15 años ayudando a las empresas argentinas
a elegir el mejor software
¿Qué es Scoro?
Scoro es un proyecto integral y una solución de gestión empresarial que permite a los servicios profesionales y creativos controlar todo tu flujo de trabajo desde un solo lugar.
Además de las funcionalidades de gestión de proyectos, Scoro proporciona todas las herramientas necesarias para gestionar completamente tu negocio: programación y seguimiento de tareas y trabajo, colaboración, base de datos de contactos y CRM, cotización y facturación, creación de informes avanzado, paneles en tiempo real y mucho más. ¡Regístrate para una prueba gratuita de 14 días para probar el producto!
¿Quién usa Scoro?
Empresas que necesitan una solución que gestione proyectos, tiempo, ventas, finanzas y creación de informes en un solo lugar.
¿Tienes dudas sobre Scoro?
Compara con una alternativa popular

Scoro
Opinones de Scoro
Buena opcion
Comentarios: La planificación de proyectos de manera visual es una opción notable muy contento con su manejo y uso
Puntos a favor:
Me gusta su fácil manejo sin complejidad sus múltiples funciones para mejorar el trabajo diario
Contras:
Quizás su peso como software algo pesado para ser mas liviano
Buena herramienta para automatizar procesos
Puntos a favor:
Es un todo en uno para empresas, con muchos cuadros de mando útiles que sin duda son útiles para tomar determinadas decisiones de negocio. Su uso resulta amigable e intuitivo.
Contras:
La ausencia de sincronización con otras herramientas se echan en falta.
Muy buena opción para tu trabajo.
Comentarios: En general, creo que es una gran opción de software si lo que quieres es gestionar gran cantidad de carga de trabajo, porque te facilita todas las gestiones en tan sólo pocos minutos.
Puntos a favor:
Me gusta mucho que puedas gestionar varios proyectos al mismo tiempo y además, de forma tan sencilla, utilizando muchas herramientas como los calendarios, hojas de tiempo...
Contras:
A veces, por la cantidad de herramientas que tiene, puedes liarte un poco por cuál usar y cómo, pero es solo en determinados momentos.

One of very few that receive all 5 star!
Comentarios: Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg reminders for unpaid bills; time tracking, labor cost tracking, calendar oversight vs resource, mobile phone usage, integration with other platforms.
Puntos a favor:
Very well-thought interconnected "modules" of the system: all main functions any company would need are all present. I like a lot visualization of dashboard, re-usability of filters and views, ability to click on anything you see and being redirected directly onto another part of Scoro where you can do more work in what you clicked on. Also comfortable to use with smalls screen devices as interface is restructured and you still see all your data but in an optimised screens - very handy for smartphones.
Contras:
just 2 things come to my mind after extensive use for 1+ year. 1. Absence of contacts synchronization with gmail - really annoys. 2. sales pipeline does not track time when status of quote was changed, so no way to know how long did quote spend in each status, eg. time from contact to deal closed is 4 weeks, from them 1 week for quote preparation, 2 weeks for customer feedback etc.
Alternativas consideradas:
Scoro changed our business
Comentarios: The software has completely changed our efficiency and allowed us to turn around quotes much faster. We know at just about any given time where our projects are from a cost perspective and where are margin will end up. It has been a very positive change and we could not do business without Scoro at this point.
Puntos a favor:
The quoting and opportunity tracking is the reason we gravitated to Scoro. It drastically improved our ability to turn around quotes and track the status of all our opportunities. Our largest sales cycle has a cyclical time period, and Scoro's API allowed us to automate the creation of opportunities without any manual intervention. The pipeline helps us visual track our sales cycle and make sure we don't miss any deadlines.
Contras:
There are small features that are missing from the software. I would like to see some dynamic capabilities in the software and custom fields. IFTTT functionality so that forms can dynamically change based on different scenarios. There are also some small searching and sorting annoyances that could easily be fixed. I would also like to duplicate multiple items on a quote. Doing it one line at a time does not save time.