50 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Clover, un punto de venta y un sistema de pagos todo en uno, integra las funciones de una caja registradora, terminal de pago con tarjeta y sistema POS.
Clover es un sistema integral de puntos de venta y pagos que integra las funciones de una caja registradora, terminal de pago con tarjeta y sistema POS. Como plataforma basada en la nube que soporta un conjunto de dispositivos, Clover hace que tu giro comercial sea más fácil y rápido que nunca. Las capacidades incorporadas te permiten simplificar las tareas diarias, acelerar las transacciones, atraer clientes y aceptar los pagos más recientes sin esfuerzo. Clover también ofrece un robusto mercado de aplicaciones, con más de 300 aplicaciones disponibles y en crecimiento.
Clover es un sistema integral de puntos de venta y pagos que integra las funciones de una caja registradora, terminal de pago con tarjeta y sistema POS. Como plataforma basada en la nube que soporta...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Revel Systems es una solución rápida, intuitiva y segura de punto de venta (POS) para iPad basada en la nube.
Revel Systems es una solución robusta de punto de venta (POS) para iPad basada en la nube que impulsa la ambición de restaurantes y comercios minoristas. La solución escalable Revel puede satisfacer las necesidades de negocios independientes con múltiples terminales y más de 2 ubicaciones, así como de pequeñas, medianas y grandes cadenas. Rápido, intuitivo y seguro, el POS Revel ofrece amplias funciones locales y puede integrarse sin problemas con socios especializados en nóminas, seguimiento de inventario, gestión de relaciones con los clientes y otras funciones.
Revel Systems es una solución robusta de punto de venta (POS) para iPad basada en la nube que impulsa la ambición de restaurantes y comercios minoristas. La solución escalable Revel puede satisfacer...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Epos Now ayuda a empresas de todos los tamaños a alcanzar todo su potencial con el poder de la tecnología en la nube.
Epos Now ofrece soluciones de gestión empresarial para pequeñas y medianas empresas en los sectores de comercio minorista y de hostelería. La empresa proporciona hardware de POS (punto de venta, por sus siglas en inglés) y software basado en uno de los mejores servicios en la nube del sector, que incluye Epos Now AppStore para obtener integraciones perfectas con pagos, cuentas, marketing y otras herramientas comerciales esenciales. Estos sistemas escalables se adaptan a las necesidades comerciales individuales y se ofrecen con capacitación completa. La asistencia premium también está disponible en horario ininterrumpido.
Epos Now ofrece soluciones de gestión empresarial para pequeñas y medianas empresas en los sectores de comercio minorista y de hostelería. La empresa proporciona hardware de POS (punto de venta, por...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
El etiquetado personalizado y el software basado en tablet correspondiente hacen que Jolt sea una de las mejores opciones para las operaciones de las tiendas de conveniencia.
Combina el etiquetado de Jolt con su software basado en tablet y podrás digitalizar las operaciones de tu tienda de conveniencia de inmediato. Jolt ofrece el etiquetado personalizado más asequible del mercado. Además, el software correspondiente incluye biblioteca de capacitación, desarrollador de programas de arrastrar y soltar e incluso un reloj registrador con detección facial. Con marcas horarias en cada etiqueta, cada registro horario y cada tarea, Jolt brinda a los gerentes y propietarios la información necesaria para transformar su tienda de conveniencia en un éxito.
Combina el etiquetado de Jolt con su software basado en tablet y podrás digitalizar las operaciones de tu tienda de conveniencia de inmediato. Jolt ofrece el etiquetado personalizado más asequible...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
El software GOFRUGAL para tiendas de conveniencia es un sistema integrado de punto de venta, disponible tanto para implementación web como en servidor.
El software GOFRUGAL para tiendas de conveniencia proporciona sistemas POS integrales que se pueden ampliar para satisfacer las necesidades de cada tipo y tamaño de tiendas, con un solo establecimiento o con cientos de ellos. Esta solución permite a los comercios minoristas administrar inventario y clientes, procesar transacciones, integrar con eCommerce y profundizar en las analíticas de la tienda. Las aplicaciones móviles de GOFRUGAL ayudan a administrar las operaciones diarias de la tienda, auditar las existencias, verificar informes, entregar pedidos, facturar al instante y mucho más.
El software GOFRUGAL para tiendas de conveniencia proporciona sistemas POS integrales que se pueden ampliar para satisfacer las necesidades de cada tipo y tamaño de tiendas, con un solo establecimient...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Tome las órdenes de los clientes, realice transacciones con tarjetas de crédito de alta velocidad, haga un seguimiento del inventario y ordene suministros, haga un seguimiento de la mano de obra, etc.
Tome las órdenes de los clientes, realice transacciones con tarjetas de crédito de alta velocidad, haga un seguimiento del inventario y ordene suministros, haga un seguimiento de la mano de obra, etc.
Tome las órdenes de los clientes, realice transacciones con tarjetas de crédito de alta velocidad, haga un seguimiento del inventario y ordene suministros, haga un seguimiento de la mano de obra, etc.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
MeazureUp ayuda a gasolineras y tiendas de conveniencia con múltiples sucursales a garantizar la uniformidad y la responsabilidad con una aplicación de lista de verificación digital.
La aplicación de lista de verificación digital MeazureUp aligera la carga de administrar listas de verificación en papel, libros de registro desordenados y auditorías de campo porque digitaliza todas tus listas de verificación personalizadas. MeazureUp es empleada por los principales operadores y equipos de capacitación de tiendas de conveniencia y víveres con múltiples sucursales de todo el mundo, como Shell, CIE y Jordan Oil Co. Apta para miles de ubicaciones en todo el mundo, MeazureUp hace que las listas de verificación sean simples, lo que ayuda a que tus empleados hagan bien su trabajo.
La aplicación de lista de verificación digital MeazureUp aligera la carga de administrar listas de verificación en papel, libros de registro desordenados y auditorías de campo porque digitaliza todas...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Los operadores de restaurantes, comercios minoristas y otros negocios con múltiples ubicaciones usan Zenput para perfeccionar la ejecución de los equipos en cada tienda.
Zenput ayuda a los mejores operadores a perfeccionar la ejecución de sus equipos en cada tienda. Restaurantes, comercios minoristas y otros operadores de ubicaciones múltiples como Chipotle, Domino's y 7-Eleven emplean esta plataforma para automatizar la implementación y aplicación de procedimientos operativos e iniciativas clave. Con asistencia para 40 000 ubicaciones en más de 35 países, Zenput hace que cada empleado de campo y de tienda sea más productivo y esté mejor equipado para hacer bien su trabajo.
Zenput ayuda a los mejores operadores a perfeccionar la ejecución de sus equipos en cada tienda. Restaurantes, comercios minoristas y otros operadores de ubicaciones múltiples como Chipotle, Domino's...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Un avanzado sistema de POS para tiendas de conveniencia con una potente gestión de inventarios. KORONA ofrece prueba gratis ilimitada y demo sin contrato.
El software de POS de KORONA está diseñado para empresas que necesitan una gestión de inventario sólida, análisis de productos, automatización de pedidos y catalogación ilimitada de artículos. KORONA también viene con una interfaz intuitiva y funciones totalmente personalizables. El software es adecuado para una sola tienda, empresas con múltiples ubicaciones y franquicias. No hay contratos, cargos ni acuerdos de procesamiento. La asistencia en horario ininterrumpido y la formación se incluyen en una tarifa plana mensual.
El software de POS de KORONA está diseñado para empresas que necesitan una gestión de inventario sólida, análisis de productos, automatización de pedidos y catalogación ilimitada de artículos. KORONA...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
El punto de venta AccuPOS es una solución rápida y sencilla para entornos de restaurante y comercio minorista.
El punto de venta AccuPOS es una solución rápida y sencilla para entornos de restaurante y comercio minorista. Fácil de usar para los empleados, ofrece una excelente experiencia al cliente en el momento del pago. Funciona con cualquier dispositivo moderno Windows o Android en cualquier parte del mundo.
El punto de venta AccuPOS es una solución rápida y sencilla para entornos de restaurante y comercio minorista. Fácil de usar para los empleados, ofrece una excelente experiencia al cliente en el...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales and operations.
Web-based back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales, transactions, refunds, price books, purchasing and other related operations, all from a single place.
Web-based back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales, transactions, refunds, price books, purchasing and other related...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
CStoreOffice® is a secure internet-based back-office software for convenience stores, gas stations, and food service retailers.
CStoreOffice back-office software streamlines c-store operations to track daily sales, reconcile cash, and identify errors and theft. It provides inventory management tools, item-level inventory tracking, and fuel inventory control to identify theft and spoilage. CStoreOffice mobile app enables 24/7 internet-based back-office software access, updating the price book in real-time, and remotely monitoring and tracking sales, workflows, promotions, loyalty programs, and profit margins.
CStoreOffice back-office software streamlines c-store operations to track daily sales, reconcile cash, and identify errors and theft. It provides inventory management tools, item-level inventory...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
La solución de POS diseñada específicamente para mejorar la organización de la tienda de comestibles, al mismo tiempo que permite a los comerciantes gestionar la tienda.
IT Retail fue diseñado por y para tendero y es una de las mejores soluciones de punto de venta de comestibles que se ofrecen en la actualidad. Las potentes herramientas analíticas y personalizadas le permiten al tendero tomar las mejores decisiones para su negocio, sin hacer que la administración de la tienda sea más complicada de lo que debe ser. Toma el control de tu tienda hoy con Retail PROFESSIONAL.
IT Retail fue diseñado por y para tendero y es una de las mejores soluciones de punto de venta de comestibles que se ofrecen en la actualidad. Las potentes herramientas analíticas y personalizadas le...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
PosBytz is a Complete Omnichannel Online ordering Solution integrated with POS for Retail & Restauarants. We offer a complete solution to manage your business from setting up your inventory, purchase, sales , Online ordering & reports. PosBytz supports launching your POS on your Android/Windows Desktop, Tablets and Phones integrated with the Cash register, printers, scanners, bar code label printer and Cash Drawers.
PosBytz is a Complete Omnichannel Online ordering Solution integrated with POS for Retail & Restauarants. We offer a complete solution to manage your business from setting up your inventory,...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Diseñado para automatizar tu tienda de conveniencia. Las funciones incluyen supervisión de empleados, precios de productos, inventario y gestión de promociones.
Diseñado para automatizar tu tienda de conveniencia. Las funciones incluyen supervisión de empleados, precios de productos, inventario y gestión de promociones.
Diseñado para automatizar tu tienda de conveniencia. Las funciones incluyen supervisión de empleados, precios de productos, inventario y gestión de promociones.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
POS and eCommerce solution for grocery and convenience stores that helps improve profits by optimizing operations and increasing sales.
Increase your store profits and optimize your operations with the XoomRetail POS and eCommerce solution designed specifically for grocery and convenience stores. Sell unlimited products, improve customer loyalty, manage inventory and accept cash, credit, debit, SNAP/EBT, and WIC payments to attract new customers. Built-in advanced eCommerce supports curbside pickup, delivery, SMS/email customer notifications, and the sophisticated reports help you identify areas to improve your business.
Increase your store profits and optimize your operations with the XoomRetail POS and eCommerce solution designed specifically for grocery and convenience stores. Sell unlimited products, improve...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
SSCS is a leading developer of back office software for c-stores and gas stations with the finest traning and support in the industry.
SSCS is a gas station/convenience store software provider founded in 1981 by a multi-site petroleum entrepreneur. Our understanding of the industry has grown out of those beginnings and helps us effectively address the needs of our customers, from single gas station operators to the largest oil companies in the world.
SSCS is a gas station/convenience store software provider founded in 1981 by a multi-site petroleum entrepreneur. Our understanding of the industry has grown out of those beginnings and helps us...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries, and wholesalers.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries and wholesale distributors. Features include: club management, tasting rooms, lightning-fast checkout, age verification (state and federal compliance), mobile solution, CRM, Safe Sync 'Always On' mode, loyalty and gift card programs, robust reporting, comprehensive inventory management, security system integration, accounting integration, and more.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries and wholesale distributors. Features include: club management, tasting rooms,...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Risk management solution that enables businesses to manage commodity trading, logistics and procurement.
iRely combines the physical supply chain & hedging aspects of commodity businesses into a single, integrated solution. Real-time reporting enables iRely customers to manage operational and financial risk to ensure superior customer service and manage the market risks inherent in the business. Always know your exposure to physical and futures markets and analyze physical exposure, futures position, and other derivative instruments on a delta-equivalent basis.
iRely combines the physical supply chain & hedging aspects of commodity businesses into a single, integrated solution. Real-time reporting enables iRely customers to manage operational and financial...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Este software de cumplimiento de las normativas ambientales ayuda a los operadores de tiendas de conveniencia a reducir las multas por incumplimientos ambientales y administrar los riesgos con confianza.
El software para tiendas de conveniencia de Titan Cloud ofrece a los comercios minoristas cuatro soluciones distintas en una potente plataforma. Desde la gestión de existencias líquidas y el mantenimiento de instalaciones hasta el cumplimiento de las normativas ambientales y la gestión de combustible, esta plataforma flexible permite a los propietarios y operadores optimizar y automatizar sus procesos para maximizar los ingresos y lograr una mayor rentabilidad en todos los sitios.
El software para tiendas de conveniencia de Titan Cloud ofrece a los comercios minoristas cuatro soluciones distintas en una potente plataforma. Desde la gestión de existencias líquidas y el...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
ALL-IN-ONE POS SOFTWARE
In recent time and with the evolution of cloud technology, many subscription based software have tried dominate the market by replacing the license based model and providing feature rich software applications over the cloud but, its dependency on internet and subscription model system actually proves to be an expensive proposition for the salons, spa and beauty businesses.
In recent time and with the evolution of cloud technology, many subscription based software have tried dominate the market by replacing the license based model and providing feature rich software...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning & price, and manage your price book from the office.
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning and price, and manage your price book from the office.
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning and price, and manage your price book from the office.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software.
Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software.
Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Agilence, Inc. is the leading SaaS provider of data management and analytics focused on grocery, retail, and fast-casual restaurants.
Agilence is a SasS data management and analytics platform used at over 70,000 grocery, retail, and restaurants. The Agilence platform unites digital and physical transactions from across the enterprise to unlock insights, improve operating outcomes, and deliver a consistent brand and customer experience everywhere your company meets the customer.
Agilence is a SasS data management and analytics platform used at over 70,000 grocery, retail, and restaurants. The Agilence platform unites digital and physical transactions from across the...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Preferred POS software is locally installed complete retail solution built with small to medium retail establishments in mind.
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full software and hardware package to leave the installation and configuration to us.
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Streamlines ordering and operations for the convenience retail industry, and offers features for sales analytics and insights.
Skupos drives revenue growth across all segments of the convenience retail industry through technology that connects both retailers and brands to their shoppers. With a focus on independent stores and small chains, the Skupos platform enables both retailers and brands to compete through better understanding and serving their customers. Founded in 2016, a growing network of 14,000+ customers across all 50 states rely on Skupos to boost sales volume and increase their customer base.
Skupos drives revenue growth across all segments of the convenience retail industry through technology that connects both retailers and brands to their shoppers. With a focus on independent stores...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers
Red River Software provides back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers. For over 30 years, Red River Software has helped to improve the efficiency and accuracy of businesses by providing the most relevant, comprehensive and affordable software solutions on the market. The software packages are flexible customers have the choice between a cloud-based subscription or installing the software on their own server.
Red River Software provides back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers. For over 30 years, Red River Software has helped to...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
El software OpenPro Easy ERP es una solución ideal con gran cantidad de funciones para pequeñas y medianas empresas. Creación de informes de KPI en tiempo real.
OpenPro Easy ERP optimiza los procesos de gestión para las empresas medianas y en crecimiento. Acelera los flujos de trabajo comerciales, mejora la fiabilidad de los datos y ofrece niveles más altos de servicio a clientes, proveedores y socios. Proporciona visibilidad en tiempo real de los indicadores clave de rendimiento (KPI) para dar lugar a una mejor y más rápida toma de decisiones. OpenPro une aplicaciones de contabilidad, ERP, CRM y comercio electrónico, lo que te permite respaldar todo tu negocio con un solo sistema.
OpenPro Easy ERP optimiza los procesos de gestión para las empresas medianas y en crecimiento. Acelera los flujos de trabajo comerciales, mejora la fiabilidad de los datos y ofrece niveles más altos...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Focus POS is complete ERP Software Solution with competitive and powerful features required by leading retailers
Focus POS (point-of-sale) is a complete ERP Solution, empowering retailers to track purchase orders and payments, manage real-time inventory data, loyalty programs, sales analytics, and more through a unified platform. The software is customizable and is equipped with features like touchscreen UI and multiple form factors for speeding process time. It can be implemented as both a standalone solution or integrate with our software to simplify business operations and deliver an inspired customer e
Focus POS (point-of-sale) is a complete ERP Solution, empowering retailers to track purchase orders and payments, manage real-time inventory data, loyalty programs, sales analytics, and more through...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Sistema de software de gestión de tiendas minoristas y facturación en POS, basado en la nube, que fue creado para empresas de todo tipo y tamaño.
Software de facturación online basado en la nube para tiendas minoristas. Moderniza tus puntos de venta minoristas con facturación mediante POS, software de gestión de inventarios y gestión de clientes. Creado para supermercados, tiendas de comestibles, tiendas de ropa minoristas, farmacias y empresas de todo tipo y tamaño. Conecta y facilita tus operaciones minoristas de múltiples tiendas y trabaja en múltiples dispositivos: navegadores web, teléfonos móviles Android, tabletas, iPad y máquinas POS, entre otros.
Software de facturación online basado en la nube para tiendas minoristas. Moderniza tus puntos de venta minoristas con facturación mediante POS, software de gestión de inventarios y gestión de...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
Programa de gestión para pequeños comercios
Software de gestión para llevar de forma sencilla y eficaz la venta de artículos. El programa va dirigido a pequeños comercios, grandes establecimientos y empresas de ámbito general.
Software de gestión para llevar de forma sencilla y eficaz la venta de artículos. El programa va dirigido a pequeños comercios, grandes establecimientos y empresas de ámbito general.

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier.
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier. Transferring the total price into a card terminal leads to eliminating human error and cutting down the waiting line. XEPOS offers real-time stock control and provides you with reports showing your stores overall performance to help you make better and more informed decisions. Our cloud-based system also keeps your data safe and lets you view your business from anywhere around the world.
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier. Transferring the total price into a card terminal leads to eliminating human error and cutting down the...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
BOHA! automates back-of-house processes to improve task management, HACCP compliance, food prep labeling, inventory management.
Welcome to the shift in how back-of-house operations are scheduled, tracked, and executed. BOHA! Restaurant Operations Platform leverages the AI and machine learning capabilities of iOS to help leading restaurant operators speed through previously labor-intensive, paper-based procedures. Join the thousands of restaurants using BOHA! to modernize your task management, food safety, food prep, and inventory management processes today.
Welcome to the shift in how back-of-house operations are scheduled, tracked, and executed. BOHA! Restaurant Operations Platform leverages the AI and machine learning capabilities of iOS to help...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única
SMART Category & Space Management Platform
Space planning, planogram creation & audit, retail analytics, assortment optimization, and many more. Increase SALES and SAVE LABOR TIME by at least 50% through: - Demand-driven & space-driven planogram creation and implementation, - Planogram remote audit, - Replenishment & reallocation optimisation, - Sales/Revenue/Profit Heat Maps, - AI-powered SKU forecast per store/warehouse, - Efficient use of info-points, - Space personalized marketing
Space planning, planogram creation & audit, retail analytics, assortment optimization, and many more. Increase SALES and SAVE LABOR TIME by at least 50% through: - Demand-driven & space-driven...

Funcionalidades

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de carburante
  • Para restaurantes
  • Punto de venta para supermerca...
  • Varias tiendas
  • Tienda única