¿Qué es Booksy?

Booksy es un sistema de citas que os une a ti y a tus clientes. BooksyBIZ está diseñado para darte control sobre tu negocio y ayudarte a ahorrar tiempo. Puedes beneficiarte de muchas características que facilitan tu vida profesional.
Beneficios de la aplicación BooksyBIZ:
* Autoservicio del cliente
* Gestión de calendario
* Gestión de clientes
* Suite de gestión empresarial
* Punto de venta
* Herramientas de marketing y fidelidad
Booksy trabaja en una suscripción mensual de renovación dependiendo del número de miembros del personal.

¿Quién usa Booksy?

Estilistas, barberos, salones de uñas, spa y bienestar, entrenadores personales, masajes, salones de bronceado etc.

¿Dónde se puede implementar Booksy?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Booksy
  • Ubicado en Warsaw, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

español, inglés, polaco, portugués, vietnamita

Sobre el proveedor

  • Booksy
  • Ubicado en Warsaw, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

español, inglés, polaco, portugués, vietnamita

Imágenes y vídeos de Booksy

Booksy Software - 1
Booksy Software - 2
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Vídeo de Booksy
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US$ 29,99/mes
Versión gratuita
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US$ 35,00/mes
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N/A
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US$ 15,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Booksy

  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Aplicación móvil
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Confirmación y recordatorios
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Herramientas de colaboración
  • Informes de ventas
  • Marketing por correo electrónico
  • Notas de reserva
  • Pagos en línea
  • Pantalla táctil
  • Para barberías
  • Para centros de belleza y balnearios
  • Perfiles de clientes
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Procesamiento de pagos
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Símbolos/códigos en color
  • Varias ubicaciones

Alternativas a Booksy

Front and back office software with membership card issuing functionality for beauty salons, spas, and fitness centers.
Para ti, tus estilistas y el personal de tu salón, MINDBODY te permite programar, actualizar o procesar citas, todo desde una sola pantalla.
Appointy es un software de programación simple, funcional y potente diseñado para ayudarte a crecer y administrar tu negocio.
Utiliza el software y las aplicaciones de Vagaro para peluquerías y salones de belleza para tomar reservas, procesar pagos, enviar recordatorios y promocionar tu negocio. Precio inicial: 25 $ al mes.
Aplicación de chat que permite el intercambio de ideas entre los miembros del equipo, la transmisión de videos y la mensajería.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Solución para reservas online, programación de recursos, generación de clientes potenciales y creación de informes para estudios de fitness.
El software para peluquerías Timely gestiona todo tu negocio desde cualquier dispositivo. Administra fácilmente calendarios, clientes, personal, existencias, informes y más.
La planificación online para empresas ahora es muy fácil.
Sistema de reservas en línea con recordatorios para todas las empresas de servicios. Deja que tus clientes hagan su propia reserva en línea: incluye una versión gratuita. Descubre más sobre SimplyBook.me
¡ClinicSoftware.com brinda una vista de 360 grados de tus clientes para ayudarte a construir una relación sólida con tus clientes y crecer!
Wellyx is Award-Winning Fitness and Wellness software helps your business grow with intuitive, simple and feature-rich tools.
Drive more customers to your business with FlexBooker, the beautifully simple way to accept online bookings.

Opinones de Booksy

Evaluación media

En general
4,5 (293)
Facilidad de uso
4,5 (293)
Atención al cliente
4,4 (293)
Funcionalidades
4,4 (293)
Relación calidad-precio
4,3 (293)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
76%
4
12%
3
3%
2
3%
1
5%
Rosa martina M.
En paro en España
Administración gubernamental, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Opinión particular

5,0 hace 11 meses

Comentarios: Experiencia muy positiva

Puntos a favor:

Facil de utilizar, és muy sencilla de usar la aplicacion.

Contras:

Nada negativo, no cambiaria nada. Por lo que no creo que se deba cambiar nada.

Respuesta de Booksy

hace 11 meses

Thank you Rosa for your feedback. We're so glad to hear that you like Booksy so far. We're always here if you need us!

Lou S.
Lou S.
Tax Preparer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

All in one CRM like App

5,0 hace 4 años

Comentarios: My overall experience was a great experience and i will continue to use this app.

Puntos a favor:

It acts like a CRM but a great scheduling app.

Contras:

None everything is perfect and i would high recommend this to all my entrepreneurs.

Larissa L.
Cosmetologist en EE. UU.
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Wonderful app

5,0 hace 3 años

Comentarios: My overall experience is wonderful

Puntos a favor:

It’s easy and accessible, I love that my clients can book when ever they want with out having to go through me.

Contras:

I’m not quite sure at the moment, i know there were like two things that i didn’t care for much but, none that comes to mind at this very moment.

Usuario verificado
owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Booksy seems to be too understaffed and overwhelmed to be as effective as it can

2,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: I hate the fact that I'm stuck using this awful company (if I jumped ship I would lose the hundereds of reviews that I had amassed while I was using Genbook). Booksy clearly got greedy by acquiring a competitor and instead of boosting up its staffing to handle the numerous bugs in its software as well as the influx of all the new customers from the competitor, they choose to go cheap with keeping its domestic staff lean (which I'm sure is terrible for morale) and contracting with ill-trained overseas customer support who are essentially useless when it comes to addressing the very real flaws in its system.

Puntos a favor:

Good effort that they offer videos and webinars to help users navigate how to use Booksy. Too bad that those videos and webinars tend to be general and vague, and when there are specific questions and issues (or problems we run into that we point out) they are simply not addressed. I like that someone from Booksy reached out to me as a new customer after being migrated from Genbook to help me with my questions, but that was only for a period of a month and now that there are still ongoing questions and issues I need help with that person no longer responds. I know that it is due to the fact that the staffer is constantly being given new accounts as the old ones "age out" but it is indicative of how this business prioritizes profits from account volume rather than maintaining a robust, unassailable product with good customer service.

Contras:

TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. Booksy touts offering support by phone (except they are so short staffed that the wait time is interminable), email (response rate is about several weeks), and 24/7 chat (response rate several hours for a reply, and oftentimes the overseas support person is not equipped to provide an answer or solution and when that is the case then they just ghost the conversation. Here is an example of a typical exchange. Me: Please help me w/ this problem accessing the waitlist, namely the fact that there does not seem to be one period. Booksy: The waiting list works so that it is only displayed if there is at least one free slot in business. Please check if the slot is available, then it should be working fine! Me: What do you mean that the waiting list works only so that it is only displayed if there is at least one free slot in business? The whole point of the waiting list is so that if all the slots are currently booked, whoever is on the waitlist is notified if the slot they want becomes available. Please explain b/c Booksy's waitlist does not make sense to me. Booksy: no response

Respuesta de Booksy

hace 2 meses

We are sorry the transition to Booksy from Genbook did not meet your expectation. It is never our intention to leave anyone with questions and we appreciate you sticking with us. We've made strides to improve response times on the phone and in the in-app chat. If you find yourself with a question please reach out so we can assist.

Kathryn zochert B.
Kathryn zochert B.
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Where is their support staff?

4,0 hace 4 meses

Comentarios: I was forced over to this product when GenBook was purchased. The support is terrible. It takes at least an hour to get a response from the chat, and sometimes, I get NO response even by the next day. Their online videos are useless to a new user who is just trying to switch over. Everything seems focused on salon usage, which is not how I use it.

Puntos a favor:

I like that I can create a document to be completed by my clients right online when they create an appointment

Contras:

I have no idea where or how to find the features I am used to. Documentation is lacking.

Respuesta de Booksy

hace 3 meses

Thank you for the feedback! We never want to leave anyone feeling like they can't get in touch with us. Checkout out our webinar series specifically for Genbook users coming to Booksy. They are a great platform to ask questions, get answers, and engage with the Booksy team.