17 años ayudando a las empresas argentinas
a elegir el mejor software

Sobre X Pro

Organiza tu cuenta corporativa de Tweeter, realiza un seguimiento y comparte búsquedas con tus compañeros de trabajo sin revelar tu contraseña.

Descubre más sobre X Pro

Puntos a favor:

I love that this is free software integrated directly to twitter (i think twitter owns it).

Contras:

Tweetdeck was originally for multiple social media platforms but with it being own by twitter now, its disappointing not having to use it to manage my Facebook account as well.

Valoraciones de X Pro

Evaluación media

Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,6

Probabilidad de recomendación

8,5/ 10

X Pro tiene una valoración global de <span class="">4,5</span> estrellas sobre 5 según las <span class="">1.049</span> opiniones de usuarios de Capterra.

¿Ha utilizado X Pro antes?

Comparte tu experiencia con otros compradores de software.

Filtrar opiniones (1.049)

Cristina
Cristina
Asitente de dirección en México
Usuario de Linkedin verificado
Propiedad inmobiliaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Tweet Deck

5,0 hace 3 años

Comentarios: En general el deck se ha vuelto una herramienta primordial para mi control de redes sociales de la empresa, el generar mis contenidos el lunes para que estos vayan siendo programados durante toda la semana hace que no me pase muchísimo tiempo en las redes. De igual manera el que me notifique los mensajes directos recibidos hace de esta una aplicación de suma utilidad.

Puntos a favor:

La programación de mis posts semanales de contenido en redes sociales, hace que no tenga que estar entrando a cada rato a twitter a estar publicando. De igual manera el que pueda hacer tuits al mismo tiempo de mis multiples cuentas es un plus del sistema.

Contras:

No hay un contra de la aplicación, es de esas aplicaciones que cumplen con lo que prometen. Es muy buena herramienta para la administración de distintas cuentas.

Jose
Ecommerce Manager en España
Muebles, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

De las mejores herramientas para gestionar Twitter

5,0 hace 2 años

Comentarios: Para supervisar las menciones de marca es ideal, también para ver tweets sobre determinados temas o listas, permite tenerlo todo organizado, sobre todo en escritorio.

Puntos a favor:

El poder organizar en columnas diferentes temas como las listas, menciones o búsquedas por hashtag.

Contras:

En ocasiones pierdes los hilos de Twitter se pierde un poco el hilo de que tweet estás mirando.

Armando
Armando
Network Manager en Paraguay
Usuario de Linkedin verificado
Servicios de información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Redes Sociales en el momento

4,0 hace 5 años

Comentarios: Gracias a TD gestiono las cuentas de la empresa y realizamos seguimientos de que se realiza en el momento. Posteo múltiples en todas las cuentas.

Puntos a favor:

Con TD puedes gestionar múltiples cuentas y visualizar un panel único, realizar seguimientos de palabras o usuarios. Analizar los tweets y alcance.

Contras:

En el pasado era posible gestionar otras redes sociales. Era una funcionalidad bastante util que añadia un plus interesante.

Roxana Guadalupe
Jefe en México
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Redes sociales

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Es un elegante la plataforma y tiene un poco menos de anuncion

Contras:

La traducción de las publicaciones no es automática como en otras redes sociales y es un poco mas difícil de entender

Diego
Estudiante de Medicina en Ecuador
Dispositivos médicos, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

TweetDeck: Es un software de gran ayuda

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Software que ayuda a crear tweets de una forma más unida a otros usuarios y crear hilos de marketing

Contras:

No es muy confiable al momento de saber cual es la identidad del usuario al vender un producto

Maria del mar
Arquitecta en Colombia
Arquitectura y planificación, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Gran herramienta para tweeter

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Ayuda con la programación de contenido en las redes sociales semanalmente es excelente para no preocuparse por lo que se requiera subir porque ya está todo debidamente programado

Contras:

Aveces es un poco lento en imágenes o las búsquedas que se hacen

Ezequiel
Tienda en Ecuador
Alimentación y bebidas, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Herramientas de tuiter

3,0 hace 2 años

Comentarios: Que es igual a los otros servificos basicos como facebook e instagram..

Puntos a favor:

Que todo es super vacan y se pude hacer mcuhas cosas ok

Contras:

Que aveces no me gusta las tardanzas de las imagenes o lo q quiero buscar xd..

jose manuel
jose manuel
CEO en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

The Twitter Superhero You Need

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

As a frequent Twitter user, I found Tweetdeck's features to be incredibly impactful in streamlining my Twitter management. The ability to monitor multiple accounts and lists at once, schedule tweets, and receive real-time notifications has made a significant impact on my productivity. I found the product easy to use and its layout customizable, allowing me to tailor the dashboard to my needs. Additionally, integrating Tweetdeck into my existing business processes was a breeze, and it has quickly become an indispensable tool for me.

Contras:

I really enjoy using TweetDeck, but one thing that could be improved is the user interface. While it's functional, the layout and design could be more visually appealing and intuitive. Additionally, I would like to see more customization options available, such as the ability to choose different color schemes or fonts.

Kramer
graphic designer en Trinidad y Tobago
Diseño, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Tweetdeck is a must have

5,0 el año pasado

Comentarios: I love it and recommend anyone managing a X (Twitter) page to use it.

Puntos a favor:

This tool is great for managing your presence on twitter (now X) its features are very useful and in some cases mandatory for any person or company taking their social media presence seriously

Contras:

Their are few, mostly related to learning curve associated with managing any social media listening apps. but non to serious

Drick
Owner en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

TweetDeck

3,0 el año pasado

Comentarios: Overall good experience

Puntos a favor:

If you are into social media then this app is for you.

Contras:

It’s a good app for the social network world

AADIL
Gerant en Marruecos
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The best application

5,0 el año pasado

Comentarios: An easy-to-use application that is useful in practical life, in addition to being free to use at first

Puntos a favor:

An easy-to-use application that is useful in practical life, in addition to being free to use at first

Contras:

When your account is promoted and becomes known, you must pay for the services provided

Ahmed
communication engineer en Egipto
Fuerzas armadas, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

It's a great experience

4,0 hace 2 años

Comentarios: Excellent experience. This application achieved the required communication between the members of the work team with the presence of a password for the pass. Before it, communication was dispersed and work research might be lost.

Puntos a favor:

It is easy to use and makes work faster and easier

Contras:

It is a constantly evolving application. I hope that this development will continue to keep pace with the ever-renewing work requirements

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Communication Became easy

4,0 el año pasado

Puntos a favor:

Rescheduling tweets can be considered one of the most important positives and features of the program

Contras:

I am having a problem when linking accounts, the profile does not appear below

Summer
Boss en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio mayorista, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Sucks

3,0 el año pasado

Comentarios: Bad boy worth it for really. Sorry maybe if it was free

Puntos a favor:

They on time on posting and giving you tips on your ads but that's it

Contras:

The whole set up is pointless to use. Just us tweeter

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Producción audiovisual, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

A simple way to accees Twitter

3,0 el año pasado

Comentarios: Overall ican describe the TweetDeck because im only use for couple week

Puntos a favor:

The most i like from TweetDeck is with this application we can access Tweeter with many way

Contras:

The most i least like from TweetDeck is no longer free AKA must buy (Twitter Blue)

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Phenomenally better UI than twitter

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Multiple tabs, multiple account usage, dedicated column for individual hashtag.

Contras:

Random crashes. Tweets go out of sync. More options for customization would be better.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A long time friendly tool

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Interaction management, multi-account management, UX design, and customization.

Contras:

The gap between the time it was sold for Twitter and the new APP launch.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Medios online, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Why I Use TweetDeck Instead of Twitter

4,0 hace 2 años

Comentarios: Overall I've had a positive experience with TweetDeck. I've been using it for years and don't plan to change it anytime soon. It's a simple alternative with easy to use features and an organized layout.

Puntos a favor:

What I like most about Tweetdeck is its layout and multi-account feature. I started using TweetDeck years ago when Twitter only allowed one account and I've never switched back. The feed is split by columns, allowing each account to have its own column or for specific items such as showing likes, mentions, or hashtags. It also allows you to customize minimal options, in a good way, as it keeps things easy and simple.

Contras:

The least thing I like about this is the built-in video player. Every once in a while I'll click play on a video only for it to automatically end in a split second. After a refresh or two, or opening a link if there is one in the tweet, it will play normally. It doesn't happen all the time, but when it does it's more annoying and inconvenient than anything else since it's an easy fix.

Shannon
Graphic Designer en EE. UU.
Diseño gráfico, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great for monitoring all your Twitter activity

5,0 hace 5 años

Comentarios: I manage two separate Twitter accounts through TweetDeck and I believe it is a must-have for anyone that is building their brand. I am able to quickly sift through which tweets are performing the best and use that information to build better tweets in the future. My only qualm with TweetDeck is that a tweet's individual analytics are not made available.

Puntos a favor:

The customizable columns and the quick filtering that is possible within each column. For example, you are able to quickly review all your retweets, favorites etc. within the notifications column. You are also able to schedule tweets within TweetDeck, which eliminates the need for other post scheduling services as long as you are only using one social media profile.

Contras:

TweetDeck removes the analytics from an individual tweet making it harder to determine which tweets are being viewed the most. It largely relies on a user's interaction with a tweet and allows you to filter for those results. It also limits users for business Twitter accounts (there's no option for multiple users) which adds a level of difficulty when you need an account for each individual that will have access.

Yusuph
Administrator en Tanzania
Materiales de construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Yusuph TweetDeck

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Track and organize content, and engage with communities.

Contras:

It doesn't interact with other social media also it could have been easily customizable.

Bala
Customer support Executive en India
Artículos de lujo y joyería, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Social Media Marketing done simple using Tweetdeck

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Easy to understand and easy to use, helps us a lot

Contras:

None as such all features are very good.

alessandro
societa affitti en Italia
Grupos de reflexión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

REVIEW tweetdeck

3,0 el año pasado

Puntos a favor:

used for ingrowing our social presence for particular clients

Contras:

not so useful for our business,to much simila to twitter

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Tweetdeck 🥰

3,0 hace 2 años

Comentarios: Great and amazing experience.

Puntos a favor:

I like that's its flexible and I'm able to use it anytime from anywhere.

Contras:

I have not en countered any issues or problems so I cant say there is something I dislike about it.

Roger
Founding Partner en EE. UU.
Práctica de la abogacía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Essential for internet based business

5,0 hace 2 años

Comentarios: Our overall experience has been very positive. We've been using Tweetdeck for 8 years, since the launch of our business, and have no intention of stopping anytime soon.

Puntos a favor:

Tweetdeck made Twiter easier for our business. We appreciated that it allowed us to track certain trends and conversations with ease, and allowed us to schedule posts to be 'ever present' without actually being on the site all day. This allowed us to stay engaged.

Contras:

Some of the drag and drop experience of columns can be clunky. Additionally, its difficult to create functional threaded tweets..

Joycimara da
manicure en Brasil
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great!

5,0 hace 2 años

Comentarios: Great experience !

Puntos a favor:

The product is easy to use, it has good visibility attracts good business

Contras:

I don´t have to complain about the device.