97 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Conjunto de servicios de colaboración. Moxtra permite una extensión fluida de los procesos de negocio. Para mejorar la seguridad, la solución se puede implementar como una nube privada, una nube compartida de múltiples inquilinos o un servicio local. Moxtra está diseñado para cumplir con los estrictos requisitos de seguridad de los sectores regulados, con cifrado y la capacidad de respaldar las buenas prácticas exclusivas de cada negocio. Descubre más sobre Moxtra Moxtra impulsa portales OneStop, centros de comunicaciones privadas que se pueden implementar como nube privada, nube compartida de múltiples inquilinos o servicio local. Descubre más sobre Moxtra
Twilio es una de las principales plataformas de comunicación en la nube que permite atraer clientes a través de los distintos canales: SMS, voz, video, correo electrónico, WhatsApp y más. Las API de pago por uso permiten a las empresas escalar las comunicaciones de manera fiable. Descubre más sobre Twilio Twilio proporciona API simples y de pago por uso para que las empresas creen aplicaciones de voz y SMS escalables y fiables para web y dispositivos móviles. Descubre más sobre Twilio
Bitrix24 es una plataforma líder y gratuita de comunicación y colaboración en la nube que utilizan más de 4 millones de organizaciones en todo el mundo. Disponible en la nube y en las instalaciones, ofrece herramientas de comunicación, gestión de tareas y proyectos, herramientas de colaboración social, implicación del empleado, chat grupal, calendarios compartidos y más. Bitrix24 es totalmente gratuito para equipos de hasta 12 empleados y puedes comprar usuarios ilimitados por solo 199 dólares al mes. Descubre más sobre Bitrix24 Bitrix24 es la principal plataforma gratuita de comunicación y colaboración en la nube que utilizan 4 millones de empresas en todo el mundo. Nube, móvil, de código abierto. Descubre más sobre Bitrix24
Infobip es una de las principales soluciones a nivel mundial en comunicación omnicanal. Está diseñada para ayudar a las marcas a crear relaciones significativas con sus clientes a escala. Esta plataforma de comunicaciones impulsa una amplia gama de soluciones, canales de mensajería y herramientas para la avanzada participación del cliente, seguridad, autenticación, asistencia y retención. Descubre más sobre Infobip Crea relaciones significativas con los clientes a través de cualquier canal gracias a Infobip, la plataforma de comunicación en la nube de pila completa. Descubre más sobre Infobip
GoToConnect combina la potencia y la confiabilidad de los sistemas de telefonía VoIP en la nube de Jive con las conferencias web, de audio y video de GoToMeeting en una solución simple, confiable y flexible. Los usuarios pueden reunirse, hablar, chatear, enviar mensajes de texto y colaborar sin problemas a través del navegador web, la aplicación de escritorio o el teléfono de escritorio. El sistema telefónico alojado mejor calificado que proporciona enrutamiento de llamadas simplificado, integración en equipos de escritorio, acceso remoto, fax online y mucho más.
3CX es un PBX IP basado en estándares abiertos que ofrece Comunicaciones Unificadas directo de fábrica. Adecuado para empresas de todos los tamaños e industrias, 3CX puede ajustarse a sus necesidades. Desde movilidad hasta estado y funciones avanzadas de Call Center y más, a un costo competitivo. 3CX es un PBX IP de estándares abiertos con Comunicaciones Unificadas directo de fábrica. Adecuado para empresas de cualquier tamaño.
GRATIS. Glip es una aplicación de mensajería y colaboración que proporciona un espacio de trabajo para equipos único y unificado. Con Glip, tú y tu equipo podéis trabajar, comunicaros y colaborar eficazmente y más rápido que nunca. Los correos electrónicos, las discusiones dispersas y los recursos deslavazados se reducen drásticamente cuando los equipos comparten conversaciones, archivos, tareas y calendarios. Los equipos son más productivos cuando pueden usar sus dispositivos favoritos en cualquier momento y lugar, todo dentro del espacio de trabajo del equipo en Glip. Plataforma de colaboración basada en la funcionalidad de chat (video y texto) con potentes capacidades de búsqueda para un fácil descubrimiento de archivos.
Despídete de los sistemas heredados complicados y descubre tecnología de vanguardia con una solución segura e integral para todas tus necesidades de comunicación. Tus equipos tendrán toda la accesibilidad que necesitan para comunicarse y colaborar sin problemas desde cualquier lugar, volviéndose más productivos, eficaces y eficientes como resultado. Tus equipos pueden colaborar utilizando sus dispositivos favoritos en cualquier momento y lugar; todo dentro de tu software colaborativo de equipo.
CloudTalk es una completa solución de centro de atención telefónica basada en la nube, lista para usar en minutos. CloudTalk ayuda a las empresas inteligentes a ofrecer un servicio excepcional de asistencia al cliente y a impulsar las ventas. Ya sea que emplees a varios agentes con mucho trabajo o que rara vez debas atender llamadas telefónicas, CloudTalk se adapta completamente a tus necesidades y al tamaño de tu negocio. Integración con tus soluciones favoritas de mesa de ayuda, comercio electrónico o CRM. Acceso instantáneo a números telefónicos de más de 60 países. Siéntete libre de probar CloudTalk en acción sin cargo. CloudTalk es un sistema telefónico basado en la nube para equipos de asistencia y ventas. ¡Hace que llamar sea fácil y divertido! Obtén tu prueba gratis hoy mismo.
Bandwidth es una empresa de software con APIs que facilitan la integración de voz, mensajería y acceso al 9-1-1 en software y aplicaciones. La forma en que las personas se comunican, se transforma y surgen los desafíos a los estándares antiguos en las telecomunicaciones. Se potencian algunas de las tecnologías de comunicación más importantes que se encuentran en el mercado actual; empresas como Google, Skype y Ring Central por nombrar algunas. Bandwidth proporciona APIs que facilitan la integración de las llamadas de voz, mensajes de texto y acceso al 9-1-1 en software y aplicaciones.
La plataforma de voz y SMS API de Plivo y los servicios de operador global, permiten el acceso a comunicaciones de nube de calidad a un bajo costo. Las API HTTP de Plivo permiten que las empresas agreguen capacidades de voz y SMS a cualquier aplicación web o móvil utilizando cualquier lenguaje estándar web. Esta plataforma simplifica la complejidad del negocio de la telefonía en un servicio de infraestructura simple: a cargo de todo, desde la gestión del operador, hasta la calidad de las llamadas y la capacidad de entrega de mensajes, hasta la asistencia técnica de emergencia en horario ininterrumpido. Plataforma API personalizable para crear aplicaciones de voz y SMS globales y confiables con precios bajos y sin contratos de servicio de operador.
Fuze Voice es una plataforma global de comunicación unificada, basada en la nube, que está diseñada para potenciar la productividad y brindar información de toda la empresa mediante la habilitación de comunicaciones empresariales de voz simplificadas, videoconferencia flexible y colaboración siempre activa. La propuesta de valor de Fuze es permitir que el personal móvil moderno se comunique sin problemas en cualquier momento, en cualquier lugar y desde cualquier dispositivo. Solución de videoconferencia omnicanal para equipos de trabajo dispersos y organizadores que quieren conectarse con numerosos públicos.
JivoChat es una solución de mensajería comercial que le brinda a tu equipo de ventas las herramientas que necesita para vender de manera más efectiva. Crea un crecimiento escalable mediante las funciones de JivoChat, como activadores inteligentes, sistemas avanzados de devolución de llamadas y telefonía de negocios. Ponte en contacto con los clientes utilizando tu sitio web, correo electrónico, llamadas telefónicas y tus mensajerías de redes sociales favoritas. Incluso mientras estás sin conexión, los visitantes del sitio web pueden dejar un registro de mensajes para ti. ¡Usa JivoChat para convertir a los visitantes de tu sitio web en clientes hoy mismo! Mensajería de negocios con nube multicanal y plataforma de comunicación. Convierte a tus visitantes en clientes hoy mismo.
Mensajes e intercambio de archivos en tiempo real: la mensajería en tiempo real permite una toma de decisiones instantánea. Se pueden compartir archivos de cualquier formato. Canales: canales separados para equipos individuales. Los canales eliminan la necesidad de reuniones innecesarias y mantienen a todos informados. Llamadas de audio y video: los usuarios pueden iniciar una llamada de audio/video directamente desde la ventana de chat. Admite videollamadas grupales de hasta 100 participantes. Historial de chat con capacidad de búsqueda: la búsqueda avanzada te permite buscar y encontrar cualquier archivo o información. Cliq te ayuda a comunicarte, colaborar y llegar a un consenso sin complicaciones. Ponte al día con tu equipo sin importar dónde te encuentres.
El portal Mission Control y la API te permiten integrar, administrar y analizar fácilmente todas tus notificaciones de voz y mensajería. Comienza verificando tu cuenta y agregando conexiones con autenticación SIP única para habilitar el control múltiple. Compra números para las llamadas entrantes y crea troncales SIP para multiplicar las llamadas salientes y asignar conexiones según los perfiles de llamadas, escalando bajo demanda. Telnyx ofrece servicios de voz, mensajería e IP para aplicaciones y compañías de comunicaciones de última generación.
MSG91 is a cloud communication platform that offers powerful messaging solutions to empower business communications. It consists of 10+ channels across the platform offering services over SMS, Email, Voice, WhatsApp, RCS via API. It offers automation in CPAAS space for customer segmentation and client conversations through its contact center platform. MSG91 offers automation in CPAAS space for Promotional, Transactional, and OTP SMS, customer segmentation, and client conversations.
Quiq hace que sea fácil para una empresa conectarse con los clientes a través de mensajería unidireccional o bidireccional; el canal preferido que ya está en uso con amigos y familiares. Con Quiq, los clientes ahora pueden involucrar a las empresas a través de mensajes SMS/de texto, Facebook Messenger, chat web y Kik para obtener ayuda con sus preguntas de preventa y asistencia postventa. Quiq conecta a empresas y clientes a través de la mensajería (SMS, FB Messenger, WeChat y Kik), lo que permite que exista una interacción más eficiente con el cliente.
Sistema de telefonía VoIP todo en uno con más de 50 funciones de clase empresarial que aumentarán tus ventas y mejorarán la atención al cliente. Además, puedes conectar departamentos de manera eficiente y centralizar la telefonía para todas tus ubicaciones. Calidad de llamadas de alta definición con un sistema confiable, estable y con un tiempo de actividad del 99.9999 %. Sistema de telefonía empresarial y versátil que ofrece más de 50 funciones tales como IVR, grabación de llamadas, puesta en cola, conferencias y mucho más.
MiCloud Connect permite pasar las comunicaciones y la colaboración a la nube con confianza. Servicios de telefonía y comunicación unificada seguros, flexibles y en la nube.
Sistema de telefonía en la nube con todas las funciones, que permite a las empresas aceptar llamadas y mensajes de texto en dispositivos móviles y estacionarios. Sistema de telefonía en la nube con todas las funciones, que permite a las empresas aceptar llamadas y mensajes de texto en dispositivos móviles y estacionarios.
Vidyo enriquece la vida de las personas al incorporar videos en tiempo real en las comunicaciones digitales en los momentos más importantes. Millones de personas en todo el mundo se conectan visualmente todos los días a través de la tecnología escalable y segura de Vidyos y los servicios basados en la nube. Su plataforma patentada se integra con prácticamente cualquier entorno de aplicaciones, red y dispositivo para ofrecer experiencias de la más alta calidad que fortalecen a los equipos, generan confianza, solidifican las relaciones y mejoran la calidad de vida de todos. Vidyo enriquece la vida de las personas al incorporar videos en tiempo real en las comunicaciones digitales en los momentos más importantes.
Plataforma de comunicaciones en la nube que incorpora analíticas en tiempo real, centro de contacto virtual y comunicaciones unificadas en una sola solución. Plataforma de comunicaciones en la nube que incorpora analíticas en tiempo real, centro de contacto virtual y comunicaciones unificadas en una sola solución.
VirtualPBX puede poner en funcionamiento el sistema telefónico de tu empresa en 5 minutos. Se ofrece VoIP, analógico, teléfono inteligente, WebRTC, SIP Trunking y opciones de llamada nativas. Con este sistema de teléfono basado en la nube, puedes ahorrar entre el 40 % y el 80 % en comparación con los sistemas telefónicos tradicionales. Tus empleados también pueden trabajar en cualquier lugar donde haya una conexión a Internet para que tu empresa no tenga que detenerse. La asistencia técnica con sede en los EE. UU. está disponible en horario ininterrumpido para responder tus preguntas. Empieza hoy. Ahorra entre 40 % y 80 % en comparación con los sistemas telefónicos empresariales tradicionales. Se ofrece VoIP, analógico, teléfono inteligente, WebRTC, SIP Trunking y opciones de llamada nativas.
ZIWO está construido como un centro de contacto de última generación basado en la nube. Es el resultado de 10 años de experiencia en centros de contacto desarrollado por Aswat Telecom en estrecha colaboración con sus clientes. Ofrece integración de CRM basada en API y funciones avanzadas en una interfaz fácil de usar basada en la web, que no requiere instalación de software y es accesible en todo el mundo. Software de centro de contacto en la nube implementado al instante. Basado en API completo. Complementos de CRM. Conecta agentes reales o virtuales.
VeryConnect reúne la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución en una sola plataforma. Esta tecnología confiable te ayuda a ahorrar tiempo y les da valor a tus antiguos alumnos. Solo tienes que pagar las funciones que necesitas, desde 160 GBP al mes. El equipo de ayuda se encuentra en el Reino Unido. Solicita hoy una demostración gratis para ver cómo VeryConnect puede impulsar tu asociación de antiguos alumnos. Software que te ofrece asistencia con la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución. Solicita una demostración hoy.
Freshcaller es una moderna plataforma de comunicación en la nube para equipos de asistencia al cliente, ventas, TI y RR. HH. Con su arquitectura basada en la nube, Freshcaller reúne lo mejor de las características heredadas como IVR y capacidades avanzadas como escalaciones inteligentes, Voicebots y creación de informes de rendimiento personalizables para ayudarte a configurar operaciones telefónicas de vanguardia. Freshcaller ofrece números de teléfono en más de 90 países, no requiere hardware telefónico y es sumamente fácil de usar. Freshcaller es una plataforma de comunicación en la nube para equipos de ventas y asistencia al cliente. También ofrece números de teléfono en más de 90 países.
Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability. A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.
SMSGlobal is an award-winning international provider of mobile messaging technology that delivers innovative, easy-to-use and tailored communications solutions to businesses of all sizes, including many of the worlds largest organisations. Through effortless integration with its clients existing applications and infrastructure, SMSGlobal successfully sends over a million SMS messages each day for 400,000 + customers in over 165 countries, providing a vital touchpoint in todays mobile world. SMSGlobal are the leading providers of mobile messaging, platform design & development and integration solutions.
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.
Channelize.io Messaging API & Chat SDK provides In-App Messaging for Web & Mobile Apps. It integrates real-time, rich & engaging Text Chat, Video and Voice Calling experiences directly into your digital products. Powering In-App Communication into digital products to increase User Engagement and Enable New Revenue Streams.
MAXcore - Vantage Unified's Cloud Communication Platform, provides business communications & contact center services. MAXvoice (UCaaS) enables your business to drive more sales and increase customer service efforts. Turn-up (remote) users and services within hours. Personal and live support guides the efficient use of the MAXcore communications tool set. Vantage is ready to empower you to move forward even in the midst of today's business restrictions. Hosted communications specialist. Robust feature set. High-touch, live support. Full remote worker support. Turn-up in hours not days.
CometChat is a robust Chat API & In-App Messaging SDK for Mobile & Web Apps. It readily integrates with over 92+ platforms and comes with inbuilt monetisation, moderation, collaboration and administration tools. CometChat also comes with a Chat UI kit with a fully customisable source code. Having over 50,000+ user, CometChat's top use cases come from dating, healthcare, e-commerce, fin-tech, banking, e-learning, gaming, social media, and community, enterprise messaging and more. Powering real time messaging across multiple devices and platform. Simple & easy to integrate Chat SDK & API for websites and apps.
Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing. High-performance enterprise communication platform for delivering Unified Communications and Collaboration services
Chatbox is a bi-directional messaging platform that businesses leverage to operate and automate personalized, results-oriented conversations across SMS texting, chat and social messaging channels. Chatbox Instant Apps facilitate hyper-personalized customer experiences at scale, syncing data in real time to CRM and back-end data sources. Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day.
Flowroute, uno de los primeros operadores centrados en software, proporciona servicios de comunicación y tecnología para plataformas basadas en la nube. Al proporcionar a las empresas acceso programático a los servicios de infraestructura de comunicaciones, Flowroute elimina la complejidad de presentar nuevas soluciones de comunicación al mercado. HyperNetwork de Flowroute es una solución patentada en todo el país que ofrece servicios líderes de llamadas y mensajería con calidad de operador, además de una fiabilidad, alcance y simplicidad sin paragón. Flowroute proporciona llamadas y mensajería basadas en la nube a través de API y un portal online.
Vonix takes the complication out of business phones. We help businesses every step of the way, from choosing the best hardware to personal installation and support. With integrated features like IVR, PBX, and voicemail to email, youll save time and give your customers better service. Stop losing business to busy signals and unprofessional phone systems. Choose reliable, crystal-clear VoIP calling that you can access from your mobile device anywhere, anytime. A reliable, high-quality cloud-based phone system with unlimited monthly calling, free installation, and better support and features.
**For Large Enterprise Only Due to High Demand** Pypestream is a cloud communication platform, reimagined. Built to usher the customer-centric enterprise into the digital age with "always-on" automation. No more big call centers, no more embarrassing NPS scores and no more cobbling together tech from multiple vendors. Pypestream elevates customer experience with all-in-one cloud messaging backed by military-grade security and a patented carrier purpose-built to handle any volume. A cloud communication platform, reimagined. Trusted by the world's leading enterprises.
Diseñado para crear aplicaciones de voz en la nube que brinda control de llamadas, conferencias de voz, grabación de llamadas, menú de voz, entre otros/as. Diseñado para crear aplicaciones de voz en la nube que brinda control de llamadas, conferencias de voz, grabación de llamadas, menú de voz, entre otros/as.
Our Video RTC Gateway connects peers or endpoints between WebRTC, RTMP and SIP technology to create advanced Video services that supports CTI/PBX or Contact Center software integration for Voice calling, Video calling, Live Chat, File Sharing, Screen Sharing without the need of either internal or external plugins. Video Gateway works in common hardware or Cloud VM servers configurations, providing a highly scalable base system to meet all customers requirements. Video RTC is fully compliant gateway based in WebRTC, RTMP, SIP specifications to be integrated with most Contact Center software
Instantaneous, Audio and Video meeting collaboration. As simple as opening on a link to join a meeting on web browser, mobile devices and desktops. You no longer need to hassle your contacts with installing plugins. Just send them a link. Audio call and Video conferencing, file transfer and screen sharing. All-in-one secure service. All your data are encrypted and we assure you very high quality audio and video, screen-share and unlimited file transfer. Audio and video meeting collaboration solution that allows you to open a link to join a meeting on any browser, mobile and desktop.
thinQ ofrece control completo sobre cada aspecto del tráfico de voz entrante y saliente de una empresa. Con un innovador motor de enrutamiento de menor costo (LCR) y el único LCR gratuito del sector, thinQ permite a las empresas aprovechar las tarifas de llamadas optimizadas en múltiples proveedores con recuperación de desastres, distribución de carga y analíticas de llamadas integradas en el software. Los servicios de originación también permiten que las empresas soliciten números locales y gratuitos y habilitan las funciones de SMS/MMS, CNAM y LRN. thinQ proporciona control total sobre cada aspecto de las comunicaciones entrantes y salientes de una empresa dentro de una potente plataforma en la nube.
IMIconnect is an enterprise cloud communications platform. It opens up access to customers anywhere in the world on any channel - SMS, RCS, Email, Push, In-app, Apple Business Chat, WhatsApp & other channels, and allows customer interactions to be orchestrated with backend systems. A visual drag-&-drop builder allows you to build and launch flows that work across channels and systems. Developers, product managers & architects use IMIconnect to accelerate their digital transformation projects. IMIconnect is an Enterprise CPaaS platform that enables rapid automation of multi-channel customer journeys.
iFlyChat is a real-time chat software for community apps. We are helping communities with the in-app messaging problem and provide peer-to-peer chat, group chat, and open channel to drive conversion, engagement, and retention. Our mobile friendly chat software can be installed in a few clicks on any web app and comes equipped with moderation tools to ban trolls and inappropriate content. It is used in various industries such as education, healthcare, finance, entertainment & media, etc. iFlyChat is real-time chat SDK and messaging API for web and mobile apps.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
Hosted VoIP Business Phone Services and More KAVKOM business cloud hosted solutions help enterprises serve their customers better and increase sales with mobile and flexible solutions that allow do business faster, anywhere, anytime. From hosted VoIP business phone services and cloud-based call center software to unified communications, our services are easy to use, advanced, reliable and tailor-made. Collaborating with your customers and your teams becomes easier! Auto dialer, Voice Broadcasting, Cloud PBX, CRM, DIDs, Videoconference. Collaborating with your customers and teams becomes easier!
Omnicus is a platform that enables an awesome customer experience across voice, chat, email, social media and - all from one unified interface. Give your customers new ways to interact with your company by enabling a text-based conversational interface, such as a virtual assistant, powered by AI. Try for free or schedule a demo to see how Omnicus can enhance your customer experience! Support, engage and retain your customers across voice, chat, email, social media and SMS in one unified interface.
Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events. Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events.
KYCUS manages all communications for Contact Centers from a single cloud platform, integrating on the web and in social networks, videocalls, chat and VoIP calls. That is a real omnichannel. Includes Scorecard for the optimization of agents management. Redirecting calls according to languages or other requirements. KYCUS works for you, manages all your calls, conversations and communications from the same platform giving your a 360 degree view of your customers. No need for additional software, Manages all communications for contact centers from a single cloud platform, embedding on webs, video-calls, chat and VoIP.
Yeastar Cloud PBX is a fully-featured future-ready phone system ideally suited for SMBs. With Linkus UC Softphone, you will gain easy access to enhanced call efficiency and remote working agility across any device at your choice. With 100% hosted deployment, there is no upfront hardware cost and the in-house management overheads are reduced to almost nothing. With easy to use and full compatibility features, any migration or upgrade to Yeastars hosted solution will be as easy as a breeze. Cloud-Based UC Platform for SMBs
Eccentex AppBase es una plataforma completa de aplicaciones de nivel empresarial para soluciones de gestión de casos, que reúne información, procesos y personas para casos de uso de investigación, solicitud de servicio, gestión de incidentes y proceso a decisión. AppBase otorga un control total al usuario comercial para adaptarse a los cambios en los procesos diarios y ajustarse rápidamente a las nuevas políticas y normativas. Gestión de casos dinámica basada en web y plataforma BPM para crear aplicaciones complejas de gestión de casos.
Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications
VoiceSage offers a cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email. Create a seamless communication strategy that increases customer engagement, payment collections and better customer service. Our personalized business messaging solutions help customer centric brands choose the best customer touch points to engage customers. Cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email.
Telestax is the leading CPaaS enabler for the communications industry and creator of the award-winning Restcomm API platform. With bring your own carrier options, white labeling, and a complete suite of voice and messaging APIs, service providers benefit from new revenue streams and a competitive edge in the edge in the evolving digital transformation marketplace. Checkout our turnkey applications such as Smart 2FA, Number Masking, Call Queuing, Message Exchange, and more. Visit www.telestax.com CPaaS Enabler for leading communications companies. Makers of Restcomm - the first programmable cloud communications platform.
Okomo is a sales and service communication solution. It easily integrates live messaging, voice, video, file sharing and appointment scheduling directly into online channels such as websites, emails, newsletters and social media, boosting sales conversion and customer satisfaction for service-driven businesses and organizations. Okomo helps companies make their online customer interaction more personal.
Servetel is a highly trusted brand in the cloud telephony space with over 1500+ customers. By providing companies big & small with a host of cloud telephony solutions like toll-free number, virtual phone number, number masking, voice broadcasting, IVR system, OTP verification & more it has helped them simplify & organise their complete communications. With us you pay-as-you-use, avoid wasting money on unnecessary infrastructure, & enjoy services with 99.99% uptime, & fantastic support. Give your business the push to the clouds it needs with our cloud telephony solutions. Connect with our experts today!
(0 reseñas)
Ver perfil
Inuvika OVD Enterprise 2.7 is a virtualization platform that delivers Windows and Linux apps and shared desktops to any device. OVD deploys on-premise, on public or private clouds, and is available as a service. It offers a unified management console, a fast user experience, and requires less infrastructure overhead compared to traditional solutions. Deliver Windows and Linux apps and shared desktops to any device, without the cost and complexity of VDI.
(0 reseñas)
Ver perfil
Ameyo Emerge is a Cloud based Contact Center platform that helps you integrate seamlessly across channels including Voice, Mobile, Social, Chat, Email, and SMS. Our solution provides transformational insights into contact center operations and helps you deliver more personalized experiences. No hardware or coding required. Easy to deploy and easy to use. It is already helping the next generation disruptive businesses start and scale-up with ease. Ameyo Emerge is PCI-DSS Compliant. Ameyo Emerge Cloud Contact Center Software ensures scalability and flexibility with reduced cost of operations & quicker time to market
(0 reseñas)
Ver perfil
Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger. Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger.
(0 reseñas)
Ver perfil
Whispir is a cloud-based communications platform that uses cutting edge technology to bring all your communications channels like email, SMS, voice and web chatting together in one easily accessible space. Packed with time-saving features and clever tools including a powerful API to integrate your data, you'll produce professional finishes, engage your audience, build your brand and make data-driven decisions with a click of a button. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.
(0 reseñas)
Ver perfil
TeleSign connects and protects online experiences with sophisticated customer identity and engagement solutions. Through APIs that deliver user verification, data insights, and communications we solve todays unique customer challenges by bridging your business to the complex world of global telecommunications. Customer identity and engagement solution that enables businesses to register accounts, verify phone numbers, and more.
(0 reseñas)
Ver perfil
Unified Communications solution that delivers instant messaging, conferencing, call recording, video calling, built-in disaster recovery, and more for your business communications. Unified Communications solution that delivers instant messaging, conferencing, video calling, and more for your business communications
(0 reseñas)
Ver perfil
Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications. Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications.
Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality. Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality.
(0 reseñas)
Ver perfil
8x8, Inc. (NYSE: EGHT) is transforming the future of business communications as a leading Software-as-a-Service provider of voice, video, chat, contact center and enterprise-class API solutions powered by one global cloud communications platform. 8x8 empowers workforces worldwide to connect individuals and teams so they can collaborate faster and work smarter. 8x8 Asia is a leading provider of real-time cloud communications using SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions.
(0 reseñas)
Ver perfil
Solución de comunicación basada en la nube que trae inteligencia comercial, comunicación unificada y capacidades móviles a la nube. Solución de comunicación basada en la nube que trae inteligencia comercial, comunicación unificada y capacidades móviles a la nube.
(0 reseñas)
Ver perfil
Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps. Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps.
(0 reseñas)
Ver perfil
An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card. An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card.
(0 reseñas)
Ver perfil
Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.
(0 reseñas)
Ver perfil
Ready-made connectors to financial and government services with a simple way to embed analytics. Quickly connect and reuse complex data integrations to speed up your time to market. Some features are Document production, E signature, Identity, Online dialogue, Economic analysis, Robotic Process Automation (RPA), Decision automation, Know Your Customer (KYC), Anti Money Laundering (AML), Debt collection, Government integrations, Core banking system integration and Financial calculations. Ready-made connectors to financial and government services with simple embed analytics. Quickly connect and speed up time to market.
(0 reseñas)
Ver perfil
La centralita virtual es un sistema telefónico alojado en la nube, por lo que no necesita ninguna instalación o equipamiento. Funciona a través de una conexión a Internet, y su función es gestionar las llamadas salientes y entrantes de una compañía para proporcionar un buen servicio de atención al cliente. Una centralita virtual es un sistema telefónico que utiliza internet para gestionar las llamadas internas y externas de una empresa.
(0 reseñas)
Ver perfil
Messaging tool that helps businesses add various messenger applications such as Viber, RBM in an existing software using a single API. Messaging tool that helps businesses add various messenger applications such as Viber, RBM in an existing software using a single API.
(0 reseñas)
Ver perfil
You can create live group chat rooms for anything and embed them as standalone widgets or along with your liveblogs. Invite your team to have them engage with your visitors and help moderate the discussion. Choose where you want your live group chat room to be displayed and customize to match with your website design. Supports devices from desktop to mobile, including Google AMP. Supports 17 languages and counting. Grow your audience by creating live group chat rooms around specific topics or attach them to your liveblogs.
(0 reseñas)
Ver perfil
The Cloud-PBX is operated out of the cloud via internet, which means that no hardware is required by the customer. The calls are established via VoIP connection, which enables a variety of new functions. The users are set up as extensions including phone numbers. Afterwards they can initiate incoming and outgoing calls with an IP telephone, headset with a PC/laptop incl. softphone or via the smartphone. Furthermore, the integrated ACD offers individual solutions for your call center. With its Cloud-PBX TENIOS offers a software-based, virtual business phone system including ACD within the NGN (next-generation-network)
(0 reseñas)
Ver perfil
Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications. Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications.
(0 reseñas)
Ver perfil
Simplify marketing and communication workflows. Who we serve company size, our target customers in the long description and differentiators. add as much as media as possible. short description is for free listings Simplify marketing and communication workflows.,
(0 reseñas)
Ver perfil
NetSfere is a secure enterprise messaging service that offers a secure platform for internal communication and collaboration, giving IT total control over employee messaging across multiple devices. NetSfere provides industry-leading security and message delivery capabilities, including global cloud-based service availability, device-to-device encryption, and administrative controls. NetSfere is also compliant with regulatory requirements, including HIPAA, Sarbanes-Oxley and others. NetSfere is a secure enterprise messaging service
(0 reseñas)
Ver perfil
EnableX es una plataforma de comunicación para incorporar llamadas de video/voz y mensajería a cualquier aplicación y sitio. Construida sobre una plataforma de nivel de operador, ofrece a los desarrolladores todos los kits de herramientas necesarios para desarrollar una experiencia de comunicación atractiva desde chats individuales hasta transmisiones/seminarios web a gran escala. API de video/voz y mensajería para una integración fácil y rápida en cualquier aplicación y sitio web.
(0 reseñas)
Ver perfil
Telemo.io is an AI-driven layer on top of legacy business communication systems to standardize everything with modern REST APIs with AI. Essentially, Telemo wants to be as simple as Messagebird, Twilio or Plivo but AI will be driving force for Telemo to transform and help businesses to revolutionize the with a few lines of code, any non-technical or developer should be able to get started with Telemo before diving deeper. Telemo's SMS API Platform and Voice API Platform enable businesses to communicate with their customers on a global scale..
(0 reseñas)
Ver perfil
Rungway opens up new ways for people to give and get help in the workplace. Our peer-to-peer platform helps employees tap the wisdom of their colleagues when they need it and companies using Rungway are able to surface unmet workforce needs, gain unique insights and build more connected and inclusive cultures. Rungway is the workplace advice platform helping companies to embed connected and inclusive cultures.
(0 reseñas)
Ver perfil
PBX, or private branch exchange, is the private telephone network used by companies and organizations to keep internal and external phone communication working. It includes features like transfers, voicemail, interactive voice menus and more. With Cloud PBX services, you continue to get all the features you need and want but so much more. Increased mobility, better security, scalability that works for you now and in the future. Cloud communication platform that helps businesses manage internal and external phone communication through MPLS, voicemails, and more.
(0 reseñas)
Ver perfil
A communication platform for secure, private business conversations that allows firms to maintain control of their information. A communication platform for secure, private business conversations that allows firms to maintain control of their information.
(0 reseñas)
Ver perfil
An enterprise backbone to open your entire organization to your modeling efforts. Expand your models horizons. Harness information and data in external tools, like Jira, Wrike, Service Now, TFS and more. Enable stakeholders secure access for discussion and review. Real-time view of content contained in an Enterprise Architect Cloud repository can be shared with anyone with a smart device. Pro Cloud Server opens your enterprise to your modeling efforts, enabling stakeholders to have secure access for discussion and review.
(0 reseñas)
Ver perfil
Aplicación de comunicaciones basada en la nube para equipos de escritorio y móviles. Aplicación de comunicaciones basada en la nube para equipos de escritorio y móviles.
(0 reseñas)
Ver perfil
Saino First a leading IT solutions company is one of the growing SMS, Voice, Email, and Value Added Service Providers collaborating with some of the top-notch mobile network operating companies across the globe. We simplify how businesses Integrate Communications in their applications. Our vision is to make small and medium-sized businesses, truly enterprising. Our innovative solutions aid start-ups to accelerate rapidly where they can generate revenues without any investment. Saino First a leading IT solutions company is one of the growing SMS, Voice, Email, and Value Added Service Providers.
(0 reseñas)
Ver perfil
ahead is an intranet as a Service that engages and empowers employees of all kind to align with the vision, mission and goals of the organization. Leaders get relevant insights which allows them to identify influencers and take the right actions in order to shape the company culture. Our customers use ahead as the single point of information (portal) for their employees. Using ahead, customers can increase employee engagement, productivity and alignment on widely important company goals. Your daily companion for sharing knowledge, culture and communication.
(0 reseñas)
Ver perfil
Communicate with your customers worldwide with the Zenvia Communication Platform via WhatsApp, Voice, SMS, E-mail, automate communication flows at all stages of the journey. No-code chat flow, automation and bot building solution that integrates with voice and SMS tools.
(0 reseñas)
Ver perfil
Reach helps you make your internal communication more effective by sending the right content, to the right audience, at the right time, on the channel of their choice. No apps to download and no training required. Send internal communications to your employees on the channels they already use: email, slack, teams & SMS. It empowers your employees to receive information on the channel of their choice while automating follow-ups and measuring the success of each message. Organize all your communications in one platform and Reach your employees on the channels they already use: email, slack, teams & SMS.
(0 reseñas)
Ver perfil
Cloud software making multi-technology video meetings possible: web browser, traditional Videoconf, Microsoft , etc.. Cloud software making multi-technology video meetings possible: web browser, traditional Videoconf, Microsoft , etc..
(0 reseñas)
Ver perfil
The French publisher Jalios is offering its JCloud solution for communicating and collaborating in teleworking for free for 3 months with no commitment: videoconferencing, webchat, coding of office documents, collaborative spaces, blogs, etc. Jalios is offering its JCloud solution for communicating and collaborating remotely for free for 3 months with no commitment.
(0 reseñas)
Ver perfil
Tinkle is the smarter business phone system and one of the UK's fastest growing cloud communication service providers. Our easy to use on-demand technology grows with your business and enhances customer experience, with features like call recording, IVR, call stats, music on hold and much more. Tinkle's mobile and desktop app gives you total control, with no contracts or setup fees, alongside offers such as a 14-day free trial and free IP devices. Give us a Tinkle to set up your demo today. Tinkle is the smarter business phone system with no setup fees, line rental or contracts and a host of easy to use on-demand features.
(0 reseñas)
Ver perfil
Aynchronous messaging with NServiceBus with scalability,Reliable integration,Centralized auditing of all message flows. Aynchronous messaging with NServiceBus with scalability,Reliable integration,Centralized auditing of all message flows.
(0 reseñas)
Ver perfil
Cloud communication platform providing a menu of sophisticated SMS, Voice, Email, WhatsApp, RCS and IP-Messaging APIs. Cloud communication platform providing a menu of sophisticated SMS, Voice, Email, WhatsApp, RCS and IP-Messaging APIs.
(0 reseñas)
Ver perfil
ApiRTC is a library that allows a developer to easily integrate real-time communications (chat, audio, video) into a web or mobile application. Behind the scenes, WebRTC technology is used: this means that media streams are encrypted and exchanged peer-to-peer when possible. Otherwise, a media relay (TURN server) may be required. ApiRTC is a WebRTC PaaS (Platform as a Service) that simplifies developers access to WebRTC technology.
(0 reseñas)
Ver perfil
Communication tool for residential and commercial real estate offering QR code access control and online payments. Communication tool for residential and commercial real estate offering QR code access control and online payments.
(0 reseñas)
Ver perfil
Digital communication platform that allows companies to automate the interaction with your customers. Boost your conversions by automating the flow of interaction with your customers and integrating services such as SMS, Calls, IVR, Email, Landing pages, Text2Speech, and Short Links. Go4Clients can increase engagement and hyper change results so you can deliver the right offer, to the right person, at the right time
(0 reseñas)
Ver perfil
ClearTouch provides a multi-channel cloud call center solution that is integrable with CRM, ERP, and in-house IT apps. Our solution is to work from home ready, and you can scale up and down the number of agents based on your business needs. ClearTouch call center solution comes with inbound, outbound, predictive, progressive, and preview dialing.
(0 reseñas)
Ver perfil
Cloud communication tool that supports SIP accounts, configuration of phone numbers, voice response system, cloud call center and more. Cloud communication tool that supports SIP accounts, configuration of phone numbers, voice response system, cloud call center and more.