EveryAction

¿Quién usa EveryAction?

Organizaciones sin ánimo de lucro y defensoría de todos los tamaños que desean recaudar más dinero, impulsar más acciones y maximizar su impacto.

¿Qué es EveryAction?

EveryAction ofrece herramientas digitales y multicanal para recaudación de fondos, organización y defensa en un CRM unificado. Miles de organizaciones sin ánimo de lucro como Greenpeace, Planned Parenthood, National Audubon Society y otras usan EveryAction cada día para recaudar más dinero y generar más acciones.

Información sobre EveryAction

EveryAction

https://www.everyaction.com/

Fundada en 2014

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US$ 109,00/mes
N/D
US$ 10,00/mes
N/D

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Versión gratuita No
Versión gratuita
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Prueba gratis

Prueba gratis No
Prueba gratis No
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Prueba gratis No

EveryAction: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de EveryAction

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Lista completa de Software para asociaciones sin ánimo de lucro

Alternativas a EveryAction

Más alternativas a EveryAction

Reseñas de EveryAction

Leer las 83 opiniones

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por puntuación

5
57
4
21
3
2
2
2
1
1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Jo S.
Jo S.
Interim Vice President of Development
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/11/2019

"Diving in to a new partnership!"

Comentarios: We've been quite pleased to date with all of our interactions and when problems or deadlines have moved - the EA team has worked with us to ensure we meed our organizational goals.

Puntos a favor: Our organization had been with a Blackbaud product for many years and were challenged in ease of use and functionality. We were excited to find all of the assets as part of EveryAction that would allow us to engage with our donors, advocates, pet passionate people and pet parents in a very different way. As of now - we are smack in the middle of our data conversion. It is not without some pain points but that is absolutely expected in any conversion. But, I've been impressed with the quality of customer service, availability and commitment of the EA team to getting it right. As of now - I'd absolutely suggest exploring their tools and their team! We've been most happy!

Contras: We are not deep into usage to be able to honestly answer this questions. We do know we one of the negatives in the selection process was the inability to embed video in outbound emails. But we understand many clients are requesting this option and are working hard to roll out that tool soon!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/11/2019
Karla C.
Director of Engagement
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/5/2021

"Overall great supporter engagement tool"

Comentarios: I have had a fabulous experience working with everyone at Every Action. Their support staff are knowledgeable about the tools and quick to respond. If they don't know the answer, the know how to find it. The company is proactive in letting clients know about upcoming changes, improvements, or potential outages. And their product development staff are great at reaching out to gather input into future improvements to the tools to ensure they are meeting their client's needs, incorporating our suggestions and requests into their product roadmaps.

Puntos a favor: Every Action's supporter engagement tools--specifically email, advocacy, events, and fundraising--are easy to use and to customize to support the organization's mission and branding.

Contras: Integration of the CRM database behind the Every Action tools with other databases is challenging to set up and manage and requires a lot of manual moving of data between tools.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/5/2021
Adrian M.
Adrian M.
Executive Director
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2021

"EA is the best CRM, online infrastructure and campaign management tool, period"

Comentarios: I never take the time to write reviews, but here I am, 3 days away from the launch of a major fundraising event and capital campaign, taking precious time to fawn over the greatness that is Every Action. It's that good.

Puntos a favor: As someone who grew up using VAN for political campaigns, Every Action is the perfect continuation of that skill set. Everything is exactly where you expect it to be, and the Online Actions and Targeted Email modules are welcome additions that offer the full suite of features that I've come to expect from industry standard CRMs, with hardly any of the headaches that come with a software that allow you to write your own code.

Contras: Every Action's feature set is SO robust it can be overwhelming at first, especially for new users.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/9/2021
Tracy S.
Consultant
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/11/2019

"Product is limited and customer service is the worst"

Comentarios: Over the past two years, we have helped on partner migrate to EA and two partners leave the EA platform. The functionality of the system is limiting, to say the least. In doing so, we engaged with customer service for a variety of reasons. In the case of onboarding a new client, it was mostly crickets, our questions often went ignored or it was a "whatever" kind of answer. Then just recently we helped a partner migrate from EA to Salesforce because EA was never going to be able to provide the layers and levels of functionality that this customer needed. Our experience was TERRIBLE!! The EA team held the org's data hostage, prolonged the process of migration, and made the customer pay for extra months that they didn't need because of EA's delay. Their responses to our questions were ambiguous, unhelpful and mostly petty. If I could, I would blast how horrible EA is to everyone I know. I promise, as a consultant and a long-time nonprofit professional, I will NEVER recommend this product or this team to any of my clients or colleagues and if I run across people who are on EA, I will do my best to get those orgs to leave EA as soon as possible.

Puntos a favor: There was nothing that I liked about the software.

Contras: - Reporting is limited
- "Lists" are difficult to query and use
- Mass editing is impossible
- No forward-thinking functions like actions or reminders
- Record pages aren't laid out in any usable fashion
- "Help Articles" don't help at all
- Editing individual data is difficult
- Account model is limited = orgs vs. people vs. businesses
- Campaign and event hierarchy and construct is confusing

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/11/2019
Joe C.
Joe C.
Director of Communications & Development
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
  • Facilidad de uso
  • Características y funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/8/2021

"EveryAction is great for Advocacy nonprofits that want an all-in-one solution"

Comentarios: Great team to work with to get started. I wish they had a customer support team that was available via chat or phone. It sometimes takes a little bit before you get a question answered.

Puntos a favor: I love that the CRM is used both in advocacy and email marketing seamlessly. It's easy to put together lists to send emails to and the advocacy tools are as good as any I've come into contact with.

Contras: The report functionality is good, but not yet great. They sometimes have limits on the types of fields you display or pull from. But this rarely is a problem.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/8/2021