67 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Para organizaciones más grandes con más de 20 usuarios que buscan una solución de administración de archivos y registros de nivel empresarial. Procesos automatizados de flujo de trabajo y aprobación de documentos. Integración de MS Office, control de versiones, grupos de usuarios seguros, búsqueda potente. Instalado en el lugar o en la nube, escritorios y dispositivos móviles. Escaneo de documentos con OCR. API documentada libre, AD opcional, SharePoint y firma electrónica. Descubre más sobre FileHold Para organizaciones más grandes con más de 20 usuarios. Listo para control de versiones, flujo de trabajo, cumplimiento, web, escritorio y dispositivo móvil. API gratis. Descubre más sobre FileHold
¿Qué harás cuando llegue esa llamada de desastre? Con Solarwinds Backup, podrás restaurar la continuidad empresarial de tus clientes en cuestión de minutos. SolarWinds Backup brinda protección completa local y en la nube para todos tus datos, en cada dispositivo y ubicación. Recupérate rápidamente de fallas tecnológicas, desastres naturales o simples errores del usuario con recuperación completa, restauración de servidor virtual y el archivo a largo plazo, todo mientras proteges a los clientes de forma remota. Descubre más sobre SolarWinds Backup La rápida recuperación de SolarWinds Backup restaura la continuidad empresarial de tus clientes después de un desastre. Eso se llama tranquilidad. Descubre más sobre SolarWinds Backup
Seascape for Notes te ayuda a conservar datos históricos fuera de IBM Lotus Notes y Domino. Exporta bases de datos de Lotus Notes como archivos PDF/XML/JSON independientes conservando documentos, vistas, enlaces y metadatos. Además, Seascape permite la carga fácil de documentos archivados a Microsoft SharePoint u Office 365. Descubre más sobre Seascape for Notes Seascape for Notes extrae los datos históricos de IBM Lotus Notes en archivos PDF/XML/JSON independientes o bibliotecas de SharePoint. Descubre más sobre Seascape for Notes
Conecta todo, para que puedas encontrar lo que sea que busques. Tu fuente única de información fidedigna. Archivar y preservar los datos de las aplicaciones laborales más innovadoras de la actualidad puede ser una molestia. Con Onna, puedes preservar y conectar los datos que están sepultados en tu conjunto de aplicaciones, como Slack, Confluence u O365, para obtener un repositorio centralizado de preservación y archivado. Descubre más sobre Onna Archiva y preserva los datos que están sepultados en tu conjunto de aplicaciones, como Slack, Confluence u 0365, para obtener un repositorio centralizado de datos inteligentes. Descubre más sobre Onna
Solución de archivado de correo electrónico en línea que proporciona a las empresas cifrado de datos instantáneo y procesamiento de datos de alta velocidad. Ten una prueba gratis de ArcTitan hoy, asistencia incluida. Descubre más sobre ArcTitan Solución de archivado de correo electrónico en línea que proporciona a las empresas cifrado de datos instantáneo y procesamiento de datos de alta velocidad. Descubre más sobre ArcTitan
SISCIN FileArchiver es una solución de análisis, archivado e indexación de archivos basada en la nube. Es un único panel de control que ofrece una visibilidad completa de todos los datos del servidor de archivos. SISCIN lleva un inventario del servidor de archivos y te presenta informes que muestran los archivos más grandes, los más antiguos, los duplicados y mucho más. La solución también puede automatizar el proceso de mover los archivos antiguos o de poco acceso a tu propio almacenamiento en la nube, facilitando además que los usuarios puedan recuperarlos rápidamente mediante accesos directos. Descubre más sobre SISCIN Solución basada en la nube para archivado, análisis e indexación de archivos. Archiva en tu propio almacenamiento en la nube. Descubre más sobre SISCIN
Reconocida por los usuarios de Capterra como Mejor relación calidad-precio y Mejor facilidad de uso, Widen es la compañía que hace lo que dice, esforzándose por ser la mejor parte del día a día de sus clientes. Obtén más información y solicita una demostración en www.widen.com. Potencia tu contenido con una solución de archivo galardonada y un servicio incomparable. A partir de 28 000 USD por año.
CloudBerry Backup permite archivar datos en todos los principales servicios de almacenamiento en la nube pública, incluidos Amazon Glacier, Azure Archive Cold Blob Storage y Google Coldline. El modo de archivado mejorado de CloudBerry Backup fusiona automáticamente tus archivos en un solo archivo comprimido que luego se carga en el almacenamiento de copias de seguridad. Este enfoque reduce la cantidad de solicitudes que se envían al almacenamiento y también ayuda a reducir los costos de almacenamiento. ¡Comienza tu prueba gratis ahora! Archivado rentable y eficiente de tus copias de seguridad en el servicio de almacenamiento en la nube de tu elección.
NAKIVO Backup & Replication ofrece un enfoque integrado para la protección de datos en entornos virtuales, físicos, en la nube y de SaaS. Con una amplia variedad de opciones de almacenamiento, puedes mantener las copias de seguridad de forma local, remota, en las nubes de AWS/Azure o en cinta durante el tiempo que necesites. Reduce el tamaño de la copia de seguridad con deduplicación y compresión de datos para minimizar los costes de almacenamiento. Recupera instantáneamente archivos y objetos de aplicación directamente desde copias de seguridad deduplicadas y comprimidas sin restaurar antes toda la copia de seguridad. Almacena los datos de la copia de seguridad el tiempo necesario para cumplir con los requisitos normativos y del negocio.
Rubrik brinda disponibilidad instantánea de aplicación para empresas híbridas en la nube para la recuperación, la búsqueda, la nube y el desarrollo. Al utilizar la plataforma de gestión de datos en la nube líder del mercado, los clientes movilizan aplicaciones, automatizan políticas de protección, se recuperan de Ransomware, buscan y analizan datos de aplicaciones a escala en una sola plataforma. De días a segundos. Protección de datos. Simplificada. No hagas copias de seguridad. Avanza.
Content Central brinda a organizaciones como la tuya un acceso rápido y fácil a tu información. El sistema de gestión de documentos integral, basado en navegador, te brinda lo que más te importa: Acceso, velocidad, automatización de procesos y seguridad. Aquí hay algunos breves puntos destacados de la solución: asistencia incorporada las 24 horas; se integra con Microsoft Office y otras aplicaciones comerciales; precios sencillos y sin módulos. Escanear. Clasificar. Automatiza. Distribuir. Archivo. El software Ademero te ayudará a tomar el control de tus documentos.
Con Stillio puedes tomar capturas de pantalla de sitios web y archivarlas automáticamente. Stillio te ayuda a archivar páginas web importantes, mantener registros para el cumplimiento normativo, llevar un seguimiento de competidores, mejorar el conocimiento de la clasificación de SEO, verificar anuncios, supervisar infracciones de derechos de autor, seguir tendencias y captar tu patrimonio digital online y gestión de marca. Toma capturas de pantalla de sitios web y archívalas automáticamente cada hora, día, semana o mes.
NetX es una plataforma líder de gestión de activos digitales implementada en organizaciones como Nike, el Museo Metropolitano de Arte de Nueva York, Amazon, Intuit, Cleveland Clinic y muchas otras. Con un diseño limpio y moderno, componentes escalables y una historia de innovación, recurre a NetX para proporcionar soluciones a tus necesidades de gestión de activos digitales departamentales o empresariales. NetX ofrece suscripciones locales y en la nube. Simple, útil y poderoso. Gestión de activos digitales con excelente servicio, diseño limpio y tecnología preparada para el futuro.
Redefining backup and recovery for a progressive enterprise with one solution, Commvault Complete Backup & Recovery is the industry's most fully featured and comprehensive backup and recovery solution. Designed to meet the needs of any size business, it covers workloads across all locations: hybrid environments include on-premises and multiple cloud providers; physical servers; virtual machines; applications and databases; endpoint devices; reporting and integrated archiving. Backup & Recovery solution that helps businesses with disaster recovery, virtual machines, multi-cloud backup and more.
It is an archiving solution that helps users create data backups, extract files, manage documents, and more. It is an archiving solution that helps users create data backups, extract files, manage documents, and more.
Imagen helps businesses, sports organisations and media companies to unlock the value of their ever-growing content libraries with fast, secure and controlled access through a highly-customisable content management platform. Our clients include industry-leading organisations within the Sports, Media and Enterprise sectors including, MLB, Channel 4, Aon, The Press Association, ATP Media, IMG, Endemol, and BP. Imagen provides a central cloud portal to store large media collections. With powerful tools for searching and managing video at scale.
Mientras trabajas en tu nuevo software, la empresa trabaja en la desactivación del sistema que reemplazó y asegurando la información histórica que quedó atrás. Los reemplazos de EHR están en aumento y las estructuras de datos a menudo hacen que una conversión de todo el sistema sea demasiado compleja o costosa. Como resultado, una vez que implementas, hay varios sistemas para administrar: el nuevo EHR y el sistema heredado que reemplazó. Te ayuda a extraer, migrar y retener datos para que puedas retirar el sistema heredado para ahorrar costos y riesgos y cumplir con los requisitos. Soluciones de extracción de datos, migración y retención para sistemas de salud, hospitales y prácticas médicas ambulatorias. Servicios de ETL.
Flowingly lets you document and archive all your business processes digitally. A central system of record for all your documents and processes. Easy to use Cloud BPM software that liberates teams from morale and productivity sapping frustration of manual business processes. Automate repetitive business process with Flowingly. Don't just document your business process, run and automate them too! Flowingly lets you document and archive all your business processes. A central system of record for all your documents and processes.
Cloud-based email archiving solution that helps mid to large sized businesses with compliance, archiving, and storage. Cloud-based email archiving solution that helps mid to large sized businesses with compliance, archiving, and storage.
ArchiveSocial is the leading provider of social media archiving software in the public sector. ArchiveSocial enables almost 3,000 forward-thinking government entities, law enforcement agencies, and educational organizations to openly and transparently communicate across social networking platforms, while ensuring legal protection and compliance with public records. To learn more, visit our website at https://archivesocial.com. Cloud-based solution that helps businesses with compliance regulation, records management, data capture and more.
DocuXplorer es una solución de software de gestión de documentos líder en el sector para pequeñas y medianas empresas en todos los sectores. Es fácil de usar e intuitivo, pero con una funcionalidad robusta incorporada que incluye flujo de trabajo automatizado, OCR en varios idiomas, un controlador de impresión, seguridad de vanguardia y la capacidad de realizar búsquedas rápidas y precisas. DocuXplorer es la solución ideal para organizaciones que buscan reemplazar tu software actual de gestión de documentos o comenzar de nuevo.
Unified backup and archive as a service platform. Simple, secure and scalable cloud data management. The HubStor platform provides a unique approach to enjoying the convenience of Software-as-a-Service. You get the benefits of a fully-managed solution without sacrificing performance, security, data ownership, and control over your data. Unified backup and archive as a service platform. Simplify backup and archival for your apps and data at any scale.
GFI Archiver, is a business archiving solution for your emails, files and calendar entries. I's easy to install and setup and requires minimal administrative effort. It helps your company to reduce its dependency on PST files and to meet its legal and regulatory obligations. All emails and files are stored in a central location that is easily accessible. It is the no. 1 email archiving software for small to medium sized businesses. The single solution source for your email and file archiving needs.
secure solutions for compliance, e-discovery, business continuity & information governance ArcMail captures, archives and controls access for all electronic communications ensuring organizations are ready for compliance.
Archiving software with integrated HSM that directs all .PSTs, emails and their attachments to a central storage medium. Archiving software with integrated HSM that directs all .PSTs, emails and their attachments to a central storage medium.
ShareArchiver believes file server data and storage management should be seamless and transparent to users, cost effective and scalable that is why we built ShareArchiver. We are your file server storage and data management experts offering a holistic archive solution. Analyse, visualize & archive files easily and reliably to your target storage - whether it's NAS , AWS S3, or Azure blob storage. Comply with Europe's GDPR and HIPAA & other regulations with powerful E-Discovery solution. The ultimate archiving solution, analyse, archive, access archived data in real-time, shrink backup & reduce primary storage costs $$$
Global Relay Archive is an enterprise-class message archiving solution that meets the demands of eDiscovery, regulatory compliance, internal and external audits, business continuity, data management, storage and security of regulated firms. Developed entirely in-house, the Archive securely captures and preserves over 50 data types, including email, IM, social media, Bloomberg and Thomson Reuters, storing them in a unified and private cloud repository with federated search capabilities. Global Relay Archive is a cloud-based electronic message archiving, supervision, and eDiscovery solution.
Data archiving solution that enables businesses to archive emails and information from messaging systems, servers, social media & more Data archiving solution that enables businesses to archive emails and information from messaging systems, servers, social media & more
Pagefreezer provides website, social media, and enterprise collaboration archiving and compliance solutions across a wide range of industries, including finance, legal, telecom, retail, utilities, government, and post-secondary education. As a SaaS application, Pagefreezer enables organizations of any size to permanently preserve their website and social media content in evidentiary quality, then access those archives and replay them as if they were still live. Automatically archive your web & social media content for compliance, litigation protection, and more. One dashboard makes it easy.
Diseñada para ayudar a las organizaciones a cumplir con los desafíos del mantenimiento de registros, la supervisión y el descubrimiento electrónico, la plataforma de archivado de Smarsh proporciona un repositorio unificado y listo para búsquedas de todas las comunicaciones electrónicas archivadas, lo que incluye correo electrónico, redes sociales, mensajería instantánea, mensajes móviles/de texto y contenido web. El contenido se ingresa, se indexa y se conserva en su formato original y se pone a disposición para la búsqueda, revisión y producción. Su diseño se orienta a ayudar a las organizaciones a cumplir con los desafíos del mantenimiento de registros, la supervisión y el descubrimiento electrónico.
Plataforma de descubrimiento electrónico avanzada de archivado de correo electrónico, archivos y SharePoint para pymes y grandes empresas globales, que ofrece soluciones de descubrimiento electrónico en archivado tanto de manera local como en la nube para satisfacer los requisitos de cumplimiento normativo, así como servir de respaldo para litigios mediante descubrimiento electrónico. Es compatible con todos los sistemas de correo electrónico, incluidos Exchange, Domino, Google Mails, Office 365 Exchange Online, OneDrive File y SharePoint Online. Sistema automatizado de descubrimiento electrónico de archivado para cumplimiento regulatorio, en la nube y de manera local, de correo electrónico, archivos y SharePoint para pymes y grandes empresas globales.
KEN is an Enterprise-grade web archiving and monitoring platform available on Cloud and On-Premises. KEN archives any websites, social media content, and collaboration platforms. It captures web content in their native format and lets you playback web archives as they were live. It offers advanced search capabilities to query native HTML archives on top of the long term preservation WARC ISO 28500:2017 format. Try, compare, and adopt KEN-webarchiving.com. KEN is the Enterprise-grade web archiving platform. Capture, archive & use websites, social media pages, and collaboration platforms.
Esta solución líder de gestión de almacenamiento a nivel empresarial ofrece servicios de gestión de almacenamiento probados y seguros y admite una capacidad de hasta 368 TB. Este servicio de software es compatible con varios casos de uso, tales como: Intercambio de archivos y almacenamiento a nivel de bloque para servicios NAS (NFS, SMB/CIFS) y SAN (iSCSI). Recuperación de desastres, copia de seguridad y archivo. DevOps. Bases de datos (SQL, Oracle, NoSQL). Cloud Volumes ONTAP se ofrece en una configuración estándar de un solo nodo o en una configuración de alta disponibilidad (HA). NetApp Cloud Volumes ONTAP® es una solución de gestión de almacenamiento con protección de datos, funciones de eficiencia y servicios de archivos.
Soutron for corporate, special libraries & archives is a simple yet sophisticated web-based management system available as a managed service solution or by license. A fully featured, scalable system for multi-site libraries where efficient workflows & 3rd party application integration are necessary. Catalogue & OPAC (Search Portal), Thesaurus, Acquisitions, Serials & Loans, Loose-leaf, Reporting, Records, System & User Management, Multilingual. Established 1989 with 1,500+ systems installed. Providing library, records & archive management software solutions for Corporate and Special Libraries, since 1989.
Share patient's images and radiology related medical records in a quick and secure way. Share patient's images and radiology related medical records in a quick and secure way.
The file archiving solution for servers and network storage systems that lets you use any device as second tier storage. Featuring a tiny footprint on the host system along with full support for cloud, DFS, replication, de-duplication, and compression ArchiverFS lets you use any NAS, SAN or cloud platform as storage for your old unstructured files. If you can share it to the network with a UNC path and format it with NTFS then you can use it as second line storage. Scalable archiving solution for Windows-based file servers that does not store files in a database.
Company Data Archive (CDA) provides an easy way to move historical information from your 'live' company to an 'archive' company. Archiving your data will reduce the size of your live company database and improve system performance while posting, running reports, performing file maintenance, and day-to-day use of Dynamics GP. -Faster Dynamics GP performance and upgrades -Reduces hardware costs -Eliminates clutter in inquires and reports -View your historical data in your archive company End-to-end solution for staffing organizations from resume parsing to generating financial statements.
Cloud-based automated browser screenshots that help save time creating and maintaining own website screenshot infrastructure. Cloud-based automated browser screenshots that help save time creating and maintaining own website screenshot infrastructure.
Donoma StoneScribe delivers policy-driven archiving, monitoring and managing of today's complex electronic communications data. Address legal needs, tag workflows, and get more done in less time with StoneScribe. Secure Retention for Communications: StoneScribe provides a sophisticated communications archiving framework allowing organizations to define rules for data retention, insight, secure access control and lifecycle management of communication records. Donoma StoneScribe delivers policy-driven archiving, monitoring and managing of todays complex electronic communications data.
ChangeTower is a powerful website content monitoring and digital archiving platform. Satisfy compliance requirements and automate affiliate oversight by systematically capturing detailed content change logs and screenshots. Get content update alerts. Document, review and discuss changes. Powering website monitoring and archival solutions for thousands of leading companies and organizations.
(0 reseñas)
Ver perfil
Scans and then gives instant access to documents. Makes documents easy to find; never lose a document again. Scans and then gives instant access to documents. Makes documents easy to find; never lose a document again.
SAP is employed as a system of record and organizational process engine by many organizations, but its complexity, range of use cases, and the cost of licensing make it difficult for casual users to use effectively. Cost of ownership also becomes an issue as storing data in SAP is extremely expensive. Gimmal Document Management for SAP stores SAP content and data within Microsoft SharePoint and Office 365 without affecting the day-to-day responsibilities of SAP users. Document Management for SAP empowers SharePoint/Office 365 users to participate in SAP processes from a familiar Microsoft environment
Ver perfil
DefendX Software Mobility makes data archiving simple, seamless and automatic. It optimizes data migration by following the preset standards that you create based on storage events. With Mobility, you avoid having to configure multiple solutions through many interfaces; Mobility filters and moves your file data automatically in a way that is completely invisible to users. Its the ideal unstructured file data archiving software. File Data Archiving to Reduce the Cost of File Data Migration
(0 reseñas)
Ver perfil
Open source archiving solution compatible with Windows and Linux systems. Open source archiving solution compatible with Windows and Linux systems.
(0 reseñas)
Ver perfil
Prepare paper documents for digital storage with a tool that helps multi-location businesses implement distributed document capture. Prepare paper documents for digital storage with a tool that helps multi-location businesses implement distributed document capture.
(0 reseñas)
Ver perfil
DiAS is a realization of an integrated approach towards all aspects of document management and its impact on the business processes. DiAS is a realization of an integrated approach towards all aspects of document management and its impact on the business processes.
MirrorWeb delivers cloud-based digital archiving and monitoring solutions for the information-driven enterprise. Trusted by the UK government, the website and social media archiving solution allows organisations to create permanent, unalterable records of all online communications. This ensures your organisation meets compliance obligations and information of commercial, cultural or historical value is never lost. Archiving solutions designed to help financial services firms comply with MiFID II & FCA electronic record keeping regulations.
(0 reseñas)
Ver perfil
Archiving software for companies migrating to a new Payroll or HCM software. Integrates with workday, ADP and more. Archiving software for companies migrating to a new Payroll or HCM software. Integrates with workday, ADP and more.
(0 reseñas)
Ver perfil
eFIRST Archive provides a secure, long-term archive for all types of information, intuitively and intelligently using the most appropriate storage medium to ensure superior retrieval rates. A third generation archive product, eFIRST benefits from years of frontline experience as a leading high volume archive solution.
(0 reseñas)
Ver perfil
O365 Manager Plus is a reporting, auditing, monitoring, management, and alerting solution for Office 365. With this solution, easily administer Exchange Online, Azure AD, Skype for Business, OneDrive for Business, and other Office 365 services from one place. Comply with industrial mandates with detailed audit reports. Create custom roles for cross-tenant and domain-based delegation.Monitor the Office 365 setup 24X7 and receive real-time emailnotifications when service degradation occurs. O365 Manager Plus is the one-stop Office 365 solution with reporting, auditing, monitoring, management, alerting, and delegation capabi
(0 reseñas)
Ver perfil
P5 is based on the concept of an integrated data management and security solution. Data is managed throughout its life-cycle, from the moment of its creation, to the inevitable backups over to long term archiving. This offers maximum security, efficient management and optimal engagement of resources resulting in a noticeable cost reduction. Data management software suite for the media and entertainment industry
(0 reseñas)
Ver perfil
Archiving Italian specialist Archiving Italian specialist
(0 reseñas)
Ver perfil
RecoveryManager Plus es una solución integrada de copia de seguridad y recuperación para tus buzones locales de correo de Exchange y Exchange Online. Exporta todo el contenido de tu buzón, incluidos todos los archivos adjuntos, a archivos PST o exporta solo los elementos del buzón que cumplan determinados criterios. Asegura los archivos PST con contraseña para obtener una capa adicional de seguridad. Archiva y almacena de forma segura tus datos de buzones de correo de servidores Exchange Online y Exchange Server locales.
(0 reseñas)
Ver perfil
Empower you compliance and legal teams to get the most out of unstructured data Empower you compliance and legal teams to get the most out of unstructured data
(0 reseñas)
Ver perfil
Paperless archiving solution for banks, insurance companies and financial institutions. Paperless archiving solution for banks, insurance companies and financial institutions.
(0 reseñas)
Ver perfil
Supports the management of the archive, archive files, and archive documents. Supports the management of the archive, archive files, and archive documents.
(0 reseñas)
Ver perfil
Zeendoc saves you time and money Zeendoc automatically classifies and indexes your documents so you can find key information to your business in one click. The web browser enables you to access your documents at any time, from any place, on any type of internet attached device in a secure way. Zeendoc also automates many administrative tasks : - CAPTURE, classify and Index - ARCHIVE - USE Search, Retrieve, Share - AUTOMATE Zeendoc automatically classifies and indexes your documents so you can find key information to your business in one click.
(0 reseñas)
Ver perfil
SWIFT Archive management Triple-S is dedicated to SWIFT platform users to tackle long-term archiving, auditing and consolidation. Unlimited number of users, comprehensive search functionality and full compatibility with ISO20022 specifications makes Triple-S a tremendously cost-effective solution. SWIFT Archive search and export SWIFT Archive backup and import Real-time processing with satellite applications SWIFT Server Solution for Long-Term Archiving, Archive Splitting, Auditing & Consolidation.
(0 reseñas)
Ver perfil
DOCBOX es una solución de archivado a prueba de auditorías que funciona como software o en la nube. Las empresas realizan escaneos y archivado usando la función de arrastrar y soltar. DOCBOX es una solución de archivado a prueba de auditorías que funciona como software o en la nube. Las empresas realizan escaneos y archivado usando la función de arrastrar y soltar.
(0 reseñas)
Ver perfil
Igneous DataDiscover File Analytics as-a-Service allows users to quickly see, analyze, and act on all their file data in a simple, web-based, interactive dashboard. See what you have, where it lives, its age and the last time is was accessed. Even if its billions of files and petabytes of data, Igneous unique approach to scan, index and archive data will support the most demanding file environment. The simplest way to see, analyze, and act on all your NAS file data. Discover what data you have, how old it is, and where it lives
(0 reseñas)
Ver perfil
Comprehensive archiving solution for digitizing your images. Comprehensive archiving solution for digitizing your images.
(0 reseñas)
Ver perfil
helps
(0 reseñas)
Ver perfil
The ArcEvo360 archiving platform allows organisations to classify, enrich and protect digital information. The solution is accessible via Web Browser and integrates easily via REST API's with many software solutions. Additional long term data protection is provided by integrating with unique Blockchain based technology. Allows businesses to classify and enrich digital information to be archived with additional Blockchain protection.
(0 reseñas)
Ver perfil
Alejandría es un software de gestión de documentos y archivos para empresas, organizaciones y entidades privadas y públicas. Alejandría es un software de gestión de documentos y archivos para empresas, organizaciones y entidades privadas y públicas.
(0 reseñas)
Ver perfil
SafeGuard Cyber is a cloud-based platform that empowers organizations to use social media and digital channels securely, compliantly, and at the scale of global business. With coverage across more than 50 channels, SafeGuard Cyber helps security, compliance, and marketing teams work better together to drive business forward. The industry's first and only comprehensive collaboration, chat, and social media security platform.
(0 reseñas)
Ver perfil
Cloud based backup for email. Cloud based backup for email.
(0 reseñas)
Ver perfil
Vaultari has been developed specifically to better manage scanned documents. Provides a cloud solution to store and retrieve any document within seconds. No need for your documents to be retrieved and delivered at a cost in both time and monetary value Instant access to your documents immediately anytime on any device. Documents Anywhere, Anytime! Vaultari has been developed specifically to better manage scanned documents.