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a elegir el mejor software

Sobre Infobip

Crea relaciones significativas con los clientes a través de cualquier canal gracias a Infobip, la plataforma de comunicación en la nube de pila completa.

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Puntos a favor:

No disponible

Contras:

No disponible

Valoraciones de Infobip

Evaluación media

Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,3

Probabilidad de recomendación

8,4/10

Infobip tiene una valoración global de 4,6 estrellas sobre 5 según las 14 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (14)

Fernando
Desarrollador de software en Argentina
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Plataforma de comunicaciones muy completa

4,0 hace 2 años

Comentarios: En nuestro caso, necesitabamos conseguir la forma de comunicarnos a Whatsapp desde un sistema de asistente virtual (chatbot) que habíamos desarrollado en nuestra empresa. Entre las innumerables opciones que encontramos, apareció Infobip que nos proporcionó uno de los canales de comunicaciones más completos de todos los que estudimos analizando. Lamentablemente, por cuestiones de precios terminamos cambiándolo por otra plataforma no tan costosa.

Puntos a favor:

Cuenta con un amplio abanico de canales de comunicaciones implementados. Dispone de una documentación bien detallada que facilita el aprendizaje y la interacción con la plataforma.

Contras:

A pesar de contar con una buena documentación, es necesario contar con una gran cantidad de tiempo para poder aprender cómo interactuar con las diferentes APIs con las que cuenta la herramienta.

Ahmad Idzuan
Ahmad Idzuan
Recruiter en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Dispositivos médicos, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Quite good with SMS marketing

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Infobip is a must have software for a SMS marketing campaign. It can handle thousand of contact list easily.

Contras:

The cost is the main thing that we are very careful while using this software and i believe it is more suitable for medium or large organization.

Respuesta de Infobip

hace 3 años

Thank you for the review, Ahmad Iduzan! We're glad our solution has helped boost your business.

Sylvia
E-Business en Malasia
Servicios financieros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Easy to use, once you get a hang of it

5,0 hace 4 años

Comentarios: Infobip provides a holistic package to reach out to different channels using organization-specific business rules that can be customized. That's a big plus point. Personally, having access to our Account Manager [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who is dedicated to supporting our business throughout is a wonderful experience. I am also grateful to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for her top of the class product knowledge and patience as I went through the process of understanding how the system works in the shortest time possible.

Puntos a favor:

Infobip works like most CRMs out there but with a better visual. It is easy to use once you get a hang of it.

Contras:

I think the way the functions are called are just different from the rest its peers. Even with experience working with different platforms, I find the naming convention of the functions hard to memorize. Infobip uses PEOPLE, SEGMENTS, TAGS, MOMENTS, COMMUNICATION, BROADCAST, FLOW. I wish they're just simply called Contacts, List, Tags, Campaigns. Even if I use the system multiple times a day, I still am not used to how the functions are called. I actually have a sticky note to identify PEOPLE = CONTACTS, SEGMENTS = LIST, TAGS = LIST etc. That's how tough it is.

Respuesta de Infobip

hace 4 años

Thank you for the review!

Chin Han
Lead Software Developer en Malasia
Bienes de consumo, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Complete Platform

4,0 hace 4 años

Comentarios: So far quite smooth.
No complaints is a good thing meaning it is stable. :)

Puntos a favor:

Complete suite of email, sms, push notification features.

Contras:

Cost slightly high. Huge corporations can bring cost down but they need a dev team.

Respuesta de Infobip

hace 4 años

Thank you for the review!

Giovanni
product Owner en Costa Rica
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

extraordinary product

5,0 hace 8 meses

Puntos a favor:

it's availlable in a lot of countries where we have our product.

Contras:

very big company, sometimes it forgets about the customers

Eva
Customer Experience Executive en Kenia
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Outstanding Sms Marketing Platform

5,0 hace 3 años

Comentarios: It's a great tool for marketing purposes, but they should improve on the response time on issues raised

Puntos a favor:

Currently using this platform for marketing SMS and push notification features for our core banking system.

Contras:

The platform only delivers SMS to Safaricom subscribers. The support team takes a long to respond to the issue raised.

Respuesta de Infobip

hace 3 años

Thank you, Eva! We will forward your feedback to our experts.

Christopher
Operations Manager en Malasia
Logística y cadena de suministro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Easy to use product

5,0 hace 4 años

Comentarios: Very comprehensive but easy to use portal.

Puntos a favor:

Currently only using the sms feature which is super easy to use

Contras:

The top up function would be great if could be integrated with a payment gateway to support credit card or debit card top up

Respuesta de Infobip

hace 4 años

Hi Cristopher, thank you for taking the time to leave a review!

Yaw Lin
Sr. Director, IT en Malasia
Servicios financieros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

User experience

5,0 hace 4 años

Comentarios: So far so good

Puntos a favor:

Easy to implement n use One central location to manage message

Contras:

Is good Pricing structure can be more friendly

Respuesta de Infobip

hace 4 años

Thank your for taking your time to write a review! We're glad to hear you're enjoying our solution and find it easy to implement and use.

Happy
CEO en Malasia
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Infobip

5,0 hace 4 años

Comentarios: VERY GOOD IT INFRASTRUCTURE

Puntos a favor:

Good API System. I Easy to use and have admin panel to monitor status

Contras:

NOTHING much. THE IT infrastructure is very good

Respuesta de Infobip

hace 4 años

Thank you for your review, we're glad to hear you like our customer support!

Darshan
Darshan
Associate en India
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Best platform for Email and SMS delivery

4,0 hace 2 años

Comentarios: My overall experience with Infobip is very good. I'll recommend this to everyone.

Puntos a favor:

The best thing about Infobip is its customer support and service. They help in integration and other required process. The UI is very good and it provides clear reporting and billing. We regularly use this for SMS, Email marketing campaigns. Also, we recently integrated WhatsApp feature.

Contras:

Nothing specific to call out in this section. Would love to have offers for old customers like us.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Fast and effective interaction with customers

4,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Allows communicating with customers across multiple channels, good for the customer data collecting and analysis, provides granular reports.

Contras:

I wish the price would be lower, the rest is perfect.

Respuesta de Infobip

hace 3 años

Thanks for the review! We'll forward your feedback to our experts. :)

Andre
Andre
CX Referência en Brasil
Usuario de Linkedin verificado
Banca, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Infobip

4,0 hace 3 años

Comentarios: De forma geral, é um ótimo sistema e tem atendido as demandas que preciso.

Puntos a favor:

Tem uma plataforma de fácil compreensão, o que ajuda no seu manuseio e para ensinar novos funcionários a usar. Geralmente, nos da a resposta exata do problema, além de possuir um site de suporte a erros, onde podemos consultar e verificar as informações referente a cada código de erros. A opção de relatório é muito importante para o dia a dia, ajuda a detalhar ainda mais as informações que temos no sistema.

Contras:

Em alguns casos ele emite uma informação de erro com a descrição diferente do que tem disponível no site de erros, isso acaba gerando um pouco de confusão de na hora de mapear o problema.

Respuesta de Infobip

hace 3 años

Thank you for the review, Andre! We will make sure to forward the feedback to our team.

Harooon
data entry en Pakistán
Medios de difusión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

an outstsanding platefrom

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

the product is easy to use helpful,supported

Contras:

everything is good i dont think if there is any thing missing

Respuesta de Infobip

hace 3 años

Thank you for the review! We are glad you're finding our solutions helpful.

Mina
Contact center Senior manager en Egipto
Banca, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Good Choice

5,0 hace 4 años

Comentarios: recommended for start ups and large companies , it is one of the most professional systems that is used

Puntos a favor:

the system stability customer support technical support futures

Contras:

there is some limitation in data extraction

Respuesta de Infobip

hace 4 años

Thank you for your review!