NCR Silver

¿Quién usa NCR Silver?

Brinda servicios a emprendedores y empresas en crecimiento en más de 130 mercados verticales de negocios diferentes, como comercios minoristas, restaurantes, bares, postres helados, etc.

¿Qué es NCR Silver?

NCR Silver ofrece valor más allá del punto de venta para ayudar a las empresas de todos los tamaños a lograr el éxito. Junto con un punto de venta para tablets fácil de usar, el conjunto de herramientas basadas en la nube de NCR Silver ofrece información procesable, capacidades para múltiples sitios, herramientas de participación del cliente y recursos de gestión empresarial, todo disponible a tu alcance.

Información sobre NCR Silver

NCR Silver

http://www.ncrsilver.com

Fundada en 1884

Resumen de precios de NCR Silver

NCR Silver no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de NCR Silver está disponible a partir de US$ 79,00/mes.

151803
55649
55650
151804
151805
NCR Silver video
Play
151803-thumb
55649-thumb
55650-thumb
151804-thumb
151805-thumb

Precio inicial

US$ 79,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de NCR Silver

Sistemas de punto de venta para restaurante
Acceso móvil
Controles por separado
Creación de informes/análisis
División de cuentas
Gestión de consejos
Gestión de entrega
Gestión de inventarios
Gestión de tablas
Gestión de tarjetas de regalo
Pedidos en línea
Programa de fidelización
CRM
Comercio electrónico
Creación de informes/análisis
Gestión de comisiones
Gestión de empleados
Gestión de ingresos
Gestión de mercancías
Gestión de pedidos
Gestión de órdenes de compra
Marketing por correo electrónico
Pedido por correo
Programa de fidelización
Varias ubicaciones
Control de inventario
Controles por separado
División de cuentas
Gestión de cajas registradoras
Gestión de consejos
Gestión de empleados
Gestión de tarjetas de regalo
Programa de fidelización
Asistencia del programa de fidelización
Comercio electrónico
Gestión de comisiones
Gestión de descuentos
Gestión de inventarios
Gestión de precios
Gestión de tarjetas de regalo
Lectura de códigos de barras
Permisos de acceso de usuarios
Punto de venta para bares
Punto de venta para restaurantes
Seguimiento de ingresos
Seguimiento de ventas
Asistencia del programa de fidelización
Comercio electrónico
Gestión de comisiones
Gestión de descuentos
Gestión de inventarios
Gestión de precios
Gestión de tarjetas de regalo
Lectura de códigos de barras
Pantalla táctil
Seguimiento de ingresos
Seguimiento de ventas
Firma electrónica
Gestión de comisiones
Gestión de descuentos
Gestión de ingresos
Gestión de tarjetas de regalo
Integración de comercio electrónico
Lectura de códigos de barras
Perfil de cuenta de cliente
Programa de fidelización
Punto de venta (POS) al por menor
Punto de venta para restaurantes
Varias ubicaciones

Reseñas de NCR Silver

Mostrando 5 de 142 reseñas

En general
3,7/5
Facilidad de uso
4,1/5
Atención al cliente
3,4/5
Funcionalidades
3,4/5
Relación calidad-precio
3,5/5
Usuario verificado
Director of Marketing & Events
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/3/2019

"iPad POS that includes marketing tools!"

Puntos a favor: Having email templates included was huge for us. Customer data integrates with emails, allowing us to segment our customers and send personalized deals.

Contras: Email templates are not as attractive as something like MailChimp, so a working knowledge of html coding can help make them more appealing

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/3/2019
Kelley C.
Owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/7/2019

"Payment reporting inhancement"

Comentarios: Our overall experience with Silver has been great. We have recommended this product to several colleagues.

Puntos a favor: This software is very easy to use and set-up. There are a lot of helpful reports you can run. I like that you can view your business activity remotely from your smart phone.

Contras: When there is a problem it is sometimes difficult for customer support to fix the problem until the next update. This is frustrating because you are left to wait up to three months or more.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/7/2019
Lindsey H.
Owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/6/2019

"Some very good pros, and some pretty frustrating cons"

Comentarios: Overall I would still use this system even if we weren't required to by the franchise. Partly because I wouldn't want to have to deal with switching over to a new system, but also because every system has its own issues and I don't think there are any other solutions out there that are better than this, at least in the price range of a small business. I believe NCR is working to fix the issues, at least, and I like the feel of the system. I would appreciate a little more transparency about issues that could affect reporting of sales data or processing of credit card transactions.

Puntos a favor: The software is easy to use and relatively intuitive; new employees pick up the POS system quickly. The developers have been gradually adding desired functions that have been great improvements, and I imagine they will continue to do so. While some of the other stores in our franchise have complained about not being able to reach customer support in a timely manner, I myself have always been able to get through to them quickly and they are always helpful in working through issues.

Contras: When the software has an issue, it tends to not be a small one. Also, it seems like NCR will work on fixing the issue but not let everyone know that there WAS an issue, even when it may affect your reporting of sales. For example, there have been software glitches where the over/short number for the registers was not getting recorded by NCR. We only discovered this because another store in our franchise figured it out and reported it. I never saw any communication from NCR letting people know about it, the issue was just resolved quietly a while later. Plus, almost every time there is an update, there are usually major issues with functionality for about the next week that can affect the ability to process transactions. The software/hardware interface has some issues as well.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/6/2019
Kari A.
Owner
Restaurantes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/3/2020

"Originally a great product, now not so much"

Comentarios: I do not utilize ALL the functionalities because I am a bakery not a restaurant so I would like to be able to get a "cheaper" version so I am able to get the most for my money. In the last few months customer service is almost impossible to get answers from and they no longer have the concierge system where I have a specific customer service agent that helps. Its very frustrating to wait on hold and then get told that I am calling the wrong numbers when the website for help clearly states to call certain numbers for assistance. Overall, customer service needs help.

Puntos a favor: I liked the ease of set up of this product as well as the ability to run categorical reports. I also like the ability to use this as a time clock system too!

Contras: I would like to see a way to customize each category more, I sell cupcakes, I would like an option for more specific categories and options.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/3/2020
Ryan C.
Owner
Alimentación y bebidas, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/6/2019

"Feedback"

Comentarios: Great customer service when I call. Very responsive and efficient. Wished they would contact us on the front end when an update creates issues, not after we have the problem.

Puntos a favor: The ease of use on the front end. Easy to pull data and information from historic sales.

Contras: Issues with security aren't addressed until they are a problem and have credit cards kicked back after assuming they were good. Changed security settings on IPads and issues were resolved, but we had to reach out instead of being contacted first. There needs to be an accounts receivable. We use a backdoor and do payouts with notes to even the drawer. A fourth category would make this easier.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/6/2019