¿Qué es KORONA?

KORONA es un software de POS basado en la nube para todos los servicios de comercio minorista, venta de entradas y servicios para miembros. Incluye seguimiento de inventario avanzado, herramientas de CRM, diversas integraciones de software y una interfaz intuitiva.

KORONA se ajusta a tus flujos de trabajo, no al revés. Todas sus funciones son totalmente personalizables.

KORONA es adecuado para tiendas con un solo terminal, empresas con múltiples ubicaciones y franquicias.

No hay contratos ni cargos. La asistencia en horario ininterrumpido y la formación se incluyen en una tarifa plana mensual.

¿Quién usa KORONA?

El software POS KORONA puede servir a todos los nichos de comercio minorista, así como a empresas de eventos, suscripción y emisión de entradas. KORONA es excelente para tiendas individuales, empresas con múltiples ubicaciones y franquicias.

¿Dónde se puede implementar KORONA?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • COMBASE
  • Ubicado en Las Vegas, EE. UU.
  • Fundada en 2011
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7

Países disponibles

Alemania, Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • COMBASE
  • Ubicado en Las Vegas, EE. UU.
  • Fundada en 2011
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7

Países disponibles

Alemania, Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de KORONA

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Vídeo de KORONA
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KORONA

US$ 49,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 1.295,00/una vez
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 69,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de KORONA

  • Alertas y notificaciones
  • Auditoría de inventario
  • Búsqueda/filtro
  • Calculadora de costes de trabajo
  • Compra de entradas
  • Contabilidad
  • Control de inventario
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cuentas de clientes
  • Códigos de barras/RFID
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de artículos
  • Gestión de clientes
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de comercios minoristas
  • Gestión de datos del cliente
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de envíos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la producción
  • Gestión de membresías
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de precios
  • Gestión de promociones
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión multicanal
  • Identificación del producto
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Optimización de inventario
  • Pantalla táctil
  • Para comercio detallista
  • Previsión
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Punto de venta (POS)
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Registro de entrada y salida
  • Reserva de entradas
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de ingresos
  • Seguimiento de inventario
  • Varias ubicaciones

Alternativas a KORONA

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Brightpearl es una plataforma de operaciones minoristas que se integra estrechamente con todos tus canales de venta.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.

Opinones de KORONA

Evaluación media

En general
4,7
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
72%
4
26%
3
2%
Kristen
Owner en EE. UU.
Vino y licores, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best business decision!

5,0 hace 4 meses

Comentarios: I had such an antiquated system before, implementing Korona has been a huge game changer for my overall profitability. Implementation was seamless and painless! The support staff is great and always ready to help. Had I known it would be this easy, I would have made the switch sooner!

Puntos a favor:

Korona makes it so easy to manage my business remotely. I can easily update pricing, enter stock receipts and view all my sales data from the website. All the POS features are customizable based on your business and the reporting is pretty endless.

Contras:

My only "want" at this point is more features available from the mobile version of the back office.

Respuesta de COMBASE

hace 3 meses

Thanks, Kristen! We're always working on improving the product and service, and the mobile side of the back office will have new features soon. We'll keep ya posted!

Oniqueh
Wine Club Manager en EE. UU.
Vino y licores, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great POS and Support Team

5,0 hace 3 años

Comentarios: We transitioned multiple software solutions looking to find something that would fully integrate while also helping us dig deeper into our sales data and manage our inventory more closely. Korona has provided solutions for all of those things and made it so much easier to manage our business uniformly across all three tasting room locations as well as managing our Wine Club and online store. Of all the software solutions we transitioned to this year, Korona greatly exceeded the customer service of all others. While other solutions were hard to get in contact with (especially with a real person), Korona was always easy to reach, extremely personable, knowledgeable, and quick to help.

Puntos a favor:

The reporting you are able to do in Korona is amazing. It helps us make decisions about store hours, staffing, products to re-order, etc. much easier. We liked being able to customize the buttons in a way that made the most sense for our business and staff. It is much easier to train new staff members on Korona compared to our previous POS software, which is great! Our favorite part of the software would be the Support and even Sales team though, they made the transition so easy and continue to promptly assist us with any issue or concern that arises. They work with us to ensure we are happy with the way things are operating and are just AMAZING overall!

Contras:

We have struggled with getting the Quickbooks integration to work correctly for us. We also purchased a tablet from them that is extremely slow and frustrating to use the software on.

Respuesta de COMBASE

hace 3 años

Thanks for taking the time to leave us a review, Oniqueh. We're proud of our customer service, so that's really nice to hear :) Call us with questions anytime!

Steven
Travel Agent en EE. UU.
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

KORONA Review

3,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Software was good and features designed

Contras:

Cost to much should have cheaper price for people

Respuesta de COMBASE

hace 3 años

Hi Steven, thanks for the feedback. Glad to hear that you liked our product, but sorry to hear that it wasn't in your price range. We strive to provide reasonable prices for each of our POS software solutions. KORONA's software-as-a-service always comes as a flat monthly rate with no extra fees or expenses. Often, "cheaper" solutions end up being more expensive once all fees are added on. Please don't hesitate to reach out again if you're interested in setting up a demo with your free trial so you can see each of the features that KORONA comes with. Our support and customer service team members are pretty great :)

Gregory
Co-Founder en EE. UU.
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Really excellent POS system

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Extremely positive. The software interfaces correctly and well with all of the equipment we need it to, the reporting is extensive, the inventory management works well, and the customer service is the best of any of our vendors.

Puntos a favor:

How fully featured it is. There's nothing I've needed to do that Korona couldn't handle one way or another, which cannot be said for literally any other POS I've used in my career.

Contras:

The user interface leaves a good bit to be desired. It's not unusable by any means, but it does feel as though the UI was designed by developers, not designers. Can be confusing and unintuitive at times.

Respuesta de COMBASE

hace 3 meses

Thanks, Greg! Let us know about any specific features that seem a bit clunky. We're always trying to make the product as seamless as we can.

Stephen
Owner en EE. UU.
Vino y licores, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Korona POS for Liquor Store

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Overall a great product for retail POS system. Integrates with my credit card machine so cuts down on the potential for human error. End of Day reporting is excellent. Employee time clock is great as well.

Puntos a favor:

Value for the money is excellent and the customer service is the best I have experienced.

Contras:

No ID scanning and no "Legal Birthdate" that shows on the POS screen.

Respuesta de COMBASE

hace 3 meses

Thank you, Stephen! Hopefully, we'll have those extra widgets for your dashboard sometime soon.