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¿Qué es Cirrus Insight?

Tú trabajas en tu bandeja de entrada, no en Salesforce. Nadie puede obligarte a usar el correo electrónico. Es fácil de usar y eficaz. Salesforce debería ser así de útil y simple.

Por eso, Salesforce se llevó a la bandeja de entrada. Para ahorrarte tiempo y hacerte más productivo.

Ahora puedes ver y actualizar Salesforce mientras trabajas. Sincroniza los correos electrónicos con Salesforce, realiza un seguimiento de las aperturas del correo electrónico, crea y actualiza registros de Salesforce, programa llamadas y mucho más.

Prueba Cirrus Insight gratis durante 14 días.

¿Quién usa Cirrus Insight?

Cualquier empresa que use Salesforce para CRM (gestión de las relaciones con clientes) y Gmail u Outlook/Office 365 como cliente de correo electrónico obtendrá un gran valor para integrar las dos plataformas con Cirrus Insight.

Cirrus Insight Software - 1
Cirrus Insight Software - 2
Cirrus Insight Software - 3
Cirrus Insight Software - 4
Cirrus Insight Software - 5

¿Tienes dudas sobre Cirrus Insight? Compara con una alternativa popular

Cirrus Insight

Cirrus Insight

4,1 (110)
US$ 14,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
66
4
4,1 (110)
4,0 (110)
4,0 (110)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 15,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
63
8
4,6 (76)
4,5 (76)
4,6 (76)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Cirrus Insight

Groove
Funcionalidades más valoradas
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Seguimiento de tickets de soporte
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
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Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
Yesware
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
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EQUP
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Gestión de contactos
EngageBay CRM
Funcionalidades más valoradas
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Gestión de correo electrónico
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Funcionalidades más valoradas
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Gestión de citas
Páginas de aterrizaje y formularios web
Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
CRM
Gestión de la asistencia técnica
Para startups

Opinones de Cirrus Insight

Evaluación media

En general
4,1
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,0
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
43%
4
35%
3
17%
2
2%
1
3%
Jennie
Jennie
OEM Business Development en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Best tool for Increasing SalesForce Utilization

5,0 hace 6 años

Comentarios: We have increased our adherence of our sales team for loading email communications and capturing information for Salesforce. Previously we struggled to get our sales team to log communications with prospects and customers consistently. I am a huge proponent of this software!!!

Puntos a favor:

I believe that this software increases efficiency and productivity for Sales Teams. I have recommended this software for our company and others because of its ease of use and ability to log emails, set reminders and even schedule meetings within you gmail inbox. You do not even have to log into Salesforce as you can add documents, create notes and complete tasks within your email platform.

Contras:

The pros really outweigh the cons for this software. However occasionally the chrome add-on will conflict with other add-ons and there is difficulty with having the software program load up within the email program. However there is always an easy fix and the support is very responsive.

Nitin
Nitin
Manager, Sales Operations en India
Usuario de Linkedin verificado
Estudios de mercado, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

It helps in adoption of Salesforce !

4,0 hace 5 años

Comentarios: Get more activities and quicker record addition into salesforce.

Puntos a favor:

This tool has helped us increase users adopt salesforce more to put in their activities. Its seamless sync and automated mapping for records to be linked to the right SF records. It helps do everything within inbox than logging in SF, mostly everything!

Contras:

Some erratic sync fails due to Google Token refreshes.

Simon
Senior manager en RU
Software informático, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Boost Your Sales Productivity

4,0 hace 2 semanas Nuevo

Puntos a favor:

It integrates seamlessly with my email, making it easy to track customer interactions. I can see email opens and clicks directly in my inbox.

Contras:

Finding specific email tracking data can take a few extra clicks.

Bob
VP Innovation en EE. UU.
Bienes de consumo, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A 'good' product when operational, with Cirrus nuisance self-promotion built in for free

3,0 hace 4 años

Comentarios: Technical support is good at sending 'canned' responses.
I find myself frustrated that cirrus hasn't improved its usability.
Please give me two things every month that make your 'standard' features of Gmail to SalesForce work without me having to invoke extra keystrokes or drag picklists to see all available options.

Puntos a favor:

I like the ability that Cirrus links to SalesForce and Gmail and locates recipients in the SalesForce database and links emails to the Account/Contact activity log

Contras:

Cirrus is not reliable in locating related SalesForce contacts and particularly not reliable locating contacts when using the 'Add to SalesForce', 'Custom' option that allows linking an email to a standard related lists such as linking an email to Opportunity or Case- there are many examples of these issues that often I've thought to cut-and-paste and email into a SalesForce activity would be faster. Another daily pain is when selecting another tab (instance) of Gmail, cirrus presents a sidebar that says, "Let's put this app to work!" When you're ready to go to work, you're required to click the "Continue" button, only to be greeted with another sidebar that says "Get More Done" that 'promotes/sells' cirrus features Book Meeting, Follow-Up Reminders, Sales Email Campaigns, Email Templates. If you do not select the "Get To Work!" button cirrus is not functional. Why is a productivity application like cirrus requiring me to tell cirrus separately to "Continue" and "Get To Work" when in fact these are redundant requests causing extra keystrokes? Why does not cirrus just start working for me without having to tell the application to start syncing my email (activities) to Gmail? Cirrus is counter-productive for a productivity application.

Brian
Regional Managet en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best out of all

5,0 hace 5 años

Comentarios: I have tried multiple email tracking apps and software. I have left Cirrus twice and ended up coming back. Now I will never leave, it is exactly what I need.

Puntos a favor:

Ease of use, visual inspection of all past emails.

Contras:

Nothing really, maybe the lack of ability to export to Excel.