32 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Punto de venta, inventario y soluciones de software contable para comercios minoristas. Restaurante y empresas de distribución con prueba gratis por 15 días
GoFrugal Technologies ha proporcionado software de punto de venta para comercios minoristas. Empresas de distribución y restaurantes desde 2004, en forma de soluciones completas de automatización empresarial combinadas con aplicaciones móviles y soluciones en la nube. Con sede en Chennai, India, la huella tecnológica de este software ha crecido para beneficiar a más de 25 000 negocios minoristas en más de 50 países. El enfoque principal es brindar una excelente experiencia al cliente con las soluciones digitales.
GoFrugal Technologies ha proporcionado software de punto de venta para comercios minoristas. Empresas de distribución y restaurantes desde 2004, en forma de soluciones completas de automatización...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
La gestión de inventarios de restaurantes y los costes de alimentos, simplificados. Controla tus costes y agiliza las operaciones.
Aplicación de gestión de inventarios de restaurantes y costes de alimentos basada en la nube. MarketMan te da las herramientas que necesitas para administrar tu inventario, proveedores, pedidos y costos de menú. Obtén un costo exacto de la comida y conoce dónde va tu dinero, en tiempo real. Configura alertas cuando los elementos del menú sean menos rentables y recibe notificaciones cuando los precios del proveedor fluctúen. El resultado es un mejor control con mayores ganancias y reducción de costes. MarketMan ofrece funciones avanzadas multisitio para medianas y grandes cadenas.
Aplicación de gestión de inventarios de restaurantes y costes de alimentos basada en la nube. MarketMan te da las herramientas que necesitas para administrar tu inventario, proveedores, pedidos y...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Restaurant365 es una solución de contabilidad y administración basada en la nube para empresas de restaurantes con múltiples ubicaciones.
El software de gestión de restaurantes Restaurant365 administra de manera eficiente las principales operaciones de los restaurantes. Experimenta un mayor control y visibilidad sobre los costes de alimentos y mano de obra, automatiza tareas tediosas de contabilidad y accede a informes sólidos. Accede a los datos en tiempo real a través de cualquier dispositivo. Ofrece potentes integraciones de POS y una excelente asistencia. Restaurant365 está basado en la nube para que la información esté siempre al alcance de la mano, lo que facilita la contabilidad, el inventario, la programación y el cierre del mes.
El software de gestión de restaurantes Restaurant365 administra de manera eficiente las principales operaciones de los restaurantes. Experimenta un mayor control y visibilidad sobre los costes de...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Crea recetas paso a paso, muestra menús en las pantallas de tu cocina, importa ingredientes para el rastreo de alérgenos, calcula el costo de los alimentos y mucho más.
Mantén un registro del coste de los alimentos y optimiza tus resultados. Una gran solución de costes de alimentos para aumentar la rentabilidad en el sector de la hostelería. Ten un control total sobre el coste de los alimentos, determina los márgenes y alcanza continuamente tus objetivos. El software de costes de alimentos Apicbase actualiza automáticamente todas las recetas y los costes del menú con los precios más recientes de los ingredientes. La actualización de hojas de cálculo es otra tarea tediosa que puedes tachar de tu lista. ¡Por fin!
Mantén un registro del coste de los alimentos y optimiza tus resultados. Una gran solución de costes de alimentos para aumentar la rentabilidad en el sector de la hostelería. Ten un control total...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Simphony Point of Sale se adapta a restaurantes de todos los tamaños y formatos: informales, de comida rápida, independientes, franquicias, pubs, estadios y más.
La gestión de inventarios es clave para las ganancias. Oracle MICROS Simphony POS es una solución para el sector de alimentos y bebidas diseñada para lograr que las empresas sean más rentables. Este POS basado en la nube conecta todos los aspectos de las operaciones: pedidos online, operaciones de cocina, inventario y menús, entrega, fidelización y más. Incluye analíticas que permiten conocer en tiempo real el estado de las ventas, los costes de los alimentos y el rendimiento del menú y el personal. La API abierta de Simphony y su amplio mercado en la nube ofrecen flexibilidad y escalabilidad ilimitadas.
La gestión de inventarios es clave para las ganancias. Oracle MICROS Simphony POS es una solución para el sector de alimentos y bebidas diseñada para lograr que las empresas sean más rentables. Este...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
CrunchTime is the back office food & labor operations solution for multi-unit restaurants.
CrunchTime is the leading back office restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce their food & beverage costs and optimize their labor and workforce efficiencies.
CrunchTime is the leading back office restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
- Coste de alimentos, incluido el rendimiento del inventario de alimentos. - Costes operativos y de producción. - Análisis financiero. - A partir de 42 $ al mes.
Bases de datos de alimentos integradas del USDA y el CNF (Departamento de Agricultura de los EE. UU. y Archivo de Nutrientes de Canadá, respectivamente, por sus siglas en inglés). - Cálculo de coste de inventario bruto y neto basado en el rendimiento de las materias primas. - Análisis de costes de producción incluidos los factores operativos y de salida. - Análisis de rentabilidad que incluye todos los aspectos de la producción, empaquetado y ventas de alimentos. Funciones adicionales incluidas en la suscripción: contabilidad, etiquetado nutricional, seguimiento de lotes, retirada, gestión de clientes y proveedores.
Bases de datos de alimentos integradas del USDA y el CNF (Departamento de Agricultura de los EE. UU. y Archivo de Nutrientes de Canadá, respectivamente, por sus siglas en inglés). - Cálculo de coste...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Document management for food production quality assurance. Manage documents online, Email alerts, Supplier ratings, Complaint handling.
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper? All of your reports will be saved on our cloud servers so you can access them without running to the filing cabinet or going down to the basement and digging through archives! Our mobile app will save you time, make you more productive and save you money!
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper?...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Software de gestión de restaurantes que ayuda a aumentar los ingresos mediante registro de HACCP, cálculos, ingeniería de menús, residuos digitales y más.
Saca el máximo partido a tu negocio. Horeko es la herramienta perfecta para administrar tu cocina y el personal. Cálculo de costes de recetas y registro HACCP (análisis de peligros y puntos de control críticos, por sus siglas en inglés). Programación y control de horas. Online y fácil. KITCHEN MANAGER DE HOREKO Aumenta tus ingresos. Obtén el control sobre tus ganancias y realiza fácilmente un seguimiento del registro de HACCP (análisis de peligros y puntos de control críticos, por sus siglas en inglés) perfecto. EMPLOYEE MANAGER DE HOREKO Agiliza la planificación de tu fuerza laboral y obtén información sobre los costos de personal. Employee Manager de Horeko te lo pone fácil.
Saca el máximo partido a tu negocio. Horeko es la herramienta perfecta para administrar tu cocina y el personal. Cálculo de costes de recetas y registro HACCP (análisis de peligros y puntos de...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
FoodCo is designed to successfully handle all aspects of food service operations and maximize your profits!
FoodCo is a professional food cost accounting software designed to pinpoint where revenue is being lost, maximize profits, and systematically gain control of your food service operation. With a focus on back office inventory, menu development, forecasting and production management, it's an across-the-board solution to potential profits being lost daily by your business. The software provides broad based integration to suppliers, POS and accounting packages. Contact us today to learn more!
FoodCo is a professional food cost accounting software designed to pinpoint where revenue is being lost, maximize profits, and systematically gain control of your food service operation. With a focus...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Software de gestión de restaurantes basado en la nube, costos de recetas, control de inventario, comparación de precios de proveedores y punto de venta integrado.
Necesitas las herramientas adecuadas para administrar tus operaciones de una manera organizada. Debes tener la información al alcance de la mano para tomar decisiones operacionales sobre la marcha. Recipe Costing Software es una plataforma de gestión de restaurantes potente y fácil de usar. Lo más importante, no se te cobrará demás. Con experiencia en el negocio de los restaurantes, saben que cada centavo cuenta.
Necesitas las herramientas adecuadas para administrar tus operaciones de una manera organizada. Debes tener la información al alcance de la mano para tomar decisiones operacionales sobre la marcha....

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Master operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We help with costing, pricing, suppliers, inventory and more.
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We provide a modern easy-to-use interface for costing recipes, categorizing ingredients, nutrition labels, allergen tracking, inventory management, par levels, printable recipe cards. Import and export to Excel for data analysis and more.
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We provide a modern easy-to-use interface for costing recipes, categorizing ingredients, nutrition labels, allergen tracking,...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Optimum Control is a suite of easy-to-use restaurant inventory management tools that offers 70+ report types.
Optimum Control is a suite of easy-to-use restaurant inventory management tools for desktop and iOS. By integrating with your existing POS, accounting, and supplier history, Optimum Control offers more than 70 report types to choose from, allowing you to pinpoint where in your business there is money to be saved. Simply enter your inventory and invoices, and let the software do the rest.
Optimum Control is a suite of easy-to-use restaurant inventory management tools for desktop and iOS. By integrating with your existing POS, accounting, and supplier history, Optimum Control offers...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Inventory control for food service operations that enables you to extend your inventory instantly.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage) by major and minor food groups, as well as by the individual item. There are interfaces with supplier data, POS systems, accounting (including QuickBooks), and Catering systems. We have thousands of CostGuard users worldwide; we have been industry leaders for more than 25 years.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage)...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Hospitality point of sale solutions to ensure your venue thrives.
The Impos POS software is designed to suit a range of hospitality business types, from cafes and restaurants and bars to multi-site restaurant groups and national service organisations. For more than 10 years we have been providing fast and reliable POS software and hardware to Australian hospitality venues. Impos is partner to the hospitality industry. We understand that the industry doesn't work 9 to 5 so neither do we.
The Impos POS software is designed to suit a range of hospitality business types, from cafes and restaurants and bars to multi-site restaurant groups and national service organisations. For more than...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Solución de back-office integrada para el sector de restaurantes con proyecciones de ventas, procesamiento de nóminas, hojas de tiempo y herramientas de informes.
Solución integrada de back-office para el sector gastronómico. Consta de un módulo de nivel de restaurante, un módulo de la sede central, un módulo de informes basados en la web y aplicaciones móviles. Cada módulo crea la solución definitiva para administrar las operaciones de tus restaurantes.
Solución integrada de back-office para el sector gastronómico. Consta de un módulo de nivel de restaurante, un módulo de la sede central, un módulo de informes basados en la web y aplicaciones...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Fast and accurate food costing, recipe costing, inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions
Fast and accurate food costing, recipe costing and robust inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions. Uses the built in Book of Yields with instant access to yield and shrinkage data for over 1000 raw ingredients. Import order guides and invoices, create requisitions, import sales mix for any POS system. Track waste and variance. From the makers of CostGuard with over 30 years experience in food service.
Fast and accurate food costing, recipe costing and robust inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions. Uses the built in Book of Yields with instant access...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Kafoodle enables complete transparency of cost, nutrition, allergens and an oversight of ordering.
Kafoodle is an award-winning food technology company on a mission to digitise commercial kitchens within hospitals, care homes, schools, corporate catering, restaurants, high street and retail. Helping the foodservice industry manage and communicate their food allergens, calculate nutrition and control costs. This leads to a safer and more transparent food environment that benefits both the business and their end customer.
Kafoodle is an award-winning food technology company on a mission to digitise commercial kitchens within hospitals, care homes, schools, corporate catering, restaurants, high street and retail. Helpi...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more.
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more. Keep food manufacturing and distribution fresh, fast, and safe with our food-specific solution.
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more. Keep food manufacturing and distribution fresh, fast, and safe with our food-specific solution.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Ratatool is the web application for catering professionals to improve their productivity by managing recipe forms, costs, and orders.
Online secured software developed for restaurant owners and catering businesses to manage their recipe production sheets, evaluate their recipe and menus costs. Main features : - Manage your recipe datasheets in details (allergens, nutrition tags, ingredients lists, categories ...) - Evaluate your food costs, margin and ratios indicators - Generate your purchase orders for food supplies. - Follow your stocks and export your inventories. - Create your menus and combos for costs estimates.
Online secured software developed for restaurant owners and catering businesses to manage their recipe production sheets, evaluate their recipe and menus costs. Main features : - Manage your recipe...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with Skrible software & a dedicated rep to offer tips & feedback
Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with the Skrible software and your dedicated Skrible rep who will periodically review your reports in order to provide tips and feedback. Skrible software is designed for your restaurants' food & alcohol inventory management. Our software features include the ability to count inventory using your phone or tablet, suggested pars & orders, low inventory alerts, connects to your POS, unlimited vendor invoice uploads and more.
Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with the Skrible software and your dedicated Skrible rep who will periodically review your reports in order to provide tips and...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries. More control - more time - clear insights - and a lot of money saved. Growzer makes running your business easy
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries. More control - more time - clear insights - and a lot of money saved. Growzer...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Solución de punto de venta y tecnología para restaurantes. En una sola tablet Android maneja multi-marcas, multi-sucursal, Delivery Apps y centraliza menú.
Parrot es la solución tecnológica de México para los restaurantes de la era digital. Parrot es un software que centraliza: Todos los menús, canales de venta, marcas y sucursales en una sola plataforma. Los módulos importantes son: La caja o POS con sus impresoras en cocina. El Menu Maker (que centraliza todos los menús de todos los canales de venta y diferentes marcas). El módulo de órdenes en donde se pueden recibir pedidos de Rappi, UberEats y Didi y visualizar los pedidos propios. Un portal administrador para ver la información en tiempo real. Un módulo de auto-facturación y una API abierta para integraciones con otras plataformas.
Parrot es la solución tecnológica de México para los restaurantes de la era digital. Parrot es un software que centraliza: Todos los menús, canales de venta, marcas y sucursales en una sola...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea