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¿Qué es EZOfficeInventory?

Este software líder de gestión del ciclo de duración de activos te permite crear órdenes de compra, programar servicios y administrar los proveedores sin esfuerzo. La fácil administración de depreciación y los informes personalizados te ayudan a tomar decisiones empresariales bien informadas. Utiliza la aplicación móvil para leer RFID, códigos de barras y códigos QR; obtén la conformidad con los organismos reguladores. El historial de ubicación y mantenimiento hace que este software sea imprescindible para la administración de activos fijos. Este software también está integrado con Zendesk y Jira. Pruébalo gratis.

¿Quién usa EZOfficeInventory?

Desde grandes empresas hasta startups

EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5

¿Tienes dudas sobre EZOfficeInventory? Compara con una alternativa popular

EZOfficeInventory

EZOfficeInventory

4,6 (1.493)
US$ 40,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
159
6
4,5 (1.493)
4,6 (1.493)
4,6 (1.493)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
EUR 14,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
159
40
4,4 (2.151)
4,5 (2.151)
4,3 (2.151)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a EZOfficeInventory

Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
CRM
Creación de marca personalizable
Gestión de tickets
ConnectWise ScreenConnect
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Control/Acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
Asset Essentials
Funcionalidades más valoradas
Gestión de pedidos de trabajo
Mantenimiento preventivo
Seguimiento de activos
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Gestión de empleados
Panel de comunicaciones
Square for Retail
Funcionalidades más valoradas
Procesamiento de pagos
Procesamiento de tarjetas de crédito
Punto de venta (POS)
LOCATE
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de órdenes de compra
Tratamiento de pedidos
ServiceNow
Funcionalidades más valoradas
Gestión de incidentes
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
NetSuite
Funcionalidades más valoradas
Alerta de pago duplicado
Diagrama de cuentas
Redacción de cheques
QuickBooks Desktop Enterprise
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Contabilidad
Creación de informes financieros

Opinones de EZOfficeInventory

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
66%
4
29%
3
4%
2
1%
1
0%
Santiago
ingenieria sistemas en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Hardware informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

You can do better inventory with EZOfficeinventory

4,0 hace 8 meses

Comentarios: Buena,cumple lo que promete y te ayuda a hacer todo eso y mas lo cual es una enorme ayuda para cualquier empresa.

Puntos a favor:

La capacidad de procesar y manejar artículos del inventario de nuestra empresa es simplemente increible,ya que se puede hacer con varios artículos simultáneamente por lo que acelera el proceso de realización de inventario de manera exponencial, eso sumado a el ahorro de gastos que ofrece hace de esta aplicación una elección solida para hacer inventario.

Contras:

Podria ser un poco mas intuitivo en cuanto a su interfaz ya que pasa que con algunos usuarios que no tienen tanto conocimiento tecnico,les sea dificil adaptarse al software.

leonardo
Administrador en Venezuela
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

buena experiencia

4,0 hace 4 años

Puntos a favor:

el sistema tiene muy buenas opciones y funciones que permiten registrar y ontrolar el inventario de diferentes maneras

Contras:

hay equipos que no tienen serial único y que al colocarlos como "asset stock" el sistema no permite registrar los seriales individualmente

Marvin
Marvin
Merchandise Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5,0 hace 6 años

Comentarios: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Puntos a favor:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Contras:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Muhammad Awais
Electrical Engineer en Canadá
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

MAwais Islam

4,0 hace 2 meses

Comentarios: I liked the working with EZ they provide great customer & technical support to implement the system to your needs

Puntos a favor:

User friendly Web base interface Great for generating personalized reports

Contras:

Some system based field are developer controlled would like to see more customizability

Respuesta de EZO

el mes pasado

Muhammad Awais, Thank you for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you. We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Ashlee
Technology Services Specialist en EE. UU.
Organización cívica y social, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

As a new user who has never used similar software, I have many criticisms

3,0 hace 4 años

Puntos a favor:

It is very helpful to be able to look up an asset by serial number, asset id, comments, etc.

Contras:

I find it difficult to process multiple assets at once. For example, when printing tags if the batch is not easily filtered it is difficult to get everything on one download. If I want to print various tags that have nothing in common to filter by then I will have to print each one individually. It has created a situation where a missed asset number will just be abandoned and left in the retired state indefinitely. The function of check in and out has also been abandoned by my company due to the limits on members that can be added as well as the difficulty of keeping up with who should be added or deleted. It has made more sense to note in the comments who has checked out an asset because its far easier to implement and manage. Another note, we have assets that are IT related and non-IT related. It would be very helpful to be able to separate these into groups that may be associated with the admin account related to each department.

Respuesta de EZO

hace 4 años

Hello Ashlee. Thank you for taking out the time to provide us detailed feedback. You can easily divide your IT and non IT assets on the basis of different groups and locations - the custom roles feature allows you to limit users to only their assigned groups which will in turn restrict non IT members from viewing your IT assets. There are multiple ways to pick assets from different pages but we would like to know more details as to how you are currently using it. We are currently evaluating checkouts against multiple people and we'd love to get your insights on it. We would like you to drop us an email at [email protected] and your assigned solutions consultant will set up a call with you to configure your account in a way that you don't have to face these troubles again.