to bring in partners quickly and therefore have a good amount of integrations and other employee resources that you won't be offered through smaller providers. For example, the Life Mart package for employee discount programs is easily one of the most missed pieces of our prior platform (wasn't able to find comparable tool at similar price point).

Contras: The navigation and overabundance of links (that generally lead to the same place) make this software very hard to use. On the home screen alone, there were over 30 different options of where you could go from that screen and not a ton of specificity enough to make you confidence that you're even going to the right place. Theres a lack of actual substance that bothers me. Outside of creating reporting based on the information within the system, the system itself is more or less a portal that connects all these other insurance and investment platforms. The system itself doesn't really do as much as you'd expect for what you pay for. If you're a massive organization and have daily applications of the reporting the system generates, I'm sure it would change things a bit but for your typical small company, it's a bit too deep of a package for their to be so little customization.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/7/2019
Louis W.
Contractor
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/7/2020

"Highly efficient"

Comentarios: Interface is userfriendly. The backoffice control that allows all admins to monitor, adjust and even supply answers for various staff members is great.

Puntos a favor: I've had the privilege of utilizing ADP software for quite some time now. I must say the back office sufficiency is amazing, the online platform is user friendly. Lastly, the customer service support for new people is beyond impeccable. Thank you ADP for your service and excellence.

Contras: If I could improve, I would make the onramp to the back office more accessible. However, I understand the security protocols needed when hosting online financial information.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/7/2020
Usuario verificado
IT Technician
Práctica médica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019

"Good, comprehensive time clock option"

Comentarios: Overall positive. The option to prompt users to sign new forms by a certain date and change tax withholding with ease.

Puntos a favor: ADP allows time clock, retirement and insurance benefits, company and state/federal forms to be all in one portal. As opposed to other vendors that offer these a la carte, it is nice to have a 'one-stop' option. This offers good value for the software's price.

Contras: Can be a significant learning curve for new users who are less adept with computer systems. Entering hours in military time takes getting used to.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2019