Software destacado

Software con más opiniones

Explora los productos con más opiniones por nuestros usuarios en la categoría Soluciones SaaS

130 resultados
Encontramos y gestionamos tus licencias SaaS y negociamos los mejores precios del mercado ahorrando un 30% de media en tu Stack. Descubre más sobre Sastrify
Sastrify es un software de gestión de gastos y compras SaaS y Cloud. Empresas como Gorillas, Pitch y Mollie ya trabajan con Sastrify para optimizar su gasto en SaaS y Cloud. Encontramos y gestionamos tus licencias SaaS y negociamos los mejores precios del mercado ahorrando un 30% de media en tu Stack. Descubre más sobre Sastrify

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Arroja luz sobre los dispositivos de TI no autorizados y los riesgos de acceso de SaaS. Descubre más sobre SailPoint
La administración SaaS de SailPoint amplía la visibilidad de seguridad de tu identidad para que puedas descubrir y mitigar los riesgos de acceso ocultos debido a los dispositivos de TI no autorizados y las cuentas sobreaprovisionadas. Aplica la administración y gobierno centralizados en todas las aplicaciones SaaS para evitar combinaciones de acceso peligrosas y riesgos de seguridad. Descubre más sobre SailPoint

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Con Basaas puedes conectar todas las aplicaciones en una única solución y aumentar la productividad. Comienza a revolucionar tu manera de trabajar. Es gratis. Descubre más sobre Basaas
Con Basaas puedes crear una solución empresarial general e integrar tus soluciones SaaS existentes. Ofrece a cada compañero un lugar de trabajo digital que se puede usar con cualquier dispositivo y distribuye tus aplicaciones para equipos o departamentos. Puedes administrar todas las aplicaciones en un solo lugar y acceder a una cartera completa de aplicaciones. Elige entre más de 500 aplicaciones destacadas y agrega soluciones internas de la empresa. Obtén información significativa sobre el uso de las aplicaciones de tu empresa, mejora la seguridad y administra la gestión de accesos. Descubre más sobre Basaas

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Una plataforma de adopción de productos todo en uno para incorporar fácilmente a los usuarios, impulsar el descubrimiento de funciones y aumentar la tasa de conversión. Descubre más sobre Product Fruits
Product Fruits te permite agregar fácilmente recorridos interactivos, tutoriales y consejos a tu aplicación. Los usuarios también pueden enviar sus comentarios. Todo ello con un editor fácil de usar y sin necesidad de conocimientos de diseño o programación. Product Fruits es útil tanto para startups pequeñas y dinámicas con aplicaciones innovadoras como para grandes empresas que proporcionan soluciones empresariales complejas. Permite incorporar eficazmente a los usuarios, aumenta drásticamente las conversiones y reduce los costes de asistencia. Descubre más sobre Product Fruits

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
La bandeja de entrada integral para equipos: un único lugar para dar asistencia a los clientes, gestionar tareas y cerrar tratos, desde el lugar que los equipos adoran: el correo electrónico.
Una herramienta de colaboración muy sencilla e intuitiva de Gmail. La bandeja de entrada compartida se une la gestión del flujo de trabajo en la herramienta todo en uno de Drag que se integra a la perfección dentro de Gmail. Para help desk, ventas, gestión de tareas y todo lo demás. Drag elimina la necesidad de navegar entre Gmail y múltiples herramientas como Trello (para proyectos), Pipedrive (para ventas) o Zendesk (para help desk). Especialmente porque la mayoría de estos flujos de trabajo comienzan y terminan como correos electrónicos. Presentado por Google, Techstars, Mashable y otros. Descubre más sobre Drag

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Keepit es una empresa de software dedicada a la protección de datos y especializada en respaldo y recuperación de datos en la nube para todas las aplicaciones SaaS.
Keepit ocupa un lugar destacado en el sector de copias de seguridad de nube a nube y proporciona una cobertura completa en todas las cargas de trabajo de Microsoft 365: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, Groups y carpetas públicas. La arquitectura de Keepit se ejecuta en una infraestructura privada y segura que ofrece inmutabilidad de datos y mantiene los datos disponibles, siempre. Con Keepit, puedes administrar tus datos de forma independiente de tu proveedor de SaaS. Descubre más sobre Keepit

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Plataforma de suscripción para aplicaciones móviles.
RevenueCat facilita la creación de compras multiplataforma dentro de la aplicación, la gestión de productos y suscriptores y el análisis de datos IAP sin programación en el servidor. Descubre más sobre RevenueCat

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Avoid sending emails outside working hours by Google Workspace users. Control employees by time and location. Simple with few clicks.
What does compliance analyst say about employees sending emails outside working hours? Conecta Control allows you to limit access to work tools such as Gmail, Drive and Document by browser, cell phone, Outlook and others. Create user groups and control their access to Google Workspace (G Suite) by time and location (IP or DNS). Apply multi email signatures and send bulk vacation messages. Join thousands of users and improve your company's security and control. Descubre más sobre Conecta Suite

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Plataforma de gestión de SaaS que te permite descubrir, optimizar y controlar tus soluciones de SaaS implementadas.
Torii es tu plataforma de gestión de SaaS. Con la confianza de clientes como Delivery Hero, Payoneer, Pipedrive y SimilarWeb, esta plataforma proporciona un sistema de registro para todas las aplicaciones basadas en la nube, sus usuarios y licencias y luego automatiza las actividades rutinarias del ciclo de vida de TI. Torii se integra con cientos de productos SaaS, incluida la gestión de identidades, SSO, ERP y cualquier aplicación empresarial utilizada en tu organización. Torii es ideal para equipos de 300 empleados o más. Descubre más sobre Torii

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Zluri is the new normal in SaaS management tools. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS portfolio.
Stop managing your SaaS apps on spreadsheets. Zluri is a simple & secure tool that helps you to automate your SaaS management. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS stack performance. Reduce costs & optimize SaaS utilization based on data and actionable insights. Bring your shadow IT to light, proactively monitor & manage SaaS spend. Reduce your SaaS sprawl & wastage. Your spreadsheets can't scale, but Zluri can. Avoid human errors & automate your SaaS management with ease. Descubre más sobre Zluri

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Monitors the vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance.
Security Risk and Compliance Management - On Time, On Budget, On Demand -- Qualys is the first company to deliver an on demand solution for security risk and compliance management. Qualys monitors your company's vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance. QualysGuard is also the widest deployed security on demand platform in the world, performing over 150 million IP audits per year - with no software to install and maintain. Descubre más sobre Qualys Cloud Platform

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Este software extrae grandes cantidades de datos de cualquiera de los más de 200 conectores preconstruidos, los normaliza y los coloca en un elegante panel.
Improvado es una plataforma de ETL que extrae datos de más de 200 conectores preconstruidos, los transforma y carga los resultados con fluidez en la ubicación elegida. Consolida todos tus datos de marketing en un solo lugar para obtener mejores perspectivas comerciales. Los informes y paneles en tiempo real reducen el tiempo de creación de informes manuales en un 90 %. Empresas como Ancestry, ASUS y AdRoll ya lo utilizan. No se requieren desarrolladores ni conocimientos de SQL. Reserva una demo ahora en el sitio web de Improvado. Descubre más sobre Improvado

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
dbaPlatform pro services account managers ensure consistent execution for every location. It's truly a "done for you" service.
As an agency, you know Google My Business listings require constant attention. If you don't have time to use the dbaPlatform SaaS, our white glove pro services team allows you to focus on working with your clients while we do all of the heavy lifting. Whether you need help managing hundreds of listings in a region or thousands of listings nationwide, dbaPlatform can help you save time. Descubre más sobre Google My Business Pro Services

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Únete a las miles de empresas que usan Mine PrivacyOps con el fin de automatizar los flujos de trabajo y agilizar las solicitudes de privacidad para reducir los riesgos de cumplimiento.
Una plataforma empresarial dedicada a las operaciones de privacidad de datos y centrada en los consumidores y la UX. — Flujo rápido de facilitación de DSR y DSAR (solicitudes de sujetos de datos y solicitudes de acceso de sujetos de datos, respectivamente, por sus siglas en inglés) — Control y descubrimiento de fuentes de datos con IA — Reducción al instante de los riesgos de privacidad; tranquilidad para el usuario — Integraciones sin programación con las fuentes de datos de tu empresa (como Salesforce, HubSpot, Shopify, Klaviyo, Zendesk y muchas otras) — Simplificación del cumplimiento de las regulaciones de privacidad, como el RGPD y la CCPA (Ley de Privacidad del Consumidor de California, por sus siglas en inglés) Descubre más sobre Mine PrivacyOps

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Gratis durante un año. Incluye servidor Linux Cloud o Windows G3.2GB, 50 GB de almacenamiento seguro de bloques e instantáneas, DNS, API y más.
Crea e implementa una o miles de máquinas virtuales en cuestión de segundos. Atlantic.Net Cloud es fácil de usar, seguro, escalable y fiable. Puedes comenzar con el nivel gratuito durante un año completo. Incluye servidor Linux Cloud o Windows G3.2GB, 50 GB de almacenamiento seguro de bloques, 50 GB de instantáneas, DNS, dirección IPv4 o IPV6 dedicada, acceso root completo, aplicaciones con un clic, panel de control fácil de usar, API RESTful y más. Descubre más sobre Atlantic.Net Cloud Platform

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
BetterCloud is the mission control center for discovering, managing, and securing SaaS applications, data, and users.
BetterCloud is the market leader for SaaS Operations, enabling IT professionals to transform their employee experience, maximize operational efficiency, and centralize data protection. With no-code automation enabling zero touch workflows, thousands of forward thinking organizations like HelloFresh, Oscar Health and Square now rely on BetterCloud to automate processes and policies across their cloud application portfolio. Descubre más sobre BetterCloud

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Powerful low-code integration toolkit for SaaS developers - create, amplify, manage & publish native integrations from within your app.
Cyclr is a SaaS integration toolkit for SaaS platforms and app developers, providing a complete solution to serve your customers integration needs -- all from within your application. Manage your SaaS' native integrations across your team, from integration creation, in-app publishing and usage management. We handle all the updates, providing developer tools and a drag and drop designer to build and publish new self-serve integrations, to hundreds of applications, and workflows in minutes. Descubre más sobre Cyclr

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Yokoy automatiza los procesos de gastos corporativos y de tarjetas de crédito. Sólo comprueba manualmente los casos especiales, nuestra IA se encarga del resto.
Yokoy es LA solución de gestión de gastos "todo en uno" que estaba buscando. Gracias a la inteligencia artificial, Yokoy automatiza la gestión de los gastos de las medianas y grandes empresas. La gestión de gastos, el procesamiento de facturas, las tarjetas corporativas inteligentes y la gestión de suscripciones se combinan en una única plataforma intuitiva. Sus beneficios: - ahorrar tiempo - ahorrar dinero - reclamar automáticamente el iva - prevención del fraude - Automatización total, no sólo digitalización - Flujos de procesos individualizados y específicos de la empresa - Integrado en su entorno de sistemas existente Descubre más sobre Yokoy

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Comprehensive in-app payments infrastructure to grow your mobile app.
Apphud is the smartest way to integrate, measure and grow in-app purchases, including subscriptions, in iOS and Android apps. Made for leading mobile developers, marketers and product managers. Apphud provides a reliable subscriptions' infrastructure, deep real-time mobile analytics, powerful pricing A/B testing platform and tool set to increase app revenue, reduce churn and get customers insights. Descubre más sobre Apphud

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management solutions. The software allows users to create applications using no code and without programming languages. It can help automate and simplify company procedures, manage data, offer collaboration tools and much more. Descubre más sobre Jamio openwork

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Patronum Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more.
Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more. Patronum takes the Google Workspace (G Suite) administrators wish list in order to create a set of must-have features to transform the way Google Workspace users, groups and resources are managed. Onboarding and Off-boarding users within Google Workspace can be time-consuming and costly. Patronum makes the whole process simple and intuitive. Descubre más sobre Patronum

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Proporciona estadísticas de uso de licencias, facilita el mantenimiento del inventario de licencias, garantiza el cumplimiento de la licencia y aclara los costos de uso.
OpenLM es un proveedor líder de soluciones de gestión de licencias de software para aplicaciones de ingeniería. Las soluciones innovadoras de OpenLMs permiten a los profesionales de TI obtener una visión clara del inventario de licencias de las organizaciones, administrar y supervisar eficazmente el uso real, planificar el mantenimiento y la compra de licencias, y optimizar la utilización de licencias de software de ingeniería costosas. La plataforma de OpenLMs es completamente compatible con FLEXlm, DSLS y otros 20 gestores de licencias, y miles de aplicaciones CAD y GIS. Descubre más sobre OpenLM

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Setyl es la plataforma completa de gestión de TI: activos, licencias de software, gestión de gastos, contratación y baja de personal y más.
TI, finanzas y operaciones: gestiona activos de TI, licencias de software, gastos y más desde una plataforma intuitiva y moderna. Recupera el control de tu tecnología con Setyl. Descubre más sobre Setyl

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
A low-code iPaaS for SMEs – made and hosted in Germany.
Locoia is a Germany-based all-in-one integration & automation platform (iPaaS) tailored-to-the European market with its special requirements in terms of data protection and GDPR-compliance. Locoia is a fully-fledged iPaaS with everything growth companies, SMEs, and enterprise customers could ask for: 1000+ connectors, incl. old-fashioned ERP systems, a low-code, and drag & drop workflow builder, advanced low-code programming helpers, scalable, and secure infrastructure, as well as strong support Descubre más sobre Locoia

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Frontegg is a developer platform that enables product-led-growth via a user-management UI interface embedded seamlessly for SaaS apps.
Frontegg is a developer platform that enables self-service, security and enterprise-capabilities through a rich user-management interface, freeing up creativity and differentiation. Frontegg's platform doesn’t just provide you with Authentication & SSO via an embeddable login-box, but a full Admin Portal serving as the Settings area for SaaS app's end-users. Descubre más sobre Frontegg

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Cledara lets you know exactly what's going on with SaaS in your company at all times and finally take control of it.
Cledara lets you know exactly what's going on with SaaS in your company at all times and finally take control of it. Cledara helps you manage all things software in one place: from purchasing to management and cancellation. Cledara is what companies use to scale their operational processes, comply with regulations and save money. Descubre más sobre Cledara

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
We manage your local presence so you can focus on your core business. We handle your reviews, KPIs, local content and products for you.
GMBapi.com creates actionable reports for Google Business Profile listings and makes it possible to post in bulk on all locations. Our dashboards give you a clear overview of your Local Search priorities. Easily manage your local presence via reports on Hygiene, KPI's, Look & Feel and customer interactions (Reviews and Q&A's). Also find out where your customers are navigating to your business from. The A/B testing functionality makes it easy to find out what works best for your locations. Descubre más sobre GMBapi.com

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms.
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms. Recurring is a simple way to keep track of your recurring expenses. Our live dashboard lets you keep tags on your subscriptions the moment you get charged. We use anonymized company data to find companies similar to you, and recommend tools that startups like yours are using. Just forward your invoices. Get a LIVE dashboard of your recurring expenses. Descubre más sobre Recurring

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Use Cloudmore to solve your B2B subscription billing and management challenges.
Cloudmore is a SaaS delivered end-to-end subscription commerce, management, and billing solution that can be used stand-alone or integrated via API with other parts of your technology stack. Use Cloudmore to market, sell, manage, and offer your customers an easy-to-use self-service experience. Cloudmore customers can build their service catalog without coding or use one of the pre-integrated services, with your commercial agreement with your vendor, or access one of the integrated distrstack. Descubre más sobre Cloudmore

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Identify which apps your organization is using, the people using them, and how much your spending.
Substly was created because we got fed up by the time consuming and painful task of trying to keep track of all subscriptions, users, and costs in a spreadsheet. Dont get us wrong. We love spreadsheet s. But lets face it, when it comes to keeping track of your company subscriptions there are better ways than using spreadsheets. Descubre más sobre Substly

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Intello enables IT to manage SaaS Ops with a centralized dashboard of all employees SaaS usage, security, and spend.
Automated management of your SaaS usage, security and spend. All in one place. Intellos leading SaaS Operations platform enables IT, Finance and Security leaders to take back control of every SaaS tool in use around the company. The real-time dashboards automatically shine a light on shadow IT, unused licenses, and more through direct integrations like Zoom, Google, Slack and hundreds more. Intello clients include companies like Peloton, Epic Games, Instacart, Dropbox, Jamf, and more. Descubre más sobre Intello

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Blissfully is the only complete IT platform that empowers IT teams to get the most from their two largest investments: people and tech.
Blissfully empowers IT teams with a platform that does it all. Blissfully provides organization, automation, and security to every aspect of your technology stack. Blissfully's complete IT platform includes ten key functionalities: SaaS management, Vendor Management, SAM, ITAM, IT Automations, SaaS Operations, Employee Help Desk, Workflows, Employee Lifecycle Management, and Access Management. Descubre más sobre Blissfully

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
onetool es un centro de control con herramientas basadas en la nube para gestionar y aprovisionar usuarios fácilmente.
onetool es una plataforma que ayuda a las empresas a aprovisionar (incorporación) y desaprovisionar usuarios (cese) con unos pocos clics gracias a sus herramientas unificadas y basadas en la nube. Tanto si eres un experto en gestión de TI como si no, el panel de control fácil de usar de onetool te permite conectar las herramientas basadas en la nube de tu empresa y gestionar usuarios (agregar y eliminar) individualmente y en bloque por departamentos con sencillez. Además, puedes obtener información general de todos tus usuarios activos, el gasto en herramientas y mucho más. Descubre más sobre onetool

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
SENSESBIT es un software de análisis sensorial que predice y analiza la información sensorial y los gustos de los clientes.
SENSESBIT es un software de análisis sensorial adaptado a las necesidades de todos los sectores. Ha sido diseñado para empresas que buscan centrarse en el consumidor y gestionar sus propios informes de modo autónomo. Te permite gestionar un análisis sensorial completo: crear encuestas, gestionar las respuestas, analizar los resultados y obtener un informe completo con las conclusiones. Descubre más sobre SENSESBIT

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Companies like Budweiser, Honda, Michaels, and Tabasco all count on AnyRoad to measure the impact of their experiential marketing.
AnyRoad is the leading Experience Relationship Management (ERM) platform enabling brands to measure, scale, and implement their experiential programs. We empower companies to create brand loyalty, change consumer behavior, and understand their brand associations by providing data intelligence sourced from experiences. Our software integrates into CRM, ERP, and POS systems to complete the loop, building the model of how these experiences build loyalty, brand perception, and increase revenue. Descubre más sobre AnyRoad

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Descubre, administra, mide y optimiza aplicaciones SaaS y software basado en la nube desde un solo sistema de registro con Zylo.
Zylo, una de las plataformas de gestión de SaaS empresarial independiente más grandes, transforma la forma en que las empresas gestionan sus portfolios de aplicaciones SaaS. A través de un método de descubrimiento de SaaS (patente pendiente), Zylo crea transparencia en torno a gastos de SaaS, propiedad, utilización de licencias y comentarios de usuarios. La plataforma de administración de SaaS Zylo proporciona un sistema centralizado de registro que permite a los líderes empresariales gestionar, medir y optimizar por completo las inversiones en SaaS. Descubre más sobre Zylo

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Youzer es un potente software online que ayuda a las empresas a gestionar las cuentas y los activos de TI de sus empleados.
Youzer es un software online que ayuda a las empresas a administrar los activos de software y hardware (incluidas las cuentas) de los empleados. Con Youzer puedes automatizar las tareas de creación/de sactivación de cuentas, detección de anomalías y gestión de uso. Todo está reunido en un único panel centralizado, donde cada clase de usuario (TI, RR. HH., administradores) puede encontrar lo que necesita. Descubre más sobre YOUZER

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Lyme can transform a normal email into a formal notification with legal force.
Lyme is the electronic equivalent of registered mail. The only platform that can transform a normal email into a notification with legal value, providing a reduction of 90% on costs and time comparing with the traditional postal service, for massive use by governments and big corporations. Descubre más sobre Lyme

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Reduce SaaS costs by 30% with a complete overview of your SaaS environment, so you can optimize subscription contracts automatically.
USU Software Asset Management helps enterprises reduce SaaS costs by 30% by giving them a complete overview of their SaaS environment so they can optimize subscription contracts automatically and permanently. Data is accessed directly from SaaS providers, then processed, aligned with company data, and made available for evaluation. USU is the leading provider of software and services for IT & Customer Service Management, with over 40 years of experience and more than 50 Fortune 500 customers. Descubre más sobre USU Software Asset Management

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Open iT is a leading provider of advanced hardware & software usage reporting and optimization solutions.
Our flagship application, the LicenseAnalyzer 2022, increases organizational efficiency and reduces engineering applications spending. It meters and analyzes the license and software usage of over 6000 applications - license manager-enabled, standalone or SaaS-based - to simulate license models including named-user, local vs global concurrent user, token, and pay-per-use. LicenseAnalyzer 2022 also automates license harvesting and goes beyond check-in/check-outs in uncovering true active usage. Descubre más sobre Open iT LicenseAnalyzer

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending,Track vendor spend, products & cloud
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend, products, cloud and more. Eliminate unused applications and instances. Easily identify opportunities to reduce spend and save. Set alerts to track changes in vendor spend, products and usage. Descubre más sobre Genuity IT Admin Suite

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Create your own digital HQ with Desktop.com's unlimited customizable workspaces, secure access management and cross-app chat.
Desktop.com offers a complete solution for managing remote teams and businesses online: - organize and separate key tools and information, - manage and distribute access and credentials, - add layers of security across an entire tech stack, - easily switch between different accounts, - search across all your apps, links, chats, app integrations and meetings from a single place, - use top of line built-in business chat and video calls for internal and external communication, ..and much more! Descubre más sobre Desktop.com

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Veeam® Backup for Microsoft Office 365 es una solución integral que te permite hacer copias de seguridad y restaurar tus datos de Office 365.
Veeam® Backup for Microsoft Office 365 es una solución integral que te permite hacer copias de seguridad y restaurar tus datos de Office 365, incluidos Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business y Microsoft Teams, para que tus datos estén siempre protegidos y accesibles. Veeam te brinda la capacidad de hacer copias de seguridad seguras de Office 365 en cualquier ubicación, lo que incluye despliegues locales, una nube de hiperescala o un proveedor de servicios. Descubre más sobre Veeam Backup for Microsoft Office 365

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
SaaSTrax helps you manage and save money on company-wide SaaS. Get started in three easy steps with a free trial today!
SaaStrax is a software solution to help you manage and control your subscription expenditures. With SaaSTrax you can easily view and manage all software license across your organization, see wasted spend, and audit employee use of software subscriptions. One secure platform gives you complete control to all of your company-wide software subscriptions. Get started with a free trial! Descubre más sobre Saastrax

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
SCALUE offers a SaaS platform for procurement analytics. Transparency across the entire purchasing volume is created.
SCALUE offers a SaaS platform for procurement analytics. Transparency across the entire purchasing volume is created and monetary and process-related savings potential can be identified at the push of a button. Purchasing organizations get a field-proven solution for the automated analysis of their purchasing data. Typical challenges of purchasing, such as maverick buying and continuous monitoring of KPIs, are evaluated as well as the strategic weaknesses that are not immediately visible. Descubre más sobre SCALUE

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Manage, discover, and save (up to 30%) on top SaaS products in the world's largest B2B SaaS Marketplace.
Manage, discover, and save on SaaS products (up to 30% lifetime) in the world's largest B2B SaaS Marketplace. NachoNacho allows businesses to manage all of their existing SaaS subscriptions using virtual credit cards in one company-wide account. Know how much you are spending on what product. Cancel without hassle. Businesses can also discover the best of all SaaS products in our robust SaaS marketplace with discounts of up to 30%. Descubre más sobre NachoNacho

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Upzelo helps SaaS businesses reduce churn and increase retention, through real-time audience data, customized offers and feedback.
Upzelo is a web based platform that helps SaaS businesses reduce their churn and improve their subscription retention. Upzelo steps in before cancellation and through customised offers, real time data and better customer feedback it works to help reduce your churn. This allows you to stop wasting your time and money trying to win back lapsed customers. Reduce your churn by up to 40% with Upzelo. Start today or book a demo to see how Upzelo can increase your revenue. Descubre más sobre Upzelo

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
SaaSLicense is a SaaS optimization platform assisting enterprise leaders with managing & optimizing SaaS licensing costs.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise, uncovering Shadow IT, potential overage and waste. SaaSLicense simplifies contract management with a single system of record, renewal timelines and approval workflows. Gain maximum value in purchased SaaS applications and manage your SaaS budget with confidence. Descubre más sobre SaaSLicense

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Software para la gestión, creación de informes y supervisión de Office 365 con soluciones de auditoría de seguridad.
CoreView proporciona una plataforma de gestión de SaaS potente para empresas con Microsoft 365 en el núcleo de su pila de SaaS. Ayuda a los equipos de TI a trabajar de manera más eficiente, maximizar el ROI del SaaS y mitigar el riesgo con su potente producto CoreSuite. Descubre más sobre CoreSuite

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra
Eliminates the need for maintenance of an on-premises security infrastructure.
Eliminates the need for maintenance of an on-premises security infrastructure, allowing the security professional to focus exclusively on security. Descubre más sobre MVISION ePO

Funcionalidades

  • Gestión de gastos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de licencias
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones
  • Detección de IT en la sombra