118 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Plataforma de gestión de contratos basada en la nube. Crea, firma, archiva y supervisa todos tus contratos en un solo lugar. http://www.precisely.se Descubre más sobre Precisely
Plataforma de gestión de contratos basada en la nube. Crea, firma, archiva y supervisa todos tus contratos en un solo lugar. http://www.precisely.se Descubre más sobre Precisely
Plataforma de gestión de contratos basada en la nube. Crea, firma, archiva y supervisa todos tus contratos en un solo lugar. http://www.precisely.se...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Un nuevo estándar en la generación de documentos para servicios de TI. Genera dinámicamente declaraciones de trabajo, estructuras de desglose de trabajo y precios con solo un clic. Descubre más sobre ScopeStack
Un nuevo estándar en la generación de documentos para servicios de TI. Genera dinámicamente declaraciones de trabajo, estructuras de desglose de trabajo y precios con solo un clic. La plataforma de automatización de preventa de ScopeStack facilita la entrega de declaraciones de trabajo rápidas y precisas, reduciendo el riesgo y aumentando la rentabilidad. Descubre más sobre ScopeStack
Un nuevo estándar en la generación de documentos para servicios de TI. Genera dinámicamente declaraciones de trabajo, estructuras de desglose de trabajo y precios con solo un clic. La plataforma de aut...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Crea documentos, propuestas, presentaciones PPT y gráficos de Excel de manera coherente con la marca. Gestiona fácilmente la marca online de forma centralizada. Descubre más sobre BrandOffice
BrandOffice, desarrollada por BrandQuantum, es una solución de software que se integra a la perfección con Microsoft Office. Permite que cada empleado de la organización cree automáticamente documentos, presentaciones de PowerPoint e informes de Excel con coherencia de marca. Así, garantiza que la marca siga siendo relevante a medida que evoluciona. Descubre más sobre BrandOffice
BrandOffice, desarrollada por BrandQuantum, es una solución de software que se integra a la perfección con Microsoft Office. Permite que cada empleado de la organización cree automáticamente documentos...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Seismic es la principal solución global de habilitación de ventas y marketing.
Seismic es la solución líder de comercialización y habilitación de ventas a nivel mundial, que mejora las tasas de cierre y ofrece ofertas más grandes para las ventas al tiempo que aumenta el impacto de marketing en el resultado final. Las grandes empresas utilizan Seismic para aumentar la productividad de las ventas a través de la distribución automática de información relevante y contenido personalizado para los representantes de cualquier interacción del comprador.
Seismic es la solución líder de comercialización y habilitación de ventas a nivel mundial, que mejora las tasas de cierre y ofrece ofertas más grandes para las ventas al tiempo que aumenta el impacto d...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Prueba gratis; precio desde 29 $ al mes. Crea fácilmente un documento inteligente (PDF, Word, etc.), combínalo con datos y obtén el resultado que desees.
Prueba gratis sin riesgo con evaluaciones ilimitadas. Los planes están disponibles a partir de 29 $ mensuales. Formstack Documents automatiza la creación de documentos para que nunca tengas que copiar y pegar de nuevo. Combina automáticamente los datos de la nube en un PDF, un documento de Word, una hoja de cálculo de Excel o una presentación de PowerPoint al instante, sin levantar un dedo. Es sencillo: simplemente configura un documento (o plantilla) en WebMerge e intégralo con los servicios populares para enviar tus datos a ese documento y recibirás una copia fusionada. Un proceso fluido. Automatizado. Fácil.
Prueba gratis sin riesgo con evaluaciones ilimitadas. Los planes están disponibles a partir de 29 $ mensuales. Formstack Documents automatiza la creación de documentos para que nunca tengas que copiar ...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
HotDocs es un software líder del sector que automatiza la producción de documentos para miles de organizaciones en todo el mundo.
HotDocs es el líder del mercado mundial en software de automatización de documentos, con más de un millón de usuarios finales en 11 500 organizaciones en todo el mundo. La automatización de la producción de documentos proporciona un control riguroso del contenido de los documentos, al tiempo que permite a los usuarios reducir enormemente el tiempo necesario para crear documentación crítica para el negocio, desde días y horas hasta minutos y segundos.
HotDocs es el líder del mercado mundial en software de automatización de documentos, con más de un millón de usuarios finales en 11 500 organizaciones en todo el mundo. La automatización de la producci...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Octopus te permite documentar todos los elementos de tu instancia de Salesforce.
Octopus te permite documentar todos los elementos de tu instancia de Salesforce. Obtén información sobre clases de Apex, páginas, flujos de trabajo, activadores, objetos y mucho más en un solo lugar. También puedes descargarlo como archivo PDF/Word/Excel para consultarlo en el futuro.
Octopus te permite documentar todos los elementos de tu instancia de Salesforce. Obtén información sobre clases de Apex, páginas, flujos de trabajo, activadores, objetos y mucho más en un solo lugar. T...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Convierte cualquier documento HTML a PDF de alta fidelidad en segundos.
Pdfshift.io es una potente API de conversión HTML a PDF que ofrece una alta calidad y fidelidad. Proporciona un terminal fácil de usar con un conjunto completo de funcionalidades y compatibilidad con muchos lenguajes (Node, Python y PHP) que simplifica el trabajo para facilitar todo el proceso.
Pdfshift.io es una potente API de conversión HTML a PDF que ofrece una alta calidad y fidelidad. Proporciona un terminal fácil de usar con un conjunto completo de funcionalidades y compatibilidad con m...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Inserta Windward en tu aplicación para entregar los hermosos documentos que tus usuarios desean, con rapidez y facilidad.
Inserta Windward en tu aplicación para entregar los hermosos documentos que tus usuarios desean, con rapidez y facilidad.
Inserta Windward en tu aplicación para entregar los hermosos documentos que tus usuarios desean, con rapidez y facilidad....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Tu correo y tus documentos, seguros en la nube y con capacidad de búsqueda completa e integrada con las herramientas que utilizas para impulsar tu back-office.
Earth Class Mail es un importante proveedor de buzones de correo virtual y direcciones virtuales en EE. UU. Esto permite a clientes tales como Zapier, Reddit y Lyft pasar del correo postal al correo virtual. Desde individuos hasta empresas grandes, los clientes pueden depositar cheques, pagar facturas y compartir documentos online, todo sin tocar un sobre.
Earth Class Mail es un importante proveedor de buzones de correo virtual y direcciones virtuales en EE. UU. Esto permite a clientes tales como Zapier, Reddit y Lyft pasar del correo postal al correo vi...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Automatización de redacción y gestión de tus documentos. Puedes unirte a más de 95 000 usuarios en más de 36 países, incluidos usuarios de Fortune 500 como PwC y principales firmas de abogados.
Documentos inteligentes. Contratos inteligentes. Automatización de documentos. Gestión de documentos. Negociación de documentos y colaboración. Software para abogados diseñado para crear documentos receptivos que intuyen tu forma de pensar y se editan automáticamente. Automatización de documentos completamente libre de programación. Más de 95 000 usuarios en más de 36 países. El mayor cliente del mundo: PwC. Utilizado por firmas de abogados, departamentos internos de asuntos legales y adquisiciones, asesores generales, instituciones financieras (bancos, seguros, etc.), sector inmobiliario (corredores y desarrolladores), RR. HH.
Documentos inteligentes. Contratos inteligentes. Automatización de documentos. Gestión de documentos. Negociación de documentos y colaboración. Software para abogados diseñado para crear documentos rec...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Document analysis software proposal & contract teams. Designed to help generate compliance matrices, manage bids, maintain doc versions
Increase Your Win Rate by 9.8% and save 66.7h per proposal with VT Docs. Our document analysis software for proposal and contract teams is used by 9 of the top 15 U.S. government contractors. Boeing, General Dynamics, Northrop Grumman and others use it to improve compliance and efficiency. Shred RFPs and create compliance matrices in minutes. Extract acronym definitions and compare docs, Make faster bid / no-bid decisions. Manage bids, ensure compliance, shred multiple documents and more.
Increase Your Win Rate by 9.8% and save 66.7h per proposal with VT Docs. Our document analysis software for proposal and contract teams is used by 9 of the top 15 U.S. government contractors. Boeing,...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
An add-in to Word that uses plain keyboard text to create variables and optional text blocks for document automation.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create complex documents via building blocks or via templates. Call in additional text (from signature blocks and certifications to entire documents) using DropDown Lists reflecting hundreds of your neatly organized clauses. Easy to learn. Easy to teach. 90-day free trial. Cloud version available.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create c...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Stripo.email is an online drag-n-drop and HTML email builder.
Stripo enables 90,000+ users and teams of different industries to design responsive email templates fast without any HTML skills. Our compilation comprises 300+ free HTML email templates. Stripo is widely integrated with ESPs, email clients, including Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Constant Contact, Mailigen, Braze, GetResponse, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, etc. Stripo enables embeddable solution aka plugin. We are opened for cooperation and partnerships!
Stripo enables 90,000+ users and teams of different industries to design responsive email templates fast without any HTML skills. Our compilation comprises 300+ free HTML email templates. Stripo is w...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your templa...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Simple document automation.
Woodpecker automatically converts your documents into standardized smart-templates without ever leaving Word.
Woodpecker automatically converts your documents into standardized smart-templates without ever leaving Word....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Crea y publica fácilmente documentación dinámica de producto.
Crea, actualiza, traduce, publica y mantén fácilmente la documentación de tu producto en una sola página. Escribe tu documento en Docsie y crea nuevas versiones y traducciones en un único lugar. Intégralo en tu sitio web con una cadena de JavaScript y ¡listo! Es así de sencillo.
Crea, actualiza, traduce, publica y mantén fácilmente la documentación de tu producto en una sola página. Escribe tu documento en Docsie y crea nuevas versiones y traducciones en un único lugar. Intégr...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Gestión de documentos todo en uno para equipos en cualquier lugar. Que puedas administrar tu negocio, un documento a la vez, es el objetivo.
Gestión de documentos todo en uno para ayudar a personas y equipos a dirigir su negocio. RevvSales es una alternativa a documentos de Google o Microsoft Word con plantillas, aprobaciones y flujos de trabajo fáciles de usar. Más de 1000 empresas confían en esta solución para la gestión de documentos. Colabora eficientemente con cada documento creado, revisado y firmado en un lugar central. Integra datos con tus sistemas de registros: contabilidad, nómina y CRM. Que puedas administrar tu negocio, un documento a la vez, es el objetivo.
Gestión de documentos todo en uno para ayudar a personas y equipos a dirigir su negocio. RevvSales es una alternativa a documentos de Google o Microsoft Word con plantillas, aprobaciones y flujos de tr...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (dr...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
With Docmosis you can quickly and easily add template based Document Generation and Reporting to any software application.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contracts, Statements, Invoices, Reports and more - FAST! Document templates can be created using the rich and well-known editors - Microsoft Word or OpenOffice - allowing Business Teams, Software Developers and End Users to collaborate easily when designing documents and reports.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contr...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Bigle Legal, es una solución que está transformando la forma en que las empresas y profesionales gestionan sus flujos documentales.
Bigle Legal es un software que permite a las empresas automatizar el proceso de creación de sus documentos, eliminando los errores humanos y ahorrando tiempo y dinero. Con nuestra solución, el tiempo de completar un documento se reduce de 120 a solo 10 minutos y se mitiga el riesgo de error humano en un 95%. Nuestro software automatiza todo el proceso: desde la creación de documentos, la revisión, el envío, la firma digital y el almacenamiento en la nube.
Bigle Legal es un software que permite a las empresas automatizar el proceso de creación de sus documentos, eliminando los errores humanos y ahorrando tiempo y dinero. Con nuestra solución, el tiempo d...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
AXDRAFT helps enterprises draft documents 85% faster and shorten approval time by 4-7 days. Implementation time: 1-3 weeks.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-3 weeks. (2) Flexibility: Get each feature of AXDRAFT as required to supplement your existing processes or roll-out AXDRAFT per department. We accommodate your needs. (3) AXDRAFT automates documents in any language, perfect for global use by multinational corporations.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Docxpresso es un paquete de software que simplifica enormemente la generación de documentos dinámicos en un servidor web.
Docxpresso es un paquete de software que simplifica enormemente la generación de documentos dinámicos en un servidor web.
Docxpresso es un paquete de software que simplifica enormemente la generación de documentos dinámicos en un servidor web....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Web API and drag-and-drop template editor for generating PDF documents from your software and data.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development and support costs by enabling your users to create and manage their document templates using a browser-based drag-and-drop document editor. Whether you need to create invoices, packing slips, contracts or labels, we help you easily create the document templates and generate polished documents.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Knak es una de las plataformas de creación de correo electrónico más confiables del mundo, creada para equipos de marketing empresarial. Increíbles correos electrónicos de marca, sin codificación.
Si buscas una solución de plantillas de correo electrónico, tómate un momento para saber más sobre Knak. Es una plataforma de creación de correo electrónico para equipos de marketing empresarial. Permite que cualquiera pueda crear correos electrónicos llamativos y con personalización de marca que funcionen con las principales plataformas de envío y automatización de marketing de hoy en día: Marketo, Eloqua, Salesforce Marketing Cloud, Pardot, Adobe Campaign, Gmail e Intercom. La ventaja con Knak Launch es que puedes crear e implementar campañas sin entrar en Marketo.
Si buscas una solución de plantillas de correo electrónico, tómate un momento para saber más sobre Knak. Es una plataforma de creación de correo electrónico para equipos de marketing empresarial. Perm...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for producing Proposals & Quotes, Contracts & Loan Applications, Negotiated Agreements, Statements of Advice (SOA), Insurance Policies, Customer Correspondence, Financial Reports and many more complex documents. Integrated with e-Signature platforms including DocuSign. Ask for a Demo Today!
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for produci...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Templafy mejora la uniformidad y la productividad de la marca de los documentos, presentaciones y correos electrónicos creados en grandes organizaciones empresariales.
Templafy es la forma inteligente de administrar, actualizar dinámicamente y compartir plantillas de documentos comerciales y activos de marca en toda tu organización. Es una solución que los equipos de comunicaciones y cumplimiento pueden controlar, en la que el personal de TI puede confiar y que a los empleados les encanta usar. Desde la creación de una carta de una página hasta un contrato de veinte páginas, la automatización inteligente detrás de Dynamics produce documentos de forma rápida y correcta, eliminando la necesidad de conservar un gran número de plantillas.
Templafy es la forma inteligente de administrar, actualizar dinámicamente y compartir plantillas de documentos comerciales y activos de marca en toda tu organización. Es una solución que los equipos de...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
PDF SDK creates, modifies and converts PDF docs. It is a great tool for office and homework. It is easily integrated with other tools.
PDF SDK generates, modifies, views and converts PDF documents. It is a great tool for work in office or at home. You may easily integrate it with other utilities. It works in C#, VB NET, JavaScript, Python, and more languages. It supports watermarking, annotating, adding virtual signatures. It supports multimedia, form fields, checkboxes. It works with protected docs and can manage security permissions. It converts HTML to PDF, SVG to PDF, DocX to PDF etc. Documentations and support provided.
PDF SDK generates, modifies, views and converts PDF documents. It is a great tool for work in office or at home. You may easily integrate it with other utilities. It works in C#, VB NET, JavaScript, Py...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Quickly automate and update even the most complex legal documents without programmers. That's the Contract Express difference.
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Express automates and simplifies the drafting process for complex legal documents without requiring IT programmers. Generate documents by filling out dynamic, web-based forms also called questionnaires created automatically from your templates. Everyone in your organization can use with ease!
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Exp...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Use drag-and-drop to generate styled and ready-to-go documents in minutes.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in minutes. Automate your document generation with conditional content, bulk processing, approvals, e-signature, a word add-in, and an audit trail. Join over 20 companies including Deloitte, Allianz, Cayton Utz, and Telstra to automate decision-making, workflows, and document generation.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in mi...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Provation procedure documentation software is used in 2,500 sites, including 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement, compliance and quality reporting and high physician adoption. On-premise Provation MD integrates with existing EHRs and has the medical content and technology for your complete documentation needs. Provation MD is trusted in 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology (GI) and GI surgery.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement, compl...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Digital workspace for contract workflow automation for lawyers.
Avokaado is a digital workspace for contract workflow automation. Create templates, draft, share and negotiate documents, approve and sign - all in one platform.
Avokaado is a digital workspace for contract workflow automation. Create templates, draft, share and negotiate documents, approve and sign - all in one platform....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Universal Document Viewer With Annotations & Web Scanning Integrates Seamlessly With Microsoft SharePoint And Office 365
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be securely added to files without altering or impacting on the primary document. This expands the scope of SharePoints already extensive functionality repertoire by radically improving the ability to collaborate with fellow users across the working environment.
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be securely...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Easy to use drag&drop e-mail editor. Create and organize beautiful html email templates with your team in one place.
We believe we have created easy to use and intuitive drag and drop email editor there is. Whether you just need to quickly create beautiful html email template or you need to create and organize your email templates with your team in one place.
We believe we have created easy to use and intuitive drag and drop email editor there is. Whether you just need to quickly create beautiful html email template or you need to create and organize your e...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Transforma los procesos centrados en documentos y empodera a los usuarios de la empresa con una excelente solución de generación y automatización de documentos.
El innovador e intuitivo producto de generación y automatización de documentos Xpertdoc permite simplificar, optimizar y automatizar procesos consistentes para mejorar y acelerar la creación, generación, gestión, entrega, almacenamiento y firma electrónica de documentos. Todo ello da como resultado comunicaciones mejoradas, procesos empresariales acelerados, mayor productividad y menor dependencia de TI. Además, ofrece integraciones con plataformas CRM líderes y sistemas empresariales principales, como ERP, CPQ, ECM y más.
El innovador e intuitivo producto de generación y automatización de documentos Xpertdoc permite simplificar, optimizar y automatizar procesos consistentes para mejorar y acelerar la creación, generació...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Document generation solution that enables users to upload, convert, save, and export Word, PDF and other documents to HTML.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge your workflow by saving your cleanup options to a template. Export your HTML to Word or PDF. Create email signatures and with logos. Get extra options in the Visual Editor like more fonts and a spellchecker. Resize the windows to suit your needs. Save and open your files from any browser.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge you...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Visual PDF template editor and PDF filling API for developers.
Makes it easy for programmers to fill out and generate PDFs. We provide a visual PDF template editor and PDF filling API.
Makes it easy for programmers to fill out and generate PDFs. We provide a visual PDF template editor and PDF filling API....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
ActiveDocs provides powerful and flexible document automation software for the world's biggest and brightest companies.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with award-winning tools, resources, and training which together let them design and maintain their document automation solution internally. Template design is intuitive, taking place in Microsoft Word this makes it non-codey. Business users can work on templates without involving IT developers.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with aw...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, whe...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Build advanced forms and merge data captured from any source to a custom Word Document template or PDF.
SYNTAQ is an advanced no-code online form builder and data collection tool that allows users to merge data captured from any source and merge the data into custom Word document templates or PDF's. Using SYNTAQ's powerful API you can connect to 3rd party workflow apps like Zapier and MS Flow to create simple or complex workflows. Users can access all these amazing tools from their very own custom branded portal. No longer do you need to sign up to both a form tool or document merge solution.
SYNTAQ is an advanced no-code online form builder and data collection tool that allows users to merge data captured from any source and merge the data into custom Word document templates or PDF's. Usin...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Smart template driven document creation, document automation, corporate design management and template management.
Smart template driven document creation and automation, (MS Word) document template management, Corporate Identity compliance, High volumes of document output, document creation on the go with the app and so much more. Integrate us, use us as standalone or work as partners. SmartDocuments has over 20 years experience in the document creation business.. We have offices in Germany and Sweden. We help Governments, large industries, Tech companies such as Philips and many more to work smarter.
Smart template driven document creation and automation, (MS Word) document template management, Corporate Identity compliance, High volumes of document output, document creation on the go with the app ...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms.
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms.
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Document and Process Automation with LegalForms
A trusted technology portal enabling lawyers to draft documents faster and complete routine tasks quicker. Create your customized legal document in 5 minutes. Book an appointment in less than 1, E-notarize documents, and plenty more.
A trusted technology portal enabling lawyers to draft documents faster and complete routine tasks quicker. Create your customized legal document in 5 minutes. Book an appointment in less than 1, E-nota...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Improve customer communications and document processes with real-time document generation tool.
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality.
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality....
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Efficiently create, deliver, eSign, and store your company's forms and documents on one simple secure online platform.
Electronic signatures and document management for customized documents, including agreements, quotes and anything else. Eliminate data entry from paper forms. We help you reduce expenses and increase revenue. No up-front fee in most cases. Turn your physical filing cabinet into a digital, cloud based filing system accessible anywhere! DocuFirst creates, collects, and stores documents from your customers' information.
Electronic signatures and document management for customized documents, including agreements, quotes and anything else. Eliminate data entry from paper forms. We help you reduce expenses and increase ...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración
Automate business documents generation from existing templates by populating XML-JSON-Excel, Enterprise apps, and databases data.
DIY document generation system for business users to create documents from existing PDF and Word templates. #Interactive Generation: System auto-generates fillable forms (web forms) from your templates. You can also share them with external audiences. #Bulk Generation: Populate Excel, XML, and JSON data into a template for generating thousands of documents in few seconds. #On-Demand Generation: Integrate with CRM, ERP, and other Enterprise apps to generate documents on click of a button.
DIY document generation system for business users to create documents from existing PDF and Word templates. #Interactive Generation: System auto-generates fillable forms (web forms) from your templates...
  • Modelos
  • Firma digital
  • Procesamiento de lotes
  • Formatos de edición múltiple
  • Seguimiento de interacciones
  • Colaboración