Opiniones de Yardi Energy Solution

Sobre Yardi Energy Solution

Web-based energy management solution for real estate businesses that helps control energy & utility costs and consumption levels.

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Puntos a favor:

No disponible

Contras:

No disponible

Valoraciones de Yardi Energy Solution

Evaluación media

Facilidad de uso
2,7
Atención al cliente
3,0
Funcionalidades
2,7
Relación calidad-precio
3,5

Probabilidad de recomendación

4/10

Yardi Energy Solution tiene una valoración global de 3.0 estrellas sobre 5 según las 3 opiniones de usuarios de Capterra.

Alternativas a Yardi Energy Solution

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¿Ha utilizado Yardi Energy Solution antes?

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Nick C.
AP Clerk en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
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Yardi Energy Solutions is a huge time saver. Utility billing used to take up a huge amount of time.

4 hace 4 años

Puntos a favor:

-Took a lot off our AP teams plate. Now utility invoices are automated on our end. -Automated utility billing to tenants, alleviating work from property staff.

Contras:

-Yardi Energy Solutions has a strange billing structure. They bill random months later. It does not seem particularly logical.

Usuario verificado
Assistant Property Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Too many issues to count

2 hace 3 años

Puntos a favor:

I don't like anything about this software

Contras:

The user interface is too complex and hard to navigate. We have experiences so many issues using this software that my company switched recently to yes energy management

Nick C.
Property Accounting Specialist en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Engaged YES to streamline our utility processing

3 hace 5 años

Puntos a favor:

Greatly relieved our AP staff of the burden of manually coding utility bills for 4000+ units. Streamlined tenant bill back of utilities.

Contras:

The coders do make mistakes and are sometimes hard to reach. Given that invoices are processed off site it is hard to expedite past due balances.