¿Qué es Streamtime?

Streamtime es un software de gestión de proyectos para empresas y equipos creativos. La creación de herramientas que tratan a los creativos como humanos, no como robots, es la ideal. Con Streamtime puedes crear trabajos y proyectos, planificar y hacer un seguimiento del tiempo y programar el horario de tu equipo. Aprovecha los presupuestos y las facturas en un clic directamente desde tu plan de trabajo y conecta tus finanzas con las integraciones de Quickbooks y Xero. Comienza gratis y disfruta de una demo en vivo gratuita de 30 minutos con uno de los equipos.

¿Quién usa Streamtime?

Las empresas creativas a menudo son diseñadores gráficos, agencias de marketing o publicidad, arquitectos o cualquier persona que necesite gestionar proyectos desde la propuesta hasta la programación, el ingreso del tiempo y la facturación.

¿Dónde se puede implementar Streamtime?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), iPhone (móvil)

Sobre el proveedor

  • Streamtime
  • Ubicado en Sydney, Australia
  • Fundada en 2002
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Streamtime
  • Ubicado en Sydney, Australia
  • Fundada en 2002
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Streamtime

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Streamtime

US$ 40,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 10,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 13,49/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 99,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Streamtime

  • Acceso móvil
  • Aplicación móvil
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de empleados
  • Creación de factura
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de impuestos
  • Datos en tiempo real
  • Etiquetado
  • Facturación
  • Facturación en línea
  • Facturas personalizables
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de ideas
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de seguimiento del tiempo online
  • Historial de facturas
  • Horas facturables y no facturables
  • Informe de uso
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Planificación de personal
  • Planificación y asignación de recursos
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Procesamiento de facturas
  • Programación a tiempo real
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban
  • Varias divisas
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas a Streamtime

El sistema todo en uno con gestión de proyectos, integración con QuickBooks, seguimiento temporal, gestión de la relación con los clientes (CRM) y herramientas financieras y de negocios.
Accelo, la solución de ventas más inteligente, se sincroniza automáticamente con tu bandeja de entrada, calendario y teléfono para que puedas concentrarte en hacer el trabajo que amas.
Seguimiento totalmente automático del tiempo: la forma más rápida y precisa de realizar un seguimiento del tiempo de personas y empresas. Descubre más sobre Timely
Wave ofrece a los propietarios de pequeñas empresas una contabilidad real de doble entrada que está integrada con el resto de las soluciones de Wave, ¡100 % gratis!
Ravetree es la mejor solución de gestión de trabajo en su clase para organizaciones organizadas en torno a proyectos.
La gestión de proyectos en línea, ¡simplificada! Proyectos, tareas, tiempo y colaboración: todo en una sola plataforma.
Gestión de proyectos y programación de recursos con tecnología AI. Conectando a tu gente, proyectos y ganancias.
simPRO es una potente solución de software de gestión de servicios externos que ayuda a los contratistas de oficios a optimizar las operaciones para aumentar las ganancias.
Una plataforma de seguimiento del tiempo de proyectos basada en la nube para obtener una perspectiva instantánea de las horas facturables, los recursos, los clientes, los proyectos y la facturación.
El software de seguimiento del tiempo en línea es ideal para cualquier persona que necesita una forma flexible de realizar un seguimiento del tiempo, analizar el negocio o facturar a los clientes.
Software simple, pero potente para que las organizaciones dinámicas tomen decisiones operativas confiables en todos los equipos y cartera de proyectos.
La aplicación de gestión de proyectos para profesionales. La forma más poderosa y simple de colaborar con tu equipo.
ActiveCollab es un software de gestión de proyectos que ayuda a los gerentes y profesionales creativos a planificar proyectos y mantenerse al día con los plazos.

Opinones de Streamtime

Evaluación media

En general
4,7 (229)
Facilidad de uso
4,7 (229)
Atención al cliente
4,8 (229)
Funcionalidades
4,5 (229)
Relación calidad-precio
4,6 (229)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
75%
4
23%
3
2%
2
0%
Billie S.
Billie S.
Owner - Graphic Designer en RU
Usuario de Linkedin verificado
Diseño gráfico, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Everything I need to manage, track and report on workflow.

5,0 hace 4 años

Comentarios: I really like them as a company. The ethos, the values and the friendly nature of the team. Professionals that enjoy getting the job done.

Puntos a favor:

Comes from designers. It's simple and easy to use. Can get to it anywhere with an internet connection. The user experience is just right for the industry and the tasks I have to carry out. The team regularly ask for feedback and they listen to it. They then action and adapt the software progressively and are alway improving it. There is always training available and support which is prompt and efficient.

Contras:

Originally I didn't like how large the header font was on the jobs and quotes etc. However it actually made me think more simplistically about naming conventions of jobs anyway. Plus they have listened to feedback and changed that now so you have options. Being with the system from the start and having been a long term user of the old Filemaker based system I know the company are simply trying to get it right so they do listen and tweak all the time.

Stephen T.
Director en RU
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

It works very well for an agency

5,0 hace 2 años

Comentarios: They have been great to deal with, I have confidence that even if a feature is not there or something needs improving they will be working towards it.

Puntos a favor:

It is made for agencies, covering the core functions requires. The To Dos are genius for setting up your taks for the day and clocking time. The cross linking is very good, they understand the workflow of an agency. We are confident that this software will enable us to grow. We have looked for a long time to find the right project management tool, there are many that are well rated, and they may do one thing well. But none cover all the core functions required for a design or marketing agency, and deliver them in such a simple, friendly way.

Contras:

It has no client portal, but as it has an API we are looking to build our own to complete the system. There is also a lack of reporting, but again we have used to API to create our own dashboard - to track team time, holidays and efficiencies.

Craig B.
Architect / Director en Australia
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Streamtime is great.

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Streamtime is great and we have no hesitation in recommending it to any Architectural Practice.

Puntos a favor:

Streamtime is a simple to use whole of practice software package that assists and allows us to focus on delivering our Architectural Services.

Contras:

I still have to do my timesheets, however Streamtime has made it as simple a process as possible.

Jonny S.
Business development, producer and developer en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

High level tasks that trickle down to employee todos is *brilliant*, better perf though please :)

2,0 hace 3 años

Comentarios: Cons continued:
... Streamtime. I feel like there must be a middle ground. Perhaps an extension that logs to the To Do? Hell... we'd probably pay for an extension that did that just to get better records from those 2 employees. I can understand sticking to your game plan, but in reality you have a product that goes further than the "lets kill timers" ethos - could be worth backing down on that a bit for the sake of your users.
Describe your overall experience with Streamtime
- Tracking budget vs time used. Knowing how far under/over at a glace is great (esp via the Priorities board)
- Using Priorities to track the overall state of each project (To quote, Quote sent, Ready to start, Design, Dev, Ready to invoice, Invoiced etc).
- Letting employees know what they should work on this week.

Puntos a favor:

Organising employees time with per day to-do lists with hour estimates is *brilliant*. We used to rely on Teamweek - which was excellent for high level project tracking. But now when fleshing out project timelines, it automatically sets up peoples weeks for them. Thats what makes Streamtime killer af. The rest of the features just make *that* feature more and more useful and harder to give up. The integration between all aspects of running our business is *excellent*. Moving away from detailed time keeping via a timer has been great in many ways and for most of the team means they can focus on the work and drag down work as it's done. However, as we're finding the integration with so many more aspects is so good - and some employees can now track time much easier so do a better job - ironically we're starting to care more about time records than ever before because we can actually make business decisions based on them. (More on that below). Priorities was the last missing piece that really made it possible to move off almost all other platforms in favour of this as a central tool. We still use Trello to manage the smaller tasks within a project, we know there are sub tasks but our projects often result in 100s of smaller tasks being made/archived/reassigned so for now we're unable to move to subtasks to do this.

Contras:

The performance of the Schedule>To Do view is really problematic but performance on all pages needs work. In particular: - Scrolling sideways often leads to jumps in whole months when I only wanted to see the next/previous week. - When I do scroll to the next week/month it often reloads existing tiles and then takes quite a while (rarely less than 5s - we have 100mb/s down and 40mb/s up so our connection isn't the issue. As someone who spends hours looking at these screen this can be quite irritating. That said it provides a huge amount of benefit so I put up with that slowness - however I know other people in the team don't use it because it's so slow and they don't use the rest of the product enough to realise the slowness is worth it (quoting, schedule>jobs view, reporting, review time logs etc). Lists not being reorderable in priorities is quite a pain. I've resorted to adding 2 temporary lists at the start so that if I ever need to add a new column its a heap less work. I know it's central to your product ethos not to have a timer, and that works really well for most of our staff, but we have 2 people who *want* to use a timer because they personally like to. Not having any timer at all is a bit of a pain and made it **really** ****REALLY**** hard to get them to use the product. We literally ended up looking at alternatives because of this point before I had to make a captains call and so now they use Harvest to track time and then transfer that time into...

Respuesta de Streamtime

hace 3 años

This is an awesome review Jonny and the good news we are addressing speed and these things, I'll reach out to you personally and see if you can help with our testing.

Elaine Z.
Managing Director en RU
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Why I love Streamtime

5,0 hace 3 meses

Comentarios: It's a smart, flexible and easy to use and meets our needs perfectly. Beautiful clean design - a real pleasure to use. The ongoing support is excellent and the team are friendly.

Puntos a favor:

It was easy to integrate into our business processes. Indeed it's fundamental to our business sucess. It's easy to use

Contras:

The expenses to PO functionality I don't think it can link to our accounting software - Sage. Not 100% sure about that