15 años ayudando a las empresas argentinas
a elegir el mejor software

Sobre Bookeo

Sin comisiones en reservas, sin tarifas de consumidor. Planes fijos desde 39.95 $ por mes. Aumenta fácilmente los ingresos.

Descubre más sobre Bookeo

Puntos a favor:

The automatic booking cancellation, thank you message, Website integration.

Contras:

In the end the client rejected it because they said it's extremely ugly. Yeah, the graphics are really dated, looks like something between Windows 98 and XP style.

Valoraciones de Bookeo

Evaluación media

Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,2

Probabilidad de recomendación

7,6/10

Bookeo tiene una valoración global de 4,3 estrellas sobre 5 según las 95 opiniones de usuarios de Capterra.

¿Ha utilizado Bookeo antes?

Comparte tu experiencia con otros compradores de software.

Filtrar opiniones (95)

Ani
Ani
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Book Anytime

5,0 hace 2 años

Comentarios: Very happy with what I need it for, plus they have wonderful customer service.

Puntos a favor:

The ease of set up & use. I can charge clients online without wasting time after the session.

Contras:

To have more tools available the price increase is too high

Respuesta de Bookeo

hace 2 años

Thank you so much for this 5-star review, Ani. We are so happy to hear that you are enjoying Bookeo. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. Please note that all features are enabled with all plans. Our plans are based on the number of resources, users and bookings/month. Please do not hesitate to contact us should you need any help. We're here for you anytime. Shannon

Greg
Founder and Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Bookeo is the most flexible and robust software and an excellent value.

5,0 hace 5 meses

Comentarios: Simply put, I'm so pleased that I have found Bookeo. I highly recommend it. There are other softwares that are specifically created for the counseling industry, and I still find that Bookeo is the best value for its extensive capabilities. I could expand my business to several new locations without having to change software. I think that speaks volumes for the software's capabilities.

Puntos a favor:

I cannot say enough good things about this software. I tend to shop things to death, and Bookeo was head and shoulders above the other options. The customer support is prompt, and clear. The team has been very patient to point me in the right direction when I needed to expand the software's capability for my growing counseling practice.

Contras:

Like any software, there is a learning curve on the front end. It took me awhile to get it set up, BUT I can't imagine another software being easier or requiring less time. The software is so robust, and I have yet to come close to using all of its features.

Respuesta de Bookeo

hace 3 meses

Thank you for the wonderful review, Greg! We are thrilled to know that you are enjoying Bookeo and we are excited to keep working with you. Regards Shannon

Anthony
Entrepreneur en EE. UU.
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

our experience has been FANTASTIC

5,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

we’re launching a boat cruise business this season. we used squarespace as a webhost, then completely set up our scheduling app with Acuity, which is the squarespace default scheduling app. it was very much a square peg in a round hole experience, we contorted every possible way to try and make the app work, but it was just not right. we cancelled that, and started over with square appointments, who touted some of the features we couldn’t find in Acuity, but then, when you really got into the details, weren’t applicable. we cancelled that, and started over in fresha, but realized their pricing was ridiculous. finally, we stumbled across bookeo, and the more we delved into your app, the more excited we became. instead of trying to somehow twist your app into letting us offer what we planned, bookeo anticipated every need, and even gave us options we hadn’t yet considered. instead of trying to adjust our business to work around the app, your app actually guided us in the process of launching our new business. your pricing is on point, and we haven’t come across any sneaky pricing tricks, which is a big relief, relative to most of the other apps we’ve tried. everything has been so straightforward, and so user friendly, we haven’t needed support yet. but in the event we do, we got a good feeling we’ll get what we need. thanks for this great app, which has really made a difference in launching our charter cruise business.

Contras:

no complaints to date. ipsum lorem ipsum lorem

Respuesta de Bookeo

el mes pasado

Hi Anthony, We sincerely appreciate your valuable feedback. We were thrilled to read your glowing review of our booking system. Our team takes immense pride in their work, and we genuinely hope that it aids all our customers in smoothly managing and grow their business. Your feedback has shown us that we are on the right track, and we are truly grateful for your support. Please do not hesitate to contact our support team if you need assistance! Cheers Shannon

Nikki
COO en EE. UU.
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Customer service is less than unacceptable

3,0 hace 4 meses

Comentarios: Bookeo was fine up until they did their last update and now I no longer receive emails from them. They are blaming me for the changes when my email address didn't change. There were no changes to my domain. The only change was their update and the fact that they are willing to properly assist in rectifying this issue is the reason for this review. I have also seen other comments from this company and they are just out right rude because they are only emailing.

Puntos a favor:

The ability to allow my customers to book without speaking with a person

Contras:

Bookeo customer service reps are awful. They are condescending in the emails and take the real responsibility for issues that arise due to their updates. The fact that you can't actually speak to a person is another con because there is no way to hold anyone accountable for the poor service customers receive.

Respuesta de Bookeo

hace 4 meses

Hi Nikki, I can confirm that there have been no recent updates regarding email notifications. After reading your review, I searched for the email thread for this issue. I saw that our Technical Support Team verified that the email notifications for the bookings you mentioned not receiving had been successfully delivered to Gmail, for your email address. We found the delivery receipts provided by Gmail mail servers, confirming that the emails were received successfully by Gmail. We sent you a copy of these receipts. We also explained that what happens to an email after it has been delivered to the recipient's mail service is outside of our control, and recommended steps to follow to ensure that you keep receiving email notifications in your inbox. You never confirmed that you followed all the recommended steps. I would highly recommend following the steps outlined by our Support Team to ensure that youkeep receiving email notifications from Bookeo. Regards Shannon

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

I like it, but could use a few tweaks.

4,0 hace 2 años

Comentarios: Customer service is great if you have an issue, problem or don't understand something with setting up or how something works, but as for suggestions or feedback, basically go around what your asking, suggesting, copy and paste a link or tell you it is what it is in a nice way in email.

Puntos a favor:

Great for barbers, Clean and simple interface. Category dropdowns, next pages - no constant scrolling, Addition feature (to add add-ons with a service vs combos), Terms and Service included in Emails. The automatic booking cancellation, thank you message, Website integration

Contras:

Does not work with service duration times, just intervals without a 45min time., No Sms Confirmation for Clients, Can not add additional wording to Reminders, Unable to check on multiple devices at the same time, Payment option choices not by Merchant.

Respuesta de Bookeo

hace 2 años

Hi, Thank you for your valuable feedback. Please note that with Bookeo, you can force bookings to start at specific times, and also leave an automatic gap between appointments. If you need to set that the gap should be applied only to some services, then you could use another Bookeo product, that would allow you to set specific settings for each service you offer. You can add custom messages in the booking confirmation and reminder emails. The same account user can be logged into one device at a time. Multiple account users can log into their accounts simultaneously. A business can select the payment gateway they want to integrate and set their payment terms. Please do not hesitate to contact our support team if you need any further assistance Thank you again for leaving your review. Shannon

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

They accidentally deleted all our customers

1,0 hace 3 meses

Comentarios: Awful just so awful from the start, it never got better, it just got worse. I just can't imagine how it can get worse than this

Puntos a favor:

none

Contras:

Bookeo is not good and there have always been problems but now they have deleted all our members. DELETED ALL OUR MEMBERS! The huge cost of time and money to our business is enormous. All we got was a 'Its not possible to undo, sorry' Not even the hint they'd tried to rectify the problem or a proper apology. Avoid this incompetent bunch. Its not worth saving a few pounds it will cost you huge amounts of time and maybe all your customers.

Respuesta de Bookeo

hace 3 meses

Hi, I searched through our ticketing system and found the email thread regarding this issue. Initially, you contacted our support team saying that you deleted your customer profiles. However, after a thorough investigation, we found that no customer profile has been deleted from your account. Subsequently, you stated that you actually merged customer profiles. To merge customer profiles, you must manually select the customer profiles you want to merge, indicate your intention to merge them, and when prompted by the system to confirm the merge - with a warning that the data of the selected customers will be combined into one record and that this action cannot be undone - you confirmed your intention to proceed. The system does not delete or merge customers unless a user explicitly chooses to delete a customer profile or merge multiple customer profiles. The user must also confirm that they want to proceed after being warned about the consequences of the operation. Regards Shannon

Stacie
Owner en EE. UU.
Servicios e instalaciones recreativas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Very happy customer for over a year!

5,0 hace 2 años

Comentarios: I did a lot of research on different options. Bookeo by far is the best option. Other reservation companies want you to use their credit card processing system, or they want to design everything for you, rather than giving you control, or they make information hard to find without sitting through a demo and a hard sell. I love being able to use my own external apps and I appreciate being able to log in and make changes whenever I need to.

Puntos a favor:

1. Functionality. The Bookeo software allows me to customize so many aspects of my reservation system, including pricing, special pricing, discounts, customer communication, discounts, calendar syncing, website integration, and so much more. Whenever I have something new I want to add or change, I find that Bookeo has an option for it, and it is easy to find and add. 2. Ease of use. I set up my booking system on my own and found that it was easy to learn and use. 3. Aesthetics. I embedded the booking platform into my website. It is a seamless experience for my customers and it looks clean and professional 4. Integration with other apps. I sync my Gmail and Square with Bookeo and it works amazing. It makes my life so much easier!

Contras:

Nothing! Everything has worked great for me so far.

Respuesta de Bookeo

hace 2 años

Hi Stacie, Thank you for sharing your amazing review of Bookeo. We appreciate you taking the time to share your detailed feedback and comments! We are thrilled to hear you found Bookeo easy to set up, use, and update when needed - and that it makes your life easier. Thank you. Shannon

Cédric
Director en Suiza
Medicina alternativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best software until, Vest value, Best Support

5,0 hace 4 años

Comentarios: SIMPLE, cheap, best support, Bookeo is really a software I love to use. I like the fact the Team wants to keep a light and simple line, which is really the way.

Puntos a favor:

Bookeo, really guys I love you, best product, best support ! They are always quick to reply and help you find a solution.

Contras:

Some options in the display could be improve like for the courses, Email automatization for teachers, some API.

Respuesta de Bookeo

hace 4 años

Cedric, thank you for the great review! Please do not hesitate to contact us if you ever need help with your Bookeo account. Shannon

Leanne
Owner en EE. UU.
Hostelería, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Customer Service!

5,0 hace 11 meses

Comentarios: I especially want to thank [sensitive content hidden] . Please recognize her for all her efforts.

Puntos a favor:

Every time I have a question, I get a detailed response to my question along with more details for potential steps I could take.

Contras:

I feel the tutorials could be more detailed and perhaps in video form.

Respuesta de Bookeo

hace 11 meses

Thank you so much for the excellent review, Leanne! We are thrilled to hear that you are enjoying Bookeo and appreciate your feedback. We're here for you anytime. Shannon

Daniel
Owner en EE. UU.
Entretenimiento, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Very upset

5,0 hace 8 meses

Puntos a favor:

Easy to use. No customer service when you need it

Contras:

Cancelled many months ago only to find out that I was still being charged. When questioned about it they stated that it was cancelled 3 days prior. I did nothing 3 days ago. Today is when I noticed the charges. LIES

Respuesta de Bookeo

hace 5 meses

Hi, Unfortunately, since your full name or company name was not provided in the review, we are unable to investigate the matter further. The cancellation process for an account is initiated by following these specific steps: https://support.bookeo.com/hc/en-us/articles/360018198191. Failure to follow these steps will result in the account remaining active, with the credit card on file being charged automatically monthly. Furthermore, depending on the account settings, the system can automatically send the monthly invoice via email to the account owner. The monthly charge shows on your credit card statement. It surprises me to learn that you were unaware of the fact that your account was still active. Regards, Shannon

Tami
Owner en EE. UU.
Entretenimiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Decent software that could offer more features

4,0 hace 4 años

Comentarios: Overall it’s fairly good software, but there is always room for improvement.

Puntos a favor:

This software has several options that can benefit our industry (escape rooms) such as offering multiple booking options.

Contras:

We have some unique situations that could use some more options for booking purposes such as applying promos to only certain groups of people.

Respuesta de Bookeo

hace 4 años

Hi Tami, thank you for taking the time to write this review about Bookeo and how it can benefit escape rooms. We also appreciate you choosing Bookeo not only for its features, but also for its pricing model. Unlike some of our competitors, Bookeo does not charge fees to your customers. We only charge a low monthly fee. If you have any questions or need assistance, please do not hesitate to contact us. Cheers Shannon

Jennifer
Paranormal tour guide en EE. UU.
Entretenimiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Bookeo review by Jen

4,0 el año pasado

Puntos a favor:

The product looked great and was easy to use from a customer perspective. Openings were clearly shown and paying for the booking was easy. I got an email confirmation and receipt.

Contras:

I actually used Bookeo to purchase a ticket myself before using it for my own business. The product went from easy to use to not at all easy. The customer service department is of little help and it really put a negative spin on my experience.

Respuesta de Bookeo

el año pasado

Thank you for posting a review, Jennifer. We set a high standard for our Customer Support and are truly sorry to hear that our standard was not met in your interaction with our business. Unfortunately, you did not provide your company name and therefore we can not search for correspondence with your business. We would like the opportunity to investigate your feedback further so that we can deliver a better experience next time. You may reach us anytime at [email protected]. Again, thank you for your feedback! Shannon

Christina
Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great for scheduling sports classes

4,0 hace 11 meses

Comentarios: Very good experience. Its ability to customize everything made it very useful and customers found it easy to schedule and manage classes.

Puntos a favor:

We used this to schedule archery classes. It was very easy to use and I loved how customizable everything was. Being able to create private classes and send out the link for payment was very nice. I also liked the ability to ask if the customer wanted to buy add-ons at the time of registration.

Contras:

Bookeo is amazing as an online scheduler but a little more difficult to use in-store. I wish there was an option to add waivers.

Respuesta de Bookeo

hace 11 meses

We are grateful that you took the time to leave us a great review, Christina. Your feedback helps us to improve Bookeo for everyone. Thank you again Shannon

Mardi
founder en EE. UU.
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Poor Experience with Bookeo

2,0 hace 7 años

Comentarios: I was a customer of Bookeo for about two months. During that time, I received horrible customer service. They would only answer questions via email. When they did return an email, your questions was never fully addressed. They claim the software is easy to set-up, it is not. Since they will not talk to you on the phone you are forced into paying hundreds of dollars for their set up service. If it is that hard to establish a new relationship with Bookeo, I sure wasn't willing to become dependent on their software just to receive the same treatment in the coming years. Canceling my subscription was a great decision and I found a much better product that is more flexible.

Puntos a favor:

it looked professional on the surface

Contras:

customer support

Respuesta de Bookeo

hace 7 años

Hi Mardi, I am sorry to read that you did not have a good experience with our technical support team. We strive to offer excellent support, and reply quickly to all the inquires. I reviewed all the support requests you sent us, and you never explained what you were trying to set up in your account or what was not working. Without this information, our Technical Support Team won¿t be able to help you with your inquiry. Also, we never sent you a quote for our set up service, as we never received the set-up questionnaire back from you. So, I am not sure what you are referring to in your review. If you decide to give Bookeo another try, you can sign up for a new 30-day free trial here: signup.bookeo.com As you know, all features are enabled during the free trial and no credit card is required to set up the account. In addition to this, we also offer a 30-day money back guarantee. Regards Alice

Laura
Office Manager en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Excellent Customer Service

5,0 hace 2 años

Comentarios: Mainly positive and the customer service is unparalleled.

Puntos a favor:

I love that when I have an issue Customer Service responds very quickly and my issues always get resolved in a timely manner

Contras:

It can be difficult to change a schedule if there are future bookings. For example when we go to or from daylight savings time it's a real chore to change tour times.

Respuesta de Bookeo

el año pasado

Thanks again for being a loyal customer and writing this awesome review, Laura. We strive to provide superior customer service and we are very happy to hear that you are enjoying Bookeo. Shannon

Jenny
Owner en RU
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great helpful staff

5,0 hace 4 años

Comentarios: Great couldn't wish for better

Puntos a favor:

Easy to use and if there's anything I can't undertsnd I can get prompt and efficient help from Bookeo

Contras:

Sometimes it's a bit complicated but in view of how much there is to set there is nothing that can be done to solve this

Respuesta de Bookeo

hace 4 años

Thank you for posting this amazing review, Jenny! We are happy to hear that you've found Bookeo easy to use and that you like the low monthly subscription fee. Please do not hesitate to reach out if you need help, we are always available. Thanks again Shannon

Andrea
Director en Chequia
Entretenimiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Happy customer for more than the 6 years

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

We are super happy and satisfied with Bookeo and we believe we won't stop using it. Super easy to use, customize, reliable and affordable!

Contras:

The only thing we would change is reducing the booking numbers from 14 digits to at least 10 digits.

Respuesta de Bookeo

hace 5 años

Thanks for the great review! We're always very excited to hear client feedback and appreciate you taking the time to leave yours. Do not hesitate to reach out if you need help! Thanks again, Shannon

Daniel
Owner en EE. UU.
Organización de eventos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Just a huge thank you to Bookeo! We have been with you since 2012 and have been nothing but satisfied.

5,0 hace 7 años

Comentarios: Business has increased. Bookings come in at all hours of the day. No need to man phones 24/7.

Puntos a favor:

Price is right. Easy to use. They are always updating and listening to their customers. Easy integration. My customers love using Bookeo to book their tour with my charter company. Zero complaints!

Respuesta de Bookeo

hace 7 años

Hi Daniel, Thank you for the review! Happy to see you are enjoying the software and that it has helped you increase your sales. Shannon

Tammi
General Manager en EE. UU.
Entretenimiento, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A simple, but effective booking software

5,0 hace 6 años

Comentarios: It was great and I loved it

Puntos a favor:

I loved that the software was great at tracking changes made to bookings and seats

Contras:

It lacked functionality on a more sophisticated level, such as guests being able to edit their bookings on their end without representative help.

Respuesta de Bookeo

hace 6 años

Tammy, thank you so much for the detailed review! Bookeo already offers a feature that allows your customers to change their bookings online. I will ask one of our technicians to reach out to you to explain how to enable this feature in your account. Thanks again, Shannon

Gail
Owner and Manager en Australia
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

I use Bookeo for trail ride bookings for my horse riding tours

4,0 hace 6 años

Comentarios: It saves me a great deal of time making bookings, as customers can do this themselves. Having a payment facility is great as I have a lot fewer "no shows" as patrons have paid for the experience in advance. My customers like it because they don't have to wait for me to answer an email or return a phone call.

Puntos a favor:

This is my first experience using a booking system for my horse riding business. The customer support is first class. My questions are answered promptly, fully, professionally and I have never been made to feel that I am asking the obvious although I think that has often been the case.

Contras:

I have just started using the software, and have not found anything to dislike so far. As this is my first experience with booking software, I have nothing to compare it with.

Respuesta de Bookeo

hace 6 años

Hi Gail, thank you for the great review! It's always been a pleasure working with you. If there's ever anything we can help with, please don't hesitate to reach out! We're always available. Thanks again, Shannon

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Support is incredible! Whenever I need tech help, you're quick to respond and serve.

5,0 hace 6 años

Puntos a favor:

It's very easy to use, reliable, and the support has been outstanding for me. They offer a lot of flexibility and tools, and they seem to keep adding more.

Contras:

I have no cons at this time. There have been a few bugs, but they were caused my conflicts with other tools and Bookeo was quick to help me fix them.

Respuesta de Bookeo

hace 6 años

Hi, What an awesome review! Thank you so much for leaving your feedback for Bookeo. We strive for the best for all of our customers and we are thrilled to hear your experience! Alice

Brennan
Owner en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great service, backed by great service.

5,0 hace 7 años

Puntos a favor:

Flexible, intuitive, and useful. Their support staff is prompt and helpful, with incredible service.

Contras:

Occasional need to write the support team, due to various intricacies (for example, certain activities that get booked have to be categorized in certain ways in order for the software to understand how to act).

Respuesta de Bookeo

hace 7 años

Hi Brennan, thank you for your great review. Please do not hesitate to contact us if you need assitance. Our team are always happy to help with any of your queries. Regards Sarah

Christian
Small Business Owner/ Tour Operator en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

I have had only a small amount of trouble, and anytime I think I am stuck Customer Support fixes it.

5,0 hace 7 años

Comentarios: I love Bookeo Customer Support. They have fixed everything I have had trouble with, they do it quickly and in a friendly manner. They are unbelievably helpful.

Puntos a favor:

Ease of use

Respuesta de Bookeo

hace 7 años

Thank you for this great review Christian! Please let us know if we can ever help with anything. We're always here! Alice

Devon
Devon
Owner en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Deportes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Used bookeo since 2013

5,0 hace 6 años

Puntos a favor:

Ease of use. The calendar access is very simple. The price is competitive. They are always upgraded their software.

Contras:

Looks a little outdated, could use some polish to modernize the user interface for customers.

Respuesta de Bookeo

hace 6 años

Davon, thanks for the great review! We appreciate the feedback. It's always been a pleasure working with you. If there's ever anything we can help with, please don't hesitate to reach out! Shannon

diana
pole fitness instructor en Suecia
, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

best I've tried so far

4,0 hace 7 años

Comentarios: finally I have a page that works like I want. It was a little hard to understand what to do with some of the settings, but your help is very very good! quick answer on email and god descriptions what to do. Even so, I didn't get it, but I am surprized and very impressed you went into my page and fixed all the thing for me :) I will definitly recommend you. :) thank you!

Puntos a favor:

how to have controll over members, easy set up, simple good overview

Contras:

not much, just some few settings i didn't find, but got help with that quickly

Respuesta de Bookeo

hace 7 años

Hi Diana, thank you so much for the wonderful review. It's been a pleasure working with you. Please never hesitate to reach out to support with any questions! Thanks again! Alice