¿Qué es MemberClicks?

Las asociaciones, cámaras y empresas de gestión de asociaciones usan las soluciones de software integradas de MemberClicks para gestionar sus membresías de manera más sencilla y productiva. Capta e involucra a los miembros más fácilmente y aumenta los ingresos con sus funciones de gestión integrada de sitios web, consolidación de correo electrónico, creación de informes, gestión de eventos virtuales y presenciales, gestión de formación y certificaciones, ofertas de trabajo y más. La tecnología de MemberClicks está respaldada por una excelente asistencia al cliente. Más de 3500 clientes confían en MemberClicks para lograr sus objetivos.

¿Quién usa MemberClicks?

Las asociaciones, cámaras y empresas de gestión de asociaciones usan las soluciones de software integradas de MemberClicks para gestionar sus membresías de manera más sencilla y productiva y generar ingresos.

¿Dónde se puede implementar MemberClicks?

Cloud, SaaS, Web

Sobre el proveedor

  • Personify
  • Ubicado en Vienna, EE. UU.
  • Fundada en 1998
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Personify
  • Ubicado en Vienna, EE. UU.
  • Fundada en 1998
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  • Chat

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Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de MemberClicks

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MemberClicks

US$ 238,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 48,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
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N/A
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de MemberClicks

  • Alertas y notificaciones
  • Base de datos de miembros
  • Comunicación con miembros
  • Creación de informes/análisis
  • Directorio de miembros
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de membresías
  • Gestión de participantes
  • Inscripción de grupos
  • Marketing por correo electrónico
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Renovación de inscripciones
  • Seguimiento de asistentes
  • Tipos de miembros

Alternativas a MemberClicks

Software de gestión de miembros potente y fácil de usar para cámaras de comercio, EDC y oficinas de turismo y de congresos.
AMS solution that covers your simple or complex membership structures plus invoices, subscriptions, events, inventory, CERTS, & more.
Planifica, promueve y ejecuta uno o cientos de eventos de principio a fin de manera eficiente con un galardonado software de gestión de eventos. Descubre más sobre Glue Up
Software que te ofrece asistencia con la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución. Solicita una demostración hoy.
Sistema de gestión de asociaciones todo en uno, diseñado para pequeñas y grandes asociaciones.
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Almabase es una de las mejores soluciones de participación de antiguos alumnos del mundo. Las escuelas ven hasta un aumento de 3 veces en la participación de los antiguos alumnos dentro del primer año.
Novi fue creado y diseñado por asociaciones que deseaban la potencia y flexibilidad de un software personalizado, pero sin un precio personalizado.

Opinones de MemberClicks

Evaluación media

En general
4,4 (447)
Facilidad de uso
4,1 (447)
Atención al cliente
4,7 (447)
Funcionalidades
4,1 (447)
Relación calidad-precio
4,4 (447)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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4
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3
6%
2
2%
1
1%
Lori K.
Lori K.
Project Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Seguridad pública
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

The product is good and somewhat easy to use, but It's the service that keeps us happy.

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Easy to use website creation area. Be able to update our website easily helps us to keep the content more current. Easy to create reports for our magazine distribution and other media distribution. It is easy to create the needed forms for our special events. The dashboard is a great way for my board of directors to view current membership numbers, this saves me time and I don't have to provide a report each month. It is nice having a help desk link to get questions answered quickly. It is also helpful to have the Tuesday and Thursday training sessions show up on my google calendar so that I can learn memberclicks funtionality on a weekly basis. Our members find it easy to use as well. They can update there membership rosters with a simple click of a button. They can add just as easily by clicking a button to add a new member to there roster.

Contras:

I do not like the limitations of the content we want to creation, such ad emails. There seems to be a lot of limitations of size and file types. I do not like that an invoice does not automatically update after a service director updates there individual profile list of there active members. They have to call our office for us to click several buttons and create a new invoice so they can pay it. Our organization has annual renewal of over 7000 people, a simple button that the service director could puch once the roster has been updated to update the invoice automatically is something memberclicks needs to add. I know that we are not the only organization that does group membership types. Annother feature that would be nice is to be able to see more detailed demographics on our e-blast system. I know we can see who opened it but additional data would be nice.While the help desk page provides alot of information, I would like to see more video content on how to do things with memberclicks. I prefer video over reading long pages because i do not have alot of time in my day to search for the answers, which is why if it takes me more then 10 minutes to find an answer, I will stop looking and call customer service.

Carol T.
Director of Operations en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

LACPA's Review of MemberClicks

5,0 hace 7 meses

Comentarios: It's been very nice working with MC and they have always been there for us. However, we do see a longer time in replying back to our questions lately. Also, we need to ask to have our website resynced. Why doesn't this happen automatically?

Puntos a favor:

As a non-technical person, it was pretty easy to learn. We are very thankful for your Help Team. Although, we do see a longer time in replying back to our questions lately. Also, we need to ask to have our website resynced more often. Why doesn't this happen automatically?

Contras:

We are unable to have fields where we want them. You have some main fields we use, but not all, so we created custom fields, but they are not where we'd like them to be. Example: Degree - It should be where the name information is listed.

Respuesta de Personify

hace 7 meses

Hi Carol, Thanks for your review! A member of our Customer Success team will be in touch with you regarding some of the points you mentioned. - The MemberClicks Team

Jennifer M.
consultant en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Very basic, and not worth the cost, but customer service is great!

1,0 hace 7 días Nuevo

Comentarios: Overall I would say it is an expensive starter kit for associations.

Puntos a favor:

Customer service was generally quick to respond. It has a very easy to use web page builder with drag and drop features.

Contras:

It had many website limitations due to the drag and drop feature to build web pages. Takes much longer for the advanced user to create the look that they want. Reports are horrible and for the cost, there are much better alternatives out there.

Carol W.
CEO en EE. UU.
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

MemberClicks is a full service AMS

5,0 hace 3 meses

Comentarios: We previously had a database that was designed for membership organizations with singular members not business members like ours. The switch was not easy because of all of the training requirements, but if you take the time to do it right MemberClicks is a real asset for your business. Our database is cleaner and more comprehensive than it has been in my 20 years with this organization.

Puntos a favor:

if it's set up right and the entire staff commits to using it daily, it works for association management.

Contras:

They continually changed their name and we got tired of it. (JK)

Jackie R.
Jackie R.
Executive Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Exceptional customer service makes this product TOP RATED!

5,0 el año pasado

Comentarios: MemberClicks has enabled us to provide a more useful website. Our engagement has increased and members are able to easily find pages they are looking for. The event management is very user-friendly. I give them an A+ in customer service and continued improvements!

Puntos a favor:

As a small organization its important to have access to customer support. Memberclicks excels here. The product is very user-friendly and customizable to my needs. They continue to improve the product and we are very happy to partner with them. The reports you can run provide real-time information and help us provide quality service to our members.

Contras:

Getting use to the layout of the pages requires extra effort when placing items on the page. Learning to use tables helps the best but still requires attention to detail. Sometimes I spend extra time lining the pages up to keep the professional appearance.