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a elegir el mejor software

¿Qué es LeadSquared?

LeadSquared es una plataforma de automatización de marketing y ejecución de ventas que ayuda a las empresas a aumentar sus cierres y administrar sus rutas fácilmente.

Estos son solo algunos de los beneficios que los usuarios de LeadSquared han obtenido:
Reducción de fugas de clientes potenciales
Priorización inteligente de clientes potenciales
Procesos automatizados de ventas y marketing
Análisis detallados de ventas y marketing

También se integra con múltiples herramientas de negocios y tiene su propia plataforma de desarrollo, donde los usuarios pueden crear una lógica de negocios personalizada.

¿Quién usa LeadSquared?

LeadSquared se utiliza en educación, viajes, bienes raíces, servicios financieros, salud y bienestar, servicios de TI, servicios empresariales, software, agencias de marketing, gestión de eventos y negocios en línea.

LeadSquared Software - 1
LeadSquared Software - 2
LeadSquared Software - 3
LeadSquared Software - 4
LeadSquared Software - 5

¿Tienes dudas sobre LeadSquared? Compara con una alternativa popular

LeadSquared

LeadSquared

4,3 (166)
US$ 25,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
180
21
4,3 (166)
4,1 (166)
4,3 (166)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
EUR 61,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
456
88
4,0 (945)
4,2 (945)
4,0 (945)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a LeadSquared

Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
CRM
Confirmations/Reminders
Gestión de clientes
HubSpot Marketing Hub
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Outreach
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión del rendimiento
Para equipos de ventas/organizaciones
Zoho Campaigns
Funcionalidades más valoradas
CAN-SPAM Compliance
Gestión de campañas de email
Marketing por correo electrónico
Ontraport
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Sugar Market
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Cualificación de leads
Gestión del pipeline
Salesforce Platform
Funcionalidades más valoradas
Automatización de procesos empresariales
Campos personalizables
Controles o permisos de acceso
Pipeliner CRM
Funcionalidades más valoradas
Captura de clientes potenciales
Gestión de clientes potenciales
Gestión del pipeline de ventas
Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
CRM
Gestión de la asistencia técnica
Real-Time Data

Opinones de LeadSquared

Evaluación media

En general
4,3
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
48%
4
38%
3
9%
2
1%
1
4%
Ashutosh
Ashutosh
Vice President en India
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Highly Customizable CRM

4,0 hace 2 años

Comentarios: Overall, LeadSquared is an excellent option for businesses looking for a comprehensive solution to their marketing, sales, and CRM needs. I have user Zoho CRM, Nopaperforms etc., but the flexibility offered by LS is better. Best part is that the CRM is highly customizable and can fit in the requirement of any business

Puntos a favor:

Automations can be made in LS even by the end user. The automation flows can handle lead management and are triggered by an incoming API hit or can also be built at lead attribute change.

Contras:

If I am looking to made a customized report or dashboard in LS which requires Lapp, then there is dependency on Support team which works on chargeable basis.

Rajesh
VP Finance & Accounts en India
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

CRM That Made A Difference

5,0 hace 3 años

Comentarios: So far Good, Excellent.

Puntos a favor:

Software integrates the company work process as per its own requirement. Hassle free CRM software. Helped in understand , knowing for what reason the service was delayed. Easily, identify at which level the task is pending, delay can be identified & productive steps can be taken to avoid the delay.

Contras:

Earlier, automation tools offered to us was bit costly which refrain us from fully atomize the work process. (Now, that the price has been reduce). As the Billing & Ticketing solution is not provided the work process has become more cumbersome, as multiple software is required.

Respuesta de LeadSquared

hace 2 años

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at [email protected]. Best regards, Team LeadSquared.

Faizan
Real Estate en Emiratos Árabes Unidos
Propiedad inmobiliaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

No progress

1,0 el año pasado

Comentarios: Not working properly. its almost more than 2 weeks. we have paid but its still we can not use it and leads we upload to work all gone.

Puntos a favor:

Nothing yet as not got the access yet as promised.

Contras:

Not working properly. its almost more than 2 weeks. we have paid but its still we can not use it and leads we upload to work all gone.

Devesh
Operations Head en India
Administración educativa, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great CRM Platform for B2C Businesses

5,0 hace 3 años

Comentarios: Lead Management and accumulation from various sources and channels has made various segments of operations organized

Puntos a favor:

1. Automated and Customizable Workflows 2. Targeted Email Campaign 3. APIs and Connectors with various other platforms

Contras:

Nothing as of now, mostly fulfils our requirements

Respuesta de LeadSquared

hace 2 años

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at [email protected]. Best regards, Team LeadSquared.

Sagar
Manager Learning & Org. Development en India
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Leadsquared- One CRM to rule them all

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Every single feature in this software is useful no matter how big or small your business may be. The integration process was detailed and in-depth. The team support pre and post integration was spot on and they are always available. No matter at what stage you are in your process they are eveready to make changes. The feature which I love most about this software is the most critical feature which is the lead management. The depth with which this software manages the journey/life cycle of a lead is unmatched. Hands down the best software for your CRM needs.

Contras:

The UI of the software can become monotonous as there are not many options to customize the look and feel. Moreover the software can give you a lag of few seconds if you are over using the automation feature.Rest there is no issue. Great Great software.