37 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Bloquea dispositivos iPhone o iPad en modo quiosco (modo de una aplicación). Garantiza la seguridad de los datos y dispositivos iOS restringiendo el acceso a aplicaciones. Descubre más sobre Scalefusion
El software de bloqueo de terminales de MobiLock Pro te ayuda a administrar los dispositivos Android de tu empresa, convirtiéndolos al modo quiosco. Puede administrar y controlar tus dispositivos Android de forma remota desde el panel de administración de dispositivos basado en la nube. MobiLock Pro te da el control sobre qué aplicaciones se pueden activar o desactivar en los dispositivos. Desde el tablero, puedes autorizar remotamente las aplicaciones esenciales para tu negocio y bloquear aplicaciones que consumen datos innecesarios, como juegos, redes sociales, etc. Descubre más sobre Scalefusion
El software de bloqueo de terminales de MobiLock Pro te ayuda a administrar los dispositivos Android de tu empresa, convirtiéndolos al modo quiosco. Puede administrar y controlar tus dispositivos...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
ManageEngine Mobile Device Manager Plus es un software de gestión de dispositivos móviles empresariales para gestionar teléfonos con iOS, Android y Windows. Descubre más sobre ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus es una solución de gestión de movilidad empresarial (EMM) que ofrece a las empresas la capacidad de aprovechar el poder de la movilidad. Mejora la productividad de los empleados sin comprometer la seguridad de la empresa con funcionalidades como la gestión de dispositivos móviles, gestión de aplicaciones, gestión de correo electrónico y la contenedorización de dispositivos. MDM está disponible en opción in situ tanto como en la nube, y se ha desarrollado en función de las exigencias de los usuarios y los requisitos de seguridad informática. Descubre más sobre ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus es una solución de gestión de movilidad empresarial (EMM) que ofrece a las empresas la capacidad de aprovechar el poder de la movilidad. Mejora la productividad...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
¡Convierte tu iPhone o iPad en un quiosco con Hexnode MDM! Descubre más sobre Hexnode UEM
¡Convierte tu iPhone o iPad en un quiosco! Modos de aplicación única y múltiple: Inicia una aplicación o una página web en el quiosco como la predeterminada o permite el acceso a múltiples aplicaciones desde la lista de aplicaciones. Quiosco basado en web: Equipa el quiosco Hexnode con una página web que funciona como un quiosco, y restringe el acceso a cualquier enlace externo dentro de él. Función periférica de control: Decide si quieres habilitar los botones periféricos y las funciones del dispositivo, como el cambio de orientación de la pantalla o el VoiceOver. Descubre más sobre Hexnode UEM
¡Convierte tu iPhone o iPad en un quiosco! Modos de aplicación única y múltiple: Inicia una aplicación o una página web en el quiosco como la predeterminada o permite el acceso a múltiples aplicacion...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Este punto de venta basado en la nube centraliza la gestión de inventarios y empleados, los informes de ventas y la contabilidad en todas las ubicaciones y canales.
Lightspeed Retail POS es una solución móvil todo en uno y basada en la nube que optimiza la atención al cliente y la dirección de tu negocio en todas sus ubicaciones. ¡Gestiona inventario, clientes, empleados y ventas desde tu ordenador portátil, iPad o teléfono móvil! Acepta todos los métodos de pago y reduce el tiempo de salida tanto en el local como online. Ahorra tiempo utilizando catálogos de compras integrados. Toma decisiones basadas en datos para hacer crecer tu negocio. Supervisa los costes y el inventario antiguo y automatiza alertas de bajas existencias.
Lightspeed Retail POS es una solución móvil todo en uno y basada en la nube que optimiza la atención al cliente y la dirección de tu negocio en todas sus ubicaciones. ¡Gestiona inventario, clientes,...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Toast es un sistema de gestión de restaurantes y POS todo en uno creado para mejorar la eficiencia y reducir drásticamente los costes.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Epos Now ayuda a empresas de todos los tamaños a alcanzar todo su potencial con el poder de la tecnología en la nube.
Epos Now ofrece soluciones de gestión empresarial para pequeñas y medianas empresas en los sectores de comercio minorista y de hostelería. La empresa proporciona hardware de POS (punto de venta, por sus siglas en inglés) y software basado en uno de los mejores servicios en la nube del sector, que incluye Epos Now AppStore para obtener integraciones perfectas con pagos, cuentas, marketing y otras herramientas comerciales esenciales. Estos sistemas escalables se adaptan a las necesidades comerciales individuales y se ofrecen con capacitación completa. La asistencia premium también está disponible en horario ininterrumpido.
Epos Now ofrece soluciones de gestión empresarial para pequeñas y medianas empresas en los sectores de comercio minorista y de hostelería. La empresa proporciona hardware de POS (punto de venta, por...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
La solución de software de punto de venta basada en la nube se puede utilizar de forma segura en cualquier dispositivo, en línea o fuera de línea. Se conecta perfectamente a los complementos.
Diseñado específicamente con la hospitalidad en mente. Es flexible para todos los diferentes tipos y tamaños de negocios. Detrás de escena hay una base de datos de seguridad reforzada de todos tus datos más valiosos. Obtendrás el mismo tipo de herramientas de creación de informes y analíticas de grandes empresas para todas tus tiendas respaldadas, a medida que todo sucede. Y se ejecuta en cualquier dispositivo: iPad, Android, Mac, PC o incluso hardware POS heredado, un POS móvil completamente equipado y siempre disponible.
Diseñado específicamente con la hospitalidad en mente. Es flexible para todos los diferentes tipos y tamaños de negocios. Detrás de escena hay una base de datos de seguridad reforzada de todos tus...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
La información se actualiza en tiempo real en el POS, la web y el sitio móvil con solo introducirla una vez. Registros, productos y atención al cliente ilimitados.
Rain es un sistema de sitio web y punto de venta para comercio minorista basado en la nube. Con Rain, el inventario siempre está actualizado con lo que se vende online y en la tienda. Su interfaz fácil de usar permite administrar clientes, fidelización, clases, reparaciones de equipos, órdenes de compra, informes, eventos de calendario y más, además de admitir integración con QuickBooks. El paquete de marketing de Rain ayuda a mantener el contacto cercano con los clientes a través de marketing por correo electrónico y marketing por mensajes de texto. Todos los clientes obtienen asistencia ilimitada.
Rain es un sistema de sitio web y punto de venta para comercio minorista basado en la nube. Con Rain, el inventario siempre está actualizado con lo que se vende online y en la tienda. Su interfaz...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Con un diseño para comercios minoristas, Shopify POS para iPad reúne tus ventas, inventario y clientes en tiendas del tipo tradicional y del tipo online.
Shopify POS incluye las características esenciales que necesitas de un POS tradicional, además de las funciones que necesitas para el futuro. Ejecuta tiendas minoristas y online desde una sola aplicación y deja de realizar un seguimiento de múltiples inventarios, catálogos y sistemas de pago. Los clientes y pedidos se sincronizan online y en la tienda, lo que facilita ofrecer retiro en el local, procesar devoluciones/cambios y vender tarjetas de regalo. Obtén un POS para iPad que llega a tu comercio minorista.
Shopify POS incluye las características esenciales que necesitas de un POS tradicional, además de las funciones que necesitas para el futuro. Ejecuta tiendas minoristas y online desde una sola...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
HungerRush 360 provides solutions for everything you need to know your customers, manage your operations and grow your business.
Orders are the lifeblood of everything else a restaurant needs to do. Inventory, labor, marketing, delivery, and, of course, payment—all these are connected to the humble order, and today, the POS is becoming that central nervous system for all restaurant processes and transactions, including those with guests. As HungerRush, we’re leading the charge in this transition from the POS of the past to the POS of the future. We’re calling it the HungerRush 360 Restaurant Experience.
Orders are the lifeblood of everything else a restaurant needs to do. Inventory, labor, marketing, delivery, and, of course, payment—all these are connected to the humble order, and today, the POS is...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Linga rOS® has a broad feature set built to serve QSR, full-service, bars, pizzerias, Bubble Tea Shops, Cigar Lounges and franchises...
Used by restaurants & franchises all over the world, LINGA rOS is the worlds first enterprise-ready cloud-based restaurant operating system that offers convenience, ease of use, and technology. Including a set of integrations such as Point of Sale, Loyalty Program, Inventory Management, Kitchen Display System, Online Ordering, Cloud Kitchen, Driver app, and QR Pay, LINGA restaurant operating system is an innovative response to the demand for a one-stop solution for restaurant owners.
Used by restaurants & franchises all over the world, LINGA rOS is the worlds first enterprise-ready cloud-based restaurant operating system that offers convenience, ease of use, and technology....

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Create interactive experiences that extend well beyond standard touch monitor sizes - Capture valuable information and generate leads
Create multi-touch presentations in just minutes. - Upload 100s of your HD Pics, Videos, and Text. Advanced UI/UX, custom look and feel. - No Coding Required! Create a project in no time - Compatible with any Windows based touch devices Ideal for large format touch display Video Walls, interactive kiosk, touch tables and tablets Compatible with Microsoft Surface for mobile presentations Rental solutions for both Coffee Table and Presenter Table
Create multi-touch presentations in just minutes. - Upload 100s of your HD Pics, Videos, and Text. Advanced UI/UX, custom look and feel. - No Coding Required! Create a project in no time -...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
People choose Retail Express because it was made by people with a retail background, and their powerful features and integrations.
Retail Express is best for single or multi-store retailers who want to manage a large and complex inventory, as well as fulfilment and supply chain. However, all Australian and NZ based retailers that need more powerful features and a wide range of integrations, for less cost and onboarding hassle when compared to other software on the market, should demo Retail Express for free. You can also integrate your online store with your brick-and-mortar, accounting platforms, and a lot more.
Retail Express is best for single or multi-store retailers who want to manage a large and complex inventory, as well as fulfilment and supply chain. However, all Australian and NZ based retailers...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more.
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more.
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Moki Total Control enables you to quickly and easily manage all of your Android, iOS and BrightSign devices at scale.
Turn your iOS tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management functionality allows you to update, secure and control large fleets of devices from afar. Fully customize your logo, color, navigation bars, other layout options, and more. Keep your user's sensitive data safe after each interaction by clearing cache, cookies, or saved data.
Turn your iOS tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
VISO orienta los dispositivos a la misión, los configura de manera óptima y los bloquea para ofrecer un modo quiosco seguro que evita las operaciones no deseadas.
VISO agiliza la implementación del modo de quiosco multiaplicación al transformar los dispositivos en entornos encapsulados con funciones predeterminadas y apariencia de dispositivo. Bloquea puertos externos, elementos de hardware y aplicaciones y evita la interacción del usuario exceptuando las aplicaciones permitidas y elementos de hardware relevantes. Puedes administrar el modo quiosco en múltiples dispositivos de forma centralizada, supervisar actividades, recopilar informes e implementar medidas de seguridad y políticas.
VISO agiliza la implementación del modo de quiosco multiaplicación al transformar los dispositivos en entornos encapsulados con funciones predeterminadas y apariencia de dispositivo. Bloquea puertos...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Chimpa UEM es una solución EMM que permite administrar, monitorear y proteger los dispositivos móviles en escuelas y negocios.
Chimpa UEM es una solución EMM (Enterprise Mobility Management) que puede garantizar el control de dispositivos móviles, IFP y cascos de realidad virtual porque: racionaliza la gestión de dispositivos iOS, tvOS y Android con implementaciones zero-touch; es una solución validada por Android Enterprise y está también integrada con los servicios Apple; apoya BYOD, COBO, COPE, gestión de dispositivos con un solo propósito; permite a los admin gestionar la privacidad, las políticas, las aplicaciones
Chimpa UEM es una solución EMM (Enterprise Mobility Management) que puede garantizar el control de dispositivos móviles, IFP y cascos de realidad virtual porque: racionaliza la gestión de dispositivos...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
POS & retail management solutions for hardgoods retailers inventory mgmt, back-office, eCommerce, payment processing, analytics & more
Best for independent retailers, Epicor Retail Solutions drive revenue for retailers in nearly 8,000 locations. Our POS and retail solutions provide retailers a secure, all-in-one system to manage their entire business. Epicor gives retailers the tools and real-time data to increase revenue, improve customer service, and work more efficiently. With over 45 years in retail, Epicor's on-premise and cloud solutions help retailers compete and win against big boxes and online retailers.
Best for independent retailers, Epicor Retail Solutions drive revenue for retailers in nearly 8,000 locations. Our POS and retail solutions provide retailers a secure, all-in-one system to manage...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Increase your restaurant efficiency, revenue, and loyalty with our customer-facing, interactive ordering solutions~ Mobile & Kiosks
Applova Inc., based in Silicon Valley, specializes in ordering & engagement technologies for restaurants and retail businesses. With a portfolio of self-order kiosks, online storefronts, and mobile order-ahead solutions, Applova empowers businesses to deliver exceptional customer experiences. Out of the box, solutions come integrated to payment gateways, POS terminals, and eCommerce platforms with no coding required.
Applova Inc., based in Silicon Valley, specializes in ordering & engagement technologies for restaurants and retail businesses. With a portfolio of self-order kiosks, online storefronts, and mobile...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Terminal asequible de pago automático para iPad. Con la confianza de los mayores restaurantes de comida rápida, comidas de negocios y tiendas de conveniencia más grandes del Báltico.
Terminal asequible de pago automático para iPad. Con la confianza de los mayores restaurantes de comida rápida, comidas de negocios y tiendas de conveniencia más grandes del Báltico.
Terminal asequible de pago automático para iPad. Con la confianza de los mayores restaurantes de comida rápida, comidas de negocios y tiendas de conveniencia más grandes del Báltico.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Integrated platform for senior living communities connecting staff, residents & family.
Cubigo is a fully customizable integrated community platform that connects staff, residents and family members within senior living. We digitize the daily services in these communities including activities, dining, maintenance and transportation. We increase staff efficiency, improve workflows, foster resident empowerment and enable family involvement. Cubigo provides reporting & analytics, roles & rights management, wellness tracking and smart integrations with software partners
Cubigo is a fully customizable integrated community platform that connects staff, residents and family members within senior living. We digitize the daily services in these communities including...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Ombori Grid is an IoT, Digital Signage and Mobile App platform with a marketplace of ready-to-use solutions and great development tools
Ombori Grid is an IoT, Digital Signage and Mobile App platform. The platform offers a marketplace of customizable ready-to-use, no-code SaaS solutions within Omnichannel retail, Visitor Management and Customer Experience in physical locations as well as great developer tools to create engaging digital experiences in physical spaces. Current apps include appointment booking, queue management, occupancy control, endless aisle, and more.
Ombori Grid is an IoT, Digital Signage and Mobile App platform. The platform offers a marketplace of customizable ready-to-use, no-code SaaS solutions within Omnichannel retail, Visitor Management...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
On-premise solution that helps turn Mac into a public access kiosk by disabling user access to desktop, applications, and folders.
Turns a Mac into a secure public access kiosk. Ideal for internet kiosks, internet cafes, libraries, museums, and information terminals.
Turns a Mac into a secure public access kiosk. Ideal for internet kiosks, internet cafes, libraries, museums, and information terminals.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
iPad-based application managed by web-based admin panel that helps businesses communicate with their customers.
iPad-based application managed by web-based admin panel that helps businesses communicate with their customers.
iPad-based application managed by web-based admin panel that helps businesses communicate with their customers.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Digital check-in app that tracks attendance using self-check-in links, public QR code, iPad kiosk, QR pass, survey, photo, & signature.
OneTap is a digital attendance app used by event organizers, gyms, martial arts studios, yoga studios, schools, universities, and nonprofits. OneTap helps businesses create a check-in process using multiple devices with features like self-check-in link, customized kiosk, survey, photo, QR passes, and signature. Easily check-in and check-out people, track attendance, maintain a customer/client/visitor database, invite team members, import & export Excel files, run reports, and set up alerts.
OneTap is a digital attendance app used by event organizers, gyms, martial arts studios, yoga studios, schools, universities, and nonprofits. OneTap helps businesses create a check-in process using...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Aplicación de navegador de quiosco con controles extensos, como acceso limitado a dominios y opciones de optimización de visualización para el contenido.
Aplicación de navegador de quiosco con controles extensos, como acceso limitado a dominios y opciones de optimización de visualización para el contenido.
Aplicación de navegador de quiosco con controles extensos, como acceso limitado a dominios y opciones de optimización de visualización para el contenido.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges.
Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges.
Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Specialized mobile device management that turns your iOS tablets into dedicated kiosks that showcase your content & website.
Turn your iOS tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management functionality allows you to update, secure and control large fleets of devices from afar. Fully customize your logo, color, navigation bars, other layout options, and more. Keep your user's sensitive data safe after each interaction by clearing cache, cookies, or saved data.
Turn your iOS tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Herramienta de encuesta para la recolección de datos en línea y fuera de línea. Instálala en tiendas de todo el mundo, en tu sitio web o en correos electrónicos.
tabsurvey es el sistema de comentarios para empresas que se toman en serio la opinión y sugerencias de los clientes. Recopila comentarios de 1000 ubicaciones o en línea. tabsurvey tiene una gran facilidad de uso, almacena datos de forma segura y mide continuamente. Descarta las encuestas semestrales y en su lugar supervisa y recopila datos en un flujo continuo: es más preciso y es más fácil, ya que Tabsurvey está diseñado para ello. Tabsurvey te brinda la imagen correcta de cómo se está desempeñando tu empresa hoy en lugar del pasado.
tabsurvey es el sistema de comentarios para empresas que se toman en serio la opinión y sugerencias de los clientes. Recopila comentarios de 1000 ubicaciones o en línea. tabsurvey tiene una gran...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Allows you to create an interactive, offline-capable iPad kiosk from existing website in minutes and without coding.
Allows you to create an interactive, offline-capable iPad kiosk from existing website in minutes and without coding.
Allows you to create an interactive, offline-capable iPad kiosk from existing website in minutes and without coding.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Lets you check in and seat guests using name search and QR codes. Perfect for corporate events and weddings.
GuestDay on iPad makes onsite guest registration simple and elegant. Perfect for investor conferences, corporate retreats, concerts and weddings. Search for guests by parameters like name, table, or department. Check attendance "live" in the top left corner at a glance. Add new guests, check arrivals, change seating plans, and edit guest details on-the-fly. We've supported events teams in the US, UK, Hong Kong, Thailand and Singapore, and are available anywhere there is Internet.
GuestDay on iPad makes onsite guest registration simple and elegant. Perfect for investor conferences, corporate retreats, concerts and weddings. Search for guests by parameters like name, table, or...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
iPad based interactive digital signage App, with 6 engaging modules to enhance the customer journey. Full cloud managed portal access.
iPad based interactive digital signage App, with 6 engaging modules to enhance the customer journey. Build your social following, collect feedback to understand the customer, capture valuable data, showcase engaging video content and deliver web based browsing; all through one centrally branded App experience. Full cloud managed portal access, to deploy and schedule changes across thousands of tablets in few clicks. Detailed analytics and data collected visible remotely in one central location.
iPad based interactive digital signage App, with 6 engaging modules to enhance the customer journey. Build your social following, collect feedback to understand the customer, capture valuable data,...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
iPad based survey kiosk designed to capture real time customer and employee feedback with one tap of emojis.
Customer Feedback Survey designed to capture real time feedback in the moment with emoji based surveys. Just one quick tap and customers can share feedback. Available types of surveys are iPad based Feedback Kiosks, Email Signature Surveys and QR Code Feedback Surveys.
Customer Feedback Survey designed to capture real time feedback in the moment with emoji based surveys. Just one quick tap and customers can share feedback. Available types of surveys are iPad based...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
With CipherKiosk, healthcare organizations uncover improvement opportunities and enhance issue resolution at the point of care.
CipherKiosk, CipherHealth's point-of-care survey technology, empowers healthcare organizations to effectively capture real-time feedback on patient experiences to drive enhanced service and care improvements.
CipherKiosk, CipherHealth's point-of-care survey technology, empowers healthcare organizations to effectively capture real-time feedback on patient experiences to drive enhanced service and care...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Allows you to turn an iOS device into a single-purpose kiosk displaying full-screen websites, documents, multimedia, and more.
WebFrame allows you to turn an iOS device into a single-purpose kiosk displaying full-screen web apps, web pages, multimedia, documents, and more. WebFrame features the following capabilities: Full Screen Browser Approved Domain List Inactivity Timeout Smart Navigation Buttons User Interaction Controls Printer Support Local Configuration iCloud Settings Sync
WebFrame allows you to turn an iOS device into a single-purpose kiosk displaying full-screen web apps, web pages, multimedia, documents, and more. WebFrame features the following capabilities: Full...

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
Turning mobiles and tablets into full-feature POS devices. Configurable for any sales environment.
Turning mobiles and tablets into full-feature POS devices. Configurable for any sales environment.
Turning mobiles and tablets into full-feature POS devices. Configurable for any sales environment.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación
AIM offers retailers a way to manage inventory, customers and sales.
AIM offers retailers a way to manage inventory, customers and sales.
AIM offers retailers a way to manage inventory, customers and sales.

Funcionalidades

  • Encuestas y comentarios
  • Acceso sin conexión
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Reinicio automático
  • Gestión de dispositivos...
  • Restricciones de navegación