¿Qué es Zoho ContactManager?

Zoho ContactManager es un software de gestión de contactos online que te permite administrar todos tus contactos comerciales en un solo lugar y permite un seguimiento fácil. También puedes hacer un seguimiento de las ofertas, administrar tareas y colaborar con tu equipo. Puedes interactuar con tus contactos a través de correo electrónico y redes sociales dentro de Zoho ContactManager. Zoho ContactManager se integra con G Suite, MS Office 365, MailChimp y otro software empresarial popular.

¿Quién usa Zoho ContactManager?

Ayuda a pequeñas empresas y equipos a mantenerse conectados con sus contactos a través de una herramienta de gestión de contactos centralizada.

Información sobre Zoho ContactManager

Zoho

Fundada en 1996

Información sobre Zoho ContactManager

Zoho

Fundada en 1996

Imágenes y vídeos de Zoho ContactManager

Vídeo de Zoho ContactManager
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Comparar el precio de Zoho ContactManager con productos similares

Precio inicial

US$ 15,00/mes
N/D
US$ 29,00/mes
US$ 19,00/mes

Versión gratuita

Versión gratuita
Versión gratuita No
Versión gratuita
Versión gratuita No

Prueba gratis

Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis

Zoho ContactManager: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Vídeos

Funciones de Zoho ContactManager

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Contactos compartidos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Distribución de clientes potenciales
  • Etiquetado
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de modelos
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes del pipeline
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
  • Previsión de ventas
  • Procesamiento de lotes
  • Recordatorios
  • Segmentación
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Sincronización de calendario
  • Sincronización de datos
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Lista completa de Software de gestión de contactos

Alternativas a Zoho ContactManager

Más alternativas a Zoho ContactManager

Reseñas de Zoho ContactManager

Leer las 57 opiniones

Evaluación media

En general
4,3
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por puntuación

5
28
4
21
3
6
2
1
1
1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Peter L.
Peter L.
Japón
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Best choice for the price. Easy to use and has what I need.

5 hace 4 años

Puntos a favor:

The price was the biggest benefit. I did not have to worry which users or how much data I should import without worrying about the price skyrocketing. The system is easy to use so there was no real learning curve. I do not need or want it to integrate with everything. I just want it to keep my sales information organized and not add layers of complexity wasting my time.

Contras:

Only two areas that I wish could be fixed: 1) The customized fields cannot be ordered in any other way that alphabetical. It would be great to mix and match them with the fixed fields or just have the customized field order in the way I think. 2) While there are many search features, tags, etc., it would be great to have any search result (or just unfiltered) have an A, B, C, quick jump to the top of companies that start with that letter.

Yaco L.
Yaco L.
CEO en Argentina
Usuario de Linkedin verificado
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Zoho did it again

4 hace 8 meses

Comentarios: I really liked it, it let us share all our sales contacts between teams, it has been a pleasure to work with Zoho support as well.

Puntos a favor:

The product is really simple to use. Like most Zoho Apps, it is well crafted, it has a nice and friendly UI, and it just works.

Contras:

It is a little bit more complicated than its competitors in terms of ease of use

Beth K.
owner en EE. UU.
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

I tried this product out using their free version but ended up finding another software

3 hace 4 años

Comentarios: With all of the features and option offered, this would be a great product for any business, however, it was too complicated to implement if you needed something fast. If you are experienced in using and setting up this type of software, by the scope of their products, it would be a good option.

Puntos a favor:

Zoho offers everything you would need to run a business, with free and pay versions. The ability to integrate all the features makes running a company a lot easier

Contras:

It was too complicated if you need something simple, easy to implement and use. They have features that allow you to customize everything but I ended up spending more time trying to figure things out than getting full use of the product. I ended up going with another company's pay versions.

Usuario verificado
owner en Grecia
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña

A usefulle tool for small bussines

4 hace 4 años

Comentarios: As I said, the free version is ok, but not fantasttic
The layout is easy to configure and that the data is all in one place. It's an extremely organized system.
Zoho contact is very simple to use and give many possibilities. You can connect your social network and your Mailchimp account.
It integrates well with other programs and I am enjoying having my contacts in one place. The efficiency is key to productivity as well.

Puntos a favor:

As I said, the free version is ok, but not fantasttic The layout is easy to configure and that the data is all in one place. It's an extremely organized system. Zoho contact is very simple to use and give many possibilities. You can connect your social network and your Mailchimp account. It integrates well with other programs and I am enjoying having my contacts in one place. The efficiency is key to productivity as well.

Contras:

It was too complicated if you need something simple, easy to implement and use. They have features that allow you to customize everything but I ended up spending more time trying to figure things out than getting full use of the product. I ended up going with another company's pay versions.

Eric S.
Eric S.
Responsable des services en Francia
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

A Cross entreprise Contact management problem solver

4 hace 4 años

Puntos a favor:

ContactManager really is easy to use even on the synchronization department. Contacts (and Companies) are easy to tag to add any criterium. The search engine is amazingly fast and so is the sync between e.g. Outlook (newly created contact) and ContactManager (contact appear within seconds).

Contras:

It is not yet possible not to share contacts with colleagues though a workaround exist. It would be nice that private Outlook contacts don't sync. Maybe a feature for the future.