CloudNine

CloudNine

Por CloudNine Discovery

¿Quién usa CloudNine?

Ayuda a los bufetes de abogados, corporaciones y proveedores de servicios de descubrimiento electrónico a ahorrar tiempo y dinero al consolidar todos sus requisitos de recolección, procesamiento y revisión de datos en una sola plataforma.

¿Qué es CloudNine?

Simplifica tu descubrimiento electrónico con las herramientas de procesamiento y revisión fáciles de usar. Carga, procesa y revisa fácilmente los datos de descubrimiento electrónico. Procesa tus datos con el software local y basado en la nube de CloudNine para reducir drásticamente los costos generales del procesamiento de descubrimiento electrónico. Prueba gratis de 30 días local o basada en la nube.

Información sobre CloudNine

CloudNine Discovery

http://www.cloudninediscovery.com

Fundada en 2002

Resumen de precios de CloudNine

CloudNine no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de CloudNine está disponible a partir de US$ 35,00/mes.

Precio inicial

US$ 35,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de CloudNine

Software de gestión de documentos legales
Archivo y conservación
Búsqueda de texto completo
Control de versiones
Controles o permisos de acceso
Ensamblaje de documentos
Gestión de contratos
Herramientas de colaboración
Indexación de documentos
Agrupación temática
Almacenamiento de documentos
Búsqueda de palabras clave
Commenting/Notes
Extracción de metadatos
Extracción de texto completo
Gestión de la conformidad
Indexación de documentos

Reseñas de CloudNine

Mostrando 5 de 44 reseñas

En general
4,7/5
Facilidad de uso
4,6/5
Atención al cliente
4,9/5
Funcionalidades
4,6/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Usuario verificado
Litigation Technology Manager
Servicios jurídicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/8/2019

"Incredible Product"

Comentarios: Incredible support team

Puntos a favor: I am a heavy user of LAW PreDiscovery, the endless things that can be done in this product.

Contras: I really don’t have anything that I dislike about them!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/8/2019
Bradette G.
Project Manager
Servicios jurídicos, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/8/2017

"CloudNine offers ease of use and exceptional customer support."

Comentarios: Offering a database that any level of experience user could review and perform tasks.

Puntos a favor: We really like the functionality and ease of use. We have various levels of database experience users and have found that most, if not all, are extremely comfortable in this database. It removes factors that are not necessary to review and tag/code documents. Also, the customer service and training is superior. You won't find a better trainer.

Contras: It is missing a couple of components that are specific to our litigation. However, I am not sure any of the datatbases out there have these capabilities, yet. If you ask CloudNine to configure something new for you, they will always do their very best. They continually strive to meet your needs.

Respuesta de proveedores

por CloudNine Discovery el 24/8/2017

Thank you Bradette for the kind review. We are grateful to have the opportunity to support you in your eDiscovery efforts.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/8/2017
Robert G.
Sales
Servicios jurídicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/6/2017

"Experience"

Comentarios: I had positive experience with the company . What ever my need they were able to help

Puntos a favor: Flexable, client service and their knowledge and experience in the space. They where able handle all request.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/6/2017
Michael P.
Litigation Paralegal
Servicios jurídicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/9/2017

"Easy to learn, easy to use, great experience so far."

Comentarios: Ease of use in managing complex discovery issues.

Puntos a favor: Love the UI and the ease of learning the software. It's very intuitive compared with other discovery management software and the attorneys pick it up in no time. It is also very speedy in pulling up docs and moving from one document to the next. No problems experienced in our first discovery project using this software. We were able to customize it to meet our needs nicely. Also love the fact that it's easy for each user to customize their own interface so the most important document coding elements are always at the top of the screen. No need to scroll through long windows of coding selections to find what you are looking for. This software is an outstanding alternative to other discovery management databases on the market, and comes at a great value.

Contras: Searches take a bit of work to catch on to, and I didn't really care for the fact that while global tag/field creation is so easy, it's much more difficult to alter or delete a field/tag once it has been created, and this requires admin rights. This was likely done intentionally to prevent users from accidentally deleting things, but I feel like it would be more useful to enable a user on location with some limited admin rights who has the ability to make these sort of alterations rather than the need to escalate a help ticket.

Respuesta de proveedores

por CloudNine Discovery el 15/9/2017

Thank you for the review, Michael. Great comments and feedback. We will continue to work on providing you and all users the best eDiscovery experience possible.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/9/2017
Neil M.
Account Manager
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2017

"CloudNine is intuitive, highly functional, yet maintains a very user friendly interface."

Comentarios: I am able to consult on a higher level with this software in our tool bag.

Puntos a favor: My favorite feature is the ability to utilize extracted metadata fields alongside custom fields to run complex searches.

Contras: Clients are often confused when editing searches from a saved search, and often change the criteria of the saved search as the "saved search window" auto populates and overwrites. I would prefer to be able to lock a search. However, it's typically remedied after several reminders and training sessions.

Respuesta de proveedores

por CloudNine Discovery el 4/9/2017

Thanks for the strong review Neil. We are grateful you took the time to share and will work to address the recommendations you made and accentuate the strengths you highlighted.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2017