Opiniones de Micro Estimating

Sobre Micro Estimating

Computer aided estimating and manufacturing process management for the Machining and Fabrication industries.

Descubre más sobre Micro Estimating

Puntos a favor:

No disponible

Contras:

No disponible

Valoraciones de Micro Estimating

Evaluación media

Facilidad de uso
2,5
Atención al cliente
3,0
Funcionalidades
3,5
Relación calidad-precio
2,5

Probabilidad de recomendación

4,5/10

Micro Estimating tiene una valoración global de 2,5 estrellas sobre 5 según las 2 opiniones de usuarios de Capterra.

Filtrar opiniones (2)

Calificación del producto

Calificación del producto

Países

Países

Uso

Ordenar por

¿Ha utilizado Micro Estimating antes?

Comparte tu experiencia con otros compradores de software.

Filtrar opiniones (2)

Curtis W.
Engineering/Estimating Supervisor en EE. UU.
Aviación y aeroespacial, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Micro Estimating A+

4,0 hace 2 años

Comentarios: After 28 years of estimating and using other software, I feel ME is on top of the list and the best in the field. Customer service is very professional and is always ready to help. I (we) highly recommend Micro Estimating...

Puntos a favor:

I love the ease of navigation in ME (micro estimating). As we develop and engineer our process in ME, we are always amazed on how much easier it is compared with other "estimating" software. The time saving alone is enough to draw you in and use élite and powerful system.

Contras:

The integration with Global Shop has been the most painful issue we have had, but it had nothing to do with ME.

John N.
CFO/Co-owner en EE. UU.
Maquinaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Support

1,0 hace 3 años

Comentarios: Really buggy, crashes often, extremely long save times, slower than using EXCEL to quote.

Puntos a favor:

Very detailed and thorough. Automatic feature recognition.

Contras:

Horrible customer service. Left 3 voice mails over a week and have not received any response. Our IT department has been requesting support for over a month.